1. #3931

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    tänk om han hade tagit sin farmor istället!
    shit azzz, hade blivit kaozzzzz!
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  2. #3932
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Sant! Dom jag stött på iaf

    Anyways, så tror jag att man är tillsammans med gamla flickvännen nu igen...
    Var med några polare i helgen, och sen när vi gick å la oss så kom jag och tänka på en "plan". Den planen utfördes idag på följande sätt: Satt i skolan med en klasskompis, jag ser henne, berättar för min klasskompis om planen.. Han säger den klassiska "Törs aldrig!".. Och jag säger la typ, joföfan! Och reser mig upp, går fram till henne, hon står med ryggen till så jag tar tag i axeln på henne, vrider runt och ger henne den fetaste kyssen... Avslutar sedan salivbytandet, vänder mig om, och går tillbaka till kompisen.









    Hahaha xD Bra taktik där

  3. #3933
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Hahaha xD Bra taktik där
    Det funkade ju iaf!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  4. #3934
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Det funkade ju iaf!
    Hahaha kanske skulle köra den taktiken själv nästa gång. De värsta som kan hända är att de går åt helvete

  5. #3935
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Hahaha kanske skulle köra den taktiken själv nästa gång. De värsta som kan hända är att de går åt helvete
    Jaföfan, funkade ju sktibra för mig!
    Känns dock fan inte bra, känner mig låst... Jag vill inte känna så! Jag vill vara med henne, men ändå inte... FuckMitt(kärleks)Liv helt enkelt..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  6. #3936
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Jaföfan, funkade ju sktibra för mig!
    Känns dock fan inte bra, känner mig låst... Jag vill inte känna så! Jag vill vara med henne, men ändå inte... FuckMitt(kärleks)Liv helt enkelt..
    Jag känner precis tvärt om Vill ha någon vid min sida men fan heller. Aja man har ju bilen som tur är

  7. #3937
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Jag känner precis tvärt om Vill ha någon vid min sida men fan heller. Aja man har ju bilen som tur är
    Trökigt fan, men som man säger "Kvinnorna kommer och går, men bilarna består!"
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  8. #3938
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Trökigt fan, men som man säger "Kvinnorna kommer och går, men bilarna består!"
    Tjejer är till för att tillfredsställa oss män, men ännu mer för att göra våra liv till det största besväret

  9. #3939
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Tjejer är till för att tillfredsställa oss män, men ännu mer för att göra våra liv till det största besväret
    Vi kan fan inte leva med dom, men vi överlever inte utan dom...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  10. #3940
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Vi kan fan inte leva med dom, men vi överlever inte utan dom...
    Jag tror nog jag överlever

  11. #3941
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jag tror nog jag överlever
    Haha, det återstår att se
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  12. #3942
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Haha, det återstår att se
    Haha

  13. #3943
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Trökigt fan, men som man säger "Kvinnorna kommer och går, men bilarna består!"
    Haha helt rätt !

  14. #3944
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Trökigt fan, men som man säger "Kvinnorna kommer och går, men bilarna består!"
    Hahah Bästa ok
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  15. #3945
    Gifter mig med pärry imorron Alla kommer till säters mentalsjukhus kl 1 imorogon
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  16. #3946
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Gifter mig med pärry imorron Alla kommer till säters mentalsjukhus kl 1 imorogon
    Får jag vara best man?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  17. #3947

  18. #3948
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Får jag vara best man?
    Ohja! sålänge du inte våldtar pärry Då vetu vad som händer
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  19. #3949
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  20. #3950
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Vet hur det är palmisch, förjävla jobbigt
    går det inte bra med Sofie?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  21. #3951
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Vet hur det är palmisch, förjävla jobbigt
    ta dig samman, sluta mobba henne på fb så blire nog nåt
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  22. #3952
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hatar när man fastnar som "vänner" och åh damp
    Det där känner man då igen allt för väl... Så jäkla frustrerande.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  23. #3953
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hatar när man fastnar som "vänner" och åh damp
    Därför man inte har motsatta könet som bara vänner.

  24. #3954
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Gifter mig med pärry imorron Alla kommer till säters mentalsjukhus kl 1 imorogon
    ja
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hatar när man fastnar som "vänner" och åh damp
    ungefär såhär?
    http://www.youtube.com/watch?v=OSwsJtSfyXU
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  25. #3955
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hatar när man fastnar som "vänner" och åh damp
    Tråkigt att fastna i "The friendzone". Dock har jag själv aldrig hamnat där, antingen har jag en vän som jag vill vara vän med eller så börjar de gilla mig, inser att jag är ointresserad och sen blir de sura och pratar inte med mig längre.

    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Därför man inte har motsatta könet som bara vänner.
    Varför skulle man inte ha det? Min "bästis" är en tjej och jag har även många andra bra tjejkompisar. Sålänge du inte blir kär i dem så är det inga problem ju?

  26. #3956
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Varför skulle man inte ha det? Min "bästis" är en tjej och jag har även många andra bra tjejkompisar. Sålänge du inte blir kär i dem så är det inga problem ju?


