Sidan 92 av 160 Första ... 42829091929394102142 ... Sista
  1. #2731

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Din syster och du menar du nu va?
    ohyes funkar bra mellan oss
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Nej. Alla tycker inte att incest är en familjefest..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    jag tkr det hade du vetat bakgrundsinfon hade du förstått .)
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  2. #2732
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ger er en liten update tänkte jag.

    Överraskade henne i stallet igår, dock förstördes överraskningen för innan jag hade kommit in i stallet hade alla tjejerna skrikit att 'Björn var här' dom kände igen bilen.
    Iaf, var lite dyster stämning i bilen först, åkte hem till mig efter fixat lite, köpte en Red Bull till henne, efter det började hon prata mer.
    Vi pratade hela vägen hem, pratade om varför paus och så, hon sa att det inte berodde på känslor, utan att hon ville bo hemma en vecka bara, sa till henne att hon kan få vara hemma en vecka utan att behöva ta paus.
    Vi sov tsm iaf och somnade bredvid varandra sams, man ska aldrig somna bredvid någon man int är sams med.
    Stressig morgon idag som började 05:00 för hon skulle ta en tidig buss till skolan.
    Hursomhelst, allting går väl rätt bra, men hon sa att vi ändå har paus fram till lördag.

    Och ni som sa att man måste vara ifrån varandra, det är hon som pendlar sammanlagt 2timmar varje dag för att komma till skolan och sedan hem till mig, så det är hennes val.

  3. #2733
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Har blivit kär i en yngre brud och denne är inte lätt. Vi snackar väldigt mycket, ibland hör hon av sig ibland jag. Och ibland när vi smsar så typ svarar hon assegt från att ha svarat jätte snabbt. Hon gör mig tokig. Vet inte hur jag ska gå vidare, pallar inte allt daltande..
    Är det på distans eller bor ni nära varandra? Hur stor är ålderskillnaden?

  4. #2734
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Är det på distans eller bor ni nära varandra? Hur stor är ålderskillnaden?
    Tjejen bor på Tjörn någonstans och jag bor i Göteborg. Tar cirka 2 timmar med buss, men förhoppningsvis har jag körkort snart!
    Vi kan säga att hon är yngre bara!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  5. #2735
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tjejen bor på Tjörn någonstans och jag bor i Göteborg. Tar cirka 2 timmar med buss, men förhoppningsvis har jag körkort snart!
    Vi kan säga att hon är yngre bara!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Jaha ja, samma ö som mig då vad heter hon? Skriv PM om du int vill ta de öppet
    Tåg från centralen går rätt fort till Stenungsund

  6. #2736
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ger er en liten update tänkte jag.

    Överraskade henne i stallet igår, dock förstördes överraskningen för innan jag hade kommit in i stallet hade alla tjejerna skrikit att 'Björn var här' dom kände igen bilen.
    Iaf, var lite dyster stämning i bilen först, åkte hem till mig efter fixat lite, köpte en Red Bull till henne, efter det började hon prata mer.
    Vi pratade hela vägen hem, pratade om varför paus och så, hon sa att det inte berodde på känslor, utan att hon ville bo hemma en vecka bara, sa till henne att hon kan få vara hemma en vecka utan att behöva ta paus.
    Vi sov tsm iaf och somnade bredvid varandra sams, man ska aldrig somna bredvid någon man int är sams med.
    Stressig morgon idag som började 05:00 för hon skulle ta en tidig buss till skolan.
    Hursomhelst, allting går väl rätt bra, men hon sa att vi ändå har paus fram till lördag.

    Och ni som sa att man måste vara ifrån varandra, det är hon som pendlar sammanlagt 2timmar varje dag för att komma till skolan och sedan hem till mig, så det är hennes val.
    Så som jag föstod de så ville hon ha en "paus" för ni sov med varandra hela tiden ? asså man behöver inte ta en paus för att man vill göra annat i 1 vecka.. de är ju bara att inte ses på den veckan fast man är tillsammans.. som putte skrev(tror jag) jag tycker också de är löjligt med paus och speciellt om de gäller 1 vecka bara. Antingen är man tillsammans eller inte vill man ta en så kallad "paus" så kan man vara tillsammans men ge fan i att träffas.


    Jag tar inte paus varjegång jag skall bort en vecka eller har annat planerat då säger jag bara de "Jag kan tyvrr inte ses denna veckan för jag skall göra de de o de" inget mer än så !

  7. #2737
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Japp du förstod hel rätt. Hon vill sova hemma denna veckan, kan jag ju förstå, jobbigt att gå upp extra tidigt varje morgon och så.
    Men som du sa, jag sa till henne att det enda hon behöver göra är att säga att hon behöver sova hemma denna veckan, inga problem med det liksom.

