Sidan 91 av 160 Första ... 41818990919293101141 ... Sista
  1. #2701
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Paus, vart kom det ifrån? Är jag så dålig.. Fuck..
    Att den människan som gör en som lyckligast också kan göra en som ledsnat, fy fan.
    öh lol? Igår bjöd du hon på restruang och idag paus?.. Låter knepigt..


    Langar upp en bild på mig o bröttan


  2. #2702
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ska hämta henne ifrån stallet sen, känns som hon och jag behöver prata just nu.
    Vaknade upp i samma säng imorse och allting verkade bra, någonting har ju hänt.

  3. #2703
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ska hämta henne ifrån stallet sen, känns som hon och jag behöver prata just nu.
    Vaknade upp i samma säng imorse och allting verkade bra, någonting har ju hänt.
    hon är väl otrogen som hon var med acezz..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  4. #2704
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    hon är väl otrogen som hon var med acezz..
    Hoppas jag inte.

  5. #2705
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    hon är väl otrogen som hon var med acezz..
    Hoppas jag inte.

    Edit: Hon skulle nog inte haft tid med det, är iprincip med henne 24/7.

  6. #2706
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Paus, vart kom det ifrån? Är jag så dålig.. Fuck..
    Att den människan som gör en som lyckligast också kan göra en som ledsnat, fy fan.
    Paus? Ni har väll typ bara vart ihop i typ 3 månader.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  7. #2707
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Paus? Ni har väll typ bara vart ihop i typ 3 månader.
    5 månader. *stalker*

  8. #2708
    Är kär i mina brödrar

  9. #2709
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    Är kär i mina brödrar
    Är du kär i mig?

  10. #2710
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    5 månader. *stalker*
    Ett halvår den 18:onde..

  11. #2711
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Är du kär i mig?
    Det kan jag inte påstå, har aldrig träffats

  12. #2712
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ett halvår den 18:onde..
    Ja okej, nästan rätt då. Det kommer gå bra mann, vill du prata så är det bara att skriva på facebook!

    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    Det kan jag inte påstå, har aldrig träffats
    Åh.. nej okej.

  13. #2713
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Hoppas jag inte.

    Edit: Hon skulle nog inte haft tid med det, är iprincip med henne 24/7.
    Kanske därför hon vill ha en paus, eller vad tror du? De man älskar måste man också ge frihet.
    Att vara med varandra varenda minut kan bli lite långrandigt i längden kanske...
    "Inställningen är halva grejen"

  14. #2714
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Kanske därför hon vill ha en paus, eller vad tror du? De man älskar måste man också ge frihet.
    Att vara med varandra varenda minut kan bli lite långrandigt i längden kanske...
    Precis! Det är bara bra att man inte är med varandra 24/7, då saknar man varandra osv. ni fattar

  15. #2715
    Scrubs har svar på allt! -

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  16. #2716
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Paus, vart kom det ifrån? Är jag så dålig.. Fuck..
    Att den människan som gör en som lyckligast också kan göra en som ledsnat, fy fan.
    Tyvärr måste jag säga +1. Även om tjejen är sämst på att ha paus, första saken som händer idag (vi bestämde att vi skulle börja då efter ett långt snack i söndags) är att hon skriver "Jag saknar dig <33" så svarar jag då att jag saknar henne med. Jag menar, jag vill inte ha paus eller så utan det är hon som ville det. Sen innan andra lektionen kommer hon fram till mig och pussar mig och håller om mig. Sämsta pausen ever, även om alla pauser är piss.

  17. #2717
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Paus är bara så jävla fjortis i mina ögon..

    Antingen är det slut eller så fortsätter man och reder ut vad som är felet. Det är ju det ett förhållande bygger på. Man ska kunna diskutera och lösa de problemen som uppstår i ett förhållande. Det kan aldrig vara fläckfritt. Klarar man att lösa problemen ja då blir förhållandet starkt.

    Klarar man inte det så är det bättre o göra slut!

