1. #3841
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Mjo men hon sa sist att hon har börjat tänka på mig mer som en pojkvän än en vanlig kompis. Aja tror jag tar beslutet efter torsdag, men samtidigt vill jag inte såra nån =/
    Kommer ändå sluta med att antingen du sårar båda eller att den du då väljer att fortsätta med sårar dig. Sådär får du inte tänka.

  2. #3842
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Har ett litet dilemma...

    Under nyårsafton så hängde jag endel med en skitsoft & jävligt snygg tjej! Iallafall så kysstes vi och gosades vid tolvslaget, sedan efter det så letade vi upp ett rum och myste i... Dock så var det en fest = massa folk. Så blev ju aldrig riktigt ensamma... Ja, säger inte mer än så. Vi hade iallafall riktigt trevligt. Skojjade & höll på, och hon verkade verkligen trivas!
    Sen efter festen, innan jag drog hem. Letade jag upp henne och sa hejdå! En lång kram, och nån liten puss & lite gulli-gull(?). Dock så tog jag inget nummer, dumt av mig...

    Nu till dilemmat. Vet sen innan att en polare är tokkär i henne! Han har sagt att hon varit skitsvår att få, osv. Därför tyckte jag det var lite kul att jag lyckades sen när jag kom på det!
    Men har ingen aning om han vet om att vi myste under nyår? Då han ej var där just då. Men massa folk var där, vi gick ju runt och så hela tiden, pussades/kramades "allmänt" och så. Folk skrev ju sen på FB dagen efter i chatten, typ "Var du med henne eller?". Så snacket kanske går, vet bara inte om det nått honom än.

    Vad ska jag göra tycker ni? Har i princip tänkt på henne sen nyår, hela tiden... Tyckte verkligen att det klickade! Lite råd, visa ord ifrån någon?
    Värt att tilläga är väl att vi snackat lite på FB, typ 2-3 dagar efter festen... Sen så kändes det lite som att hon ville ha/lägga till nummer då hon pillade lite med min telefon. Skickade "hjärtan", snackade om lite saker rörande ämnet osv.
    Hon verkade vara en tjej som gillar intiativ, både att killen tar det, men även låta henne bestämma. Hon vill bli uppskattad, älskar komplimanger, men är ändå inte i närheten av en "attention whore". En helt otroligt, underbar tjej som gillar mys & gulliga saker helt enkelt. Svårt att beskriva, tror ni förstår.

    Nåja, någon som har lite ord att dela med sig av? Lite hjälp på traven? Vad som helst.
    "Inställningen är halva grejen"

  3. #3843
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Kommer ändå sluta med att antingen du sårar båda eller att den du då väljer att fortsätta med sårar dig. Sådär får du inte tänka.
    De va iofs sant..

  4. #3844

  5. #3845
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    En liten fråga igen xD Jag skulle ju träffa en av tjejerna imorrn men hon kommer inte, lite halv skummt en timme efter hon berätta att hon inte skulle komma hörde den andra tjejen av sig och vill träffas imorrn. Vi har mer eller mindre bestämmt att träffas imorrn runt 11-12 men grejer är att jag har lite dåligt samvete över att träffa den andra tjejen. Vad borde jag göra ?

  6. #3846

  7. #3847
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Gör det du känner för! Ha inte dåligt samvete över tjejer, är du snäll o går efter samvetet kommer du sitta ensam och ångra dig som fan sen.

    Själv hade man sin kk här nyss man har känslor för, inte bra.. ska förövrigt upp om 5 timmar o jobba
    mjo kanske, aja jag tror jag går å träffar henne imorrn iaf (: , jag menar jag är ju inte tillsammans med nån av dom satt.

  8. #3848

  9. #3849
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Gör så! nej du gör ju inget fel med det. Kan ju även göra den andra tjejen mer sugen, då känner hon att hon inte vet vart hon har dig riktigt ju
    aa förhoppningsvis går de bra

  10. #3850
    Ska glo film med en brud om nån timme eller så. Skulle någon kunna langa tips på passande filmer? Snabba svar skadar inte!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  11. #3851
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ska glo film med en brud om nån timme eller så. Skulle någon kunna langa tips på passande filmer? Snabba svar skadar inte!
    Visa vem som bestämmer från början och välj en film som typ: Lord Of The G-Strings

