1. #3061
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Lutnaes Visa inlägg
    Damn you!















    Nej, faktiskt så börjar det gå bättre och bättre med den nya tjejen.

  2. #3062
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Los Angeles 16 eller 18 November med älsklingen

  3. #3063
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Los Angeles 16 eller 18 November med älsklingen
    Härligt! Hur stor åldersskillnad är det på dig och Ellen?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #3064
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Härligt! Hur stor åldersskillnad är det på dig och Ellen?
    Yes blir nog bra! Blir ungefär 8dagar vi är där Det är 2års skillnad mellan oss

  5. #3065
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Yes blir nog bra! Blir ungefär 8dagar vi är där Det är 2års skillnad mellan oss
    Okej Jo det lär väll vara betydligt varmare och goare där än i Sverige iaf
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #3066
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej Jo det lär väll vara betydligt varmare och goare där än i Sverige iaf
    27grader är det där just nu så

  7. #3067
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    27grader är det där just nu så
    Lite skillnad mot de 5 minus vi hade idag på morgonen då! Har jag fel om jag tror att du går på samma skola som din tjej(har för mig att du skrev det)? Hur funkar det isf?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #3068
    Tro på fan att det skulle skita sig med bruden jag har hållt på med ett tag nu.. Vad ska man göra när hon säger att inte kan bli kär i någon, när hon flera gånger sagt att hon gillar mig riktigt mycket och allt det? Hade ett ganska långt samtal om allt det och vi kom liksom inte fram till något... Inte snackat med henne efter det, vilket var i torsdags. Känns så jäkla surt, då jag verkligen gillar henne
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  9. #3069
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Lite skillnad mot de 5 minus vi hade idag på morgonen då! Har jag fel om jag tror att du går på samma skola som din tjej(har för mig att du skrev det)? Hur funkar det isf?
    Haha jo kan man ju säga.
    Nej det stämmer, jag tycker det funkar jätte bra

  10. #3070
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    jasså där kom de fram

  11. #3071
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Så, då har man updaterat facebook med ny relationsstatus.

  12. #3072
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Så, då har man updaterat facebook med ny relationsstatus.
    Jaså, ny tjej nu?

  13. #3073
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jaså, ny tjej nu?
    Jodå, riktigt härlig tjej. Dock varit på g sen innan mitt förhållande egentligen tog slut. Så känns smått konstigt.

  14. #3074
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jodå, riktigt härlig tjej. Dock varit på g sen innan mitt förhållande egentligen tog slut. Så känns smått konstigt.
    Haha ja okej, förstår dig. Vad säger ditt ex om det här då? Eftersom hon var så grinig innan menar jag.

  15. #3075
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Haha ja okej, förstår dig. Vad säger ditt ex om det här då? Eftersom hon var så grinig innan menar jag.
    Hon är väll grinig som vanligt. Men hon kan bara ta och vara tyst då hon (enligt rykten som hon bekräftat) strulat med någon annan i helgen så om hon börjar tjata så ska jag be henne att dra åt helvete. Jag tycker att det är bra att hon har gått vidare men om hon säger något om mig så blir jag förbannad bara.

  16. #3076
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Hon är väll grinig som vanligt. Men hon kan bara ta och vara tyst då hon (enligt rykten som hon bekräftat) strulat med någon annan i helgen så om hon börjar tjata så ska jag be henne att dra åt helvete. Jag tycker att det är bra att hon har gått vidare men om hon säger något om mig så blir jag förbannad bara.
    Ja okej, ja då förstår jag dig. Bara att strunta i henne om hon nu väljer att lägga sig i ditt nya förhållande.

  17. #3077
    tjustens avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Kålltorp, Göteborg
    Inlägg
    265
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jodå, riktigt härlig tjej. Dock varit på g sen innan mitt förhållande egentligen tog slut. Så känns smått konstigt.
    haha samma för mig nu..! känns lite konstigt faktiskt.. hon lär ju snea när hon får veta att ja fått ny tjej direkt ..
    Gilera och Piaggio IS DA SHIT! Lär er det!

  18. #3078
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja okej, ja då förstår jag dig. Bara att strunta i henne om hon nu väljer att lägga sig i ditt nya förhållande.
    Ringde precis och dödshotade mig, skrek som en idiot i telefonen och svor dyrt och heligt på att slå ner min nya tjej på måndag. FY FAN FÖR HENNE!

    Citat Ursprungligen postat av tjusten Visa inlägg
    haha samma för mig nu..! känns lite konstigt faktiskt.. hon lär ju snea när hon får veta att ja fått ny tjej direkt ..
    Det blir ett jävla liv på dom ja!

