Sidan 22 av 160 Första ... 1220212223243272122 ... Sista
  1. #631
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha blev lite knasigt där ja!



    Om det nu händer så fixar man så det inte händer igen! väldigt simpelt, räcker att skriva det på smset Fast är väl om det gäller lite mer privata saker man snackar om..
    man blir så sur på bruden också som inte kan ha koll på sin jävla mobil! det kom ett sms idag på morgonen "ska vi leka idag sötnos?// en killes namn" då skrev jag "nej du är för äcklig" då vart det tyst ...

  2. #632
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha blev lite knasigt där ja!



    Om det nu händer så fixar man så det inte händer igen! väldigt simpelt, räcker att skriva det på smset Fast är väl om det gäller lite mer privata saker man snackar om..
    man blir så sur på bruden också som inte kan ha koll på sin jävla mobil! det kom ett sms idag på morgonen "ska vi leka idag sötnos?// en killes namn" då skrev jag "nej du är för äcklig" då vart det tyst ...

  3. #633
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    man blir så sur på bruden också som inte kan ha koll på sin jävla mobil! det kom ett sms idag på morgonen "ska vi leka idag sötnos?// en killes namn" då skrev jag "nej du är för äcklig" då vart det tyst ...
    Idioter det finns!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  4. #634
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Idioter det finns!
    ja fyfan...

  5. #635
    Isak96
    Gäst
    En kille skrev jag e kåt på en tjejs mobil, Han skickar in sms:ett till facebook:
    hon hade typ 30 peddos inne på facebook nästa dag
    som hade skickat meddelanden til henne..
    -
    Gillar inte snö, mullad som fan idag

  6. #636

  7. #637
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207
    Nu behöver jag hjälp, snabbt som satan också!
    Är riktigt förvirrad här.

    Hållde på med en brud ett tag, vi gjorde inget speciellt.
    hon ser bra ut och är grymt snäll.

    Sen nu lite senare så har det vart tyst mellan oss i nån/några veckor.

    En annan tjej börja skriva med mig, en tjej som jag har känt sen jag var liten.
    Vi träffades också, hände väl inge speciellt. Men hon tyckte allt gick lite väl fort
    och ville försöka bli kompisar först och se vart det kan leda. Hon är snygg och grymt snäll.

    Förut idag så fråga tjejen´s kompis som jag träffa först hur det var med mig, sa att det var lite problem med tjejer.
    Ialf så skicka tjejen jag hållde på med först ett sms "Hej! vad gör du?: )<3" Och <3 betyder ifrån henne, det är jag säker på.
    Så hon kanske har sagt det till henne, och nu kanske hon har börjat blivigt svartsjuk?
    Så nu står jag här och funderar, hur fan ska jag göra?
    Det känns inte som om " JA hon kommer falla för mig, lätt! " Utan det känns ungefär lika med båda tjejerna.
    Svårfångade. Känns dumt om jag skulle träffa första tjejen igen sen får den andra tjejen reda på att jag träffa den första tjejen och då kanske
    hon total dissar mig.. Den andra tjejen och jag kanske skulle ses en sväng i helgen.
    Hoppas ni förstår, är totalt förvirrad..

  8. #638

  9. #639
    need help jag är fetblyg, eller inte blyg när man väl är med folk, men som nu, så har jag en tjej 1 timme hemmifrån som vill träffas på fredag, och hennes föräldrar är borta så vi har hela huset för oss själva säger hon. cet är då jag blir nervös, ska man dra dit på fredag och träffa en random en kvälll, eller ska man skita i det :S är nog mest nervös, inte blyg, utan nervös vad hon egentligen vill. och jag är inte en sån som skulle knulla runt, inte en chans, så vad ska jag göra tycker ni

