Sidan 11 av 160 Första ... 9101112132161111 ... Sista
  1. #301
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    En flaska starksprit, lite rökelse och Bdb-hunting
    haha jaduu...

  2. #302

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    En flaska starksprit, lite rökelse och Bdb-hunting
    kan ha varit den bästa tiden, fan va jag älskade att ragga på bdb.

  3. #303
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Jag ska till en söt tjej sen och se om det kan bli kärlek mellan oss.
    lycka till m8

  4. #304

  5. #305
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Fick du någon action då? Nej men hände något speciellt? Kändes det rätt?
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  6. #306
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    har vi nog alla vettu

    Fick du någon action då? Nej men hände något speciellt? Kändes det rätt?
    Action e fint, men som jag och en polare kommit fram till: OM alla brudar vore bra på att rida och laga rost hade alla världsproblem varit lösta för länge sen
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  7. #307
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    har vi nog alla vettu



    Action e fint, men som jag och en polare kommit fram till: OM alla brudar vore bra på att rida och laga rost hade alla världsproblem varit lösta för länge sen
    Helt rätt!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  8. #308

  9. #309
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    ja, liksom laga mat o dammsuga är ju egentligen inte så jobbigt?
    Nej fan inte när Pizzerior finns!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  10. #310
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    har vi nog alla vettu



    Action e fint, men som jag och en polare kommit fram till: OM alla brudar vore bra på att rida och laga rost hade alla världsproblem varit lösta för länge sen
    Kan bara säga: respekt.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  11. #311

  12. #312
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    :S?
    Grym kommentar alltså xd stor respekt för mannen som kom med det påståendet
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  13. #313
    Blää, har skrivit massa asdåliga dyllesms till en tjej jag gillat ett tag... Kommer nog inte gå så bra för mig nänr jag träffar henne nästa gång

  14. #314

  15. #315
    Fan vad jag hatar att vara blyg asså Träffade en tjej som jag gillar ganska mkt ikväll, och det är ganska uppenbart att hon gillar mig med. Men inte fan gjorde jag nåt lr
    Senast redigerat av pluppen den 2010-10-24 klockan 02:48.

  16. #316
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fan vad jag hatar att vara blyg asså Träffade en tjej som jag gillar ganska mkt ikväll, och det är ganska uppenbart att hon gillar mig med. Men inte fan gjorde jag nåt lr
    Ja du, det e fan inte lätt. Jag sitter i precis samma sits själv, men hon är lite blyg hon med så

  17. #317
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fan vad jag hatar att vara blyg asså Träffade en tjej som jag gillar ganska mkt ikväll, och det är ganska uppenbart att hon gillar mig med. Men inte fan gjorde jag nåt lr
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Ja du, det e fan inte lätt. Jag sitter i precis samma sits själv, men hon är lite blyg hon med så
    Vad är ni blyga för? Vad är läskigt? Tjejer är minst lika osäkra som ni, bara att ha det i åtanke och sen gå fram och kyssa na

  18. #318
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Vad är ni blyga för? Vad är läskigt? Tjejer är minst lika osäkra som ni, bara att ha det i åtanke och sen gå fram och kyssa na
    Gör jag det i detta stadiet så e det kört:/

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Precis, hon är oxå blyg.. ni lär inte komma någonstans ifall du inte gör något
    Precis vad jag gör, ska ha dubbeldejt på lördag med middag, sällskapsspel och förhoppningsvis lite mys

  19. #319

  20. #320
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Härligt! får man fråga hur gammal du är? För du verkar ganska seriös
    19 bast, men jag älskar henne verkligen och kommer göra allt jag kan för att fixa detta. Många har försökt innan mig och alla har misslyckats så jag har ett jäkla jobb framför migXD Lite jobbigt bara att hon bor 10 mil bort men snart har jag körkort så då blir det lättare att träffas

  21. #321
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    aha okej, på något konstigt sett fick jag för mig att du var 15-16, men du lät lite väl mogen Kan bara önska dig lycka till då! och hoppas inte de blir som för mig..
    Haha, vid 15-16 sket jag i allt vad tjejer hette, va bara intresserad av moppar då. Men nu är läget ett helt annat. Tack . Va hände dig då?

  22. #322

  23. #323
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    okay, var exakt samma sak för mig.. eller då var de köra moppe supa o knulla som gällde, inte va med ngn tjej mer än de.
    Jadu, bättre om du frågat vad som inte har hänt. Har iallafall hållt på med en tjej i ett halvår nu som har pojkvän.. hade hon dock inte när ja började snacka med henne, och vi har hållt på som fan, setts 1 gång i veckan utan att visste om något.. eller han visste om mycket, men inte allt vi gjort. Men detta tog slut nu, allt skit hon har snackat gör mig bara arg.. eller skit är väl inte allt, då hon inte kan låta bli och höra av sig.. Är extra nice att de är polarens syrra också haha
    Låter komplicerat dedär

    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    tjejer gillar ju när man är rolig och inte skäms för något, för då kan dom också vara sig själva, man får kontakt på ett helt annat sätt då
    ja själv har jag bara haft en flickvän i mitt liv, och det var när ja precis fyllt 17 sen dess har jag bara sysslat med bilar och fokuserat på skolan
    Haha, jag skäms för ganska mycket men bjuder på mig själv iaf Själv har jag aldrig haft någon flickvän så detta är en ny upplevelse för mig, tur att man får mycket hjälp och tips bara

  24. #324

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    6 månader med älskling idag.

  25. #325
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Haft ett jävla snack med tjejen idag, slutade bra men var en massa ledsna ord och så, jag berättade äntligen allt skit jag kännt. Slutade jättebra och jag är nästan gladare än någonsin

    Sen blir allt bättre av att min andra tjejlek (aprilian) är hel snart och att jag och tjejen har 18 månader på torsdag

  26. #326
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Haft ett jävla snack med tjejen idag, slutade bra men var en massa ledsna ord och så, jag berättade äntligen allt skit jag kännt. Slutade jättebra och jag är nästan gladare än någonsin

    Sen blir allt bättre av att min andra tjejlek (aprilian) är hel snart och att jag och tjejen har 18 månader på torsdag
    Grattis

  27. #327
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Grattis
    Tack

  28. #328
    Btw, polaren ska förlova sig den 20:e december

    Edit: Nu hotar hon med att göra slut Men jag förstår henne lite varför hon vill det, men att göra slut är överdrivet. Fan va hjärtat dunkar nu
    Senast redigerat av Greger den Hale den 2010-10-24 klockan 23:02.

  29. #329
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Btw, polaren ska förlova sig den 20:e december

    Edit: Nu hotar hon med att göra slut Men jag förstår henne lite varför hon vill det, men att göra slut är överdrivet. Fan va hjärtat dunkar nu
    Varför hotar hon med det, vill du inte gå ifrån moppenet eller?

  30. #330
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Varför hotar hon med det, vill du inte gå ifrån moppenet eller?
    Inte min brud, polarens, han ljög för henne om att vi va ute körde förut, men hans morse avslöjade honom. Det e inte första gången han gör detta misstaget så man undrar ju när och om han ska lära sig. Blir så jävla förbannad på honom.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in