Sidan 95 av 160 Första ... 45859394959697105145 ... Sista
  1. #2821
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  2. #2822

  3. #2823
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    K. A. säger (20:34):
    för alla killar dissar mig är jag ful ell
    Markus säger (20:35):
    Nej du är verkligen inte ful
    Killarna som är dumma bara
    K. A. säger (20:37):
    du är verkligen snäll du skulle va en perfekt pojkvän


    Hur fan kunde jag inte förutse att hon skulle skriva det

    Hon är skit fin och blalala... Men! haha..
    För två år sen var jag tillsammans med hennes syster (tvillingar men ser inte så lika ut) vi var tillsammans i ett halv år och hade det skit bra sen gjorde hon slut med mig helt plötsligt en dag och jag blev emo ett bra tag. och man kan väll inte vara tillsammans med sitt exs tvilling? Har även inte träffat mitt ex på ca 2 år
    Om det gått så länge som två år sen ni senast sågs så borde det ju inte vara några problem. I och med att det var så länge sen så tycker jag inte att du borde låta det vara något som är ivägen.

  4. #2824
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Om det gått så länge som två år sen ni senast sågs så borde det ju inte vara några problem. I och med att det var så länge sen så tycker jag inte att du borde låta det vara något som är ivägen.
    Sen om du har tur kan du få till det med båda.

  5. #2825
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Sen om du har tur kan du få till det med båda.
    Haha exakt!

  6. #2826
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Sen om du har tur kan du få till det med båda.
    Precis! Hur det än går så får man bara en svärmor
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #2827
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Min lilla cheey

    Olivia är allt en fin tjej Emil, grattis
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  8. #2828

  9. #2829
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Nej tror ändå det skulle bli jobbigt och obehagligt att vara hemma hoss henne. Och så är hon dyslektiker också så kan vara skit svårt o fatta vad hon menar ibland tex: nej inte igår men i före går fredan
    Kunde inte låta bli att skratta..

    Men om du känner att det aldrig skulle kunna funka pga vissa skäl så låt det vara då.

  10. #2830

  11. #2831

  12. #2832
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Nej tror ändå det skulle bli jobbigt och obehagligt att vara hemma hoss henne. Och så är hon dyslektiker också så kan vara skit svårt o fatta vad hon menar ibland tex: nej inte igår men i före går fredan
    hahahahahahahaha
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #2833

  14. #2834
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Skit jobbigt ifall hon skickar något helt cp sms ibland och man har ingen aning om vad man ska svara
    säg bara: ursäkta, men jag förstod inte vad du skrev. jag respekterar helt och hållet att du har dyslexi, men ibland förstår jag inte vad du skriver! <3
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  15. #2835
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Idag har jag och Ellen ett halvår, tog dock ett tag innan vi insåg det

  16. #2836

  17. #2837
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    känns nästan som det behövs
    Vafan, tagga till, fixa acc på brazzers !

  18. #2838
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    Vafan, tagga till, fixa acc på brazzers !
    Haha fyfan vad skön du är!

  19. #2839

  20. #2840
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Haha fyfan vad skön du är!
    Man måste värna om sina vänner !

  21. #2841
    Är nog i behov av lite goda råd här tror jag...

    Snackade med en brud nästan konstant hela förra veckan och vi träffades 2 gånger, dock inte själva. Hon sov även över hos mig i fredags och vi delade säng och så. Tydligen har hon också sagt rätt mkt bra saker om mig till sina kompisar och så, o jag tror nog jag börjar gilla henne..

    Iaf, hon har nu blivit sjukt mycket mer osocial än vad hon var innan den fredagen. Känns som att hon inte är allt för intresserad av att snacka med mig längre. Någon som har en aning om vad det kan bero på?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  22. #2842
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Är nog i behov av lite goda råd här tror jag...

    Snackade med en brud nästan konstant hela förra veckan och vi träffades 2 gånger, dock inte själva. Hon sov även över hos mig i fredags och vi delade säng och så. Tydligen har hon också sagt rätt mkt bra saker om mig till sina kompisar och så, o jag tror nog jag börjar gilla henne..

