Sidan 56 av 160 Första ... 646545556575866106156 ... Sista
  1. #1651
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha håller faktiskt med..

    men aah, inte skoj
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Lite smått komiskt. Men självklart är det ju tråkigt..
    Jo .. men är så mycket mer som fått mig att må så sjukt jävla dåligt senaste dagarna så det är inte helt lätt . hade nog inte skrivit detta i vanliga fall ..

    Men .. ah ,, fan ska man ta sig till

    /är inte armbandet som gjorde att jag skrev det sista .

    Vart några månader med bråk med ex . deppande och skit .
    Och tillslut tar det slut på all den skiten och man känner att allt är bra .
    allt bra ..

    Sen går det någon vecka ,, och det känns fortfarande bra , sen en morgon får jag ett sms där hon skriver att hon behövde prata med mig ..

    så gick halva dagen och tänkte på vad hon skulle säga , (Visste ju vad) och det blev ju inte roligare för det .

    Sen blir det , det att ¨bara vara vänner om jag ska skriva lite kortfattat.

    Sen lite senare så hörde jag med henne vad som gjorde att hon kände så , det var tydligen så att ¨Hon blir tillsammans med folk för att se om hon ¨utvecklar känslor¨ annars gör hon slut . men vafn ..

    Så enligt henne så hade hon inte ens gillat mig från början , sen att hon nyss fyllde år och man la ut 500 på ett armband som hon nu inte ens vill ha som minne , det är inget jag finner så värst komiskt .

    Men så jag skrev det .. kanske .
    Men mår så dåligt just nu så vet inte vad jag ska ta mig till då jag verkligen gillade denhär tjejen och allt med henne .. och trodde inte det skulle kunna sluta bara sådär när det känns som allra bäst
    Senast redigerat av Hoffen den 2011-04-05 klockan 20:16.

  2. #1652

  3. #1653

  4. #1654
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    skrattade inte på de sättet.. men kunde inte hålla mig för det ralley skrev, bara hela saken dedär.. men aah, fyfan vad tråkigt! hon verkar inte vara särskilt smart..
    ...

  5. #1655

  6. #1656
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Seriöst mannen, ryck upp dig lite! var inget illa menat. Sitter själv i samma skit
    Mmh .. tack ,. får hoppas det går bättre än för mig ,, Hur löste du det där med din polare som hade ringt till din tjejs ex. och hotat honom eller vad det var ? ..

  7. #1657
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    ...
    Säger precis som gurra, ryck upp dig. Även om det är jobbigt just nu så blir det inte bättre av att du sitter och tycker synd om dig själv.
    Var med kompisar, mecka moppe, vad som helst. Saker som inte får dig att påminna om henne. För mig hjälpte det väldigt mycket att vara med vänner, var som om jag glömde bort att det ens hänt.

  8. #1658

  9. #1659
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Tjenare grabbs, en del som postat bilder på sina flickvänner (någon pojkvän kanske var med).
    Aja så jag tänkte dra mitt strå till stacken

     


    Nykära! Extra lök as always, haters are welcome
    Lillis gurkan btw...
    Hahaha du är så jävla skön!

  10. #1660
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Tjenare grabbs, en del som postat bilder på sina flickvänner (någon pojkvän kanske var med).
    Aja så jag tänkte dra mitt strå till stacken

     


    Nykära! Extra lök as always, haters are welcome
    Lillis gurkan btw...
    +1! Fyfan va het!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  11. #1661
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Säger precis som gurra, ryck upp dig. Även om det är jobbigt just nu så blir det inte bättre av att du sitter och tycker synd om dig själv.
    Var med kompisar, mecka moppe, vad som helst. Saker som inte får dig att påminna om henne. För mig hjälpte det väldigt mycket att vara med vänner, var som om jag glömde bort att det ens hänt.
    Jo .. så länge jag är bland vänner som får mig på andra tankar är det inte lika svårt .

