Sidan 28 av 160 Första ... 1826272829303878128 ... Sista
  1. #811

  2. #812
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Tror jag ska messa mitt ex...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #813
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Tror jag ska messa mitt ex...
    Lika bra att du gör de.. När du väl fått upp den tanken i ditt huvud lär den vara svår att bli av med. Dra iväg ett sms
    GL

  4. #814
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Lika bra att du gör de.. När du väl fått upp den tanken i ditt huvud lär den vara svår att bli av med. Dra iväg ett sms
    GL
    Ska fan göra det! Vad har jag att förlora liksom? Jag kör på, återkommer om några minuter så var beredd!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  5. #815
    Åt er går det bra men åt mig går det åt helvete :/
    Most stickpeople are black

  6. #816
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ska fan göra det! Vad har jag att förlora liksom? Jag kör på, återkommer om några minuter så var beredd!
    Ska nog gå fint

    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Åt er går det bra men åt mig går det åt helvete :/
    Ne ja känner med dig Manfred..

  7. #817
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Lika bra att du gör de.. När du väl fått upp den tanken i ditt huvud lär den vara svår att bli av med. Dra iväg ett sms
    GL
    Helvete! Skrev: Hej, hur är allt? Då skrev hon: Ehm har inte ditt nummer inlagt, så vem är du? Skrev jag: Niclas. Då fick man till svar:Jag är ledsen men jag tycker inte vi har något att säga till varandra, så du kan radera mitt nummer nu.
    Hon gjorde slut i Februari det här året på grund utav att jag "förrändrades" för att jag hade det jobbigt hemma. *Och jag blev arg och trodde det var om en annan kille, men släppte det när hon sa ifrån ordentligt liksom. Varför är hon fortfarande arg liksom? (sorry för dubbelpost)
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  8. #818
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Helvete! Skrev: Hej, hur är allt? Då skrev hon: Ehm har inte ditt nummer inlagt, så vem är du? Skrev jag: Niclas. Då fick man till svar:Jag är ledsen men jag tycker inte vi har något att säga till varandra, så du kan radera mitt nummer nu.
    Hon gjorde slut i Februari det här året på grund utav att jag "förrändrades" för att jag hade det jobbigt hemma. *Och jag blev arg och trodde det var om en annan kille, men släppte det när hon sa ifrån ordentligt liksom. Varför är hon fortfarande arg liksom? (sorry för dubbelpost)
    Hon kan vara arg för att hon fortfarande tycker om dig och tycker att det är jobbigt att det tog slut.
    Eller så har det inte gått tillräckligt lång tid för henne att komma till vänstadiet igen. Va seriös och fråga henne saker, va som får henne att säga sånt.

  9. #819
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Hon kan vara arg för att hon fortfarande tycker om dig och tycker att det är jobbigt att det tog slut.
    Eller så har det inte gått tillräckligt lång tid för henne att komma till vänstadiet igen. Va seriös och fråga henne saker, va som får henne att säga sånt.
    Men vad ska jag fråga? skrev till henne: Varför är du arg? Inget svar och då skrev jag igen: Kan du åtminstonde svara på frågan? Jag vet att jag var dum som inte lyssnade på dig. Men det har gått nästan ett år och du är fortfarande arg?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  10. #820

  11. #821
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Fick precis svar. Hon skrev: Jag är inte arg, jag tycker bara att vi är klara med varandra. du vet att jag vill ha det så. Ändå smsar du efter nästan ett årutan kontakt. Smaklöst tycker jag.
    Vettefan vad jag ska svara...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  12. #822
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Fick precis svar. Hon skrev: Jag är inte arg, jag tycker bara att vi är klara med varandra. du vet att jag vill ha det så. Ändå smsar du efter nästan ett årutan kontakt. Smaklöst tycker jag.
    Vettefan vad jag ska svara...
    Var ärlig.. Vad fick dig att vilja smsa henne? Säg den anledningen till henne.

  13. #823
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ge henne lite tid bara men de du skrev var bra. De lär väcka en del tankar i hennes skalle.
    Så jag ska inte svara eller? Sitter här och fan skakar....
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  14. #824
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Så jag ska inte svara eller? Sitter här och fan skakar....
    Ändrade mitt inlägg, läs det igen.

  15. #825
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ändrade mitt inlägg, läs det igen.
    Skriver: Ville bara undra hur allt är. Saknar dig...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  16. #826
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Skriver: Ville bara undra hur allt är. Saknar dig...
    Good.. Hoppas hon känner något. Nu vet ja inte hur länge ni var tsm men, någon känsla finns nog kvar för dig i henne.