    Iaf, hon har nu blivit sjukt mycket mer osocial än vad hon var innan den fredagen. Känns som att hon inte är allt för intresserad av att snacka med mig längre. Någon som har en aning om vad det kan bero på?
    Det är testfasen, alla bitches testar sina killar i början, låt henne var. Om du jagar henne får hon luft, bara låt det vara. Hon kommer komma tillbaka på sina knä till dig när hon märker att du skiter i vilket. Var kall i början sen mjukna med tiden, big business

  23. #2843
    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    Det är testfasen, alla bitches testar sina killar i början, låt henne var. Om du jagar henne får hon luft, bara låt det vara. Hon kommer komma tillbaka på sina knä till dig när hon märker att du skiter i vilket. Var kall i början sen mjukna med tiden, big business
    Joo, jag är väl nästan lite inne på det spåret jag med, men ändå känns det lite fel att inte hålla kontakten och så... Det var ju iofs alltid hon som tog initiativet och snacka med mig förut och inte tvärtom. Men jag hoppas du har rätt!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  24. #2844
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Joo, jag är väl nästan lite inne på det spåret jag med, men ändå känns det lite fel att inte hålla kontakten och så... Det var ju iofs alltid hon som tog initiativet och snacka med mig förut och inte tvärtom. Men jag hoppas du har rätt!
    Vänta 2 kalla dagar sen sms:a

  25. #2845
    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    Vänta 2 kalla dagar sen sms:a
    Sist jag snackade med henne var i lördags Det sista jag vill är ju ändå att verka för på...den lilla grejen har ju förstört en del för mig innan kan jag ju säga. Vet bara ine hur länge jag bör vänta...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  26. #2846
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Joo, jag är väl nästan lite inne på det spåret jag med, men ändå känns det lite fel att inte hålla kontakten och så... Det var ju iofs alltid hon som tog initiativet och snacka med mig förut och inte tvärtom. Men jag hoppas du har rätt!
    Där har du svaret.. Hon vill se att du tar initiativ ! Jag var alltid den som tog de först med min brud sedan så väntade jag ut henne och sedan börja hon komma igång och nu tar båda mycket initiativ

  27. #2847
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Där har du svaret.. Hon vill se att du tar initiativ ! Jag var alltid den som tog de först med min brud sedan så väntade jag ut henne och sedan börja hon komma igång och nu tar båda mycket initiativ
    Joo, det var ju lite det jag gjorde nu i helgen, men hon verkade bara inte speciellt road eller vad man nu ska säga...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  28. #2848
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Åhh, stackarn pojkvännen. Inte kul, inte kul alls.
    Till och med jag mådde dåligt för killens skull och jag är inte den som känner empati i vanliga fall.
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Ligger mycket i de du säger.. Finns inte många tjejer som är ärliga kan jag ju säga, om det ens finns någon?
    Hur hittar man dom bra brudarna då? Eller måste man lära sig att acceptera lögnerna och falskheten för att kunna ha ett förhållande?
    Va fortfarande ganska full när jag skrev det där i söndags, så jag tänkte inte på en brud som jag höll på med för några veckor sen. Har alltid kul med henne, skämtar hela tiden och det är riktigt avslappnat men längre än lite festande tillsammans kom vi inte. Hon verkade inte så intresserad av något förhållande, fick höra av hennes bästa kompis att hon va på G med en annan kille men att det inte blev något så får väll se vad som händer i framtiden
    Jag har självklart träffat ärliga trevliga tjejer, många nya vänner f.ö., detta året, men riktigt bra vänner är ju också svårt att hitta så när de händer försöker jag bara hålla en stadig kompis nivå. Jag har hellre ett par bra kompisar för livet än en flickvän över sommaren.
    Känns som att brudarna man träffar på fester är att utesluta med en gång iaf, ragga upp brudar, med lite vänner på facebook, for the win... (ironi)

  29. #2849
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    *text*
    Håller med dig att det är svårt att hitta tjejer som är ärliga. Jobbigt värre
    Most stickpeople are black

  30. #2850
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Joo, det var ju lite det jag gjorde nu i helgen, men hon verkade bara inte speciellt road eller vad man nu ska säga...
    Brudar snackar ett helt annat språk, helt oförståeligt

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in