1. #3751

  2. #3752
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    WTF, de är fan sinnessjukt imo, min syrra är -99a fyfan skulle döda henne om hon skulle komma hem med en så mkt äldre kille!!!
    varför skulle du döda henne? låter bättre att döda killen isf med tanke på att han hade varit bra mkt äldre?

  3. #3753
    Vad har ni köpt för presenter nu till jul till era respektive?

  4. #3754
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Där är gränsen enligt mig passerad....arma småflicka
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    WTF, de är fan sinnessjukt imo, min syrra är -99a fyfan skulle döda henne om hon skulle komma hem med en så mkt äldre kille!!!
    +1!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #3755

  6. #3756
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Jo, men tänkte inte så långt.. Skulle låst in henne och dödat killen!
    Trodde för en kort stund att du var en "hedersgalen muslim"...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #3757

  8. #3758
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Anser ni att en älderskillnad på två år är okej? Ska träffa en söt 96a nämnligen!
    Asså personligen så tycker jag inte åldern spelar så stor roll bara man känner sig mogen i ett förhållande som skall hålla mer än 2 veckor. Sedan så visst de kan låta rätt sliskigt om man är typ 16 och ihop med någon som är 13 kanske tom 12 de kan jag erkänna men men bara de funkar så skiter jag i stort sätt i vilket. Men min gräns går vid MAX 2 yngre men har ju ett bra förhållande med min tjej som är jämngammal med mig.

  9. #3759
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Asså personligen så tycker jag inte åldern spelar så stor roll bara man känner sig mogen i ett förhållande som skall hålla mer än 2 veckor. Sedan så visst de kan låta rätt sliskigt om man är typ 16 och ihop med någon som är 13 kanske tom 12 de kan jag erkänna men men bara de funkar så skiter jag i stort sätt i vilket. Men min gräns går vid MAX 2 yngre men har ju ett bra förhållande med min tjej som är jämngammal med mig.
    Ni har varit ihop i ett bra tag nu va?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #3760
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Igår hade jag och Ellen 9månader

  11. #3761

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Igår hade jag och Ellen 9månader
    Grattis

    jag och bruden hade 3 månader för ngra dagar sen


    för min del så blir det bara ett litet halsband och ngra örhängen till flickan, i botten av en kartong skumtomtar som hon älskar. min budget räckte inte längre har nu 7 kronor kvar, weehoo!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  12. #3762
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    där sket sej det med den tjejen, ska vara singel för evigt vafan
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  13. #3763
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    där sket sej det med den tjejen, ska vara singel för evigt vafan

    Vad hände?
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  14. #3764
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Vad hände?
    nee hon ska va borta hela lovet, och hon tkr fortfarande om sitt x, och hon vill ta tillbaks han men ändå ha mej också, sen så fråga jag nyss om det var så nödvändigt att hålla på om hon ändå ska va borta en månad? och då sa hon näe , ganska irreterad på att bli playad hela tiden...
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  15. #3765
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ni har varit ihop i ett bra tag nu va?
    Ja då de har vi dock så har jag för tillfälligt tappat räkningen men snart 3 år tror jag

  16. #3766
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    nee hon ska va borta hela lovet, och hon tkr fortfarande om sitt x, och hon vill ta tillbaks han men ändå ha mej också, sen så fråga jag nyss om det var så nödvändigt att hålla på om hon ändå ska va borta en månad? och då sa hon näe , ganska irreterad på att bli playad hela tiden...

    Segt:/
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  17. #3767
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    min polare är tsm med en 98a han är också 94, inte så många som bryr sej faktist, helt okeeeeeeeeeeeeeey
    jag bryr mig! för ja är bukis med han nu
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  18. #3768
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    jag bryr mig! för ja är bukis med han nu
    haha så jävla äckligt!
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  19. #3769

  20. #3770
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    nee hon ska va borta hela lovet, och hon tkr fortfarande om sitt x, och hon vill ta tillbaks han men ändå ha mej också, sen så fråga jag nyss om det var så nödvändigt att hålla på om hon ändå ska va borta en månad? och då sa hon näe , ganska irreterad på att bli playad hela tiden...
    forever alone! det är därför du har mig
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  21. #3771
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    WTF, de är fan sinnessjukt imo, min syrra är -99a fyfan skulle döda henne om hon skulle komma hem med en så mkt äldre kille!!!
    Får jag hennes nummer?

  22. #3772
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    WTF, de är fan sinnessjukt imo, min syrra är -99a fyfan skulle döda henne om hon skulle komma hem med en så mkt äldre kille!!!
    Döda henne? Döda pedofil fan istället?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  23. #3773
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Får jag hennes nummer?

    hahahahaha dagens!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  24. #3774

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Döda henne? Döda pedofil fan istället?
    Beror la lite på , man är väl inte pedofil om man är under 18 och är ihop med en brud på 12 bast ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  25. #3775
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Beror la lite på , man är väl inte pedofil om man är under 18 och är ihop med en brud på 12 bast ?
    mer psykisk skadad
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  26. #3776
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Beror la lite på , man är väl inte pedofil om man är under 18 och är ihop med en brud på 12 bast ?
    beror på, om tjejen uppenbart inte kommit in i puberteten medan killen är mer eller mindre vuxen (vilket man troligen är om man är 17-18) så skulle jag nog klassa killen som pedofil...

  27. #3777
    Börjar snacka väldigt mycket med en fager flicka nu

    Hoppas det leder någonstans

  28. #3778
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    hahahahaha dagens!
    Vadå? Jag är seriös.

    Ont: Går perfekt med min flicka fortfarande, inte ett enda bråk och lika underbart som dagen vi träffades!

  29. #3779
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    forever alone! det är därför du har mig
    haha, näe jag verkar ha ordnat till det nu, jag sa att hon va lika fin som slidroxxen, då föll hon som aldrig förr näerå
    de har fixa tills lite
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  30. #3780
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    haha, näe jag verkar ha ordnat till det nu, jag sa att hon va lika fin som slidroxxen, då föll hon som aldrig förr näerå
    de har fixa tills lite
    säker på att hon inte snubbla bara ?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in