Sidan 98 av 160 Första ... 488896979899100108148 ... Sista
  1. #2911
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Bruden hör av sig varje dag nu. Lite positivt kanske?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #2912
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Bruden hör av sig varje dag nu. Lite positivt kanske?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Ja de tyder ju på att hon vill ju ha med dig att göra. För det är ju tjejerna som styr.

  3. #2913
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Bruden hör av sig varje dag nu. Lite positivt kanske?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Gör inte som jag tyvärr brukar göra! Lita inte på att hon ska höra av sig, då kommer hon nog bara tappa intresset till slut..
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  4. #2914
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Grejen är den att det alltid var jag som hörde av mig. Sedan pallade jag inte toffla och nu hör hon av sig. Vet inte hur jag ska utveckla allt.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  5. #2915

  6. #2916
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ja de tyder ju på att hon vill ju ha med dig att göra. För det är ju tjejerna som styr.
    Kunde inte sagt det bättre själv!

  7. #2917
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Vet inte om ni minns att jag skrev om en tjej som va på mig och hade haft kille i 3 år som hon nu är förlovad med... Men iaf!

    Va med en av hennes bästa kompisar igår på en fest, då frågade jag på skämt något i stil med "- Vart är kaos ****** idag då?" o så svarade hon att tjejen va med sin kille. Sen sa hon att bruden hade sagt till ALLA sina vänner(dom som hon brukar festa med) att vi strulade, vilket vi inte gjorde. Varför i helvete hittar hon på något sånt?
    Visste att hon va lite skum men vafan, så snygg är jag inte så någon hade mytat om att strula med mig. Vill inte ens veta hur slut i huvet hennes kille måste va!

    Det är både sjukt och lite komiskt, så jag kände att jag va tvungen att skriva det

    Kul Upp med självförtroendet och tyck att du e snyggast nu istället!


    Lite Ont:

    Haft en grym helg med bruden! Hon åkte hem idag efter att ha varit här sen i fredags. Haft en riktigt mysig helg och mycket festande. Och kände att även vårat förhållande blev ännu starkare efter att vi rök ihop under en kväll.. Första riktiga stor bråk. Men så måste det vara ibland.

    Eftersom det är väldigt mycket text o tråkigheter i denna tråd så slänger jag upp en bild för o liva upp det lite!
    En bild från en utgång i helgen.



    Uploaded with ImageShack.us

  8. #2918
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    fan vad ensamt de blir nu alltså. Var nån annan snygg brud som började skriva som fan till mig helt random, bad om mitt nr osv. Men känner fan inte för någon nu, så hon har typ slutat höra av sig.. Jag hörde aldrig av mig och var ganska dryg med antar jag
    är exakt lika för mej, alldeles ensam och inte känner för nån, forever alone?
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  9. #2919
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    är exakt lika för mej, alldeles ensam och inte känner för nån, forever alone?
    ofc <3

  10. #2920
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    är exakt lika för mej, alldeles ensam och inte känner för nån, forever alone?
    Helt tvärtom för mig! Vill rätt gärna ha brud, men lyckas aldrig komma nånvart, haha...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  11. #2921

  12. #2922
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Helt tvärtom för mig! Vill rätt gärna ha brud, men lyckas aldrig komma nånvart, haha...
    näe brukar bli så!

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha ja man börjar ju fan undra. Ett dilemma när man tkr om nån annan, men har inte pratat med den förra på typ 2 veckor. Skönt på ett sätt, men känns ganska tomt som sagt..
    fast jag vene om jag skulle ha tid med flicka, har ju mopeden att tänka på
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  13. #2923

  14. #2924

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    hm, min tjej hotar med att ta 3 mpnaders paus bara för att jag ska odla skägg O.o haha

    nej men abra för att bryta trenden i den här tråden, trivs riktigt bra med henne! känns riktigt rätt! det går bra med något för en gångs skull!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  15. #2925
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha, du meckar väl inte på kvällarna/nätter? Sen när du kommer upp i bilåldern förstår du att den tar lite mer tid Men man måste fan ha en flickvän att åka hem till på kvällarna alltså..
    haha jag håller på med mopeder, bilar och crossar,
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  16. #2926
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Har varit slut med tjejen i runt en vecka nu. Stort "problem" är att vi har skåp i samma korridor och båda brukar komma runt åttatiden (börjar 8:30) så det blir lite konstig stämning när man sitter där i korridoren sen. Eller rättare sagt trodde jag att det skulle bli det, det var ganska ok stämning och vi snackade lite och så.