  12. #1662

  13. #1663
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Jo .. så länge jag är bland vänner som får mig på andra tankar är det inte lika svårt .
    Precis, berätta det för dina kompisar också. Då inser dom att det faktiskt får dig att må bättre och förmodligen är dom med dig oftare då också.
    Dom bryr sig, även om dom kanske inte visar det. Tro mig, jag har alldeles precis gått igenom samma sak, går faktiskt fortfarande igenom det.

  14. #1664
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Henne har man inget emot att "äta upp" så att säga
    Tyvärr är hon lite "använd" nu, så ska nog slänga henne i soptunnan...


    (Förlåt alla som är lite nere, ska försöka att inte dumma mig mer i kärlekstråden)
    Lungt ,, du muntrar faktiskt upp lite .

  15. #1665
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Precis, berätta det för dina kompisar också. Då inser dom att det faktiskt får dig att må bättre och förmodligen är dom med dig oftare då också.
    Dom bryr sig, även om dom kanske inte visar det. Tro mig, jag har alldeles precis gått igenom samma sak, går faktiskt fortfarande igenom det.
    Tack .

    Jo .. dom försöker så bra dom kan , men är inte så mycket dom säger som är till stor hjälp , men att dom¨finns där¨ betyder en hel del .

  16. #1666
    Mitt EX, Slutade älska mig 1-2månader innan det tog slut fick jag reda på i slutet.

    Och innan det tog slut så satt hon och "flört chattade" med en kille, mitt framför mina ögon när jag hade åkt 20-25 fucking mil för att träffa *****n. (förlåt ordvalet men det är milt sagt)

  17. #1667

  18. #1668
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Förlåt, men kunde inte hålla mig för skratt. HAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA HAHHAHAHAHHAHAHAHhaHHAHAHHAHH
    Moget hörru ! Killen mår fan skit oxå sitter du och garvar. Bara för du inte har haft nått seriöst förhållande och inte vet hur de är att sakna nån på riktigt. Kör tummen i arselt och dra här ifrån om du ska beteé dig så !

  19. #1669
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Tack .

    Jo .. dom försöker så bra dom kan , men är inte så mycket dom säger som är till stor hjälp , men att dom¨finns där¨ betyder en hel del .
    Jag personligen tycker det är lättare att prata ut med nära tjej kompisar, ta tex min kusin, är det något vänder jag mig ofta till henne.
    Uppskattar mer att vanliga kompisarna bara är med en och får en att tänka på annat.

    Men ja, försök att hålla dig social med saker som får dig att tänka på annat än henne. Försök att inte lyssna på musik och liknande som påminner om henne, får dig också bara att må sämre. Lite tips liksom, då jag vet hur det är själv. Man håller hellre humöret uppe även om man egentligen innerst inne mår jävligt dåligt.

  20. #1670
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Mitt EX, Slutade älska mig 1-2månader innan det tog slut fick jag reda på i slutet.

    Och innan det tog slut så satt hon och "flört chattade" med en kille, mitt framför mina ögon när jag hade åkt 20-25 fucking mil för att träffa *****n. (förlåt ordvalet men det är milt sagt)
    Förlåt om det blir dubbel nu.

    Personer som håller på så ska man inte ens lägga tid på. Förstår om du mår dåligt utav det eller blir arg, men försök att inte bry dig. Jag menar, du är väl ändå över henne nu? Glöm henne bara i så fall tycker jag.

  21. #1671
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Förlåt om det blir dubbel nu.

    Personer som håller på så ska man inte ens lägga tid på. Förstår om du mår dåligt utav det eller blir arg, men försök att inte bry dig. Jag menar, du är väl ändå över henne nu? Glöm henne bara i så fall tycker jag.
    Ja jag är 500% över henne, detta var ett bra tag sen nu

  22. #1672
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Mitt EX, Slutade älska mig 1-2månader innan det tog slut fick jag reda på i slutet.

