Sidan 46 av 160 Första ... 3644454647485696146 ... Sista
  1. #1351
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Feeeetiiiing niiiiiiiiicceeeeeeee!
    Jaa Lite konstig redigering och hon är typ osminkad menmen



  2. #1352
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Verkligen söt, det enda jag kan klaga är väl att jag inte är något fan av denna typ av hår. Men annars gar du skaffat dig ett bra kap. Lycka till!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #1353
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Verkligen söt, det enda jag kan klaga är väl att jag inte är något fan av denna typ av hår. Men annars gar du skaffat dig ett bra kap. Lycka till!
    Ja, nej men hon funderar på att ta ut det v.16., halva hennes hår är löshår så det går att åtgärda Tackar!

  4. #1354

  5. #1355
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    kan väl slänga upp en gammal bild på min flickvän för skoj skull
    Niiiiiiiiice ju!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  6. #1356
    roxxors avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    nissafors/värnamo
    Inlägg
    913
    går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder så var det trasigt från början

  7. #1357
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  8. #1358
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    OJ...
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  9. #1359
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    OJ...
    Var lite glad för honom istället?

    Good work!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  10. #1360
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Trevligt med lite bilder tycker ja!

    Se om detta blir som ja vill då ja postar ifrån mobilen;

    Ännu en bild ifrån dagen innan hon drog hem

  11. #1361
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Trevligt med lite bilder tycker ja!

    Se om detta blir som ja vill då ja postar ifrån mobilen;

    Ännu en bild ifrån dagen innan hon drog hem
    Varför står ni vid en byggarbetsplats? Snygg tjej Hast även om byxorna var "lite" stora.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  12. #1362
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Trevligt med lite bilder tycker ja!

    Se om detta blir som ja vill då ja postar ifrån mobilen;

    Ännu en bild ifrån dagen innan hon drog hem
    Upp med brallorna pöjk!





    Mysig bild btw

  13. #1363
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Varför står ni vid en byggarbetsplats? Snygg tjej Hast även om byxorna var "lite" stora.
    Roligare miljö
    Tackar, pratar vi om hennes eller mina? För dom båda är stora för oss och dom båda är mina byxor

    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Upp med brallorna pöjk!





    Mysig bild btw
    Yes kände också de efteråt att dom glidit långt ner

    Mysiga bilder med mysig tjej

  14. #1364
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Roligare miljö
    Tackar, pratar vi om hennes eller mina? För dom båda är stora för oss och dom båda är mina byxor



    Yes kände också de efteråt att dom glidit långt ner

    Mysiga bilder med mysig tjej
    Mjukis byxor är dock jävligt goa å ha på sig när man kommit hem från träning eller chillar. Btw ska ta en fika med en tjej @ Tisdag wish me luck .
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #1365
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Mjukis byxor är dock jävligt goa å ha på sig när man kommit hem från träning eller chillar. Btw ska ta en fika med en tjej @ Tisdag wish me luck .
    Ah vi hade mysdag men bestämde oss för att gå ut och fota lite så därför blev de slappis kläder
    Good luck my son!

  16. #1366
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ah vi hade mysdag men bestämde oss för att gå ut och fota lite så därför blev de slappis kläder
    Good luck my son!
    Tack. Förresten finns tråden "Visa upp din älskade partner" uppe? Minns att Putteen la upp goa bilder där back in the old days.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #1367
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tack. Förresten finns tråden "Visa upp din älskade partner" uppe? Minns att Putteen la upp goa bilder där back in the old days.
    Den tråden finns inte kvar tyvärr. Vill man visa sin partner så gör man de här, och är de naket gör man de i nattråden

  18. #1368

  19. #1369
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Den tråden finns inte kvar tyvärr. Vill man visa sin partner så gör man de här, och är de naket gör man de i nattråden
    Okej. Om ni drar ut å käkar med bruden betalar ni allt då eller hur mycket toffel ska man vara?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #1370

  21. #1371
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Lagom.. oftast vill tjejerna betala själva, så har de varit för mig iallafall.. så dom blir nästan sura när man säger att man betalar, lagom e bäst.
    Okej tack . Vad har hänt med dig och din brud?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #1372
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    åkte ifrån bruden 3 inatt rasande.. det har gått åt helvete, på riktigt
    Vad är det man? Vad bråkade ni om?

  23. #1373
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    åkte ifrån bruden 3 inatt rasande.. det har gått åt helvete, på riktigt

    Finns <3

  24. #1374

    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    53
    Tjenare alla! Jag heter alex och har en jätte snäll och söt tjej i klassen som heter linn! Vi pratar inte så jättemycket, nästan aldrig faktiskt hehe.. Men ibland så smsar vi ganska mycket och jag har märkt att hon kollar på mig ganska ofta på lektionerna. Jag hade tänkt fråga henne sen ifall hon vill kolla påfilm någon dag men är rädd för att hon ska bli "rädd" och berätta för alla kompisar osv.. Har ni något tips på hur jag ska komma henne närmre? Hon tycker att jag är snäll och rolig.
    Tacksam för svar!
    Tack på förhand!
    Mvh//: Alex vinneberg.

