1. #3301
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    mjo..
    Fast jag saknade mina polare något rejält jag var JÄMT med henne vi var alltid hemma också... , nästa brud måste låta en umgås med polarna också !....
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  2. #3302
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Alla är väl olika, bara för att en person inte klarar det betyder det ju inte att han kan det. Och varför är det livsfarligt?
    exakt, jag känner att jag klarar mig som vän till henne!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  3. #3303

  4. #3304
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Om hon sover hos en kille idag, umgås med honom mkt. Sen blir dom tilsammans. känner du fortfarande att hon är din vän då? Sanningen är att det kommer hända.
    Det gurra säger är sant! Svårt att inse men det är säkert så... Kmr bara bli värre

  5. #3305
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Fast jag saknade mina polare något rejält jag var JÄMT med henne vi var alltid hemma också... , nästa brud måste låta en umgås med polarna också !....
    jo, man får ju inte låta det gå över styr så att man inte hinner med att umgås med polarna. Så var det också för mig förut, men då tänkte jag efter, ställde mig frågan om jag verkligen ville ha så. Jag berättade det för henne att jag ville ha tid att umgås med mina vänner också, och faktiskt så accepterade hon det.
    Man tröttnar ju även när man umgås med tjejen allt för ofta
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  6. #3306
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo, man får ju inte låta det gå över styr så att man inte hinner med att umgås med polarna. Så var det också för mig förut, men då tänkte jag efter, ställde mig frågan om jag verkligen ville ha så. Jag berättade det för henne att jag ville ha tid att umgås med mina vänner också, och faktiskt så accepterade hon det.
    Man tröttnar ju även när man umgås med tjejen allt för ofta
    Det gjorde inte min hon blev sur och tyckte att jag dissade henne när hon gjorde så mot mig fleeeeera ggr .. men gött att vara singel ska satsa fett mycket på graffitin igen ! börja måla på lagliga väggar runt om i landet som te.x malmö , norrköpning och börja filma i hd kvalité och börja med seriös youtube kanal , köpa massa färg även börja måla på tavlor , kepsar och skor
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  7. #3307
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Om hon sover hos en kille idag, umgås med honom mkt. Sen blir dom tilsammans. känner du fortfarande att hon är din vän då? Sanningen är att det kommer hända.
    Gör inget för mig direkt, sen så vill inte hon ha riktigt killar på ett tag, asså det är inte bara mig det handlar om, det är hela hennes liv. hon har det jättesvårt och orkar dessutom inget förhållande
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Det gurra säger är sant! Svårt att inse men det är säkert så... Kmr bara bli värre
    ja. det kanske det är, men jag får fan leva med det då! sårar hon mig, FINE. men jag kan fan inte släppa henne helt liksom, igga henne går henne inte! alldelles för hemskt, men att skita i att hon älskar nån annan går!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  8. #3308
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    ja. det kanske det är, men jag får fan leva med det då! sårar hon mig, FINE. men jag kan fan inte släppa henne helt liksom, igga henne går henne inte! alldelles för hemskt, men att skita i att hon älskar nån annan går!
    du har redan börjat ragga på brudar, speciellt min lillasyster!
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  9. #3309
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    Gör inget för mig direkt, sen så vill inte hon ha riktigt killar på ett tag, asså det är inte bara mig det handlar om, det är hela hennes liv. hon har det jättesvårt och orkar dessutom inget förhållande

    ja. det kanske det är, men jag får fan leva med det då! sårar hon mig, FINE. men jag kan fan inte släppa henne helt liksom, igga henne går henne inte! alldelles för hemskt, men att skita i att hon älskar nån annan går!

    Det är ganska lätt att intala sig det! Du tror säkert att du kan få tillbaka henne? ´(inte för att jag vet nåt om vad hon vill och vem hon är)

  10. #3310
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    "Hon vill inte ha ett förhållande nu." Alltså beaver det är det lamaste ursäkten dom kan hitta, mitt ex sa samma sak till mig. En månad senare var hon förälskad i en annan kille, tjejer är rätt falska..
    Känns verkligen som du försöker fly från verkligheten.

