1. #4291
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Har försökt med att "Få till det" med en tjej ett tag nu och misstolka inte detta som något sexistiskt eller dylikt.
    Har träffats ett antal gånger då inget jätte seriöst i och med att det alltid varit andra runt om.
    Men själva problemet är att det alltid verkar vara jag som måste höra av mig först (på sms t.ex) sen kan hon även
    glömma bort att svara på sms mitt i en konversation(?).
    Någon som har nån idé vad man ska ta sig till?
    Jag brukar tolka sånna som håller på så som ointresserade :/
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  2. #4292
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jo, men ibland verkar hon "Tok" intresserad.
    Verkar liksom gå i en berg & dal bana.
    Då är det som med alla kvinnor då
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  3. #4293
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Jag brukar tolka sånna som håller på så som ointresserade :/
    Jo, men ibland verkar hon "Tok" intresserad.
    Verkar liksom gå i en berg & dal bana.

  4. #4294
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Har försökt med att "Få till det" med en tjej ett tag nu och misstolka inte detta som något sexistiskt eller dylikt.
    Har träffats ett antal gånger då inget jätte seriöst i och med att det alltid varit andra runt om.
    Men själva problemet är att det alltid verkar vara jag som måste höra av mig först (på sms t.ex) sen kan hon även
    glömma bort att svara på sms mitt i en konversation(?).
    Någon som har nån idé vad man ska ta sig till?
    känner igen dig.. har ju varit tsm med min tjej i några månader nu och under det tiden är det alltid ja som måste höra mig..


    sen måste ja fråga er en konstig fråga! kan era flickvänner äta om ni kollar på eller äter med dom eller är det bara min som är knas?!
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  5. #4295

  6. #4296
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    oj, uppenbarligen inte bara jag som har lite bekymmer
    alltså det är en brud jag träffat några gånger som bor en bit ifrån mig. grejen är den att hon verkar så jääävla go, men lite svår. hon visar inga tecken på intresse även fast hon tycker att jag ser bra ut och tycker att jag är trevlig. vi har skrivit lite till och från men det händer ju liksom aldrig nånting. några tips på hur man ska lyckas?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #4297
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    oj, uppenbarligen inte bara jag som har lite bekymmer
    alltså det är en brud jag träffat några gånger som bor en bit ifrån mig. grejen är den att hon verkar så jääävla go, men lite svår. hon visar inga tecken på intresse även fast hon tycker att jag ser bra ut och tycker att jag är trevlig. vi har skrivit lite till och från men det händer ju liksom aldrig nånting. några tips på hur man ska lyckas?
    säg typ att du ska ha filmkväll och att hon ska komma och sen när hon kommer säger du att alla andra stack! då har du henne en för dig själv hela kvällen ju
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  8. #4298

  9. #4299
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    säg typ att du ska ha filmkväll och att hon ska komma och sen när hon kommer säger du att alla andra stack! då har du henne en för dig själv hela kvällen ju
    hahaha! får prova den
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #4300
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Haha aah den är inte genomskinlig heller..

    Har samma piss här typ, fan gått i torre nu. Inte bra
    den har fungerat för mig
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  11. #4301
    annars frågar man bara om hon har lust att se på film någon dag som jag gjorde och de funka jäkligt bra efter som vi har vart ihop ett år snart

  12. #4302
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Tänkte att när jag ändå varit här förr och skrivit av mig kan jag lika gärna göra det nu.
    Smsade lite med henne idag igen (också på mitt bevåg).
    Fick detta som svar och det jag undrar är om jag helt enkelt bara ska sluta smsa henne överhuvudtaget
    och hoppas på att hon nått tag hör av sig eller att jag ska fortsätta höra av mig.
    Känns lite otydligt för mig dock, hur jag ska göra.
    Lade till blur på det som inte är relevant till själva ämnet, det jag då frågade var något i stil med "När vill du träffa mig igen, var rätt länge sen etc etc.."