  18. #2718
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Hoppas jag inte.

    Edit: Hon skulle nog inte haft tid med det, är iprincip med henne 24/7.
    om det är det svinet så ska jag fan misshandla han!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  19. #2719
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Har blivit kär i en yngre brud och denne är inte lätt. Vi snackar väldigt mycket, ibland hör hon av sig ibland jag. Och ibland när vi smsar så typ svarar hon assegt från att ha svarat jätte snabbt. Hon gör mig tokig. Vet inte hur jag ska gå vidare, pallar inte allt daltande..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  20. #2720
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Paus är bara så jävla fjortis i mina ögon..

    Antingen är det slut eller så fortsätter man och reder ut vad som är felet. Det är ju det ett förhållande bygger på. Man ska kunna diskutera och lösa de problemen som uppstår i ett förhållande. Det kan aldrig vara fläckfritt. Klarar man att lösa problemen ja då blir förhållandet starkt.

    Klarar man inte det så är det bättre o göra slut!
    Fint tänkt Putteen. Du borde veta som är legend på allt som har med tjejer att göra.

    Men tyvärr är allting inte svart på vitt. Ibland behöver man bara tid ifrån varandra och tid att tänka och så enligt mig. Vi har diskuterat hit och dit men kom inte fram till någonting i mitt fall så därför bestämde vi att vi behövde lite tid ifrån varandra. Dock blir det så svårt med tanke på att hon är på mig redan första dagen och även att vi går på samma skola. Mitt och flickvännens förhållande är inte så starkt just nu, är så trött på allting (inte förhållandet eller så utan bara på tillvaron i allmänhet och allting i mitt liv) så därför är det jag som drar ner rätt mycket tyvärr. Dock är det flickan som jag älskar så jag försöker att hålla humöret uppe.

    Dessvärre anser jag att du har fel, vissa behöver bara lite tid för sig själva ibland.

  21. #2721
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Har blivit kär i en yngre brud och denne är inte lätt. Vi snackar väldigt mycket, ibland hör hon av sig ibland jag. Och ibland när vi smsar så typ svarar hon assegt från att ha svarat jätte snabbt. Hon gör mig tokig. Vet inte hur jag ska gå vidare, pallar inte allt daltande..
    Låter som att du är en toffel och en dålig sådan!

  22. #2722
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    är inte singel längre!

  23. #2723
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Fint tänkt Putteen. Du borde veta som är legend på allt som har med tjejer att göra.

    Men tyvärr är allting inte svart på vitt. Ibland behöver man bara tid ifrån varandra och tid att tänka och så enligt mig. Vi har diskuterat hit och dit men kom inte fram till någonting i mitt fall så därför bestämde vi att vi behövde lite tid ifrån varandra. Dock blir det så svårt med tanke på att hon är på mig redan första dagen och även att vi går på samma skola. Mitt och flickvännens förhållande är inte så starkt just nu, är så trött på allting (inte förhållandet eller så utan bara på tillvaron i allmänhet och allting i mitt liv) så därför är det jag som drar ner rätt mycket tyvärr. Dock är det flickan som jag älskar så jag försöker att hålla humöret uppe.

    Dessvärre anser jag att du har fel, vissa behöver bara lite tid för sig själva ibland.

    HAHA tack.. Men ah jag förstår dig också helt klart. Men i mina öron så låter "att ta en paus" fjortis. Behöver man lite tid ifrån varandra så är det väl bättre att fortfarande vara ihop bara att man träffas lite mindre och kanske till och med snackar lite mindre via telefon/data.. Än att ta en paus osen bli ihop.

    Förlåt men det jävla ordet bara stör mig så mycket.. När man ser folk på facebook eller hör i verkligheten att dom gjort slut för att ta en paus osen några dagar senare oftast blir tsm. Håller du med mig då att det är lite fjortis/omoget förhållande !?