  19. #3079
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ringde precis och dödshotade mig, skrek som en idiot i telefonen och svor dyrt och heligt på att slå ner min nya tjej på måndag. FY FAN FÖR HENNE!



    Det blir ett jävla liv på dom ja!
    Epic

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  20. #3080
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Epic

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Epic? Så kan man väll också se på det!

    Jag skiter i vad som händer med mig men jag vill verkligen inte utsätta min nya tjej för någonting. Hon har redan gått genom så sjukt mycket och nu när vi äntligen går ut med att det är vi så blir vi i princip dödshotade. Är fan värre än att vara bög under medeltiden.

  21. #3081
    tjustens avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Kålltorp, Göteborg
    Inlägg
    265
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ringde precis och dödshotade mig, skrek som en idiot i telefonen och svor dyrt och heligt på att slå ner min nya tjej på måndag. FY FAN FÖR HENNE!



    Det blir ett jävla liv på dom ja!
    waah ..!
    aa skojjar du eller.. kommer få en box.. haha
    Gilera och Piaggio IS DA SHIT! Lär er det!

  22. #3082
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tjusten Visa inlägg
    waah ..!
    aa skojjar du eller.. kommer få en box.. haha
    Nej jag skojar inte, kommer nog att få akta mig och hålla mig borta från höganäs på kvällarna ett tag bara.

  23. #3083
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ringde precis och dödshotade mig, skrek som en idiot i telefonen och svor dyrt och heligt på att slå ner min nya tjej på måndag. FY FAN FÖR HENNE!



    Det blir ett jävla liv på dom ja!
    lås in din tjej då i källaren tillsammans med dina andra samlingar? nämen försök prata med exet!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  24. #3084
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ringde precis och dödshotade mig, skrek som en idiot i telefonen och svor dyrt och heligt på att slå ner min nya tjej på måndag. FY FAN FÖR HENNE!
    Tycker inte du ska prata med henne som de andra säger, jag hade skitit i henne totalt. Om hon nu strulade med någon annan kille för någon dag sen så ska väl hon ta och skita i vad du gör. Speciellt när det var hon som valde att göra slut mellan er.

  25. #3085
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    lås in din tjej då i källaren tillsammans med dina andra samlingar? nämen försök prata med exet!
    Jag kommer inte att prata med henne, hon är psykstörd.

    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Tycker inte du ska prata med henne som de andra säger, jag hade skitit i henne totalt. Om hon nu strulade med någon annan kille för någon dag sen så ska väl hon ta och skita i vad du gör. Speciellt när det var hon som valde att göra slut mellan er.
    Jag gör som du säger. Hon får skylla sig själv. Dock sitter hon och skriver lite överallt på facebook om hur trög och sär jag är och hittar på en massa lögner. Händer något med mig eller tjejen så ska jag anmäla henne för både förtal och för misshandel. Så kan ****n sitta och gråta bäst hon vill sen.

  26. #3086
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag kommer inte att prata med henne, hon är psykstörd.



    Jag gör som du säger. Hon får skylla sig själv. Dock sitter hon och skriver lite överallt på facebook om hur trög och sär jag är och hittar på en massa lögner. Händer något med mig eller tjejen så ska jag anmäla henne för både förtal och för misshandel. Så kan ****n sitta och gråta bäst hon vill sen.
    ELLER så kan du börja hota med polisanmälan redan nu, slutar hon inte så anmäler du och är glad

  27. #3087
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    ELLER så kan du börja hota med polisanmälan redan nu, slutar hon inte så anmäler du och är glad
    Skrev ett sms igår.

  28. #3088
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Bråkar väldigt mycket med tjejen fram och tillbaks nu, några tips på vad man kan ta sig till eller säga för att försöka tagga ner på allt bråkande?

  29. #3089

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Bråkar väldigt mycket med tjejen fram och tillbaks nu, några tips på vad man kan ta sig till eller säga för att försöka tagga ner på allt bråkande?
    vet att det kan va svårt att lägga sig, men om ni bråkar om mkt småsaker, ge med dig och erkänn att hon har rätt ibland(även när hon inte har det) och dra inte upp skitsaker, försök se det bra istället!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  30. #3090
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    vet att det kan va svårt att lägga sig, men om ni bråkar om mkt småsaker, ge med dig och erkänn att hon har rätt ibland(även när hon inte har det) och dra inte upp skitsaker, försök se det bra istället!
    Nu är det så att jag inte ens börjat bråka eller tjaffsar emot, hon säger liksom att hon inte vet vad hon vill.
    och det känns som att hon inte kunde bry sig mindre..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in