  10. #640
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    need help jag är fetblyg, eller inte blyg när man väl är med folk, men som nu, så har jag en tjej 1 timme hemmifrån som vill träffas på fredag, och hennes föräldrar är borta så vi har hela huset för oss själva säger hon. cet är då jag blir nervös, ska man dra dit på fredag och träffa en random en kvälll, eller ska man skita i det :S är nog mest nervös, inte blyg, utan nervös vad hon egentligen vill. och jag är inte en sån som skulle knulla runt, inte en chans, så vad ska jag göra tycker ni
    Har du sett henne? Gillar du henne? Träffat henne förut? Har du träffat henne förut och gillar henne lite så är det bara att åka. Om du inte sett henne eller träffat henne eller någonting så är det väl kanske inte någon idé.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  11. #641
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Har du sett henne? Gillar du henne? Träffat henne förut? Har du träffat henne förut och gillar henne lite så är det bara att åka. Om du inte sett henne eller träffat henne eller någonting så är det väl kanske inte någon idé.
    Du har inte varit ute och ränt hör jag, bästa som finns är ju att bara dra hem till nån random brud en kväll och chilla. Asnice


    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    need help jag är fetblyg, eller inte blyg när man väl är med folk, men som nu, så har jag en tjej 1 timme hemmifrån som vill träffas på fredag, och hennes föräldrar är borta så vi har hela huset för oss själva säger hon. cet är då jag blir nervös, ska man dra dit på fredag och träffa en random en kvälll, eller ska man skita i det :S är nog mest nervös, inte blyg, utan nervös vad hon egentligen vill. och jag är inte en sån som skulle knulla runt, inte en chans, så vad ska jag göra tycker ni
    DO IT! Vad är du nervös över? Finns inget att vara orolig över egentligen. Hon är antagligen rätt nervös hon också.

    Bara att dra dit och ha en trevlig kväll, kanske kan vara starten på något längre
    Senast redigerat av Hejsvejs den 2010-11-28 klockan 15:52.

  12. #642
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Du har inte varit ute och ränt hör jag, bästa som finns är ju att bara dra hem till nån random brud en kväll och chilla. Asnice




    DO IT!

    Bara att dra dit och ha en trevlig kväll, kanske kan vara starten på något längre
    Beror på vad du menar med "ränt". Jag brukar oftast prata med en brud i nån vecka kanske sen dra hem henne och hyra en film eller bjuda på bio. Sista går alltid hem
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  13. #643
    Isak96
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    need help jag är fetblyg, eller inte blyg när man väl är med folk, men som nu, så har jag en tjej 1 timme hemmifrån som vill träffas på fredag, och hennes föräldrar är borta så vi har hela huset för oss själva säger hon. cet är då jag blir nervös, ska man dra dit på fredag och träffa en random en kvälll, eller ska man skita i det :S är nog mest nervös, inte blyg, utan nervös vad hon egentligen vill. och jag är inte en sån som skulle knulla runt, inte en chans, så vad ska jag göra tycker ni
    Nice , skulle dragit på dirran

  14. #644
    Tips på vad man kan köpa till sin flickvän i julklapp/födelsedags..?

    Har köpt ett Presentkort på Gina Tricot till henne i födelsedags.. så behöver tips på julklapp

    Seriösa tips tack

  15. #645

  16. #646
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    dammsugare


    nae men ge henne en biokväll eller något?
    Jag ska köpa en ciao till min tjej, hon gillar dom tydligen.

  17. #647
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    dammsugare


    nae men ge henne en biokväll eller något?

    Ja, jag får se ska först ta en tur på stan och se om jag hittar något fint

  18. #648
    Tänkte skriva av mig lite. Skriver inte jätte bra men ska försöka göra det så tydligt som möjligt.

    Har träffat en tjej under kanske 3månader och vi har nu för 1 vecka sedan bestämt att inleda ett förhållande .

    Nu till problemen!
    Vi träffades i början bakom ryggen om min syster och mina föreldrar för att hon är mkt bra kompis med min syster och dom brukar träffas ganska ofta.. Sen så bor hon ca 2 timmar ifrån mig och jag har int ekörkort men hon har.. Vi kommer inte kunna träffas varje helg men mkt under loven osv. Dock har hon ett jobb och jobbar ganska mkt så vet inte hur det ska fungera.

    Jag gillar henne jätte mkt o vi pratade innan vi bestämde oss att vi verkligen var berädda att försöka. Men ibland känns det så himla konstigt o prata i telefonen oså. Kanske är jag som nojjar för mkt o är rädd för att det ska ta slut...
    Men hur skulle ni göra i min situation ?

  19. #649
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Tänkte skriva av mig lite. Skriver inte jätte bra men ska försöka göra det så tydligt som möjligt.

