Sidan 69 av 160 Första ... 1959676869707179119 ... Sista
  1. #2041

  2. #2042
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Har börjat gilla en tjej på sista tiden
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #2043
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Har börjat gilla en tjej på sista tiden
    Fan va gött

  4. #2044
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fan va gött
    Kommer bara närmare och närmare för varje dag
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  5. #2045
    Dumpad igår, mår inte direkt bra om man säger så, dock mår jag bättre idag än vad jag trodde att jag skulle göra

  6. #2046
    Vad kan man hitta på att göra första gången man umgås med en tjej?

  7. #2047
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ellen kom hem ifrån en klass resa för någon dag sedan, nu börjar ju folk lägga upp bilder på FB och så. Såg då att hon höll handen med en kille som jag sagt åt henne att jag vill inte att hon umgås med och så.. Humöret gick ifrån glatt till inte lika så glatt längre....

  8. #2048

  9. #2049
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Vad kan man hitta på att göra första gången man umgås med en tjej?
    Film funkar alltid

  10. #2050
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ellen kom hem ifrån en klass resa för någon dag sedan, nu börjar ju folk lägga upp bilder på FB och så. Såg då att hon höll handen med en kille som jag sagt åt henne att jag vill inte att hon umgås med och så.. Humöret gick ifrån glatt till inte lika så glatt längre....
    jag skulle bli förbannad:o
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #2051
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    K-nulla.
    nej men mitt råd är väl att inte falla pladask, låt henne va med dig när du är med dina polare så du visar din riktiga sida, och att du inte är en toffel.
    Haha njaa
    Ja det är nog bäst tror jag. Tack för tipset.

    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Film funkar alltid
    Funderat på det.
    Tack för tipset

  12. #2052
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    jag skulle bli förbannad:o
    Well, det är jag också.

  13. #2053

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Well, det är jag också.
    hände typ samma sak för mig, på den tiden när mitt ex och jag va tillsammans så sa hon att hon hatade en viss person, dagen efter kollar dom på film hela kvällen ? sen ville hon inte snacka med mig på ett tag. sen kom hon och var ledsen för det hon gjort

  14. #2054
    Hihi
    Most stickpeople are black

  15. #2055
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Film funkar alltid
    haha "kolla film"
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  16. #2056
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Jag har en fråga nu grabbar (bara teoretisk). Har diskuterat lite med Philip förra helgen men var för trött för att komma ihåg men vill även ha fler åsikter.

    Kan man vara kär i mer än en tjej samtidigt?

    Som sagt, bara teoretisk. Jag har det väldigt bra med tjejen som för övrigt fyller 18 på fredag. Någon idé på present?

  17. #2057
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Åh vad fint det börjar gå!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  18. #2058
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag har en fråga nu grabbar (bara teoretisk). Har diskuterat lite med Philip förra helgen men var för trött för att komma ihåg men vill även ha fler åsikter.

    Kan man vara kär i mer än en tjej samtidigt?

    Som sagt, bara teoretisk. Jag har det väldigt bra med tjejen som för övrigt fyller 18 på fredag. Någon idé på present?
    Ja alltså jag skulle helt klart kunna förstå om du har känslor för två tjejer, men jag tycker ändå att man ska hålla sig till en person i taget.
    Varför undrar du? Börjar du falla för en annan tjej samtidigt som du är tillsammans med din tjej eller?

  19. #2059

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag har en fråga nu grabbar (bara teoretisk). Har diskuterat lite med Philip förra helgen men var för trött för att komma ihåg men vill även ha fler åsikter.

    Kan man vara kär i mer än en tjej samtidigt?

    Som sagt, bara teoretisk. Jag har det väldigt bra med tjejen som för övrigt fyller 18 på fredag. Någon idé på present?
    ja, man kan va kär i flera samtidigt, har själv råkat ut för det.. men som ngn mer sa, man ska försöka hålla sig till en


    och bara för att få whina lite, varför vill tjejer bara va kompisar hela tiden? kommer asbra överens med en tjej här, vi umgicks rätt mkt, småflörtade lite oså, satt och småmyste när vi kolla film oså och sen en natt sov hon hos mig (har egen lägenhet så vi hade filmkväll med lite mer folk och hon orkade inte dra hem) och sen blev det lite strulande när vi kom säng.och sen drog hon dagen därpå med lixom hejdåkyss oså, men sen när vi träffades nästa gång så drog hon sig undan och jag tänkte "jaha, då blir det väl kompis-zonen då" och mkt riktigt, när jag tog upp det ngra dagar senare så var det kompiszonen som gällde, och man håller ju minen och spelar med och håller sig där för man vill ju lixom inte bli av med en så bra vän.. men ändå, varför blir det nästan alltid så? blir så trött... -.-
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  20. #2060
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Åh vad fint det börjar gå!
    Drog du hem en brud från kröket?