  11. #3311

  12. #3312
    Asså... jag får la inse att hon är borta, men ska FÖRSÖKA få tebaks henne om ett tag. det återstår iaf bara att vänta, och jag skiter om jag blir ledsen. det är jag redan!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  13. #3313
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Det gjorde inte min hon blev sur och tyckte att jag dissade henne när hon gjorde så mot mig fleeeeera ggr .. men gött att vara singel ska satsa fett mycket på graffitin igen ! börja måla på lagliga väggar runt om i landet som te.x malmö , norrköpning och börja filma i hd kvalité och börja med seriös youtube kanal , köpa massa färg även börja måla på tavlor , kepsar och skor
    gött! mjo, förstår din känsla
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #3314
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    gött! mjo, förstår din känsla
    Jaa man
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  15. #3315
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Jaa man
    när man tänker efter så är det ganska skönt att vara singel ändå..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  16. #3316

  17. #3317
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Helvete, gillade den där jävla fitt bruden mer än vad jag trodde...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  18. #3318
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Kärlekslivet alltså, jag har varit på G med fyra tjejer under hela mitt liv, två av dom har försökt begå självmord och skär sig, en av dom är grymt omogen och den andra blev ihop med mig föredetta bästa kompis. Oddsen är på min sida!

  19. #3319
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Kärlekslivet alltså, jag har varit på G med fyra tjejer under hela mitt liv, två av dom har försökt begå självmord och skär sig, en av dom är grymt omogen och den andra blev ihop med mig föredetta bästa kompis. Oddsen är på min sida!
    Ungefär samma sak här. 2 av dom har det gått för fort fram med 1 av dom lyckades jag vara ihop med i ca 3 månader och den sista nu gick och låg med en annan kille igår... Jag ringde inatt och hon sa att dom var tillsammans nu...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  20. #3320
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Hehehe, sitter hemma, och flickvännen åkte på dans/fest. ^^ Känns lite udda och fel.. nåja, man behöver inte alltid vara tillsammans, på samma ställe varenda helg, har jag lärt mig.
    Kunde inte direkt ta mig dit heller, 50km bort och så har man lata föräldrar, är utan moppe, och det gick inga bussar.. :/
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  21. #3321
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    när man tänker efter så är det ganska skönt att vara singel ändå..
    Jaa det ligger något i det du säger man hehe
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  22. #3322
    Strulade med tjejen man känner för på fest igår kväll... (självklart var vi packade) och hon ångrade det direkt efter för att inte förstöra vår vänskap etc (vi är sjukt tighta kompisar) Dock var hon på hela kvällen som fan! Tog fan 20min för henne att säga hejdå till mig

  23. #3323
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Strulade med tjejen man känner för på fest igår kväll... (självklart var vi packade) och hon ångrade det direkt efter för att inte förstöra vår vänskap etc (vi är sjukt tighta kompisar) Dock var hon på hela kvällen som fan! Tog fan 20min för henne att säga hejdå till mig
    gillar du henne då?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  24. #3324
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    gillar du henne då?
    Var lite otydlig...

    Ja jag gillar henne

  25. #3325
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Var lite otydlig...

    Ja jag gillar henne
    Kör på då? fråga om hon vill ha ett förhållande med dig? inge svårt! säger hon nej, så är hon din vän!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  26. #3326
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    Kör på då? fråga om hon vill ha ett förhållande med dig? inge svårt! säger hon nej, så är hon din vän!
    Lite mer komplicerat än så, tro mig! kan knappt förklara.
    Jag är osäker på om jag orkar att riskera det. Dock ska jag smsa henne senare och fråga om jag får bjuda på fyllepizza

  27. #3327
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Lite mer komplicerat än så, tro mig! kan knappt förklara.
    Jag är osäker på om jag orkar att riskera det. Dock ska jag smsa henne senare och fråga om jag får bjuda på fyllepizza
    ahh... du vill ha kvar henne som vän? jag förstår! jag vill ha kvar julia, FAN OCKSÅ! jag mår så dåligt av att släppa henne, men jag måste.
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  28. #3328
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    ahh... du vill ha kvar henne som vän? jag förstår! jag vill ha kvar julia, FAN OCKSÅ! jag mår så dåligt av att släppa henne, men jag måste.
    Jag är realistisk, vi kanske är ihop i 5månader - 2år? Sen efter det så blir det kanske pinsamt att vara på samma ställe eller så har vi bråkat.

    Det är nödvändigt för att du ska må bättre, skaffa nåt annat att hålla på med

  29. #3329

  30. #3330
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jaså? Igår var ni ju bästa vänner, och allt skulle funka skitbra tydligen
    ja... tills jag fick reda på att julia fick en kyss av en kille igår, jag bråkade med henne och bar henne att fara åt helvete. mår än idag dåligt av det, men det jobbiga är, julia ville inte ens kyssa han. han drog till sig henne! hon backade sen undan och kollade bort.. aja.. julia och jag har iaf pratat och jag ska släppa henne. det blir bäst så!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in