Sidan 2 av 160 Första 12341252102 ... Sista
  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Tröttnat på ditt gamla nick?
    HÖH?! jag är ny här?

    heter johan, 16 år och lite smågalen i mopeder ses på frihamnen!

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    HÖH?! jag är ny här?

    heter johan, 16 år och lite smågalen i mopeder ses på frihamnen!
    Du luktar iceman.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  3. #33

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Du luktar iceman.
    du luktar illa

    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    ...och plockar upp brudar med bil. Herr Isman, skäms du över att hänga på MNF?
    ibland blir jag trött på smarta människor

  5. #35
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    ibland blir jag trött på smarta människor
    Är det därför du kommer tillbaks till MNF?

  6. #36

  7. #37
    Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    231
    Nu är läget såhär: Jag har berättat för en tjej vad jag tycker om henne och vi har blivit väldigt nära varandra. Finns även även en "kompis" som är intresserad utav henne. Det har kanske inte märkts så mycket vad jag tyckte om tjejen då jag har varit tillbakadragen men nu har han fattat vad jag tycker om henne.

    Vi tre och massa andra var på grillning igår, men jag tröttnade på "kompisen" så jag åkte hem först. Innan jag åkte fick jag 2st kramar utav henne som han antagligen såg. Idag så frågade en tjej på msn(inte den ärligaste typen och skvallrar hejvilt till bla "kompisen") där hon frågade om det var något mellan mig och flickan jag tycker om. Är ganska säker på att det är "kompisen" som är avundsjuk och vill ta reda på hur det verkligen ligger till och sedan sprida vidare detta bara för att det ska skita sig för mig.

    Borde jag bara skita totalt i va de säger och gör? Har gått på sommarlov nu och vi börjar gymnasiumet till hösten, så kommer ju att slippa se dem dagligen. I ärlighetens namn så är de riktigt jobbiga, och skulle gärna vilja slippa dem.

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Snowgubben^ Visa inlägg
    Nu är läget såhär: Jag har berättat för en tjej vad jag tycker om henne och vi har blivit väldigt nära varandra. Finns även även en "kompis" som är intresserad utav henne. Det har kanske inte märkts så mycket vad jag tyckte om tjejen då jag har varit tillbakadragen men nu har han fattat vad jag tycker om henne.

    Vi tre och massa andra var på grillning igår, men jag tröttnade på "kompisen" så jag åkte hem först. Innan jag åkte fick jag 2st kramar utav henne som han antagligen såg. Idag så frågade en tjej på msn(inte den ärligaste typen och skvallrar hejvilt till bla "kompisen") där hon frågade om det var något mellan mig och flickan jag tycker om. Är ganska säker på att det är "kompisen" som är avundsjuk och vill ta reda på hur det verkligen ligger till och sedan sprida vidare detta bara för att det ska skita sig för mig.

    Borde jag bara skita totalt i va de säger och gör? Har gått på sommarlov nu och vi börjar gymnasiumet till hösten, så kommer ju att slippa se dem dagligen. I ärlighetens namn så är de riktigt jobbiga, och skulle gärna vilja slippa dem.
    Dra bara en runk å kör vidare på nästa istället.

  9. #39

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av Snowgubben^ Visa inlägg
    Nu är läget såhär: Jag har berättat för en tjej vad jag tycker om henne och vi har blivit väldigt nära varandra. Finns även även en "kompis" som är intresserad utav henne. Det har kanske inte märkts så mycket vad jag tyckte om tjejen då jag har varit tillbakadragen men nu har han fattat vad jag tycker om henne.

    Vi tre och massa andra var på grillning igår, men jag tröttnade på "kompisen" så jag åkte hem först. Innan jag åkte fick jag 2st kramar utav henne som han antagligen såg. Idag så frågade en tjej på msn(inte den ärligaste typen och skvallrar hejvilt till bla "kompisen") där hon frågade om det var något mellan mig och flickan jag tycker om. Är ganska säker på att det är "kompisen" som är avundsjuk och vill ta reda på hur det verkligen ligger till och sedan sprida vidare detta bara för att det ska skita sig för mig.

    Borde jag bara skita totalt i va de säger och gör? Har gått på sommarlov nu och vi börjar gymnasiumet till hösten, så kommer ju att slippa se dem dagligen. I ärlighetens namn så är de riktigt jobbiga, och skulle gärna vilja slippa dem.
    Skit i och prata med dom!
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  11. #41

  12. #42

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Helvete va man saknar och ha tjej nu...

