1. #3241
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    du, hon är min första kärlek och mitt första förhållande på 15 år? (vi blev tsm när jag var 15) ingen ville ha mig innan!
    Sluta gnäll nu och tryck ner dig själv, det finns fler kåta 97or som vill ligga så det blir tryck
    Hon är bara en bland mååååååååååånga!!

  2. #3242
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    Sluta gnäll nu och tryck ner dig själv, det finns fler kåta 97or som vill ligga så det blir tryck
    Hon är bara en bland mååååååååååånga!!
    finns bara en julia också!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  3. #3243
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    finns bara en julia också!
    Ja men sen finns det tjejer som är 100000000000000000000000000000000000 gånger bättre, det löser sig ska du se

  4. #3244
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    du, hon är min första kärlek och mitt första förhållande på 15 år? (vi blev tsm när jag var 15) ingen ville ha mig innan!
    Jag förstår dig, jag har suttit i exakt samma sits som du. Min första riktiga kärlek var när jag var 16 år, ganska snart är det ett år sedan allting började mellan mig och henne.
    Även om det inte känns så nu kommer du att komma över henne. Jag kan helt ärligt säga att jag bryr mig inte alls om mitt ex längre, som jag ett tag faktiskt älskade.
    Du är ju bara 16 år, livet har knappt börjat, så sluta säg att ingen vill ha dig!

    Saker blir inte bättre för att du trycker ner dig själv och försämrar din självkänsla. Försök iallafall att se det ljuga ur livet, var med vänner ofta osv. Då tänker du inte lika mycket på det som hänt.

  5. #3245
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    Ja men sen finns det tjejer som är 100000000000000000000000000000000000 gånger bättre, det löser sig ska du se
    typ du!
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag förstår dig, jag har suttit i exakt samma sits som du. Min första riktiga kärlek var när jag var 16 år, ganska snart är det ett år sedan allting började mellan mig och henne.
    Även om det inte känns så nu kommer du att komma över henne. Jag kan helt ärligt säga att jag bryr mig inte alls om mitt ex längre, som jag ett tag faktiskt älskade.
    Du är ju bara 16 år, livet har knappt börjat, så sluta säg att ingen vill ha dig!

    Saker blir inte bättre för att du trycker ner dig själv och försämrar din självkänsla. Försök iallafall att se det ljuga ur livet, var med vänner ofta osv. Då tänker du inte lika mycket på det som hänt.
    asså det känns inte så, hon är nått speciellt! jag älskar henne fortfarande för fullt! men antar det då, man får TVINGAS.
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  6. #3246
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    asså det känns inte så, hon är nått speciellt! jag älskar henne fortfarande för fullt! men antar det då, man får TVINGAS.
    Exakt så kände jag också, hon tyckte även att vi skulle fortsätta vara vänner (precis som Julia ville i det här fallet också) och det är faktiskt inget jag kan rekommendera. Jag gick med på det i hopp om att hon skulle ändra sig och fortsatte prata med henne i princip varenda dag. Vilket gjorde att det bara tog längre tid att komma över henne. Idag hälsar jag inte ens på henne i skolan för att jag tycker att hennes beteende är så pinsamt. Så det där med att vara vän efter känns som att det håller någon månad men sen är det skit samma.

  7. #3247
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Exakt så kände jag också, hon tyckte även att vi skulle fortsätta vara vänner (precis som Julia ville i det här fallet också) och det är faktiskt inget jag kan rekommendera. Jag gick med på det i hopp om att hon skulle ändra sig och fortsatte prata med henne i princip varenda dag. Vilket gjorde att det bara tog längre tid att komma över henne. Idag hälsar jag inte ens på henne i skolan för att jag tycker att hennes beteende är så pinsamt. Så det där med att vara vän efter känns som att det håller någon månad men sen är det skit samma.
    asså hon var lite dryg när jag var tillsammans med henne (hon säger att hon blir sån med pojkvänner), nu är hon jättesnäll och ahh. jag är den närmaste vännen hon har! jag ska fortfarande vara vän med henne. men skita ifall hon älskar mig eller inte!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  8. #3248
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    asså hon var lite dryg när jag var tillsammans med henne (hon säger att hon blir sån med pojkvänner), nu är hon jättesnäll och ahh. jag är den närmaste vännen hon har! jag ska fortfarande vara vän med henne. men skita ifall hon älskar mig eller inte!
    Ja du gör som du vill, absolut. Rekommenderade det bara, dock behöver ju inte samma sak hända för dig heller.