  17. #2927
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Kul Upp med självförtroendet och tyck att du e snyggast nu istället!
    Självförtroendet är de inget fel på, men man ska inte vara för självgod heller

    Lite fortsättning sen sist dårå...

    Polaren smsade och sa att vi skulle fika med 2 brudar igår(måndag), självklart tackade man ja! De visade sig att de va dom brudarna jag skrev om i förra inlägget.
    Inga konstigheter, fikade(förbannat god blåbärspaj med vaniljsås..) och snackade lite... Hon frågade hur jag inte kunde komma ihåg att vi strulade, för hon minns det och 3 av hennes polare som satt mitt emot oss har sagt att dom såg oss(enligt henne). Jag tror dock fortfarande att hon ljuger, jag minns hela kvällen men inte just det? Skulle inte tro de.
    Hon gick till slut iaf, satt kvar med den andra tjejen och min polare. Fortsatte snacka om bruden o lite annan skit. När jag gått sen så får jag ett till sms av polaren som säger att bruden frågade om vi 4 skulle träffas i stan dagen efter(idag) igen, jag hade redan bestämt med polarn att vi skulle handla lite kläder så det gick väll bra.
    Hade skitkul idag iaf och imorn ska vi gå på nån grej hon gör med skolan typ, hon är jävligt skön, kaxig och öppen. Precis så jag vill ha de men självklart inte med den bruden, hon är jävligt rolig att vara med bara liksom

    Nu till de sjuka, hon smsar hela tiden och nyss skrev hon att hon va hos sin pojkvän(kul för mig och veta?) och att hon satt på hans facebook när hans ex började skriva. Hon hade skrivit med ex'et och drivit med hennes som fan tydligen och tjejen hade sagt att hon fortf gillade honom och sånt osvosv...
    Sen skrev hon puss i sista smset, vet inte om hon är sånn som skriver puss till alla men det verkar inte så så de är väll lite speciellt också.

    Vad är hon ute efter?
    Hennes bästa kompis säger att bruden har tröttnat på sin pojkvän sen längesen och strulat runt en massa redan. Bruden har tydligen även sagt att hon vill göra sin pojkvän svartsjuk...

    Får se vad som händer imorn, jag är ju bara ute efter att ligga så jag pallar inte med massa drama... Men lite kul är de allt

  18. #2928
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Har varit slut med tjejen i runt en vecka nu. Stort "problem" är att vi har skåp i samma korridor och båda brukar komma runt åttatiden (börjar 8:30) så det blir lite konstig stämning när man sitter där i korridoren sen. Eller rättare sagt trodde jag att det skulle bli det, det var ganska ok stämning och vi snackade lite och så.
    Vänta lite nu, har de tagit slut mellan er? Ni hade väl ändå varit ihop ett tag?

  19. #2929
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vänta lite nu, har de tagit slut mellan er? Ni hade väl ändå varit ihop ett tag?
    Slut sen förra veckan. 29 månader imorgon så ja, ett bra tag.

  20. #2930
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Slut sen förra veckan. 29 månader imorgon så ja, ett bra tag.
    Fy fan va surt finns ifall du vill prata <3

  21. #2931
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    ingen tjej är speciell alla är fan likadana.
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  22. #2932
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    ingen tjej är speciell alla är fan likadana.
    vad har hänt?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  23. #2933
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    ingen tjej är speciell alla är fan likadana.
    Skitsnack lars

  24. #2934
    Vad är era bästa raggnings tips?

  25. #2935
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    vad har hänt?
    e så less på allt bara!

    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Skitsnack lars
    dagens sanning olle!
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  26. #2936

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Vad är era bästa raggnings tips?
    Ner med trosorna, annars får du typ i dig
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  27. #2937

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Vad är era bästa raggnings tips?
    Ner med trosorna, annars får du tyg i dig
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  28. #2938
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fy fan va surt finns ifall du vill prata <3
    Well, I had it coming. Kändes som att det är bäst så nästan.

  29. #2939
    Fick en bruds nummer idag Känns najs att man är tillbaka igen
    Most stickpeople are black

  30. #2940
    11 månder med tjejen på söndag!!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in