Sidan 96 av 160 Första ... 46869495969798106146 ... Sista
  1. #2851

  2. #2852
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Fuck känslor..

  3. #2853

  4. #2854
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Jag tror att det är sällsynt att det inte har hänt "saker" om du förstår vad jag menar.

    Det handlar väl bara om att man får förlåta och acceptera. Gör man inte det så går det helt enkelt inte.
    "Mänskligt att fela. Gudomligt att förlåta." Lite så är det också här i livet. Vi alla felar, stora som små. Gäller bara att man är ärliga mot varandra, berättar saker som hänt/tankar som tänks osv. Så man kan lösa det, göra det bästa av situationen liksom. That's just life i guess.
    Ärlighetet varar längst säger de. Tycker det stämmer ganska bra faktiskt...

    Så vill man ha en bra relation, var ärlig då. Det är en grej som spelar stor roll. Tung vikt. Tja, ni fattar.
    "Inställningen är halva grejen"

  5. #2855
    Jag nojjar lite, vettefan om jag ska ta tillbaka mitt ex eller om jag ska leta nya brudar :/

  6. #2856

  7. #2857
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Känns som att det är slut mellan mig och tjejen. Vet inte riktigt men känns verkligen piss just nu. Är så jävla dryga mot varandra när vi väl snackar. Bråk bara liksom..

  8. #2858

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Känns som att det är slut mellan mig och tjejen. Vet inte riktigt men känns verkligen piss just nu. Är så jävla dryga mot varandra när vi väl snackar. Bråk bara liksom..
    Gör slut o gift dig med högern , han sviker aldrig
    Senast redigerat av Macahan den 2011-09-20 klockan 20:46.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  9. #2859
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Gör slut o gift dig med högern , han sviker aldrig
    Nog för att jag mer letade support eller så men du har väll rätt.

  10. #2860
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Vad ska jag göra?, tjejen och jag har bråkat om nått vi båda glömt men det är en förjävla känsla man får, hon har börjat skicka mindre hjärtan, och smsar med mig
    som om jag vore nån kompis eller något, jag bad henne komma hit imorgon och hon sa att det kommer ju inte vara som vanligt.
    vad ska jag göra för att försöka få tillbaka henne riktigt igen?, några tips på vad jag kan försöka säga eller göra imorgon?

  11. #2861

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Nog för att jag mer letade support eller så men du har väll rätt.
    2stroke mobbade mig på msn för det jag skrev förut , jag drev bara
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  12. #2862
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Vad ska jag göra?, tjejen och jag har bråkat om nått vi båda glömt men det är en förjävla känsla man får, hon har börjat skicka mindre hjärtan, och smsar med mig
    som om jag vore nån kompis eller något, jag bad henne komma hit imorgon och hon sa att det kommer ju inte vara som vanligt.
    vad ska jag göra för att försöka få tillbaka henne riktigt igen?, några tips på vad jag kan försöka säga eller göra imorgon?
    Du skulle ju kunna försöka visa att du verkligen gillar henne och att du är värd hennes tid, visa att du ångrar.. Tror bara att hon vill ha lite bekräftelse

  13. #2863
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Du skulle ju kunna försöka visa att du verkligen gillar henne och att du är värd hennes tid, visa att du ångrar.. Tror bara att hon vill ha lite bekräftelse
    Skulle gärna ta emot tips på vad jag kan göra som jag sa, då jag inte kommer på något sätt själv..

  14. #2864
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Skulle gärna ta emot tips på vad jag kan göra som jag sa, då jag inte kommer på något sätt själv..
    Ja ni behöver ju inte direkt göra nåt speciellt, du behöver ju inte vara dyster och dryga mot henne.. Försök få henne att skratta, ut och gå och prata igenom det som hänt, slå på en rulle..

    Vet att det jag säger låter väldigt vanligt, men det är ju det som funkar

  15. #2865
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Ja ni behöver ju inte direkt göra nåt speciellt, du behöver ju inte vara dyster och dryga mot henne.. Försök få henne att skratta, ut och gå och prata igenom det som hänt, slå på en rulle..

    Vet att det jag säger låter väldigt vanligt, men det är ju det som funkar
    Tack, för svar.
    det var just det jag tänkte på men visste inte om man skulle köra de vanliga racet, vi får väll se om de blir bra eller om det går käpprätt åt helvete..

  16. #2866

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Skulle gärna ta emot tips på vad jag kan göra som jag sa, då jag inte kommer på något sätt själv..
    köp en ros och ge henne när hon typ kmr hem till dig, och sen ett litet kort med den där det står typ "förlåt <3" vet att det kan va gammalmodigt och töntigt men jag tror nog det funkar, det visar ju att du verkligen bryr dig. och en kvast rosor lär va dyrt, men en enda liten ros måste du fan ha råd med och då känns det inte så överdrivet heller.
    och sen kollar ni film, lr nått av all annan skit man gör


    officiellt nu
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  17. #2867
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    köp en ros och ge henne när hon typ kmr hem till dig, och sen ett litet kort med den där det står typ "förlåt <3" vet att det kan va gammalmodigt och töntigt men jag tror nog det funkar, det visar ju att du verkligen bryr dig. och en kvast rosor lär va dyrt, men en enda liten ros måste du fan ha råd med och då känns det inte så överdrivet heller.
    och sen kollar ni film, lr nått av all annan skit man gör


    officiellt nu
    En bukett rosor är inte alls dyrare imo. En ros är alltid enligt mina erfarenheter väldigt uppskattad, sen är film väldigt trevligt.

