Sidan 57 av 160 Första ... 747555657585967107157 ... Sista
  1. #1681
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Jo ,. Det konstiga är att dom var med henne i hela 48 timmar ,, hela helgen , och då verkade det inte som om hon hade tankar på att göra slut ..
    Precis som när du försöker komma över någon, så är det som om du glömmer allting när du är med vänner. Du kommer på andra tankar och glömmer nästan bort det helt.
    Hon kanske gjorde exakt samma sak, hon tänkte inte alls på det när hon var med sina vänner och försökte hålla humöret uppe istället.

    Säger inte att det är så, men det skulle ju kunna vara så.

  2. #1682
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Precis som när du försöker komma över någon, så är det som om du glömmer allting när du är med vänner. Du kommer på andra tankar och glömmer nästan bort det helt.
    Hon kanske gjorde exakt samma sak, hon tänkte inte alls på det när hon var med sina vänner och försökte hålla humöret uppe istället.

    Säger inte att det är så, men det skulle ju kunna vara så.

    Mmh , hade trott samma om det inte vart för att vi vart innan det , då hade vi planerat att åka ner till västkusten några veckor i sommar o så ., Och det sista hon sa var ¨åh , nu kommer vi inte ses förens på måndag ju¨

    Sen ..ah ..

  3. #1683
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Mmh , hade trott samma om det inte vart för att vi vart innan det , då hade vi planerat att åka ner till västkusten några veckor i sommar o så ., Och det sista hon sa var ¨åh , nu kommer vi inte ses förens på måndag ju¨

    Sen ..ah ..
    Hm konstigt.. fråga henne varför hon fick för sig att dumpa dig helt plötsligt då?

  4. #1684
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Hm konstigt.. fråga henne varför hon fick för sig att dumpa dig helt plötsligt då?
    Jo jag frågade vad anledningen till att hon kände som hon gjorde var , och .. ah , asso det var typ att ¨hon hade lite svårt för att känna saker för folk , och när hon blev tsm med någon så var hon med dom ett tag och kollade om hon fick känslor för personen ¨

    Så efter att hon skrev så , så har jag inte haft någon lust att hålla på om det .. för det första .. det låter riktigt konstigt ..
    måste ha hänt något som fått henne att göra som hon gjorde , går inte bara att gå från att sitta o snacka om vad vi ska göra i sommar och så , till att dagen efter bara göra slut .

    Då hade hon inte suttit och ¨planerat¨ saker längre fram eller snackat om att vi skulle göra det , det och det .

    Tänkte först att hennes ex. kanske hade sagt/gjort något , men isf är det något jag aldrig kommer få veta , men ska prata med henne sen .

    För hon kan inte säga att hon aldrig gillat mig , kan inte tro henne när hon säger det .
    Hade känt det ifall hon inte hade gjort det dom månaderna vi var tsm .

    Är så ledsen nu att det blivit såhär ,, Tänkte att ÄNTLIGEN är det som det ska vara ,, men då tar det slut när alla äntligen är glada . Och nu mår jag skiit igen *

    Men denhär gången är det inte p.ga att ett ex. håller på , då mådde jag dåligt av att det kanske skulle bli så jobbigt för henne så hon skulle göra slut , nu har hon gjort slut .

    Kan bara inte fatta vad som hände , ingen av hennes kompisar fattade något heller ..
    Hon hade inte sagt någonting eller något sånt , hon bara gjorde slut helt plötsligt ..


    *Nu har jag iaf tröstat mig genom att meka med moppen , så den är snart klar iaf , kommer nog bli donkan ganska ofta nu ett tagh framöver .. ´

  5. #1685
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Jo jag frågade vad anledningen till att hon kände som hon gjorde var , och .. ah , asso det var typ att ¨hon hade lite svårt för att känna saker för folk , och när hon blev tsm med någon så var hon med dom ett tag och kollade om hon fick känslor för personen ¨

    Så efter att hon skrev så , så har jag inte haft någon lust att hålla på om det .. för det första .. det låter riktigt konstigt ..
    måste ha hänt något som fått henne att göra som hon gjorde , går inte bara att gå från att sitta o snacka om vad vi ska göra i sommar och så , till att dagen efter bara göra slut .

    Då hade hon inte suttit och ¨planerat¨ saker längre fram eller snackat om att vi skulle göra det , det och det .

    Tänkte först att hennes ex. kanske hade sagt/gjort något , men isf är det något jag aldrig kommer få veta , men ska prata med henne sen .

    För hon kan inte säga att hon aldrig gillat mig , kan inte tro henne när hon säger det .
    Hade känt det ifall hon inte hade gjort det dom månaderna vi var tsm .