    Och innan det tog slut så satt hon och "flört chattade" med en kille, mitt framför mina ögon när jag hade åkt 20-25 fucking mil för att träffa *****n. (förlåt ordvalet men det är milt sagt)
    Okeyy , jo .. det kan inte heller vara så roligt ..
    Min förra* tjej var väll med mig typ varannan dag , (dom andra dagarna var hon med en annan kille hon hade hittat) ,, då kände man sig riktigt sviken när det tillslut kom fram (hennes kompis som berättade , en av hennes bästa vänner .. som numera inte är hennes vän) .. Den tjejen kände mig inte ens , men t.om hon fattade att man inte håller på så som hon gjorde .

    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Bra Hoffis

    edit : Fan va segt Larsson
    jo

    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Moget hörru ! Killen mår fan skit oxå sitter du och garvar. Bara för du inte har haft nått seriöst förhållande och inte vet hur de är att sakna nån på riktigt. Kör tummen i arselt och dra här ifrån om du ska beteé dig så !
    tack ..

  23. #1673
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ja jag är 500% över henne, detta var ett bra tag sen nu
    Då tycker jag att du bara borde glömma henne, om hon håller på sådär. Är ni vänner nu eller pratar ni inte alls? Bara undrar liksom.

  24. #1674
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    tack ..
    Lungt, är så jävla less på ralley

  25. #1675
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Då tycker jag att du bara borde glömma henne, om hon håller på sådär. Är ni vänner nu eller pratar ni inte alls? Bara undrar liksom.
    Hon är glömd

    Inte direkt vänner He-he

    Hon ville inte ha med mig att göra, jag "äcklade ju henne" tydligen fast än jag inte gjorde något xD

  26. #1676
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hon är glömd

    Inte direkt vänner He-he

    Hon ville inte ha med mig att göra, jag "äcklade ju henne" tydligen fast än jag inte gjorde något xD
    Ja okej aja såna personer ska man inte ens bry sig om, bra att du är över henne då.

  27. #1677
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Ja okej aja såna personer ska man inte ens bry sig om, bra att du är över henne då.
    Aa. Nä precis.

    Helt störd brud det där glad att slippa henne

  28. #1678
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Jag personligen tycker det är lättare att prata ut med nära tjej kompisar, ta tex min kusin, är det något vänder jag mig ofta till henne.
    Uppskattar mer att vanliga kompisarna bara är med en och får en att tänka på annat.

    Men ja, försök att hålla dig social med saker som får dig att tänka på annat än henne. Försök att inte lyssna på musik och liknande som påminner om henne, får dig också bara att må sämre. Lite tips liksom, då jag vet hur det är själv. Man håller hellre humöret uppe även om man egentligen innerst inne mår jävligt dåligt.
    Känner precis samma där .

    Sättet jag brukar hålla mig på bra humör är väll att jag snackar med folk om det .. Lättast då att snacka med tjejer då det känns som om dom mer ger en dom svaren / den hjälpen man vill ha .

    Känner hennes vänner , vi är bra vänner vi med ,, är väll dom jag pratat mycket med nu , då dom vet hur hon känt och så .

  29. #1679
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Känner precis samma där .

    Sättet jag brukar hålla mig på bra humör är väll att jag snackar med folk om det .. Lättast då att snacka med tjejer då det känns som om dom mer ger en dom svaren / den hjälpen man vill ha .

    Känner hennes vänner , vi är bra vänner vi med ,, är väll dom jag pratat mycket med nu , då dom vet hur hon känt och så .
    Ja okej, skönt att du kan prata med dom då. Då får du ju en liten lättare uppfattning om hur det ligger till i alla fall.

  30. #1680
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jo de löste sig väl bra.. Jag spelade dum och hon dampade på honom, av flera olika anledningar. så dom pratar inte med varandra nu, men det kommer snart igen är jag säker på. så lika bra att försöka strunta i allt
    Okejj

    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Ja okej, skönt att du kan prata med dom då. Då får du ju en liten lättare uppfattning om hur det ligger till i alla fall.
    Jo ,. Det konstiga är att dom var med henne i hela 48 timmar ,, hela helgen , och då verkade det inte som om hon hade tankar på att göra slut ..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in