  8. #2738
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Japp du förstod hel rätt. Hon vill sova hemma denna veckan, kan jag ju förstå, jobbigt att gå upp extra tidigt varje morgon och så.
    Men som du sa, jag sa till henne att det enda hon behöver göra är att säga att hon behöver sova hemma denna veckan, inga problem med det liksom.
    Ni har varit tillsammans i snart ett halvår och hon bor nästan hos dig? Nog för att jag har ett seriös förhållande men jag förstår att hon vill ha paus om ni ses så himla ofta. Jag hade fått panik om jag inte ens fick ligga själv på kvällarna. En helg då och då räcker nästan för mig lixom. Sen förstår jag dock inte varför hon vill ta paus, för att få sova hemma? Låter väldigt konstigt.

  9. #2739
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jaha ja, samma ö som mig då vad heter hon? Skriv PM om du int vill ta de öppet
    Tåg från centralen går rätt fort till Stenungsund
    Vet inte om jag vågar säga det. Haha.
    Visst tåget går fort. Men Tjörnexpressen är fruktansvärt seg

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  10. #2740

  11. #2741
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ni har varit tillsammans i snart ett halvår och hon bor nästan hos dig? Nog för att jag har ett seriös förhållande men jag förstår att hon vill ha paus om ni ses så himla ofta. Jag hade fått panik om jag inte ens fick ligga själv på kvällarna. En helg då och då räcker nästan för mig lixom. Sen förstår jag dock inte varför hon vill ta paus, för att få sova hemma? Låter väldigt konstigt.

    Jo men hon har de taskigt hemma, så hon har flyttat in hos mig mer eller mindre, alltså HENNES val.
    För mig spelar det ingen roll, tycker dock de är skoj att hon är hos mig.
    Som sagt, inga konstigheter med att sova hemma en vecka bara säga de liksom.

    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vet inte om jag vågar säga det. Haha.
    Visst tåget går fort. Men Tjörnexpressen är fruktansvärt seg

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Jo skicka mig ett PM, fan spännande ju
    Haha de kan jag hålla med om

  12. #2742
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jo men hon har de taskigt hemma, så hon har flyttat in hos mig mer eller mindre, alltså HENNES val.
    För mig spelar det ingen roll, tycker dock de är skoj att hon är hos mig.
    Som sagt, inga konstigheter med att sova hemma en vecka bara säga de liksom.
    Då kan jag smått förstå. Min tjej blir nertryckt (psykiskt) av sina föräldrar. Hon gör allt hemma eftersom hennes mamma sitter där med sin Cola och sitt godis och inte orkar resa sig och hennes pappa jobbar hela tiden. Hon har aldrig några pengar för hon får betala allting själv. Verkligen allting, alltså saker som många av oss tar för givet oftast. Jag förstår inte ens att hon orkar bo hemma. Så vi är rätt lika du och jag egentligen. Dock hade jag aldrig orkat att ha henne hängande här 24/7 då vi har helt olika intressen nästan.

    Så du har det trots din lilla paus det väldigt bra. Tror att jag börjar bli trött på allt skit. Ingenting går som jag vill nu för tiden och den depressionen vill jag verkligen inte smitta av mig på min flickvän. Känns väldigt dumt men jag orkar inte med henne då vi har bråkat en del på sistone. Vad ska jag göra? Jag vill inte precis förlora mitt livs kärlek så att säga men vi lyckas inte lösa någonting.

  13. #2743
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jo men hon har de taskigt hemma, så hon har flyttat in hos mig mer eller mindre, alltså HENNES val.
    För mig spelar det ingen roll, tycker dock de är skoj att hon är hos mig.
    Som sagt, inga konstigheter med att sova hemma en vecka bara säga de liksom.



    Jo skicka mig ett PM, fan spännande ju
    Haha de kan jag hålla med om
    Tror nog inte du vet vem det är

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  14. #2744
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Efter alla hans "uppdykningar" och "överraskningar" kanske det är förstårligt. Men vad vet jag, tycker ändå som du.

    Ont: går inte särskilt bra.. eller går ingenting alls nu
    Vafan Gurra när ska du sluta deppa ? Du har varit nere i ett år nu, tagga till för fan

  15. #2745
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    Vafan Gurra när ska du sluta deppa ? Du har varit nere i ett år nu, tagga till för fan
    Gurra deppar tyvärr alltid. Dock deppar jag tillsammans med honom ibland.

  16. #2746
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Tappat stingen för att ragga brudar totalt , någon som kan hjälpa mig .
    Hittat en brud som jag tycker är riktigt schysst , snäll och go!
    Tycker hon är rätt nice , någon som kan hjälpa mig lite?
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  17. #2747
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Tappat stingen för att ragga brudar totalt , någon som kan hjälpa mig .
    Hittat en brud som jag tycker är riktigt schysst , snäll och go!
    Tycker hon är rätt nice , någon som kan hjälpa mig lite?
    men vänta... var du inte förlovad med någon becka ? :o
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  18. #2748
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Tappat stingen för att ragga brudar totalt , någon som kan hjälpa mig .
    Hittat en brud som jag tycker är riktigt schysst , snäll och go!
    Tycker hon är rätt nice , någon som kan hjälpa mig lite?
    Det enklaste sättet att få tjejer på är att börja snacka med dom mer och mer, umgås med dom mer och mer, se bara till att du inte är för på och att du inte fastnar på "kompis-stadiet", du kommer rätt tydligt märka vad hon vill efter ett tag

    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    men vänta... var du inte förlovad med någon becka ? :o
    Han är 96a, doubt it..