    Är så ledsen nu att det blivit såhär ,, Tänkte att ÄNTLIGEN är det som det ska vara ,, men då tar det slut när alla äntligen är glada . Och nu mår jag skiit igen *

    Men denhär gången är det inte p.ga att ett ex. håller på , då mådde jag dåligt av att det kanske skulle bli så jobbigt för henne så hon skulle göra slut , nu har hon gjort slut .

    Kan bara inte fatta vad som hände , ingen av hennes kompisar fattade något heller ..
    Hon hade inte sagt någonting eller något sånt , hon bara gjorde slut helt plötsligt ..


    *Nu har jag iaf tröstat mig genom att meka med moppen , så den är snart klar iaf , kommer nog bli donkan ganska ofta nu ett tagh framöver .. ´

    Låter som att hon är ganska korkad om hon är tillsammans med dig utan att hon egentligen inte har några känslor. Förmodligen är det bara skitsnack, säkert någonting som hänt som får henne att säga såna saker som att hon tex aldrig gillat dig.

    Vänta lite tills du mår hyffsat bättre i alla fall, sen tycker jag att du borde prata med henne. Kanske inte prata om det som hänt, utan mer att du frågar henne om det hänt något, eller varför hon beter sig såhär.

  6. #1686
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Låter som att hon är ganska korkad om hon är tillsammans med dig utan att hon egentligen inte har några känslor. Förmodligen är det bara skitsnack, säkert någonting som hänt som får henne att säga såna saker som att hon tex aldrig gillat dig.

    Vänta lite tills du mår hyffsat bättre i alla fall, sen tycker jag att du borde prata med henne. Kanske inte prata om det som hänt, utan mer att du frågar henne om det hänt något, eller varför hon beter sig såhär.
    Jo , nej jag tror inte heller att det kan vara så ,.. Sa de till hennes kompis , att hon hade sagt så , då sa hon att hon trodde mig inte , eller hon trodde inte henne rättare sagt då det nyss inte hade gått o få henne o sluta snacka om mig ¨

    Allt känns bara så väldigt svårt just nu ,.

  7. #1687
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Jo , nej jag tror inte heller att det kan vara så ,.. Sa de till hennes kompis , att hon hade sagt så , då sa hon att hon trodde mig inte , eller hon trodde inte henne rättare sagt då det nyss inte hade gått o få henne o sluta snacka om mig ¨

    Allt känns bara så väldigt svårt just nu ,.
    Vet att det är förjävla jobbigt och svårt, speciellt den första veckan. Men som jag sagt flera gånger innan, så länge man håller sig social med något som får en på andra tankar så klarar man sig.

  8. #1688
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Vet att det är förjävla jobbigt och svårt, speciellt den första veckan. Men som jag sagt flera gånger innan, så länge man håller sig social med något som får en på andra tankar så klarar man sig.
    Jo ,..

  9. #1689
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Jo ,..
    Ryck upp dig nu.

  10. #1690
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Ryck upp dig nu.
    Haha ah jag ska försöka .

  11. #1691
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Haha ah jag ska försöka .
    Good!

  12. #1692
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Good!
    ..

    Snackade med flickan idag och hon sa det att hon gillade¨ mig jätte mycket ,, men mot slutet kändes jag mer som en vän .. det var då hon bestämde sig för att göra slut .

    Känns lite bättre efter att ha snackat med henne , men fattar fortfarande inte varför hon skrev som hon gjorde innan .
    Men det är skit samma ,.

    Iaf .. Jag har nog mig själv att skylla ,att jag blev dendär ¨vännen¨där på slutet ,.
    Även fast jag inte fattar hur det gick till - men finns nog inget o göra åt det . NU BLIRE MOPPE FRAMÖVER
    Senast redigerat av Hoffen den 2011-04-08 klockan 14:51.

  13. #1693

  14. #1694
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    hopp. då va de slut igen med min flicka. och hon sa att de va den sista gången..
    fyfan vad trist ska träffa mitt ex på söndag.. hon har blivit bra jävla tight på senaste tiden
    jag längtar!!!!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #1695

  16. #1696

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Jag vill bli kär.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  17. #1697

  18. #1698
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    jag med...