  9. #3249
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Fick reda på igår att tjejen man är på "G" med och har kommit rätt långt med skulle träffa en annan kille som jag vet gillar henne nästan hela helgen. Sa att min mage vred sig... Och att jag mår väldigt dåligt när hon träffar just honom. Skrev att jag skulle lämna henne ifred några dagar så hon får känna efter precis vad hon känner. 15-20 minuter senare fick man ett mess där det stod så här: Saknar dig! <3. Jag svarade ju så klart att jag saknade henne också, efter det så snackade vi lite allmänt i ca 30 min. Sen sa jag godnatt och då fick jag det här tillbaka:
    Godnatt finaste! Och tro mig, jag vet säkert. Säg bara till när du är beredd att få veta. Eller vill höra, eller något.
    Eller använd hjärnan själv. Är nog lättast, vet att du redan vet vad jag nyss kom underfund med! <3
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  10. #3250
    kul att det går bra för alla! önskade att det gick lika bra för mig....
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  11. #3251

  12. #3252
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Jag förstår verkligen att det är jobbigt, det gör jag verkligen. Men du måste börja tänka i andra banor och sluta tycka synd om dig själv. Det finns värre saker som kan hända. Tro mig.
    ahh vet! hon har mig som bästa vän iaf! hon vänder sig till mig mer nu och är positivare nu! men jag får inte kyssa henne eller nått romantiskt! men jag är glad att vi inte struntar i varann! för, hon säger att jag förtjänar nån bättre än henne. men hon är bäst!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  13. #3253
    Vad tycker eran partner när det gäller att vara med en kompis av motsatt kön? Dvs Att jag Tim är med t.ex Sabina.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  14. #3254
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Vad tycker eran partner när det gäller att vara med en kompis av motsatt kön? Dvs Att jag Tim är med t.ex Sabina.
    Bra fråga, om ni har vart tillsammans ett tag och hon litar på dig och vice versa, så ser iaf jag inte problem med det.. Om det inte är en "speciell" person, till ex. en föredetta pojk/flickvän eller om det är nån som man vet stöter på den man är tillsammans med.

