Sidan 8 av 160 Första ... 6789101858108 ... Sista
  1. #211

  2. #212
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    kontra med att säga att det är slut. förklara varför det är slut och ändrar hon inte på sig så kan hon ta sig.
    Eller så pratar man med henne bara?

    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    Om man bara kunde läsa andras tankar.....
    Vadådå?

  3. #213
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    kontra med att säga att det är slut. förklara varför det är slut och ändrar hon inte på sig så kan hon ta sig.
    innan frågade hon mig om jag fortfarande ville vara tilsammans med henne och då sa jag ja. nyfiken som jag är så ställde jag tillbaka samma dumma fråga. då blev det ett "mjaa"

    ljuger hon om att hon älskar mig?.. då hade hon inte pausat.

    fan, morsan skrek nyss om att jag skulle hänga upp tvätten. vart är min kvinna när jag behöver henne..
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  4. #214
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    Om man bara kunde läsa andras tankar.....
    Ja fyfan vad skönt det hade varit! Skulle nästan offra min ena hand för det!

  5. #215
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Ja fyfan vad skönt det hade varit! Skulle nästan offra min ena hand för det!
    Hoppas fan din vänsta hand då, den högra behöver du

  6. #216
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Eller så pratar man med henne bara?



    Vadådå?
    nååh problem med en brorsa som man trodde man kom bra överens med, fast han har sagt att om hon (min-ganska-långt-på-G) tjej drar hem mig kommer han klalla upp mig. varför det då..
    samt at tdet var hon som berättade för mig först hur hon kände och vi utgick ifrån det när vi började träffas mera och så. undrar nu abra hur hon kommer att göra om hennes brorsa får det förstört eller hur det blir..
    Det har ju inte bara hänt typ 4ggr renn med andra år 2010.. kanske det är meningen att avra singel..
    Senast redigerat av Fin saab den 2010-09-06 klockan 20:04.

  7. #217

  8. #218
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Har på g med en tjej jag känt rätt länge, Men det är sjukt jobbit o skriva på msn eller sms med henne. Hon har dyslexi så hon har problem o läsa/skriva

    Smsan henne förut "har bara 3 lektioner idag " och fick tillbaka "va inte räd visst " och jag visste fan inte vad jag skulle svara så de fick ett <3 bara
    Det låter inte nå vidare roligt

  9. #219

  10. #220
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    ne men hon är något sjukt trevlig irl så det är helt klart värt det
    Det var det jag trodde, annars skulle du inte va med henne?

  11. #221
    NeeX
    Gäst
    Försök inte tvinga fram ett förhållande, det ska komma naturligt.
    Krille: Som jag uppfattat det; skriver hon tvekande svar är det oftast värre... Gör slut med henne så du slipper ta smällen! Då märks det verkligen om hon bryr sig eller inte.

    Jag har fortfarande samma problem... Det leder ingevart, men när man får bra kontakt ibland smälter man som lättmargarin i solen!
    Ska försöka släppa det, se förhållandet som vänner och försöka leva vidare med mina projekt på sidan om istället, de behöver lika mycket kärlek dom! =)

  12. #222
    Småflörtade med en tjej på Citygross idag. Brukar alltid prata med henne och idag blev det massor av leende, en blinkning från hennes sida och lite småfniss och skratt. Rätt skönt att bara glida ändå. Inget seriöst, bara lite socialt framåt

    Hon är väl ca 20 och jag är 17. Skoj sånt
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  13. #223
    Citat Ursprungligen postat av NeeX Visa inlägg
    Försök inte tvinga fram ett förhållande, det ska komma naturligt.
    Krille: Som jag uppfattat det; skriver hon tvekande svar är det oftast värre... Gör slut med henne så du slipper ta smällen! Då märks det verkligen om hon bryr sig eller inte.

    Jag har fortfarande samma problem... Det leder ingevart, men när man får bra kontakt ibland smälter man som lättmargarin i solen!
    Ska försöka släppa det, se förhållandet som vänner och försöka leva vidare med mina projekt på sidan om istället, de behöver lika mycket kärlek dom! =)
    Frida?

    Jag har lite samma probs..

    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Småflörtade med en tjej på Citygross idag. Brukar alltid prata med henne och idag blev det massor av leende, en blinkning från hennes sida och lite småfniss och skratt. Rätt skönt att bara glida ändå. Inget seriöst, bara lite socialt framåt

    Hon är väl ca 20 och jag är 17. Skoj sånt

    Erfaret kött!
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  14. #224
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg



    Erfaret kött!
    Säg inte det... En tjejkompis till mig som är 20år är fortfarande är oskuld :naughty:

  15. #225
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Frida?

    Jag har lite samma probs..




    Erfaret kött!
    Jadå

    Ska dit idag och prata med henne igen
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  16. #226
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Säg inte det... En tjejkompis till mig som är 20år är fortfarande är oskuld :naughty:
    Tjejkompis till dig som är oskuld? Vadå?/hur?/anledning till att du inte har satt på henne?