    Efter 1dag så ligger hon med en annan, och inatt låg dom säkert igen... fy fan asså
    Vilken okänslig jävel.
    Förlåt, men vilket jävla luder. :/

  19. #1699
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    ************************...................
    nu är det kört
    det är så att jag har snackat med mitt ex ganska mycket, eller snackat, skrivit.. hon frågade om jag inte ville något annat än att smsa eller om det hon skrev hade någon betydelse för mig, och om jag ville något mer.. då sa jag att jag inte bara ville skriva med henne, då blev hon glad och fråga om vi skulle träffas den här veckan, och jag sa ja, detta var förra veckan. i tisdags skrev hon: kan vi träffas på söndag? jag ska till min pappa tills lördag, så vi kan väl träffas när jag kommer hem? aight, vi skulle träffas då. i fredags småskriver vi lite och jag frågar vad hon gör, då är hon med två killar.. då frågade jag: skulle inte du vara hos din pappa tills imorgon? svar: "nej, jag måste ha skrivit fel:S " Då skrev jag inge mer då jag förstod att hon ljög. för en stund sen skrev jag: du kunde väl bara säga att du inte ville träffas? svar: "Men trodde inte ens att vi behövde snacka nå mer, eftersom vi bara tjafsar"
    WTF????
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #1700

  21. #1701
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Typiskt tjejer
    ja, fan asså!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #1702

  23. #1703
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    de är lugnt tycker att de va lite fittigt av henne. och nu ikväll skrev hon att hon jag skulle komma och ligga jämte henne. Tjejer...
    Men herregud.. Var det hon som gjorde slut med dig?

  24. #1704

  25. #1705
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    kan du logga in på msn ifall du är vaken?
    Ait, kommer!

  26. #1706

  27. #1707
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    nej. jag som sa att jag behövde tid och tänka över mina känslor, fick dock ingen tid så blev så att jag lämnade henne..
    Ja okej, jävla dålig stil av henne.. var det hennes sätt att försöka ge igen på dig för att du ville ha en paus eller vadå?

  28. #1708
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    ************************...................
    nu är det kört
    det är så att jag har snackat med mitt ex ganska mycket, eller snackat, skrivit.. hon frågade om jag inte ville något annat än att smsa eller om det hon skrev hade någon betydelse för mig, och om jag ville något mer.. då sa jag att jag inte bara ville skriva med henne, då blev hon glad och fråga om vi skulle träffas den här veckan, och jag sa ja, detta var förra veckan. i tisdags skrev hon: kan vi träffas på söndag? jag ska till min pappa tills lördag, så vi kan väl träffas när jag kommer hem? aight, vi skulle träffas då. i fredags småskriver vi lite och jag frågar vad hon gör, då är hon med två killar.. då frågade jag: skulle inte du vara hos din pappa tills imorgon? svar: "nej, jag måste ha skrivit fel:S " Då skrev jag inge mer då jag förstod att hon ljög. för en stund sen skrev jag: du kunde väl bara säga att du inte ville träffas? svar: "Men trodde inte ens att vi behövde snacka nå mer, eftersom vi bara tjafsar"
    WTF????
    Låter som en väldigt pantad fjortis med mer saker i ansiktet än hela sminkbutiken själv.

    Hurdan är/var hon när ni var tillsammans?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  29. #1709
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    ************************...................
    nu är det kört
    det är så att jag har snackat med mitt ex ganska mycket, eller snackat, skrivit.. hon frågade om jag inte ville något annat än att smsa eller om det hon skrev hade någon betydelse för mig, och om jag ville något mer.. då sa jag att jag inte bara ville skriva med henne, då blev hon glad och fråga om vi skulle träffas den här veckan, och jag sa ja, detta var förra veckan. i tisdags skrev hon: kan vi träffas på söndag? jag ska till min pappa tills lördag, så vi kan väl träffas när jag kommer hem? aight, vi skulle träffas då. i fredags småskriver vi lite och jag frågar vad hon gör, då är hon med två killar.. då frågade jag: skulle inte du vara hos din pappa tills imorgon? svar: "nej, jag måste ha skrivit fel:S " Då skrev jag inge mer då jag förstod att hon ljög. för en stund sen skrev jag: du kunde väl bara säga att du inte ville träffas? svar: "Men trodde inte ens att vi behövde snacka nå mer, eftersom vi bara tjafsar"
    WTF????
    14 årig brud?

  30. #1710
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Låter som en väldigt pantad fjortis med mer saker i ansiktet än hela sminkbutiken själv.

    Hurdan är/var hon när ni var tillsammans?
    Nja kanske inte så fjortis till utseendet.
    men mogen, nja, kanske inte..
    hon var ganska lugn, trevlig. Hon verkade inte jätte attraherad om man säger så, inte så "på".
    en ärlig tjej som alltid berättade sanningen.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    14 årig brud?
    nä, 16.
    men jävligt omogen brud, dock har jag redan lagt henne bakom mig
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in