  13. #4303
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Tänkte att när jag ändå varit här förr och skrivit av mig kan jag lika gärna göra det nu.
    Smsade lite med henne idag igen (också på mitt bevåg).
    Fick detta som svar och det jag undrar är om jag helt enkelt bara ska sluta smsa henne överhuvudtaget
    och hoppas på att hon nått tag hör av sig eller att jag ska fortsätta höra av mig.
    Känns lite otydligt för mig dock, hur jag ska göra.
    Lade till blur på det som inte är relevant till själva ämnet, det jag då frågade var något i stil med "När vill du träffa mig igen, var rätt länge sen etc etc.."
    det där känns så jävligt att få som svar, fick ett lite liknande sms av en brud förra hösten som jag var helt inne i, fast vi hade bestämt oss för att träffas, inte första gången dock. dagen innan så skriver jag "vilken tid ska jag komma? <3" och får som svar "alltså, vad ska vi ens göra tillsammans? "..
    men du är inne på rätt spår, sluta att höra av dig HELT. är hon intresserad av dig så kommer hon tillbaks och kontaktar dig, garanterat. gör hon inte det så är det inget att ha!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #4304
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    känner igen dig.. har ju varit tsm med min tjej i några månader nu och under det tiden är det alltid ja som måste höra mig..


    sen måste ja fråga er en konstig fråga! kan era flickvänner äta om ni kollar på eller äter med dom eller är det bara min som är knas?!
    I början är jag så haha, hatar när folk kollar när jag äter
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  15. #4305
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det där känns så jävligt att få som svar, fick ett lite liknande sms av en brud förra hösten som jag var helt inne i, fast vi hade bestämt oss för att träffas, inte första gången dock. dagen innan så skriver jag "vilken tid ska jag komma? <3" och får som svar "alltså, vad ska vi ens göra tillsammans? "..
    men du är inne på rätt spår, sluta att höra av dig HELT. är hon intresserad av dig så kommer hon tillbaks och kontaktar dig, garanterat. gör hon inte det så är det inget att ha!
    Då gör jag helt klart så, känns ju så jävla tråkigt att jag måste höra av mig jämt.
    Sen att hon förut smsade att hon saknade mig osv, men nu absolut inte verkar har tid.
    Det gör ju inte saken bättre heller.

    Citat Ursprungligen postat av Riesen Visa inlägg
    Håller med.
    Slå in fittbenet på henne!
    Hahah, njaaa

  16. #4306
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Riesen Visa inlägg
    Håller med.
    Slå in fittbenet på henne!
    Haha
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Då gör jag helt klart så, känns ju så jävla tråkigt att jag måste höra av mig jämt.
    Sen att hon förut smsade att hon saknade mig osv, men nu absolut inte verkar har tid.
    Det gör ju inte saken bättre heller.


    Hahah, njaaa
    Nej det är surt som fan, men det är väl så du ska göra för att få reda på om hon vill någonting med dig, för isåfall kommer hon höra av sig. Försök att inte tänka på henne för mycket för då blir det bara jobbigt lycka till!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #4307
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Nej det är surt som fan, men det är väl så du ska göra för att få reda på om hon vill någonting med dig, för isåfall kommer hon höra av sig. Försök att inte tänka på henne för mycket för då blir det bara jobbigt lycka till!
    Brukar aldrig tänka så mycket på tjejer så det blir jobbigt
    som man har hört från vissa andra.

  18. #4308
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Brukar aldrig tänka så mycket på tjejer så det blir jobbigt
    som man har hört från vissa andra.
    skönt!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #4309
    Slut med min flickvän som jag varit tillsammans med över 2,5år nu.. Så jävla segt då jag fortf älskar henne lika mycket som jag gjorde från första början men hon kände tydligen inte lika längre :/

  20. #4310
    Det här är den i särklass mest underhållande tråden på forumet. Tack, barn, för att ni ger mig glädje med vad ni tror är någon slags misär.

  21. #4311
    Började snacka med en tjej igår om liksom mig och
    henne. Hon är intresserad av mig liksom jag i henne. Men hon verkade skeptisk till ett förhållande mellan mig och henne, men gav mig ändå en chans att spendera mer tid med henne. Vad bör jag göra? Ska jag bara spendera tid med henne och se vart det leder eller tror ni hon inte alls vill vara ihop med mig?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  22. #4312
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Började snacka med en tjej igår om liksom mig och
    henne. Hon är intresserad av mig liksom jag i henne. Men hon verkade skeptisk till ett förhållande mellan mig och henne, men gav mig ändå en chans att spendera mer tid med henne. Vad bör jag göra? Ska jag bara spendera tid med henne och se vart det leder eller tror ni hon inte alls vill vara ihop med mig?
    spendara mer tid med henne och sen kan ni börja prata förhållande!
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  23. #4313
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Det här är den i särklass mest underhållande tråden på forumet. Tack, barn, för att ni ger mig glädje med vad ni tror är någon slags misär.
    vänta nu, vad menar du med detta? menar du att en person inte kan ha ett seriöst förhållande till/med någon bara för att denne är ung? makes no sense. man kan ju fortfarande ha känslor för någon även fast man inte är 25+. du snackar som medelåldern på detta forumet är 12 år och allting var en stor lek. eller har jag bara missförstått dig?
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Började snacka med en tjej igår om liksom mig och
    henne. Hon är intresserad av mig liksom jag i henne. Men hon verkade skeptisk till ett förhållande mellan mig och henne, men gav mig ändå en chans att spendera mer tid med henne. Vad bör jag göra? Ska jag bara spendera tid med henne och se vart det leder eller tror ni hon inte alls vill vara ihop med mig?
    du ska ju helt klart spendera mer tid med henne om du känner att det är någonting att satsa på. hon är väl bara osäker, träffa henne och se vad det leder till. vill hon inte träffa dig så kommer hon heller inte göra det, ger hon dig en chans så är det ett tecken på att hon vill se vart det leder.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  24. #4314