  12. #3852
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Visa vem som bestämmer från början och välj en film som typ: Lord Of The G-Strings
    Haha, njaaa... men de är skitsamma, de sket sig. kunde inte va där jag tänkte, så jag vetefan vad vi ska hitta på...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  13. #3853
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Haha, njaaa... men de är skitsamma, de sket sig. kunde inte va där jag tänkte, så jag vetefan vad vi ska hitta på...
    Åk till henne istället då.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  14. #3854
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Åk till henne istället då.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Nja, de funkar inte riktigt... Blir nog så att vi drar på bio istället dock!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  15. #3855
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Nja, de funkar inte riktigt... Blir nog så att vi drar på bio istället dock!
    Det är trevligt det också. Dock blir det oftast lite stelare då man inte kan prata vilket du kan hemma om man kollar film.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #3856
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Det är trevligt det också. Dock blir det oftast lite stelare då man inte kan prata vilket du kan hemma om man kollar film.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Ja, det är ju sant. Men det ska nog funka ändå alltså. Är ju inte den första gången vi träffas, så aa.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  17. #3857
    Hade det skittrevligt med bruden jag var med ikväll och vi ska definitivt ses igen!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  18. #3858
    Jag har nu börjat skriva väldigt mycket och djupt med en riktigt snygg tjej! Trots att vi inte har träffats än så gillar hon mig o allt...

    Problemet är att jag just nu är på g med en annan tjej och har vart det i en månad nu... Dock så har jag tappat intresset för henne!
    Så när jag på ett fint sätt, visat/förklarat att jag tappat intresset för henne går jag till nästa! hehe!


    Dock så är hon nya ett år äldre än mig...
    Men det har sina fördelar det med!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  19. #3859
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Jag har nu börjat skriva väldigt mycket och djupt med en riktigt snygg tjej! Trots att vi inte har träffats än så gillar hon mig o allt...

    Problemet är att jag just nu är på g med en annan tjej och har vart det i en månad nu... Dock så har jag tappat intresset för henne!
    Så när jag på ett fint sätt, visat/förklarat att jag tappat intresset för henne går jag till nästa! hehe!


    Dock så är hon nya ett år äldre än mig...
    Men det har sina fördelar det med!
    Fint pelle, går trögt med mig och bruden..... :/
    Ride on!

  20. #3860
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Fint pelle, går trögt med mig och bruden..... :/
    Hoppas att det leder någonstans bara...

    Varför detta då Christoffer? Berätta mer...

    Edit: Hon går på din skola!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  21. #3861
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Hoppas att det leder någonstans bara...

    Varför detta då Christoffer? Berätta mer...

    Edit: Hon går på din skola!
    Jag vetifan, allt är bara krongel atm.. Känner inte samma känslor sen förr..

    Jasså, vem är det då ?
    Ride on!

  22. #3862
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Jag vetifan, allt är bara krongel atm.. Känner inte samma känslor sen förr..

    Jasså, vem är det då ?

    Jag hoppas att ditt problem löser sig... Annars är det bara att hitta en ny! För mig gick det snabbt, för snabbt!

    Det vill du allt veta va?




    ,,I Nilsson's klass....
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  23. #3863
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Jag hoppas att ditt problem löser sig... Annars är det bara att hitta en ny! För mig gick det snabbt, för snabbt!

    Det vill du allt veta va?




    ,,I Nilsson's klass....
    Emelie ?
    Ride on!

  24. #3864
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Emelie ?
    Almart vettu!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  25. #3865
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Almart vettu!
    D var som fan
    evelina ?
    Ride on!

  26. #3866
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    D var som fan
    evelina ?
    Jaa fan! Fast jag kanske inte ska hoppas på för mkt innan vi träffas..
    Men hur är hon typ då? Förutom skitsnygg då altså!:p ,,Verkar hon vara skön eller?
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  27. #3867
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Jaa fan! Fast jag kanske inte ska hoppas på för mkt innan vi träffas..
    Men hur är hon typ då? Förutom skitsnygg då altså!:p ,,Verkar hon vara skön eller?
    Haha, träffar henne inte så mycket, ser henne på lite raster! Ja hon verkar rätt skön tror hon röker men är inte helt säker !
    Ride on!

  28. #3868
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Haha, träffar henne inte så mycket, ser henne på lite raster! Ja hon verkar rätt skön tror hon röker men är inte helt säker !

    Haha! okeey.. Hon röker bara lite ja, det gillar jag inte, men hon säger att hon ska sluta för min skull! Så sööt!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  29. #3869
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Haha! okeey.. Hon röker bara lite ja, det gillar jag inte, men hon säger att hon ska sluta för min skull! Så sööt!
    Okej okej !
    Lyckat till med henne pelle !
    Ride on!

  30. #3870
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Okej okej !
    Lyckat till med henne pelle !
    Tackar! lycka till själv med din brud nu!
    Godnatt!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in