  24. #2724
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    HAHA tack.. Men ah jag förstår dig också helt klart. Men i mina öron så låter "att ta en paus" fjortis. Behöver man lite tid ifrån varandra så är det väl bättre att fortfarande vara ihop bara att man träffas lite mindre och kanske till och med snackar lite mindre via telefon/data.. Än att ta en paus osen bli ihop.

    Förlåt men det jävla ordet bara stör mig så mycket.. När man ser folk på facebook eller hör i verkligheten att dom gjort slut för att ta en paus osen några dagar senare oftast blir tsm. Håller du med mig då att det är lite fjortis/omoget förhållande !?
    Ibland behövs sånt för att man ska inse vad ens partner verkligen betyder för en, personligen finner jag inget fjortis eller omoget i det. Man ska göra det som känns bäst, sen kan du ju kalla det vad du vill..

  25. #2725
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    HAHA tack.. Men ah jag förstår dig också helt klart. Men i mina öron så låter "att ta en paus" fjortis. Behöver man lite tid ifrån varandra så är det väl bättre att fortfarande vara ihop bara att man träffas lite mindre och kanske till och med snackar lite mindre via telefon/data.. Än att ta en paus osen bli ihop.

    Förlåt men det jävla ordet bara stör mig så mycket.. När man ser folk på facebook eller hör i verkligheten att dom gjort slut för att ta en paus osen några dagar senare oftast blir tsm. Håller du med mig då att det är lite fjortis/omoget förhållande !?
    Varsågod. Alltså, jag gör egentligen precis som du säger förutom att vi egentligen inte ska ses alls. Jag gör hellre det då jag vet att det blir svårt att bara prata lite tyvärr.

    Alltså, jag säger inte till någon att jag har paus. Jag håller humöret uppe och är inte alls annorlunda förutom att jag saknar flickvännen. Alltså vet ingen förutom kanske en kompis som jag pratar med om förhållandeproblem om detta. Även 1-2 av tjejens kompisar. Det är inte på något sätt att vi har gjort slut utan vi ska bara inte ses på ett tag. Att göra slut ("paus") och sen bli tillsammans någon dag senare och lägga ut det på facebook är fjortis enligt mig ja.

    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Ibland behövs sånt för att man ska inse vad ens partner verkligen betyder för en, personligen finner jag inget fjortis eller omoget i det. Man ska göra det som känns bäst, sen kan du ju kalla det vad du vill..
    Det är precis det jag menar. Dock vet jag precis vad jag känner om allting. Jag sitter för mycket hemma och sitter för länge på kvällarna och tänker antar jag.

  26. #2726
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Varsågod. Alltså, jag gör egentligen precis som du säger förutom att vi egentligen inte ska ses alls. Jag gör hellre det då jag vet att det blir svårt att bara prata lite tyvärr.

    Alltså, jag säger inte till någon att jag har paus. Jag håller humöret uppe och är inte alls annorlunda förutom att jag saknar flickvännen. Alltså vet ingen förutom kanske en kompis som jag pratar med om förhållandeproblem om detta. Även 1-2 av tjejens kompisar. Det är inte på något sätt att vi har gjort slut utan vi ska bara inte ses på ett tag. Att göra slut ("paus") och sen bli tillsammans någon dag senare och lägga ut det på facebook är fjortis enligt mig ja.



    Det är precis det jag menar. Dock vet jag precis vad jag känner om allting. Jag sitter för mycket hemma och sitter för länge på kvällarna och tänker antar jag.
    Det är det du måste göra för att komma någon vart. Att prata ut är en del, att tänka över vad man själv vill och se på situationen ur andra perspektiv är en del

  27. #2727

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    jag och en brud är typ på g nu weehoo, känns bra!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  28. #2728

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    jag och en brud är typ på g nu weehoo, känns bra!
    Din syster och du menar du nu va?

  29. #2729
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Nej. Alla tycker inte att incest är en familjefest..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  30. #2730

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Nej. Alla tycker inte att incest är en familjefest..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Hade du gett fan i o bli avstängd så hade du fattat också.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in