  13. #43

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Ja ni alla mnfare, jag har nu vart utan min älskling sen den 3juni och ska vara de till den 21juli, imorgon firar vi 3 månader, saknar henne jättemycket, och kärleken till henne är stor. Bild på henne avstår jag då jag börjar bara få tårar i ögna när man tänker på sin älskling, Dock tilldelar jag denna låt till min älskade, gammal, alla har hört den, men, den påminner mig jättemycket om henne och när vi träffades första gången så lyssna jag på denna och nynna till den (a)

  14. #44
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    första förhållandet nu i mitt liv.


  15. #45
    Jag snackar en hel del med en tjej. Vi pratar ofta i telefon, skickar sms någon gång per dag, ska träffas om någon vecka och jag trivs med hennes personlighet. Jag anser att hon är vacker, hon är kreativ, lojal, trevlig och har snarlika åsikter med vad jag har. Ifall det är något vi inte tycker samma om så diskuterar vi kring saken och det känns schyst att kunna prata seriöst med en tjej om egentligen helt irrelevanta ting.

    I alla fall så har hon sagt att hon är tacksam för att jag är hennes vän. Att hon uppskattar att jag är så snäll emot henne och säger att jag inte får lämna henne för att jag får henne att känna sig uppskattad osv. Dock så får jag ofta sms, hon ringer och vill prata och säger saker i stil med:

    - Jag ville bara prata lite med dig. Jag älskar verkligen din röst.
    - Du är vacker sötaste pojken.
    - Synd att du inte vore här. Hade gärna hållit om dig när jag somnar.
    - Det skulle varit mysigt att känna dina fingrar leka med min mage.
    - Det är så underbart höra dig andas.

    Hon ringer även för att säga godnatt och önska mig godnatt samt att hoppas att jag drömmer vackra drömmar.

    Etc etc. Alltså det verkar precis som att hon försöker dölja att hon har känslor eller dylikt. Jag ska träffa henne nästa vecka och vi skulle ta en glass vid havet, sedan äta något gott och efter det hyra en film och kolla hemma hos henne. Sedan ska jag få träffa hennes familj och liknande. Är det så att jag är klassad som vän av henne eller gillar hon mig men inte riktigt vågar erkänna det ännu bara?

    Jag har inga direkt förutfattade meningar kring saken, men jag får faktiskt bekänna att jag tycker att det pirrar lite när jag hör hennes röst och blir glad av hennes sms samt när jag ser hennes bilder. Vi har hittills bara träffats snabbt men inte umgåtts om man säger så.

    Säg vad ni tror.

    Mvh.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  16. #46
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jag snackar en hel del med en tjej. Vi pratar ofta i telefon, skickar sms någon gång per dag, ska träffas om någon vecka och jag trivs med hennes personlighet. Jag anser att hon är vacker, hon är kreativ, lojal, trevlig och har snarlika åsikter med vad jag har. Ifall det är något vi inte tycker samma om så diskuterar vi kring saken och det känns schyst att kunna prata seriöst med en tjej om egentligen helt irrelevanta ting.

    I alla fall så har hon sagt att hon är tacksam för att jag är hennes vän. Att hon uppskattar att jag är så snäll emot henne och säger att jag inte får lämna henne för att jag får henne att känna sig uppskattad osv. Dock så får jag ofta sms, hon ringer och vill prata och säger saker i stil med:

    - Jag ville bara prata lite med dig. Jag älskar verkligen din röst.
    - Du är vacker sötaste pojken.
    - Synd att du inte vore här. Hade gärna hållit om dig när jag somnar.
    - Det skulle varit mysigt att känna dina fingrar leka med min mage.
    - Det är så underbart höra dig andas.

    Etc etc. Alltså det verkar precis som att hon försöker dölja att hon har känslor eller dylikt. Jag ska träffa henne nästa vecka och vi skulle ta en glass vid havet, sedan äta något gott och efter det hyra en film och kolla hemma hos henne. Sedan ska jag få träffa hennes familj och liknande. Är det så att jag är klassad som vän av henne eller gillar hon mig men inte riktigt vågar erkänna det ännu bara?

    Jag har inga direkt förutfattade meningar kring saken, men jag får faktiskt bekänna att jag tycker att det pirrar lite när jag hör hennes röst och blir glad av hennes sms samt när jag ser hennes bilder. Vi har hittills bara träffats snabbt men inte umgåtts om man säger så.

    Säg vad ni tror.