    Vet inte om mitt inlägg bara vart förvirrande men ändå
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  15. #3255
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    kul att det går bra för alla! önskade att det gick lika bra för mig....
    för mig går det då inte bra för!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  16. #3256
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    för mig går det då inte bra för!
    jo? du pratar ju med henne och är på G?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  17. #3257
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    jo? du pratar ju med henne och är på G?
    har inte pratat med henne på flera dagar nu och hon hör inte av sig. det händer ingenting
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  18. #3258
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    har inte pratat med henne på flera dagar nu och hon hör inte av sig. det händer ingenting
    Najj!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  19. #3259
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    har inte pratat med henne på flera dagar nu och hon hör inte av sig. det händer ingenting
    Det där känner man igen... ALlt gick skitbra, tills bruden slutade höra av sig och jag tröttnade på att alltid ta initiativet. Fattar inte varför det nästan alltid slutar så för mig
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  20. #3260
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Det där känner man igen... ALlt gick skitbra, tills bruden slutade höra av sig och jag tröttnade på att alltid ta initiativet. Fattar inte varför det nästan alltid slutar så för mig
    lika här, så jävla jobbigt
    jag hittar aldrig någon bra. det här velandet med denna brud har pågått väääldigt, väldigt länge. kan ju tillägga att vi var tillsammans för 2-3 år sen...
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  21. #3261
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    lika här, så jävla jobbigt
    jag hittar aldrig någon bra. det här velandet med denna brud har pågått väääldigt, väldigt länge. kan ju tillägga att vi var tillsammans för 2-3 år sen...
    Mjoo, nästan samma för mig. När man nu hittade en sjukt bra tjej så gick det bara åt helvete i stort sett. Vi kom fram till att vi gillade varandra rätt mycket o så, men hon kunde tydligen inte bli kär i någon, så aa... Lite därför jag tappade suget så att säga.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  22. #3262
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Mjoo, nästan samma för mig. När man nu hittade en sjukt bra tjej så gick det bara åt helvete i stort sett. Vi kom fram till att vi gillade varandra rätt mycket o så, men hon kunde tydligen inte bli kär i någon, så aa... Lite därför jag tappade suget så att säga.
    mjo jag också faktiskt.. nu har jag varit singel i exakt 1 år och 6 dagar ..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  23. #3263
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Fick reda på igår att tjejen man är på "G" med och har kommit rätt långt med skulle träffa en annan kille som jag vet gillar henne nästan hela helgen. Sa att min mage vred sig... Och att jag mår väldigt dåligt när hon träffar just honom. Skrev att jag skulle lämna henne ifred några dagar så hon får känna efter precis vad hon känner. 15-20 minuter senare fick man ett mess där det stod så här: Saknar dig! <3. Jag svarade ju så klart att jag saknade henne också, efter det så snackade vi lite allmänt i ca 30 min. Sen sa jag godnatt och då fick jag det här tillbaka:
    Godnatt finaste! Och tro mig, jag vet säkert. Säg bara till när du är beredd att få veta. Eller vill höra, eller något.
    Eller använd hjärnan själv. Är nog lättast, vet att du redan vet vad jag nyss kom underfund med! <3
    Slutade med att hon sov med den killen idag. Ringde och hon sa att dom nu var ihop, blev hyfsat arg. Sånt här händer alltid mig känns det som.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  24. #3264
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    kul att det går bra för alla! önskade att det gick lika bra för mig....
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    för mig går det då inte bra för!
    Går inte så bra för mig heller
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  25. #3265
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Går inte så bra för mig heller
    börjar bli så trött på brudar nu
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  26. #3266
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    börjar bli så trött på brudar nu
    Fast endå skönt att vara singel för stunden iaf för mig min brud var sjuuuuukt jobbig i slutet så var bara lika bra för hon var fan som en morsa ibland typ?..
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  27. #3267
    börjar bli trött på livet...
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  28. #3268
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Slutade med att hon sov med den killen idag. Ringde och hon sa att dom nu var ihop, blev hyfsat arg. Sånt här händer alltid mig känns det som.
    Fyfan, vet EXAKT hur det där känns... Så nära men ändå så långt borta...

    Det var nämligen så med tjejen före min nuvarande flickvän, ena sekunden var hon jätte på och så. Vi kramades och vi höll om varandra när vi kollade film, men sen ba´ BAM! "Jag är på G med någon annan..."
    Menmen, har som sagt gått vidare nu, pratar inte ens med henne längre...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  29. #3269
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Fyfan, vet EXAKT hur det där känns... Så nära men ändå så långt borta...

    Det var nämligen så med tjejen före min nuvarande flickvän, ena sekunden var hon jätte på och så. Vi kramades och vi höll om varandra när vi kollade film, men sen ba´ BAM! "Jag är på G med någon annan..."
    Menmen, har som sagt gått vidare nu, pratar inte ens med henne längre...
    Hon lovade mig rätt upp i ansiktet mitt på dagen igår att hon INTE skulle sova hos honom för att jag inte gillade det. Hon som tog kontakt med mig, hon som tog initiativet till att "strula" eller vad man nu ska säga första gången. Men sen BAAM som du säger är hon en äcklig ****.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  30. #3270
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Hon lovade mig rätt upp i ansiktet mitt på dagen igår att hon INTE skulle sova hos honom för att jag inte gillade det. Hon som tog kontakt med mig, hon som tog initiativet till att "strula" eller vad man nu ska säga första gången. Men sen BAAM som du säger är hon en äcklig ****.
    Med tanke på att hon gjorde så kan du ju tänka på att hon faktiskt inte var något att ha hur snäll och så hon än verkade vara. Så gå vidare och skit i henne!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in