Sidan 35 av 160 Första ... 2533343536374585135 ... Sista
  1. #1021
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    hon jag höll på med 1-2v sen säger nu att hon har kvar känslor för mig och att jag är speciell och massa sån skeet.. Men tro fan att hon bara leker med mig. Har as mkt känslor för henne men hon svek mig + i lördags strulade hon med ännu en kille.

    + alla mina vänner säger att jag ska skita i henne.
    Om hon nu har hållt på med flera andra visar väl det bara att du bara är "en i mängden"?

  2. #1022
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    hon jag höll på med 1-2v sen säger nu att hon har kvar känslor för mig och att jag är speciell och massa sån skeet.. Men tro fan att hon bara leker med mig. Har as mkt känslor för henne men hon svek mig + i lördags strulade hon med ännu en kille.

    + alla mina vänner säger att jag ska skita i henne.
    Tjejer funkar inte som killar. Säger en kille att en tjej är speciell så är hon det.. Men säger en tjej som har playat förut att någon är speciell så ska man inte ta det som något speciellt.

  3. #1023
    jag har nog fått starkt nominerad årets diss. allt har varit underbart nu ett bra tag. var och köpte allahjärtansdag present igår. armband med rött hjärta i för 600spänn. tyckte det var mycket för alla hjärtans dag men vad gör man inte för den man älskar. när jag skriver "ses snart älskling" får jag tillbaka "nej jag vill inte såra men måste ha en paus" (kan tilläga att smset innan var "saknar dig")slutar med att det är total slut och får världens diss mot mig. tjejer tror dem är mer mogna en killar men det kan dem fan ta och köra upp någonstans. men vafan man lever bara en gång så varför sitter jag här o deppar?
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  4. #1024
    roxxors avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    nissafors/värnamo
    Inlägg
    913
    menat, men inget att hänga läpp för. Finns hur många tjejer som helst där ute i världen

    jag har nog fått starkt nominerad årets diss. allt har varit underbart nu ett bra tag. var och köpte allahjärtansdag present igår. armband med rött hjärta i för 600spänn. tyckte det var mycket för alla hjärtans dag men vad gör man inte för den man älskar. när jag skriver "ses snart älskling" får jag tillbaka "nej jag vill inte såra men måste ha en paus" (kan tilläga att smset innan var "saknar dig")slutar med att det är total slut och får världens diss mot mig. tjejer tror dem är mer mogna en killar men det kan dem fan ta och köra upp någonstans. men vafan man lever bara en gång så varför sitter jag här o deppar?
    så ska det låta!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder så var det trasigt från början

  5. #1025
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Hoppas ni tar hand om era töser idag då

  6. #1026

  7. #1027

  8. #1028

  9. #1029

  10. #1030

  11. #1031

  12. #1032

  13. #1033

  14. #1034

  15. #1035

  16. #1036
    jaha idag fick man reda på att mitt ex var "tillsamans" med sin föredetta under 2 veckor innan hon dissa mig. fyfan va svinigt..
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  17. #1037
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    I see you driving 'round town
    With the girl I love and I'm like,
    F*ck you!

  18. #1038
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    jag behöver hjälp
    har börjat snacka mer med en brud i min klass och börjar nog gilla henne lite..
    förut snackade vi inte alls, men nu har det blivit mer. ibland ber hon mig att hålla om henne för att hon fryser så, och massa såna där småsaker men det känns ju ändå inte som några tydliga signaler.
    hon är även en av dom "populärare" brudarna i klassen och det känns ju som det bara är och ge upp.
    men jag vet inte riktigt. det började väl bli "tydligare" att vi har bättre kontakt redan förra veckan. vi brukar snacka mycket i skolan men aldrig på fritiden typ. vi satt och prata i telefon i lördags i typ 2 timmar. idag började hon höra av sig och skickade sms och grejer. vet inte om jag ska ta det som att hon bara vill vara vänner eller om hon vill utveckla det.
    nån som har tips på något bra sätt i mitt fall, något jag ska tänka på?
    tacksam för hjälp!
    Senast redigerat av hyperperry den 2011-02-16 klockan 00:08.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #1039
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    jag behöver hjälp
    har börjat snacka mer med en brud i min klass och börjar nog gilla henne lite..
    förut snackade vi inte alls, men nu har det blivit mer. ibland ber hon mig att hålla om henne för att hon fryser så, och massa såna där småsaker men det känns ju ändå inte som några tydliga signaler.
    hon är även en av dom "populärare" brudarna i klassen och det känns ju som det bara är och ge upp.
    men jag vet inte riktigt. det började väl bli "tydligare" att vi har bättre kontakt redan förra veckan. vi brukar snacka mycket i skolan men aldrig på fritiden typ. vi satt och prata i telefon i lördags i typ 2 timmar. idag började hon höra av sig och skickade sms och grejer. vet inte om jag ska ta det som att hon bara vill vara vänner eller om hon vill utveckla det.
    nån som har tips på något bra sätt i mitt fall, något jag ska tänka på?
    tacksam för hjälp!
    Ge upp tycker jag det är de sista du ska göra. Enligt mig skickar hon tydliga signaler till dig att hon tycker om dig mer än vän, eller vill att det ska bli mer än vänskap.

