1. #4051
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg

    bild

    Jävla sliddjur

    dagens sanning!

  2. #4052

  3. #4053
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    någon som har tipps på vad man ska köpa till tjejen när hon fyller år (12år)
    Min budget är la runt en 500hundring
    12!?
    Hoppas att du skojar.. Eller hur gammal är du?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  4. #4054

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    Någon som har tipps på vad man ska köpa till tjejen när hon fyller år (12år)
    Min budget är la runt en 500hundring
    barbiedocka?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  5. #4055

  6. #4056
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    Skoja! Hon fyller 16år ja fyller 16 imon
    Tack gode gud...!

    Nejmendåså, åter till frågan Kolla efter nåt smycke? Ett halsband/armband med era initialer eller datumet till blev tillsammans? Tjejer älskar ju sånt krafs
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  7. #4057

  8. #4058
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    Blir nog nått smycke av något slag. Har du tipps på någon/några butiker som ha gulliga saker?
    Gå till första bästa Guldfynd och kolla, dom kanske kan göra grejer med text och sånt
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  9. #4059
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Tjejen och jag diskuterade allt från himmel till jord och vi kom fram till att vi har exakt samma mening ang. nästan allt politiskt. Känns bra att inte behöva dölja någonting sånt om hon nu skulle varit av motsatt ideologi.

  10. #4060
    http://www.kominguld.se/hange--komin-guld-p-1178.aspx

    Borde va något att ge till tjejen på alla hjärtans dag ? varit på g och nu helt officiellt tillsammans i några månader, och det går great! älskar min schnugging!

     
    Senast redigerat av Fin saab den 2012-02-08 klockan 23:20.

  11. #4061
    Fick värsta insikten idag! Verkar som att alla tjejer jag lyckas på ihop det med antingen precis har gjort slut med sin pojkvän eller har pojkvän, hahah! Faaan va frustrerande det kan va... Slutar oftast med att de som precis har gjort slut ska försöka igen. Älskar mitt flyt!
    Senast redigerat av pluppen den 2012-02-16 klockan 20:54.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  12. #4062
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Var precis i Berlin med flickvännen, det här känns verkligen underbart, allting stämmer verkligen med den här tjejen.

  13. #4063

  14. #4064
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    känt henne mellan benen? låter som att hon vore en man vafan.
    Nja, det var väl i princip det första jag gjorde så det är lugnt. Istället för att fira alla hjärtans dag så gick vi ut och såg Bayern Leverkusen mot Milan och drack öl, helt underbart..

  15. #4065

  16. #4066
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    menar att hon verkar vara vettig i huvudet!
    Missuppfattade det då! Men jo, det är väldigt ovanligt att hitta tjejer som henne tror jag. Sen upptäckte jag att hon har en helt underbar sångröst med, hittar verkligen inga fel med henne och har inte bråkat med henne trots att jag träffat henne sen i somras.

  17. #4067

  18. #4068
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    härligt, håller tummarna då!
    För övrigt ska hon med till Hestra (typ den enda skidanläggningen i södra Sverige) från sön-sön med mig och familjen. Håller det där utan något bråk så känns det väldigt stabilt!

  19. #4069

  20. #4070
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    den enda? Vallåsen och Kungsbygget då
    Kungsbygget har jag aldrig hört om? Vallåsen är så litet att jag knappt räknar det.

    Men okej "En av de enda" då?
    Senast redigerat av webbe den 2012-02-17 klockan 12:19.

  21. #4071

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    För övrigt ska hon med till Hestra (typ den enda skidanläggningen i södra Sverige) från sön-sön med mig och familjen. Håller det där utan något bråk så känns det väldigt stabilt!
    Låter redigt skoj.
    Ska själv dit med några polare...

  22. #4072

  23. #4073
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Låter redigt skoj.
    Ska själv dit med några polare...
    Ska du dit nästa vecka eller? Men egentligen är det här lite OT nu, men skitsamma, den här tråden behöver lite bump.

  24. #4074

  25. #4075
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    AJABAJA! ge dig själv en semester nu så ja får lite sinnesro!
    Du hittar visst alla fel jag någonsin gör du va? Men njäe, jag ger mig själv semester från och med söndag istället.

  26. #4076
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    För övrigt ska hon med till Hestra (typ den enda skidanläggningen i södra Sverige) från sön-sön med mig och familjen. Håller det där utan något bråk så känns det väldigt stabilt!
    Var där över dagen i onsdags med bruden.. för korta backar tog bara någon sekund och åka ner, 90% danskar,5%skåningar och 5%tyskar samt alla var nybörjare så de låg i backen

  27. #4077
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Var där över dagen i onsdags med bruden.. för korta backar tog bara någon sekund och åka ner, 90% danskar,5%skåningar och 5%tyskar samt alla var nybörjare så de låg i backen
    Är det så illa? Jag åkte med min (ex)flickvän förra året och hon åkte i 2 km/h så det kändes jättelångt.

  28. #4078
    De är väl olika.. Jag är van vid branta backar som är långa och hög fart (åkt sedan jag var 3 år) så de var la ingen höjdare för mig men men de var bara och göra de bästa av situationen

  29. #4079
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Var där över dagen i onsdags med bruden.. för korta backar tog bara någon sekund och åka ner, 90% danskar,5%skåningar och 5%tyskar samt alla var nybörjare så de låg i backen
    95% danskar med andra ord...

  30. #4080
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    De är väl olika.. Jag är van vid branta backar som är långa och hög fart (åkt sedan jag var 3 år) så de var la ingen höjdare för mig men men de var bara och göra de bästa av situationen
    För en söndagsåkande skåning så räcker Hestra säkert. Men det jag egentligen längtar mest efter är såklart kvällarna med tjejen, vi hade tydligen en jacuzzi där.

    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    95% danskar med andra ord...
    Brukar vi inte bara vara halvdanskar? Då blir det bara 92,5.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in