    Mvh.

    personligheten är no. 1 tycker jag.

    vissa kan snacka mycket, och mena något annat. så hyr filmen och ta det lungt. låt henne få bestämma vad som ska hända i soffan om du förstår vad jag menar. ta det lungt helt enkelt. men för det ska du inte visa att du inte har känslor för henne.

    det handlar alltså om att få henne att nappa, för att få hennes omdömme. sen kan du tolka hur du vill.

  17. #47
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    personligheten är no. 1 tycker jag.

    vissa kan snacka mycket, och mena något annat. så hyr filmen och ta det lungt. låt henne få bestämma vad som ska hända i soffan om du förstår vad jag menar. ta det lungt helt enkelt. men för det ska du inte visa att du inte har känslor för henne.

    det handlar alltså om att få henne att nappa, för att få hennes omdömme. sen kan du tolka hur du vill.
    Hittills har jag spelat rätt svår och inte visat ett skit, om man uttrycker sig så mer än att jag har svarat "Det var ju bra " etc. Jag förstår hur du menar och tänker likt du säger låta det flöda på och låta "ödet" bestämma vägen.

    Jag kommer vara mig själv så mycket det går. Fungerar det, ah, det får jag väll hoppas på
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  18. #48
    Bli aldrig kär. Det är inte värt det.
    Orkar helt seriöst inte med mer. Upp och ner hela tiden.

    fml
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

  19. #49

  20. #50

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Ritkigt word seriöst!!!
    Håller med er, dock älskar man att vara kär

  21. #51

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av SugarDaddy Visa inlägg
    Bli aldrig kär. Det är inte värt det.
    Orkar helt seriöst inte med mer. Upp och ner hela tiden.

    fml
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Ritkigt word seriöst!!!
    +1

    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    Håller med er, dock älskar man att vara kär
    Jaa men det finns 2 sidor av alla mynt! Ysch för baksidan ;D

    Phillip: Kanske för du spelat lite svårfångad o kall hon inte riktigt "vågat" representera sina känslor? För du inte direkt visat något tydligt tillbaka o får henne o verka osäker. Testa o visa med!

  22. #52

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    fan ingen kommenterade mitt inlägg om att jag och min underbara flickvän har månadsdag idag

  23. #53

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    96
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    fan ingen kommenterade mitt inlägg om att jag och min underbara flickvän har månadsdag idag

    Då får man väll säga grattis då

  24. #54

  25. #55
    Bästa bilden jag har men..

    <3

     


    Uploaded with ImageShack.us

  26. #56

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av danne_drd_limited Visa inlägg
    Då får man väll säga grattis då
    Hihihihih, Tack (L)

    Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    Gurra, lägg ner med den!!!!!!!!!!!!!!!!! you're gonna get fattttttt!!!!!

  27. #57
    Citat Ursprungligen postat av SugarDaddy Visa inlägg
    Bli aldrig kär. Det är inte värt det.
    Orkar helt seriöst inte med mer. Upp och ner hela tiden.

    fml
    Vi sitter i samma båt atm och du vet det...

  28. #58
    va hos en tjej igår o firade midsommar med några vänner o det e så att jag gillar den tjejen ganska mkt, o enligt mina vänner så gillar hon mig också och hon vet att jag gillar henne, så jag vill bara fråga er vad ska jag göra? för ingen av oss vågar ta första steget

  29. #59

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    va hos en tjej igår o firade midsommar med några vänner o det e så att jag gillar den tjejen ganska mkt, o enligt mina vänner så gillar hon mig också och hon vet att jag gillar henne, så jag vill bara fråga er vad ska jag göra? för ingen av oss vågar ta första steget
    om ingen av er vågar så kommer det aldrig bli nåt, gör bara såhär, ta första steget, gör det bara, finns inga men! du lever detta liv bara en gång så dags att ta vara på det! du vet aldrig, tänk om du sumpar kvinnan i ditt liv för du inte vågar ta första steget? så mitt tips är att ta första steget bara!

  30. #60
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    om ingen av er vågar så kommer det aldrig bli nåt, gör bara såhär, ta första steget, gör det bara, finns inga men! du lever detta liv bara en gång så dags att ta vara på det! du vet aldrig, tänk om du sumpar kvinnan i ditt liv för du inte vågar ta första steget? så mitt tips är att ta första steget bara!
    Precis!


    jag sa rakt ut till en tjej en gång att jag gillade henne... men fick nobben och gick vidare.

    så gör som keXet sa

    nu har jag en underbar tjej

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in