  20. #1040
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    *gullig liten text*
    Detta läget är alltid lika svårt varje gång, snacka med henne och om du utvecklar mer än vänskap inuti dig så tycker
    jag att du bara ska köra på! Vad har du att förlora?
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  21. #1041

  22. #1042
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Har nyligen varit med om liknande, det gick inge vidare, främst för vi gick i samma klass :/ Men i ditt fall skulle jag inte backa, keep going mannen!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ge upp tycker jag det är de sista du ska göra. Enligt mig skickar hon tydliga signaler till dig att hon tycker om dig mer än vän, eller vill att det ska bli mer än vänskap.
    tack pojkar, ni gav mig hopp !
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  23. #1043
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Tjena grappar! Jag har gillat en tjej till och från men hon har inte riktigt visat nått hur som helst så för ett par veckor sen så börja jag få mess där de står tex (jag gillar dig) osv och idag så va hon hemma hos mig och vi kolla på film och små gosa lite. Hon har frågat oxå lite typ om jag skulle kunna tänka mig att va tsm med henne elr om jag inte ville. Hur som helst så undra jag lite vad ni tycker jag ska göra. Jag gillar henne mer och mer för varje dag men skulle va schysst om ni kunde ge lite förslag. Tack på för hand hare bra

  24. #1044
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Tjena grappar! Jag har gillat en tjej till och från men hon har inte riktigt visat nått hur som helst så för ett par veckor sen så börja jag få mess där de står tex (jag gillar dig) osv och idag så va hon hemma hos mig och vi kolla på film och små gosa lite. Hon har frågat oxå lite typ om jag skulle kunna tänka mig att va tsm med henne elr om jag inte ville. Hur som helst så undra jag lite vad ni tycker jag ska göra. Jag gillar henne mer och mer för varje dag men skulle va schysst om ni kunde ge lite förslag. Tack på för hand hare bra
    Det låter ju som att hon gillar dig i stort sett lika mkt som du gillar henne Gör ett försök och se hur det går, om det är som du säger borde det ju bli bra

  25. #1045
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Tjena grappar! Jag har gillat en tjej till och från men hon har inte riktigt visat nått hur som helst så för ett par veckor sen så börja jag få mess där de står tex (jag gillar dig) osv och idag så va hon hemma hos mig och vi kolla på film och små gosa lite. Hon har frågat oxå lite typ om jag skulle kunna tänka mig att va tsm med henne elr om jag inte ville. Hur som helst så undra jag lite vad ni tycker jag ska göra. Jag gillar henne mer och mer för varje dag men skulle va schysst om ni kunde ge lite förslag. Tack på för hand hare bra
    Man brukar alltid vara efterklok på något vis, så testa och hoppas det blir på de bra viset denna gång!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  26. #1046
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Okej tack för svaren ! , hoppas de blir nå bra då

  27. #1047
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Okej!
    Har precis fått jävla bra kontakt med en tjej i min klass som jag börjat gilla.
    Det är väldigt mycket taffsande och kittlande från hennes och min sida och vi försöker umgås hela tiden i skolan, om vi inte har samma lektioner så skickar hon sms istället.
    Hela kvällen är det sms och msn och vi går nästan aldrig ifrån varandra.
    Någon som tror att vi båda har samma kännslor för varandra? :o

  28. #1048
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Okej!
    Har precis fått jävla bra kontakt med en tjej i min klass som jag börjat gilla.
    Det är väldigt mycket taffsande och kittlande från hennes och min sida och vi försöker umgås hela tiden i skolan, om vi inte har samma lektioner så skickar hon sms istället.
    Hela kvällen är det sms och msn och vi går nästan aldrig ifrån varandra.
    Någon som tror att vi båda har samma kännslor för varandra? :o
    jag tror det är ömsesidigt. kör på
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #1049
    Tur att alla e så positiva i tråden, haha
    F.d. Almsarn

  30. #1050

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in