  17. #827
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Good.. Hoppas hon känner något. Nu vet ja inte hur länge ni var tsm men, någon känsla finns nog kvar för dig i henne.
    Ca 3 månader bara men älskade henne så sjuukt mycket...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  18. #828
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ca 3 månader bara men älskade henne så sjuukt mycket...
    Know that feeling. Ska nog lösa sig ska du se. På något sätt ska du nog kunna få prata med henne igen.

  19. #829
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Know that feeling. Ska nog lösa sig ska du se. På något sätt ska du nog kunna få prata med henne igen.
    Tror hon dog eller nåt nu...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  20. #830
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Tror hon dog eller nåt nu...
    Ge henne tid som sagt, vet att en minut känns som evighet atm.

  21. #831
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ge henne tid som sagt, vet att en minut känns som evighet atm.
    Ge mig din MSN! Jobbigt att sitta och uppdatera hela tiden -.-
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  22. #832
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ge mig din MSN! Jobbigt att sitta och uppdatera hela tiden -.-
    U got pm

  23. #833
    Fan! Jag har problem med en tjej. Jag tycker väldigt mycket om henne men hon tycker om mig som kompis. Jag har pratat med henne om det flera gånger och veckan efter första gången jag pratade med henne om det sökte hon jättemycket kontakt och vi kramades och höll om varandra och så. Vi smsar dag och natt, hela tiden. Veckan efter den veckan märkte jag att hon undvikte mig lite och när jag kom hem från skolan fick jag ett sms där det stod såhär: Du vet att vi bara är kompisar va? Blablabla osv. Jag blev sårad för jag trodde verkligen att det skulle bli nåt. Nu har det gått några veckor och vi smsar, umgås och så. Hon kramas och så. Typ som inann vi pratade första gången. Jag tyckte att det var grymt jobbigt att vara kär i en tjej som också var en kompis så vi pratade om hur vi skulle göra och hon sa bara att det är som det är. Jag sa att jag fortfarande ville ha henne som en vän men gärna mer också. Och då sa hon också att det är som det är. Så nu är det som förut, men jag tycker att det är grymt jobbigt. Jag tycker ju verkligen om henne. Här om dagen smsade vi och hon frågade varför jag inte hade snackat skit om henne efter att hon hade sårat mig och då sa jag att man inte snackar skit om nån man tycker om. Fick som svar att jag ar en helt perfekt, perfekt kille, att jag är den snällaste killen på jorden och att hur många tjejer som helst ville ha en sån kille osv. Men varför duger jag inte då? Det är så sjukt jobbigt. Jag är så jävla förvirrad.

    Chattade med henne på facebook idag och klockan blev 23.23 så hon skrev make a wish osv och jag skrev att jag redan hade önskat en sak, såhär svarade hon:
    23:36vad önskade du då?


    23:42Jag tänkte önska att du var här med mig nu eller att jag var med dig nu, men jag ångrade mig och önskade att jag inte haft nåra känslor för dig. Tyvärr asså


    23:43manne tror du att det förflutna ändras?


    23:45Det var bara en önskan. Dom slår ändå aldrig in. Det hade blivit lättare för både dig och mig om min önskan hade slagit in


    23:45säg inte det


    23:45jo


    23:46man vet aldrig manne ngn gång blir du kanske glad att det var så

    23:47säker? det tror iaf inte jag för det här är fan inte lätt för mig.


    23:47det blir bättre


    23:47du vet ite hur det känns


    23:47hur vet d det?


    23:48därför aatt du är inte jag


    23:48kanske sitter i samma situation...


    23:48gör du de?


    23:49godnatt manne


    Känner mig helt förvirrad asså. Om jag är helt perfekt enligt henne, varför duger jag inte? Hon har också sagt att hon trivs med mig osv. FAN vad krångligt!

