Sidan 78 av 160 Första ... 2868767778798088128 ... Sista
  1. #2311
    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    Känslan att vara kär
    Kärlek suger. Slutar med att...
    (Passande bild)

  2. #2312

  3. #2313
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    hata fruntimmer
    Vad har nu hänt söt?

  4. #2314
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    hahaha
    Idag är ja pigg, men då sticker ja iväg tyvärr! Så ingen fest idag inte!
    Men nästa gång får du ta med dej ett gäng b-rudar så blire hestfest!

  5. #2315

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Bertus Visa inlägg
    Idag är ja pigg, men då sticker ja iväg tyvärr! Så ingen fest idag inte! Men nästa gång får du ta med dej ett gäng b-rudar så blire hestfest!
    Vart ska du ? . Satte du på b-ruden som du skulle sova med sen ?
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  6. #2316
    Under året och månaderna har man bygg ett förtroende som heter duga !

    Bruden och hennes familj åkte till sina farmor för att fira henne i onsdags kommer hem i morgon och farsan innan han stack "Här jonte du vet hur man larmar huset ta hand om de känn dig som hemma öl finns i källaren!"

    De är förtroende !

  7. #2317
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Under året och månaderna har man bygg ett förtroende som heter duga !

    Bruden och hennes familj åkte till sina farmor för att fira henne i onsdags kommer hem i morgon och farsan innan han stack "Här jonte du vet hur man larmar huset ta hand om de känn dig som hemma öl finns i källaren!"

    De är förtroende !

    Måste kännas skönt när ens bruds pappa säger så ! Så som jag fatta vare han som sa de right ?

  8. #2318
    Har ett litet dilemma, vet inte vad jag ska ta mig till...

    Det finns en tjej som gör så att alla andra runt omkring mig känns grå. Hon lyser upp mig, hela stället, allt. Hon gör mig glad och är verkligen hur lycklig som helst när jag är med henne.

    Men iallafall. Vi har väl hållt på ett litet tag... SMS:at med varandra. Träffats/festat/umgåtts. Badat ihop. Kollat film ihop. Myst tillsammans, tätt ihop. Gått nattpromenader, dansat i regnet. Haha
    Sovt under samma tak och så, sen snackat länge och djupt emellanåt. Gillar denna tjej sjukt mycket, men har väl tyvärr ej visat intresse nog. Hon däremot har visat givna signaler, men har inte gjort något åt detta.

    Vet att hon troligen hållt på med en annan kille ett bra tag. Tror dock jag kom därimellan och förstörde lite för honom. Är dock nu polare med honom men ej snackat med honom om henne. Iallafall nu på sistone så har gnistan slocknat lite känns det som. Tror det är på grund av mig då jag tagit allt så oseriöst och bara skämtat hela tiden typ.

    Vad ska jag göra? Gillar henne verkligen, verkligen. Så sjukt mycket, det är helt galet. Tänker på henne hela tiden, seriöst.

    Ska jag snacka med henne och se ifall hon (fortfarande?) känner likadant? Vet bara inte vad man gör om hon inte gör det. Kanske försöker börja om igen, eller fortsätta mot något nytt. Fortfarande vara vänner men ändå gå vidare liksom. Tror dock jag aldrig riktigt kommer släppa denna tjejen, är just därför jag ej riktigt vågar frågar ifall hon säger nej. Så känns bättre att sväva lite i ovisshet för då är det varken eller som gäller. Sjukt svårt att förklara läget, men hoppas ni fattar ändå.

    Nån som kan tolka texten någorlunda o ge mitt ett gott råd kanske?
    "Inställningen är halva grejen"

  9. #2319
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Har ett litet dilemma, vet inte vad jag ska ta mig till...

    Det finns en tjej som gör så att alla andra runt omkring mig känns grå. Hon lyser upp mig, hela stället, allt. Hon gör mig glad och är verkligen hur lycklig som helst när jag är med henne.

    Men iallafall. Vi har väl hållt på ett litet tag... SMS:at med varandra. Träffats/festat/umgåtts. Badat ihop. Kollat film ihop. Myst tillsammans, tätt ihop. Gått nattpromenader, dansat i regnet. Haha
    Sovt under samma tak och så, sen snackat länge och djupt emellanåt. Gillar denna tjej sjukt mycket, men har väl tyvärr ej visat intresse nog. Hon däremot har visat givna signaler, men har inte gjort något åt detta.

    Vet att hon troligen hållt på med en annan kille ett bra tag. Tror dock jag kom därimellan och förstörde lite för honom. Är dock nu polare med honom men ej snackat med honom om henne. Iallafall nu på sistone så har gnistan slocknat lite känns det som. Tror det är på grund av mig då jag tagit allt så oseriöst och bara skämtat hela tiden typ.

    Vad ska jag göra? Gillar henne verkligen, verkligen. Så sjukt mycket, det är helt galet. Tänker på henne hela tiden, seriöst.

    Ska jag snacka med henne och se ifall hon (fortfarande?) känner likadant? Vet bara inte vad man gör om hon inte gör det. Kanske försöker börja om igen, eller fortsätta mot något nytt. Fortfarande vara vänner men ändå gå vidare liksom. Tror dock jag aldrig riktigt kommer släppa denna tjejen, är just därför jag ej riktigt vågar frågar ifall hon säger nej. Så känns bättre att sväva lite i ovisshet för då är det varken eller som gäller. Sjukt svårt att förklara läget, men hoppas ni fattar ändå.

