Sidan 3 av 160 Första 123451353103 ... Sista
  1. #61
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    om ingen av er vågar så kommer det aldrig bli nåt, gör bara såhär, ta första steget, gör det bara, finns inga men! du lever detta liv bara en gång så dags att ta vara på det! du vet aldrig, tänk om du sumpar kvinnan i ditt liv för du inte vågar ta första steget? så mitt tips är att ta första steget bara!
    jag har tänkt att ta första steget men vad ska jag säga till henne? e lite noob som ni kanske märker

  2. #62
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    jag har tänkt att ta första steget men vad ska jag säga till henne? e lite noob som ni kanske märker
    Fråga om hon vill glida över på en film & efterstänk.

  3. #63
    buppens avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skara
    Inlägg
    103
    kärlek suger.

  4. #64
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Den 10:e är det 5 månader med min älskling

    Så jävla nöjd bästa valet i mitt liv hon är den perfekta för mig , exakt samma humor!


    Var tillsammans med en brud förra året i 7 månader hon sa aldrig hej till mig inte ens när vi gick i samma klass? var med mig i två veckor ringde mig inte på hela sommaren efter sommarn säger hon hej och börjar prata , dumpar mig precis innan min födelsedag , tar tillbaka henne? hon dumpar mig igen börjar hålla på med min bästa kompis och nu bråkar hon med min älskling att det finns såna störda människor?

  5. #65
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    va hos en tjej igår o firade midsommar med några vänner o det e så att jag gillar den tjejen ganska mkt, o enligt mina vänner så gillar hon mig också och hon vet att jag gillar henne, så jag vill bara fråga er vad ska jag göra? för ingen av oss vågar ta första steget
    du ska fråga ifall du får en puss, pussen leder till strul, strul leder till bazz(:

  6. #66
    tack för tipsen killar har sagt till henne att jag gillar hon mer än som kompis o hon kände likadant, och vi har bestämt att vi ska träffas någon dag

  7. #67

  8. #68
    Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    231
    Citat Ursprungligen postat av buppen Visa inlägg
    kärlek suger.
    Får fasen bara hålla med där...

    Hon som jag är kär i gillar mig som bra vän, men verkar gilla den andra personen som också gillar tjejen. Har även hatat den andra killen ett bra tag, och nu när jag tänker på att hon gillar han mår jag bara skit. Har alltid fått höra bland folk att vi skulle passat skitbra ihop och allt sånt sen så bara allt förstörs. Jag har mått rent utsagt skit sen sommarlovets början.

    Har försökt att tänka på annat men är inte så lätt. Nu vill även klassen (vi har alla gått i samma klass) samlas och bada imorgon, men vettefasen om ja ska komma eller inte. Osäker på om det kommer bli så många mer än tjejen, den andra killen och några andra idioter...

  9. #69
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    tack för tipsen killar har sagt till henne att jag gillar hon mer än som kompis o hon kände likadant, och vi har bestämt att vi ska träffas någon dag
    bra. nu tar du brudjäveln, sätter henne på mopedhelvetet och kör ner till melbystrand med en korg ostmackor och njuter av solnedgången!
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  10. #70
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    bra. nu tar du brudjäveln, sätter henne på mopedhelvetet och kör ner till melbystrand med en korg ostmackor och njuter av solnedgången!
    mopedhelvetet har vevras

  11. #71
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    Hihihihih, Tack (L)


    Gurra, lägg ner med den!!!!!!!!!!!!!!!!! you're gonna get fattttttt!!!!!
    Mogna killen med smileys?

  12. #72
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    mopedhelvetet har vevras
    det är kört... :/
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  13. #73
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    det är kört... :/
    fan också... aja kan försöka fresta med ostmackorna iaf

  14. #74
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    fan också... aja kan försöka fresta med ostmackorna iaf

    ... Och lite skrovlig målbrottsskånska, lär nog göra susen.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  15. #75
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    ... Och lite skrovlig målbrottsskånska, lär nog göra susen.
    jag orkar inte lära mig skånska också

  16. #76
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    jag orkar inte lära mig skånska också
    Oh, fick för mig att du var därifrån, men laholm kanske ligger i halland?



    Edit: Du har en tuff erövring för dig isf.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  17. #77
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Oh, fick för mig att du var därifrån, men laholm kanske ligger i halland?