    Officiellt, på facebook.

    Skämt åsido, grattis!

  18. #2868

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    En bukett rosor är inte alls dyrare imo. En ros är alltid enligt mina erfarenheter väldigt uppskattad, sen är film väldigt trevligt.

    Officiellt, på facebook.

    Skämt åsido, grattis!
    äre inte? :p bara antog det, emn säger du det så har du säkert rätt :p


    hahah, ohyes men hur ska man annars göra det officiellt? ställa sig på skolgården och skrika? kmr fan itne på ngt
    dock vare mest för att reta min morsa, hon kmr lacka på att hon fick reda på det där ist för irl :angle:

    tackar tackar
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  19. #2869
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Nu sitter jag här och inväntar mitt öde, köpte en fin liten blomma och ett kort med några rader.
    Det är nog så här judarna kände sig när dom väntade sin dusch, usch..

  20. #2870

  21. #2871
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Blommor uppskattar mer än vad man tror. Så var det i alla fall för mig. Berätta hur det går.
    Ska hålla er "Posted", just nu känns det som att allting går emot mig bara.

  22. #2872
    Ha försökt snacka med den här bruden en del igår och idag, men jag får tamigfan knappt nåt gensvar eller vad man nu ska säga... Känns ju ganska drygt att snacka med nån som tar en jäkla tid på sig att svara och som inte verkar vilja snacka med en o så...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  23. #2873
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ha försökt snacka med den här bruden en del igår och idag, men jag får tamigfan knappt nåt gensvar eller vad man nu ska säga... Känns ju ganska drygt att snacka med nån som tar en jäkla tid på sig att svara och som inte verkar vilja snacka med en o så...
    Jag vet hur det är. Skit är det. Men har nu struntat i att höra av mig och då hör hon av sig istället!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  24. #2874
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ha försökt snacka med den här bruden en del igår och idag, men jag får tamigfan knappt nåt gensvar eller vad man nu ska säga... Känns ju ganska drygt att snacka med nån som tar en jäkla tid på sig att svara och som inte verkar vilja snacka med en o så...
    Gör som ralley då, ignorera skiten ur henne tills hon börjar skriva till dig.

  25. #2875
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag vet hur det är. Skit är det. Men har nu struntat i att höra av mig och då hör hon av sig istället!
    Joo, de är fan jobbigt! Jag vill ju snacka med henne o så, men samtidigt vill jag verkligen inte verka för på. Men det kanske jag inte kommer verka eftersom det alltid var hon som skrev till mig hela tiden förut? Känns nästan som att det är onödigt att försöka snacka med 'na när hon verkar så ointresserad bara...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  26. #2876
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Gör som ralley då, ignorera skiten ur henne tills hon börjar skriva till dig.
    Joo, visst skulle man kanske kunna göra så, men det känns bara så fel. Känns som att jag inte riktigt vågar ta risken att hon ska strunta i mig...

    Sry för dubbel!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  27. #2877
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Joo, visst skulle man kanske kunna göra så, men det känns bara så fel. Känns som att jag inte riktigt vågar ta risken att hon ska strunta i mig...

    Sry för dubbel!
    Du kan ju försöka några dagar iallafall, vägrar hon skriva då heller så är det nog så att hon inte gillar dig.

  28. #2878
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Då var det avklarat, hon fick blomman och kortet, höll om henne o pratade lite.
    sen började hon komma närmare och liksom "eskimåpussades", precis som hon brukar göra
    när hon vill ha en riktig puss tillbaka, men så fort jag försökte drog hon sig tillbaka.. (försökte 2,5gånger)
    Sen nu när hon åkte vart det inget mer än en kram, hur ska jag sammanfatta detta?

  29. #2879
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Då var det avklarat, hon fick blomman och kortet, höll om henne o pratade lite.
    sen började hon komma närmare och liksom "eskimåpussades", precis som hon brukar göra
    när hon vill ha en riktig puss tillbaka, men så fort jag försökte drog hon sig tillbaka.. (försökte 2,5gånger)
    Sen nu när hon åkte vart det inget mer än en kram, hur ska jag sammanfatta detta?
    Mindre bra?...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  30. #2880
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Du kan ju försöka några dagar iallafall, vägrar hon skriva då heller så är det nog så att hon inte gillar dig.
    Du har nog rätt.. Dock vore det jäkligt synd om det faktiskt var så, då hon är en av de "bättre" brudarna jag har träffat på ett tag...därför jag inte vill "göra något fel", haha.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in