    Hahah det är just det som inte går! Om två personer av olika kön börjar bli bra/väldigt bra kompisar (så de träffas ensamma och spenderar endel tid med varandra) så kommer det oftast sluta med att MINST 1 av dem börjar känna att de vill nåt mer än att vara kompisar.
    Så är det nu med min nuvarande tjej Vi var sjukligt bra kompisar och jag tänkte att jag aldrig tänkte bli kär i henne för att sabba vänskapen och det tänkte hon med. Slutade med att vi blev kära x)

  27. #3957
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Ohja! sålänge du inte våldtar pärry Då vetu vad som händer
    Ska försöka låta bli, men så sött som han är så kan det bli svårt!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  28. #3958
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Hahah det är just det som inte går! Om två personer av olika kön börjar bli bra/väldigt bra kompisar (så de träffas ensamma och spenderar endel tid med varandra) så kommer det oftast sluta med att MINST 1 av dem börjar känna att de vill nåt mer än att vara kompisar.
    Så är det nu med min nuvarande tjej Vi var sjukligt bra kompisar och jag tänkte att jag aldrig tänkte bli kär i henne för att sabba vänskapen och det tänkte hon med. Slutade med att vi blev kära x)
    Min bästa kompis och jag har varit kompisar sen vi föddes i princip. Vi låg på BB samtidigt, umgicks från det att vi kunde gå och sen har det fortsatt. Jag ser inga problem alls med det, problemet är att det är väldigt lätt att bli kär i folk som man "älskar". Jag kan säga att jag "älskar" min bästa kompis, men bara som kompis. Jag har inga problemet med att säga det, till henne eller till andra. Det är riktigt vänskap enligt mig, det är också väldigt skönt att ha en tjejkompis då hon förstår sig på dessa onda varelser vilket jag brukar ha problem med annars. Det är väldigt lätt att missta känslorna för kärlek istället för vänskap eller att känslorna övergår dock vilket jag antar att du syftar på?

    Det är ju kul för dig! Problemet är att ni förstår mycket av vänskapen när (om?) ni väl gör slut.

  29. #3959

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Här är det "något" som saknas för ett förhållande. Vid halv 2 inatt sa jag "hade vi varit hemma hos dig hade jag stuckit nu". Efter någon minut förstod hon att det kanske var läge för henne att åka hem. Efter en del gråtande och bad om o få sova här slutade det med att hon sov över iallafall.
    Vart riktigt jävla arg på henne igår, låg i sängen och nästan sprack av min ilska.

    Aja vill hon inte ha ett förhållande ska hon inte få mig överhuvudtaget, tänkte sluta svara henne nu. Måste fan ta tag i detta någon jävla gång o inte lura mig själv


    Kanske inte som läser detta, men behöver hjälp. Är samma brud jag hållt på med till och från i något år nu. Älskar henne, men ska bryta kontakten med henne. Men känner redan hur jobbigt det börjar bli.

    Vad ska man göra för att underlätta seriöst? Hållt på i 1 år och hon har alltid varit speciell i mina ögon, haft tanken att flytta hemifrån nu med henne. Så det var seriöst (från min sida)

    Aja iallafall, var med henne näst intill varje dag. Jobbar, sover, umgås med henne. Mina polare umgås jag knappt med längre, allmänt lama med sina tjejer och känner inte för att vara med dom. Vad ska man göra för att underlätta? Känner inte för att sitta hemma o tänka på det hela tiden, men har heller ingen lust o vara med någon.

  30. #3960
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    3 ord. FUCK MY LIFE
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Här är det "något" som saknas för ett förhållande. Vid halv 2 inatt sa jag "hade vi varit hemma hos dig hade jag stuckit nu". Efter någon minut förstod hon att det kanske var läge för henne att åka hem. Efter en del gråtande och bad om o få sova här slutade det med att hon sov över iallafall.
    Vart riktigt jävla arg på henne igår, låg i sängen och nästan sprack av min ilska.

    Aja vill hon inte ha ett förhållande ska hon inte få mig överhuvudtaget, tänkte sluta svara henne nu. Måste fan ta tag i detta någon jävla gång o inte lura mig själv


    Kanske inte som läser detta, men behöver hjälp. Är samma brud jag hållt på med till och från i något år nu. Älskar henne, men ska bryta kontakten med henne. Men känner redan hur jobbigt det börjar bli.

    Vad ska man göra för att underlätta seriöst? Hållt på i 1 år och hon har alltid varit speciell i mina ögon, haft tanken att flytta hemifrån nu med henne. Så det var seriöst (från min sida)

    Aja iallafall, var med henne näst intill varje dag. Jobbar, sover, umgås med henne. Mina polare umgås jag knappt med längre, allmänt lama med sina tjejer och känner inte för att vara med dom. Vad ska man göra för att underlätta? Känner inte för att sitta hemma o tänka på det hela tiden, men har heller ingen lust o vara med någon.
    känns lika här. fick idag reda på att tjejen jag verkligen gillar, och jag trodde att hon gillade mig och jag trodde verkligen det skulle bli något, att hon legat med en kille ett flertal gånger. Jävlar vilken toffel man varit. Vad fan får man tillbaks..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in