Sidan 21 av 160 Första ... 1119202122233171121 ... Sista
  1. #601
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Berätta vad du känner för henne?
    Har jag gjort... Hon skrev att hon saknade mig skitmycket och så... Det är ju inga problem rent kärleksmässigt, men geografiskt är det åt helvete.

  2. #602
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Haha, sluta bara skriv, mer och mer pinsamt för varje inlägg.
    Väl talat.

  3. #603
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  4. #604
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    K "gangster"
    Åh men herregud!

    Har jag någonsin sagt att jag är gangster. Jag är mammas lille pojke som har varit med samma tjej i snart 19 månader, jag röker inte, jag har nog ärligt inte varit full på ett år skulle jag tro.

    Var har jag skrivit att jag är gangster. Erkänn att du kände dig trängd och att du ville slå tillbaka nu men inte kom på något bra. Då ska jag berätta en hemlighet för dig.

    Skriv ingenting.

  5. #605
    Då återstår ju frågan till dig, skulle det hålla med att åka såpass långa sträckor? Hur gammal är du förresten?


    Det brutala svaret k, eftersom att du inte har något vettigt att tillföra den här tråden så tycker jag att du kan komma tillbaka när du har något vettigt att säga. Du är den som "leker" gangster i det här fallet, kaxig bakom dataskärmen, tror inte du är lika kaxig med en tabbe mot huvudet irl.

  6. #606

  7. #607

  8. #608
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Repoint är cool har jag hört.
    Eftersom detta är kärlekstråden måste jag erkänna att jag är kär i Palmér när vi ändå pratar ut.

  9. #609

  10. #610
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Då återstår ju frågan till dig, skulle det hålla med att åka såpass långa sträckor? Hur gammal är du förresten?
    Jag vet ju inte riktigt vad jag vill... Och jag är 17.

  11. #611


    ...

  12. #612
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg


    ...
    Du är för go!

    Dock blev jag lite irriterad på den farliga gangstern. Förlåt för OT mods!

  13. #613
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  14. #614

  15. #615
    make love, not war
    "Inställningen är halva grejen"

  16. #616
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Jobbigt då :/ hur många gånger har ni träffats? Om de var första gången skulle jag nog försöka träffas lite mera först, vet inte hur bråttom du har med ett förhållande eller om du ens vill ha ett förhållande?
    Vi har träffats två gånger... Men asså... Jag är helt såld... Förhållande vet jag inte om jag vill ha på distans, men samtidigt tycker jag om henne fruktansvärt mkt...

  17. #617
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Vi har träffats två gånger... Men asså... Jag är helt såld... Förhållande vet jag inte om jag vill ha på distans, men samtidigt tycker jag om henne fruktansvärt mkt...
    Bättre att ha en tjej som du älskar som du träffar sällan hellre än en tjej som du gillar som du kommer träffa ofta enligt mig.

  18. #618

  19. #619
    Är det vettigt att berätta hur man känner för en tjej över typ internet/mess? Eller är det bara dumt?

  20. #620

  21. #621
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Är det vettigt att berätta hur man känner för en tjej över typ internet/mess? Eller är det bara dumt?
    Finns det någon bra anledning till att du inte gör det öga-till-öga? Sms/Internet är inget bra sätt iaf. Tjejer gillar när man vågar prata med de och berätta det samtidigt som man kollar de i ögonen, att få nåt sånt över sms tycker de oftast bara känns väldigt oseriöst och inget de tar på allvar riktigt.

  22. #622
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Finns det någon bra anledning till att du inte gör det öga-till-öga? Sms/Internet är inget bra sätt iaf. Tjejer gillar när man vågar prata med de och berätta det samtidigt som man kollar de i ögonen, att få nåt sånt över sms tycker de oftast bara känns väldigt oseriöst och inget de tar på allvar riktigt.
    Word!

    Om man ska snacka med någon, så ska man snacka face-to-face.
    Blir lätt opersonligt, meningslöst osv. om man tar det över Internet/SMS istället..

    Att våga, är att förlora fotfästet en liten stund
    Att inte våga, är att förlora sig själv


    "Inställningen är halva grejen"

  23. #623

  24. #624
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Hon är mer än konstig.. snackar så jävla mycket skit i hela tiden!
    Skit i henne då!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  25. #625
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    aah om jag hade kunnat! så sjukt svårt när man tycker om någon så mycket och har träffats skit ofta i ett halvår.. hon skickar ju massa sms o säger asmkt saker, som jag visserligen inte tror på längre..
    Ett halvår? Testa 4 år... Men har jag klarat att ta mig ifrån det, så ska du nog klara en halvårsflicka också Bara att träffa nån/flera andra flickor så löser det sig!

  26. #626
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Är den *****n som raggar på polarnas småsyskon
    Där är vi två... Enda som stoppar mig från att börja dejta en brud är just att det är killpolarens syrra, det är då fan att hon ska vara så trevlig.
    Men än värre är när du börjar ragga på syskonens polare... Det brukar sällan sluta bra. Been there, done that.

  27. #627
    Fan ! vad jobbigt allt ska va ...

  28. #628
    fan va jag hatar när man får oseriösa sms som andra skicka ifrån den man "håller på med"s mobil...

  29. #629
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Om det är en kille som gör det slår man ihjäl den! Har hänt mig en gång..
    Kan misstolkas den här meningen.

    Men ont: Jobbigt ja!

  30. #630
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Om det är en kille som gör det slår man ihjäl den! Har hänt mig en gång..
    ja men typ alltid killar som skriver "leka idag snygging?" osv. irreterande som fan
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Kan misstolkas den här meningen.

    Men ont: Jobbigt ja!
    så in i helvette!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in