    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jadå

    Ska dit idag och prata med henne igen
    Go go tiger.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  17. #227
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Tjejkompis till dig som är oskuld? Vadå?/hur?/anledning till att du inte har satt på henne?



    Go go tiger.
    Antagligen för att han respekterar tjejer.

  18. #228
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Antagligen för att han respekterar tjejer.
    Fjolla

    Nej men det är bra.

  19. #229
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Antagligen för att han respekterar tjejer.
    Hahaha du.. Iceman, han sätter på allt som rör sig, och är över 12 år. och sen var det kanske en gnutta ironi i det inlägget..
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  20. #230
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Hahaha du.. Iceman, han sätter på allt som rör sig, och är över 12 år. och sen var det kanske en gnutta ironi i det inlägget..
    Du vet, vissa förstår typ inte vad ironi är

  21. #231
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Du vet, vissa förstår typ inte vad ironi är
    Vissa var inte med på förra forumet.

    Har nog helt seriöst aldrig garvat så mycket som när han berättade att det första hans "flickväns" föräldrar såg var hans röv när han var i henne.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  22. #232
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Vissa var inte med på förra forumet.

    Har nog helt seriöst aldrig garvat så mycket som när han berättade att det första hans "flickväns" föräldrar såg var hans röv när han var i henne.
    Det hade allt vatt nått, btw flickvännens föräldrar tror att hon är oskuld

  23. #233
    NeeX
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Frida?

    Jag har lite samma probs..




    Erfaret kött!
    Nej, har inte ens träffat Frida. Detta är en tjej jag känt länge...

    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Hahaha du.. Iceman, han sätter på allt som rör sig, och är över 12 år. och sen var det kanske en gnutta ironi i det inlägget..
    Får en känsla att Iceman snackar mer än knullar. Lätt att vara tuff på ett moppeforum!

  24. #234
    Citat Ursprungligen postat av NeeX Visa inlägg
    Nej, har inte ens träffat Frida. Detta är en tjej jag känt länge...

    Får en känsla att Iceman snackar mer än knullar. Lätt att vara tuff på ett moppeforum!
    Aha Hur går det med frida då?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  25. #235
    Snackade med tjejen i kassan idag igen. Drog upp lite frågor om hur ofta hon jobbar, vilka tider, arbetsuppgifter, om hon jobbat där länge etc. Vi snackade i 3-4 minuter flitigt med massa glimtar i ögonen, generade uttryck och massor av leende. Haha, jag bara älskar det. Pirrade till gott i magen när hon avslutade med: "Ha det bäst så hörs vi la snart igen."

    Fan vad en mening, ett leende eller en glimt i ögat kan få en att bli framåt ;D
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  26. #236
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Snackade med tjejen i kassan idag igen. Drog upp lite frågor om hur ofta hon jobbar, vilka tider, arbetsuppgifter, om hon jobbat där länge etc. Vi snackade i 3-4 minuter flitigt med massa glimtar i ögonen, generade uttryck och massor av leende. Haha, jag bara älskar det. Pirrade till gott i magen när hon avslutade med: "Ha det bäst så hörs vi la snart igen."

    Fan vad en mening, ett leende eller en glimt i ögat kan få en att bli framåt ;D
    Grattis

  27. #237
    Citat Ursprungligen postat av NeeX Visa inlägg
    Får en känsla att Iceman snackar mer än knullar. Lätt att vara tuff på ett moppeforum!
    Får en känsla av att du inte träffat/sett iceman irl, han är en brudmagnet utan dess like.

    plz:

  28. #238
    ...för alla vet ju att muskler equals brudar.

  29. #239
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    ...för alla vet ju att muskler equals brudar.
    Exakt.
    Jag ar en stor på min mage istället för massa små fjantiga.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  30. #240
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Hahaha du.. Iceman, han sätter på allt som rör sig, och är över 12 år. och sen var det kanske en gnutta ironi i det inlägget..
    javisst, allt utan blöja och slöja

    vi män tänker bara på en sak, egentligen skulle jag vilja säga att vi inte tänker alls

    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Antagligen för att han respekterar tjejer.
    mycket möjligt, ibland får man respektera de stackars skatorna


    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Vissa var inte med på förra forumet.

    Har nog helt seriöst aldrig garvat så mycket som när han berättade att det första hans "flickväns" föräldrar såg var hans röv när han var i henne.


    Citat Ursprungligen postat av NeeX Visa inlägg

    Får en känsla att Iceman snackar mer än knullar. Lätt att vara tuff på ett moppeforum!
    Japp, jag är också oskuld. Men ännu har jag 2 månader kvar innan man blir 20 och som henne, så lite tid att bli av med den har jag. Ställer du upp?

    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    Får en känsla av att du inte träffat/sett iceman irl, han är en brudmagnet utan dess like.

    plz:

    booooooyaaaaaaa datte



    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    ...för alla vet ju att muskler equals brudar.

    eh......ja dra fram pickadollerna på fest och brudarna svärmas runt dig som fjortisar runt brunkräm

    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Exakt.
    Jag ar en stor på min mage istället för massa små fjantiga.
    hellre ett 6pack i magen och huvudet än ett på magen

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in