    Hoppas att det inte blev för många stavfel och att ni orkar läsa allt.
    Senast redigerat av Manfred den 2010-12-26 klockan 00:20.
    Most stickpeople are black

  24. #834
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Fan! Jag har problem med en tjej. Jag tycker väldigt mycket om henne men hon tycker om mig som kompis. Jag har pratat med henne om det flera gånger och veckan efter första gången jag pratade med henne om det sökte hon jättemycket kontakt och vi kramades och höll om varandra och så. Vi smsar dag och natt, hela tiden. Veckan efter den veckan märkte jag att hon undvikte mig lite och när jag kom hem från skolan fick jag ett sms där det stod såhär: Du vet att vi bara är kompisar va? Blablabla osv. Jag blev sårad för jag trodde verkligen att det skulle bli nåt. Nu har detgåttnågra veckor och vi smsar, umgås och så. Hon kramas och så. Typ som inann vi pratade första gången. Jag tyckte att det var grymt jobbigt att vara kär i en tjej som också var en kompis såvi pratade om hur vi skulle göra och hon sa bara att det är som det är. Jag sa att jag fortfarande vile ha hene som en vän men gärna mer också. Och dåsa hon också att det är som det är. Så nu är det som förut, men jag tycker att det är grymt jobbigt. Jag tyckerju verkligen om henne. Här om dagen smsade vi och hon frågade varför jag inte hade snackat skit om henne för efter att hon hade sårat mig och dåsa jag att man inte snackar skit om nån man tycker om. Fick som svar att jag ar en helt perfekt, perfek kille, att jag är den snällaste killen på jorden osv. Men varför duger jag inte då? Det är så sjukt jobbigt. Jag är så jävla förvirrad.
    Bjud henne på bio, senare samma kväll så kommer du vara nere i brallan på henne.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  25. #835
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Fan! Jag har problem med en tjej. Jag tycker väldigt mycket om henne men hon tycker om mig som kompis. Jag har pratat med henne om det flera gånger och veckan efter första gången jag pratade med henne om det sökte hon jättemycket kontakt och vi kramades och höll om varandra och så. Vi smsar dag och natt, hela tiden. Veckan efter den veckan märkte jag att hon undvikte mig lite och när jag kom hem från skolan fick jag ett sms där det stod såhär: Du vet att vi bara är kompisar va? Blablabla osv. Jag blev sårad för jag trodde verkligen att det skulle bli nåt. Nu har detgåttnågra veckor och vi smsar, umgås och så. Hon kramas och så. Typ som inann vi pratade första gången. Jag tyckte att det var grymt jobbigt att vara kär i en tjej som också var en kompis såvi pratade om hur vi skulle göra och hon sa bara att det är som det är. Jag sa att jag fortfarande vile ha hene som en vän men gärna mer också. Och dåsa hon också att det är som det är. Så nu är det som förut, men jag tycker att det är grymt jobbigt. Jag tyckerju verkligen om henne. Här om dagen smsade vi och hon frågade varför jag inte hade snackat skit om henne för efter att hon hade sårat mig och dåsa jag att man inte snackar skit om nån man tycker om. Fick som svar att jag ar en helt perfekt, perfek kille, att jag är den snällaste killen på jorden osv. Men varför duger jag inte då? Det är så sjukt jobbigt. Jag är så jävla förvirrad.
    Hon låter ju lite halvskum? "varför har du inte snackat skit om mig?" vafan är det för jävla fråga.

  26. #836
    Ja, hon är sån. Så sjukt härlig lixom

    La till lite i texten nu
    Most stickpeople are black

  27. #837
    haaha ozcarll
    Kan inte hjälpa dig manfred, är så sjukt kass på sånt här..
    Sen flexbiel, vill inte vara negativ eller på något sätt trycka ned dig, men hon kanske helt enkelt inte vill "börja om". Eller ja, ta det inte som en förolämpning Va svårt o skriva de jag vill ha sagt på nå bra sätt.
    F.d. Almsarn

  28. #838
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    haaha ozcarll
    Kan inte hjälpa dig manfred, är så sjukt kass på sånt här..
    Sen flexbiel, vill inte vara negativ eller på något sätt trycka ned dig, men hon kanske helt enkelt inte vill "börja om". Eller ja, ta det inte som en förolämpning Va svårt o skriva de jag vill ha sagt på nå bra sätt.
    Jag vette fan. Vet inte vad jag ska göra...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  29. #839
    Manfred: Bara ge tjejen du hänger med lite tid.
    Hon försöker nog bara avgöra om hon vill vara "mer än kompis" med dig. Släpp taget om henne en stund, sen om hon söker upp dig så är hon nog säker på att ta förhållandet till en ny nivå!
    Bara ha lite tålamod så blir säkert allt bra.

    Var själv med lite mysig sällskap igår kväll/natt, riktigt mysigt faktiskt!
    Dock känner man sig lite som en player då hela den kommande veckan är inbokad med lite andra tjejer som vill umgås, men men. Haha.
    "Inställningen är halva grejen"

  30. #840

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in