    Nån som kan tolka texten någorlunda o ge mitt ett gott råd kanske?
    Tala om det för henne. Finns inget värre än när man går runt och är kär utan att tala om de. Säg som det är helt enkelt. Lycka till!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  10. #2320
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tala om det för henne. Finns inget värre än när man går runt och är kär utan att tala om de. Säg som det är helt enkelt. Lycka till!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Så sant! Ska ta o göra det, hoppas på det bästa. Tack <3
    "Inställningen är halva grejen"

  11. #2321

  12. #2322

  13. #2323
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg

    Åh helvete! Smärtan
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  14. #2324
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jävlar vad tråkigt att nåt sånt ska hända, jätte synd om henne ju!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  15. #2325

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Har inte "behörighet" att se det, vad är det ? Fattar att det är något dåligt, men endå nyfiken
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  16. #2326
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Plågar mig mer och mer.. sen när plågan går över plågas man utav att sitta ensam som jag gör nu. Fyfan vad detta tar på mig.. mår riktigt dåligt
    Förstår dig, Verkligen!

  17. #2327
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    Har inte "behörighet" att se det, vad är det ? Fattar att det är något dåligt, men endå nyfiken
    Lägg till Björn Hast som vän

  18. #2328

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Lägg till Björn Hast som vän
    Gjort det nu

    edit: ajajajajaj, jäklar vad ont det måste göra !
    Senast redigerat av widell den 2011-07-18 klockan 12:25.
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  19. #2329
    hata fruntimmer
    Haha håller med! Känner igen mig i det här.

  20. #2330
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av junkie Visa inlägg
    Haha håller med! Känner igen mig i det här.
    Tycker du själv att "Inga tjejer vill ligga med mig" har något med kärlek att göra? Idiot.

  21. #2331

  22. #2332
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fyfan va hemskt
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  23. #2333
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Synd om henne Hoppas allt går bra !

    Har varit med om en liknande händelse med en polare... dock slutade det med att han fick ha en nackkrage i 3 månader

  24. #2334
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  25. #2335
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    Gjort det nu

    edit: ajajajajaj, jäklar vad ont det måste göra !
    Jaa hon hade grymt ont, och har de fortfarande

    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Fyfan va hemskt
    Jaa

    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Synd om henne Hoppas allt går bra !

    Har varit med om en liknande händelse med en polare... dock slutade det med att han fick ha en nackkrage i 3 månader
    Jaa, jodå de blir ju bättre.

    Fy fan va hemskt

    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jao de gör de ju, men Ellen klarar sig ju, hon kommer ha ont ett tag bara..
    En utav hennes favoritlåtar på tal om de

  26. #2336
    Bästa är att skita i´t - Slutar alltid på samma sätt .

  27. #2337

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Bästa är att skita i´t - Slutar alltid på samma sätt .
    ligger nått i vad du säger..

    tror en tjej är kär i mig O.o men självklart flyttar jag 40 mil bort om 4 veckor, och sen råkar tjejen va min lillasysters bästa vän
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  28. #2338
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    ligger nått i vad du säger..

    tror en tjej är kär i mig O.o men självklart flyttar jag 40 mil bort om 4 veckor, och sen råkar tjejen va min lillasysters bästa vän
    Jo .. känns så .
    Gått och deppat över tjejer och skit nu sen den 5'e oktober , alltid är det något och nu var jag nere vid västkusten för någon vecka sen med massa polare och ett ex. ..

    drog upp all skit igen och allt känns ännu värre än innan ., Men orkar inte skriva vad som hände där nere.. Men det var en väldigt händelserik vecka

    /Det var synd det, vad är det för åldersskillnad då, hade en polares syrra efter mig ett bra tag , men hon var liten .. så ah .

    Lite träligt att flytta ifrån flickan om du gillar henne dock ,.

    Men om det är din syrras bästa vän så finns det ju både för- och nackdelar med det .
    Får väll hoppas att det löser sig för dig , bra om det gör det för någon iaf ......

  29. #2339
    Håller med dig helt där hoffen.. i slutet blir dom alla likadana.


    ligger nått i vad du säger..

    tror en tjej är kär i mig O.o men självklart flyttar jag 40 mil bort om 4 veckor, och sen råkar tjejen va min lillasysters bästa vän
    Värsta tillfället ju! Ifall hon inte är typ 12 då, passa på medans du har 4 veckor kvar o gör något bra av dom ?

    Har f.ö stött på en tjej som är väldigt snäll och trevlig, hon har utseendet med sig också om vi säger så. Så vi har snackat en del men nu ska både hon och jag vara borta nästan konstant i 4 veckor (om jag är hemma är hon borta osv). Vilket är lite trist, men vi får väl se hur det går sen när man lärt känna henne lite bättre.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  30. #2340
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Håller med dig helt där hoffen.. i slutet blir dom alla likadana.




    Värsta tillfället ju! Ifall hon inte är typ 12 då, passa på medans du har 4 veckor kvar o gör något bra av dom ?

    Har f.ö stött på en tjej som är väldigt snäll och trevlig, hon har utseendet med sig också om vi säger så. Så vi har snackat en del men nu ska både hon och jag vara borta nästan konstant i 4 veckor (om jag är hemma är hon borta osv). Vilket är lite trist, men vi får väl se hur det går sen när man lärt känna henne lite bättre.
    Jo ., det låter bra det .
    Haha en 12'åring var vad jag fick efter mig,om hon var ens det xd
    Hon träffade mig på ett lan och baxade (lite coolt sådär) mitt nummer från sin brors tele.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in