  19. #2749
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det enklaste sättet att få tjejer på är att börja snacka med dom mer och mer, umgås med dom mer och mer, se bara till att du inte är för på och att du inte fastnar på "kompis-stadiet", du kommer rätt tydligt märka vad hon vill efter ett tag



    Han är 96a, doubt it..
    det var en 96 här som var förlovad förra året

  20. #2750
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vet inte om jag vågar säga det. Haha.
    Visst tåget går fort. Men Tjörnexpressen är fruktansvärt seg

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Bor också på ön, men flytta nyss så utifall hon går på sjöfartsgymnasiet fåru gärna säga till annars vet jag nog inte vem det är!
    FD rkan

  21. #2751
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    men vänta... var du inte förlovad med någon becka ? :o
    Don't talk about it...
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  22. #2752
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Han är 96a, doubt it..
    Sorry boss, men det stod på msn.. och man ska tro på allt som står på internet!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  23. #2753
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Don't talk about it...
    Är du alltså 96a och var förlovad..?

  24. #2754

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Tappat stingen för att ragga brudar totalt , någon som kan hjälpa mig .
    Hittat en brud som jag tycker är riktigt schysst , snäll och go!
    Tycker hon är rätt nice , någon som kan hjälpa mig lite?

    Det 2stroke sa, och va dig själv! Försök inte vara nån annan...

  25. #2755
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Det 2stroke sa, och va dig själv! Försök inte vara nån annan...
    Här kan vi säga - STANDARD. Fan du behöver inte hålla med allt och alla hela tiden... tror man förstår första gången faktiskt... för i helvete pojke lilla..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  26. #2756

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Här kan vi säga - STANDARD. Fan du behöver inte hålla med allt och alla hela tiden... tror man förstår första gången faktiskt... för i helvete pojke lilla..

    Är det fel att hålla med nån eller? I så fall har du problem.

  27. #2757

  28. #2758
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Tappat stingen för att ragga brudar totalt , någon som kan hjälpa mig .
    Hittat en brud som jag tycker är riktigt schysst , snäll och go!
    Tycker hon är rätt nice , någon som kan hjälpa mig lite?

    Träffa en brud och börja prata o träffa henne mer o mer så kommer det av sig själv och var dig själv!

    När jag var singel o ville lösa en brud så körde jag nästan alltid på att hitta nån brud på nätet börja snacka oså få henne till att bli intrresserad av mig. Sen träffa jag dom i verkligheten o fika eller något sånt. Sen försökte jag alltid att knulla dom! Lyckades det inte första gången så lyckades det alltid 2a gången om dom fortfarande ville träffa mig.

    Sedan märkte man att det klickade efter att man haft sex så var det bara o köra på träffa dom mer o mer.. Det är/var mitt sätt iaf + att vara mig själv då såklart.

    Jag tror inte jag har haft en ända flickvän som jag inte har haft sex med antingen första eller andra dejten !

  29. #2759
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Well, snart varit tillsammans med bruden min i 4 månader, känns lite konstigt att det bara har gått bra? Känns knappt verkligt när ett förhållande bara går bra, men men jag klagar inte.
    Dock så har jag knappt tid för henne längre, Skolan, jobbet, gym, tar sån jävla tid. Har försökt att priotera men det blir fortfarande inte lika mycket tid som jag vill spendera med henne.
    Deppat över detta några dagar nu, har snackat med henne och hon sa att det absolut inte gör någonting. Kanske det inte gör det nu då detta pågått i 1-2 veckor, känns som att hon inte kommer palla mer efter några månader.
    Jag själv mår inte så värst bra över att jag bara får träffa henne några timmar under veckan, då har den här dumma jävla tanken kommit upp, att jag borde göra slut? Eller vänta och se om hon verkligen inte pallar mer?
    All min fritid går till henne.. Att sluta jobba och gymma är inget val direkt, behöver pengar till bilen och gym är väll för att stay in shape.
    Så vad tycker ni jag ska göra? Är själv lite lost just nu..
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  30. #2760
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tror nog inte du vet vem det är

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Känner till iprincip varenda tonåring på Tjörn

    Fick 1k utav Ellens farsa i bensinpengar igår, och till våren/sommaren bjuder han mig och Ellen på en semester till ett solland. Sen så blir det nog en 3dagars semester till Tyskland senare i år
    Allting har löst sig för övrigt, svartsjuka är boven till mycket..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in