  21. #2061
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Hiihihihi
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  22. #2062
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Drog du hem en brud från kröket?
    Nja, det här är mer käääärlek
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  23. #2063
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    ja, man kan va kär i flera samtidigt, har själv råkat ut för det.. men som ngn mer sa, man ska försöka hålla sig till en


    och bara för att få whina lite, varför vill tjejer bara va kompisar hela tiden? kommer asbra överens med en tjej här, vi umgicks rätt mkt, småflörtade lite oså, satt och småmyste när vi kolla film oså och sen en natt sov hon hos mig (har egen lägenhet så vi hade filmkväll med lite mer folk och hon orkade inte dra hem) och sen blev det lite strulande när vi kom säng.och sen drog hon dagen därpå med lixom hejdåkyss oså, men sen när vi träffades nästa gång så drog hon sig undan och jag tänkte "jaha, då blir det väl kompis-zonen då" och mkt riktigt, när jag tog upp det ngra dagar senare så var det kompiszonen som gällde, och man håller ju minen och spelar med och håller sig där för man vill ju lixom inte bli av med en så bra vän.. men ändå, varför blir det nästan alltid så? blir så trött... -.-
    För att tjejer seriöst är dumma i huvudet. Vad jag har märkt har det väldigt lätt att säga att dom gillar en, låter det hålla på i någon månad till och med. Tills de helt plötsligt inser att de "inte vill ha något förhållande" eller "jag vet inte riktigt vad jag vill". Tjejer verkar inte tänka öht dom bara kör och tänker sen någon vecka/månad senare.

  24. #2064

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    För att tjejer seriöst är dumma i huvudet. Vad jag har märkt har det väldigt lätt att säga att dom gillar en, låter det hålla på i någon månad till och med. Tills de helt plötsligt inser att de "inte vill ha något förhållande" eller "jag vet inte riktigt vad jag vill". Tjejer verkar inte tänka öht dom bara kör och tänker sen någon vecka/månad senare.
    preis, jävla fittor -.-' oh ändå klarar man sig inte utan dom..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  25. #2065
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    preis, jävla fittor -.-' oh ändå klarar man sig inte utan dom..
    Sant..

  26. #2066
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    För att tjejer seriöst är dumma i huvudet. Vad jag har märkt har det väldigt lätt att säga att dom gillar en, låter det hålla på i någon månad till och med. Tills de helt plötsligt inser att de "inte vill ha något förhållande" eller "jag vet inte riktigt vad jag vill". Tjejer verkar inte tänka öht dom bara kör och tänker sen någon vecka/månad senare.
    Särskillt dom tjejer som är på ena vecka och av den andra... Ändå så älskar man en så tjej Har träffat henne varje dag sen sommarlovet började
    Most stickpeople are black

  27. #2067
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Särskillt dom tjejer som är på ena vecka och av den andra... Ändå så älskar man en så tjej Har träffat henne varje dag sen sommarlovet började
    Bli ingen toffel som bara hänger med henne och skiter i polarna bara. Då får du med mig att göra..

  28. #2068
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Tycker inte om känslan utav svartsjuka alls.

  29. #2069

  30. #2070
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja alltså jag skulle helt klart kunna förstå om du har känslor för två tjejer, men jag tycker ändå att man ska hålla sig till en person i taget.
    Varför undrar du? Börjar du falla för en annan tjej samtidigt som du är tillsammans med din tjej eller?
    Som jag sa så var detta helt teoretiskt. Började fundera på detta då en kompis var otrogen med sin tjej som han "älskade" för en annan tjej som han tydligen också "älskade" (var kär i antar jag är bättre term?).
    Helt teoretiskt, jag är som sagt nöjd med mitt förhållande. Det enda jobbiga är när man bråkar nästan konstant en vecka i rad och så kommer en väldigt snygg, trevlig och allmänt nice tjej som man känner och stöter på mig. Men som sagt, jag håller mig till en tjej då jag vet att hon gör detsamma mot mig.

    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    ja, man kan va kär i flera samtidigt, har själv råkat ut för det.. men som ngn mer sa, man ska försöka hålla sig till en
    Jag har haft känslor för två olika personer och känns dragning och så. Dock aldrig riktigt varit kär i två personer samtidigt.

    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tycker inte om känslan utav svartsjuka alls.
    Är du svartsjuk? Jag gillar inte känslan av när min partner (flickvän ) är svartsjuk. Det är allmänt jobbigt när hon frågar om allting, försöker förbjuda saker o.s.v.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in