  25. #1375
    Citat Ursprungligen postat av hundpäls Visa inlägg
    Tjenare alla! Jag heter alex och har en jätte snäll och söt tjej i klassen som heter linn! Vi pratar inte så jättemycket, nästan aldrig faktiskt hehe.. Men ibland så smsar vi ganska mycket och jag har märkt att hon kollar på mig ganska ofta på lektionerna. Jag hade tänkt fråga henne sen ifall hon vill kolla påfilm någon dag men är rädd för att hon ska bli "rädd" och berätta för alla kompisar osv.. Har ni något tips på hur jag ska komma henne närmre? Hon tycker att jag är snäll och rolig.
    Tacksam för svar!
    Tack på förhand!
    Mvh//: Alex vinneberg.
    Tjena.

    Ta dig i kragen och fråga om hon vill hitta på något bara. Går det i helvete så gör det det, men nu låter det som det ska gå bra

  26. #1376

    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    53
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Tjena.

    Ta dig i kragen och fråga om hon vill hitta på något bara. Går det i helvete så gör det det, men nu låter det som det ska gå bra
    Hej! Tsck för svar!
    Ja jag får väl göra det men ska jag fråga om hon vill gå på film eller ska jag fråga nåt annat? Vill gärna lyckas med detta, gillsr henne jättemycket och vill inte att det ska gå åt pipsvängen alltsammans.
    Mvh//: Alex

  27. #1377
    Citat Ursprungligen postat av hundpäls Visa inlägg
    Hej! Tsck för svar!
    Ja jag får väl göra det men ska jag fråga om hon vill gå på film eller ska jag fråga nåt annat? Vill gärna lyckas med detta, gillsr henne jättemycket och vill inte att det ska gå åt pipsvängen alltsammans.
    Mvh//: Alex
    Ja, du kan ju till en början bara föreslå att ni ska hitta på någon någon dag, eller nå. Sen om hon går med på det så kan du ju tex föreslå en film, det brukar vara en bra början

    Aa klart man vill lyckas!

    Jävlar Gurra, komplicerat!:S

  28. #1378

    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    53
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ja, du kan ju till en början bara föreslå att ni ska hitta på någon någon dag, eller nå. Sen om hon går med på det så kan du ju tex föreslå en film, det brukar vara en bra början

    Aa klart man vill lyckas!
    Hej! Okej tack
    Ska jag smsa mycket? Eller ska jag vänta lite på att hon ska skriva? Hon skriver ibland till ig men oftast är det jag som skriver.
    Mvh//: Alex

  29. #1379
    Citat Ursprungligen postat av hundpäls Visa inlägg
    Hej! Okej tack
    Ska jag smsa mycket? Eller ska jag vänta lite på att hon ska skriva? Hon skriver ibland till ig men oftast är det jag som skriver.
    Mvh//: Alex
    Alltid bra att visa intresse tycker jag, så smsa du men kanske inte för mycket, jag brukar smsa rätt lagom med tjejer

  30. #1380

    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    53
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Det är en lång historia jag helst inte vill skriva, men vafan.. Höll på med en tjej som hade pojkvän, dom gjorde slut för han kom på att hon varit otrogen. Sen kom hon tillbaka till mig efter ett tag, träffats några gånger i veckan nu i nån månad. hennes ex som tydligen bara vill va vän vill mer, han accepterar inte att hon är med mig. o hon kan inte bestämma sig vem hon ska stanna hos. igår hade vi det skitmysigt hemma hos henne, förutom att han smsade henne hela tiden och klagade. vid 3 på natten smsade han att han fått stryk, hon blev helt jävla cp då.. tänkte åka in till akuten o se hur de var med honom, trots att han behandlat henne illa. samt att hon blev cp mot mig i den stunden. bad henne åka in till akuten och sen ge fan i mig. jag gick till bussen och hon följde mig, skrek åt henne hela vägen till bussen så hon började gråta.. hon hade tydligen träffat honom häromdan o hållt på. och vi var så gott som tillsammans.. när jag gick i stan ringde hon mig, jag gick inte att prata med då jag var så arg, sa att hon kunde skita i mig nu. men hon sa att hon inte ville ha med honom mer att göra. imorse lyckades vi reda ut de ganska bra, men sen började denna snubben toffla för henne som vanligt. Nu vill/ kan hon inte träffa mig mer då hon mår dåligt säger hon.

    Samt att denna killen sa att han skulle slå ihjäl mig tydligen.. han var dock full, då.. annars är han skiträdd för mig, så detta kommer han få igen för. är rasande nu
    Hej gustav! Oj det låter som en väldans massa trubbel! Hade jag vart i din situation nu så hade jag pratat ut med tjejen, frågat vad hon tycker o situationen ock så vidare. Sen hade jag nog gett den där killen en riktig shottablängare och kanske en vänsterkrok i skrevet. Fråga om hon vill umgås mer med honom, annars kan hon snabbtexta honom att hon inte vill det.
    Mvh//: Alex

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in