  25. #4315
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    spendara mer tid med henne och s en kan ni börja prata förhållande!
    Okej ska göra de tack.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    vänta nu, vad menar du med detta? menar du att en person inte kan ha ett seriöst förhållande till/med någon bara för att denne är ung? makes no sense. man kan ju fortfarande ha känslor för någon även fast man inte är 25+. du snackar som medelåldern på detta forumet är 12 år och allting var en stor lek. eller har jag bara missförstått dig?
    du ska ju helt klart spendera mer tid med henne om du känner att det är någonting att satsa på. hon är väl bara osäker, träffa henne och se vad det leder till. vill hon inte träffa dig så kommer hon heller inte göra det, ger hon dig en chans så är det ett tecken på att hon vill se vart det leder.
    Jo det var något åt de hållet jag tror också.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  26. #4316
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    haha whaaat vafan snackar du om, han tycker väl antagligen bara att de är roligt att läsa om andras misslyckande. och de kan ja hålla med om, finner de väldigt underhållande att läsa här.
    "Tack, barn, för att ni ger mig glädje med vad ni tror är någon slags misär."
    jag syftade på "vad ni tror är någon slags misär". låter som han menar att allting är en stor lek när man är ung. förstår du vad som menas med det han skrev, så tror jag du fattar vad jag menar. svårt att förklara.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #4317
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jahaja

    om hon vill träffa honom så vill hon säkert se var de leder. man kan tro de i vissa fall.

    ELLER så vill hon ba se de senaste på bio och så ska ju självklart han betala. när hon tröttnat på honom så går hon över till nå annan.
    det var det dummaste jag hört. då undrar jag vad du hittat för något. det har då jag aldrig varit med om.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    haha whaaat vafan snackar du om, han tycker väl antagligen bara att de är roligt att läsa om andras misslyckande. och de kan ja hålla med om, finner de väldigt underhållande att läsa här.
    "Tack, barn, för att ni ger mig glädje med vad ni tror är någon slags misär."
    jag syftade på "vad ni tror är någon slags misär". låter som han menar att allting är en stor lek när man är ung. förstår du vad som menas med det han skrev, så tror jag du fattar vad jag menar. svårt att förklara.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  28. #4318
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jahaja

    om hon vill träffa honom så vill hon säkert se var de leder. man kan tro de i vissa fall.

    ELLER så vill hon ba se de senaste på bio och så ska ju självklart han betala. när hon tröttnat på honom så går hon över till nå annan.
    det var det dummaste jag hört. då undrar jag vad du hittat för något. det har då jag aldrig varit med om.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    haha whaaat vafan snackar du om, han tycker väl antagligen bara att de är roligt att läsa om andras misslyckande. och de kan ja hålla med om, finner de väldigt underhållande att läsa här.
    "Tack, barn, för att ni ger mig glädje med vad ni tror är någon slags misär."
    jag syftade på "vad ni tror är någon slags misär". låter som han menar att allting är en stor lek när man är ung. förstår du vad som menas med det han skrev, så tror jag du fattar vad jag menar. svårt att förklara.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #4319

  30. #4320
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jahaja

    om hon vill träffa honom så vill hon säkert se var de leder. man kan tro de i vissa fall.

    ELLER så vill hon ba se de senaste på bio och så ska ju självklart han betala. när hon tröttnat på honom så går hon över till nå annan.
    Har känt henne i snart 2 år tror jag o hon skulle nog inte göra något sådant.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in