    Har träffat en tjej under kanske 3månader och vi har nu för 1 vecka sedan bestämt att inleda ett förhållande .

    Nu till problemen!
    Vi träffades i början bakom ryggen om min syster och mina föreldrar för att hon är mkt bra kompis med min syster och dom brukar träffas ganska ofta.. Sen så bor hon ca 2 timmar ifrån mig och jag har int ekörkort men hon har.. Vi kommer inte kunna träffas varje helg men mkt under loven osv. Dock har hon ett jobb och jobbar ganska mkt så vet inte hur det ska fungera.

    Jag gillar henne jätte mkt o vi pratade innan vi bestämde oss att vi verkligen var berädda att försöka. Men ibland känns det så himla konstigt o prata i telefonen oså. Kanske är jag som nojjar för mkt o är rädd för att det ska ta slut...
    Men hur skulle ni göra i min situation ?
    Chilla ner lite, ta och öppna Svenska boken och plugga stavning till en början. Men till problemet. Ta det som det kommer och ta det bara lugnt och sluta nojja så tror jag nog att det blir bra.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  20. #650
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Chilla ner lite, ta och öppna Svenska boken och plugga stavning till en början. Men till problemet. Ta det som det kommer och ta det bara lugnt och sluta nojja så tror jag nog att det blir bra.
    Ser typ två stavfel, så sluta försöka vara häftig och påpeka andras misstag för att verka kul.
    Förövrigt ett av de sämsta tipsen nånsin, det där kan ju vilken 1a-gluttare som helst komma på, du var mig en riktig stjärna på alla sätt du!

  21. #651
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Kalle; om du är helt säker på att du verkligen tycker om henne, så är du nog bara orolig över att det ska ta slut. Tycker du ska försöka prata med henne om din rädsla
    Men sen så är de väl ingen kille som gillar att snacka i tele

  22. #652
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Ser typ två stavfel, så sluta försöka vara häftig och påpeka andras misstag för att verka kul.
    Förövrigt ett av de sämsta tipsen nånsin, det där kan ju vilken 1a-gluttare som helst komma på, du var mig en riktig stjärna på alla sätt du!
    Vet man att man gillar någon och man har bestämt sig för att försöka så är det väl för fan ingen idé att nojja eller hur? Så nej det var inte sämsta tipset. Har du något bättre tips då? Verkar ju inte som det.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  23. #653
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    dammsugare


    nae men ge henne en biokväll eller något?
    Blev dessa: http://blingit.se/visa_produkt.asp?i...%E4ngen+Tindra

  24. #654

  25. #655
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Träffar troligtvis en tjej imorgon, har träffat henne innan.
    och vi har inte en susning om vad vi ska hitta på, sist kollade vi film och det känns lite
    sådär om man skulle kolla film nu igen.. Någon som har nått förslag? Båda är vi under 18.
    Ingen middag ialf.. känns för "vuxet"
    Film funkar ju alltid ändå, annars kan ni ju alltid dra in till city och snacka och sånt?

  26. #656

  27. #657
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Träffar troligtvis en tjej imorgon, har träffat henne innan.
    och vi har inte en susning om vad vi ska hitta på, sist kollade vi film och det känns lite
    sådär om man skulle kolla film nu igen.. Någon som har nått förslag? Båda är vi under 18.
    Ingen middag ialf.. känns för "vuxet"
    Åka skridskor på nån trevlig isbana där det är massa folk? Kan bli jävligt mysigt och roligt iaf, och inte speciellt krystat. Ännu bättre är det om du kan åka skridskor och inte hon, så man får hålla om lite och "hjälpa" henne att hålla sig på benen (hon vet att man tar lite extra men tycker antagligen om det också).

  28. #658
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Åka skridskor på nån trevlig isbana där det är massa folk? Kan bli jävligt mysigt och roligt iaf, och inte speciellt krystat. Ännu bättre är det om du kan åka skridskor och inte hon, så man får hålla om lite och "hjälpa" henne att hålla sig på benen (hon vet att man tar lite extra men tycker antagligen om det också).
    Bra tips (y)
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  29. #659

  30. #660
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Höhö saken är att hon är skitduktig på skridskor och inte jag. hon håller på med konståkning..
    Men njaa.. fler tips?
    Lär henne köra växlat

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in