    Edit: Du har en tuff erövring för dig isf.
    Laholm ligger i halland

    jag klarar mig säkert

  18. #78

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jag snackar en hel del med en tjej. Vi pratar ofta i telefon, skickar sms någon gång per dag, ska träffas om någon vecka och jag trivs med hennes personlighet. Jag anser att hon är vacker, hon är kreativ, lojal, trevlig och har snarlika åsikter med vad jag har. Ifall det är något vi inte tycker samma om så diskuterar vi kring saken och det känns schyst att kunna prata seriöst med en tjej om egentligen helt irrelevanta ting.

    I alla fall så har hon sagt att hon är tacksam för att jag är hennes vän. Att hon uppskattar att jag är så snäll emot henne och säger att jag inte får lämna henne för att jag får henne att känna sig uppskattad osv. Dock så får jag ofta sms, hon ringer och vill prata och säger saker i stil med:

    - Jag ville bara prata lite med dig. Jag älskar verkligen din röst.
    - Du är vacker sötaste pojken.
    - Synd att du inte vore här. Hade gärna hållit om dig när jag somnar.
    - Det skulle varit mysigt att känna dina fingrar leka med min mage.
    - Det är så underbart höra dig andas.

    Hon ringer även för att säga godnatt och önska mig godnatt samt att hoppas att jag drömmer vackra drömmar.

    Etc etc. Alltså det verkar precis som att hon försöker dölja att hon har känslor eller dylikt. Jag ska träffa henne nästa vecka och vi skulle ta en glass vid havet, sedan äta något gott och efter det hyra en film och kolla hemma hos henne. Sedan ska jag få träffa hennes familj och liknande. Är det så att jag är klassad som vän av henne eller gillar hon mig men inte riktigt vågar erkänna det ännu bara?

    Jag har inga direkt förutfattade meningar kring saken, men jag får faktiskt bekänna att jag tycker att det pirrar lite när jag hör hennes röst och blir glad av hennes sms samt när jag ser hennes bilder. Vi har hittills bara träffats snabbt men inte umgåtts om man säger så.

    Säg vad ni tror.

    Mvh.
    Hon vill känna din penis i sig, thats it.

  19. #79
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    fan också... aja kan försöka fresta med ostmackorna iaf
    kör på ostmacka!

    ni kan ta bussen dit eller nått
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  20. #80
    haha och vad menas med igentligen inte ?

  21. #81
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    det är typ ngt "miniolympics" och hon ska hjälpa till där och det är här i laholm men hon kommer ändå bo på vandrarhem och har drf ingen data och inga pengar på mobilen så kommer inte kunna prata med hon på en vecka
    nee, det vore ju dumt att ringa själv och lägga ner 49 öre på uppringningskostnad!

  22. #82
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    nee, det vore ju dumt att ringa själv och lägga ner 49 öre på uppringningskostnad!
    W0RD

  23. #83
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    själv fick man höra att hon bara ville vara kompis.. så sjukt jävla skum seriöst.
    förstår hur det känns har varit med om samma sak..

  24. #84
    Fan grabbar, ni kan inte gå och kära ner er i någon innan ni vet om känslorna är besvarade, går det åt helvete blir man ju bara så ledsen då...

  25. #85

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Fan grabbar, ni kan inte gå och kära ner er i någon innan ni vet om känslorna är besvarade, går det åt helvete blir man ju bara så ledsen då...
    Har man känslor för någon är det ju en form av kär så det där blev väl lite fel? ;D

  26. #86
    Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Har man känslor för någon är det ju en form av kär så det där blev väl lite fel? ;D
    Hmm, när man ser det på det sättet så

    Men jag menade att man ska inte gå och bli totalförälskad i någon, det brukar ju vara så att man gillar personen innan man blir kär, så är det för mig iaf. Så innan man blir helt kär så måste man kolla upp ett och annat...

  27. #87

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Hmm, när man ser det på det sättet så

    Men jag menade att man ska inte gå och bli totalförälskad i någon, det brukar ju vara så att man gillar personen innan man blir kär, så är det för mig iaf. Så innan man blir helt kär så måste man kolla upp ett och annat...
    jaja absolut, jag förstår dig. Tyckte bara det lät lite kul Man ser ju intresse i någon först och börjar gilla lite smått , sen kommer ju isf förälskelsen ifall det går längre : ) Precis, innan man blir helt kär så ska man ju veta vem det är man isf kärat ner sig i.

  28. #88
    *borttaget*
    Senast redigerat av M.Larsson den 2010-07-03 klockan 04:42.

  29. #89
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Såg nyss på facebook att tjejen man håller på med har ett förhållande.. Visste att de var något men vafan, FITT*** säger jag bara.

    Not cool !

  30. #90
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    ne Finns ju inget o göra åt de, glömma bara.. Men är ju så jävla svårt..
    aa precis, jag vet hur det är :/

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in