1. #3691
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    jävlar vilken toffel jag är, var ute på stan igår och åkte lite och så drar jag hem till en polare 1 mil därifrån, då skriver hon att hon sett mig och frågar om vi kan åka en sväng och prata lite och sådär, då sa jag självklart ja och vände och åkte in till stan igen, skyndade mig in och så ringer hon och frågar om jag kan vänta 20 min för hon var upptagen med något annat. visst, skrev jag. 3 timmar senare så satt en besviken liten pojk bakom ratten lagom besviken påväg till polaren igen.
    förstår inte vad hon vill.. och hur fan hon kan göra så, så jävla respektlöst. hon kom inte ens.
    Och imorse undrade hon varför jag var sur. Jag ska alltid anpassa mig efter henne, jag ska alltid toffla för henne och av den enkla anledningen att jag tycker om henne, medans hon bara verkar leka med mig.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #3692
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jävlar vilken toffel jag är, var ute på stan igår och åkte lite och så drar jag hem till en polare 1 mil därifrån, då skriver hon att hon sett mig och frågar om vi kan åka en sväng och prata lite och sådär, då sa jag självklart ja och vände och åkte in till stan igen, skyndade mig in och så ringer hon och frågar om jag kan vänta 20 min för hon var upptagen med något annat. visst, skrev jag. 3 timmar senare så satt en besviken liten pojk bakom ratten lagom besviken påväg till polaren igen.
    förstår inte vad hon vill.. och hur fan hon kan göra så, så jävla respektlöst. hon kom inte ens.
    Och imorse undrade hon varför jag var sur. Jag ska alltid anpassa mig efter henne, jag ska alltid toffla för henne och av den enkla anledningen att jag tycker om henne, medans hon bara verkar leka med mig.
    Säg det rakt ut åt henne då, " sluta leka!?"
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  3. #3693
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jävlar vilken toffel jag är, var ute på stan igår och åkte lite och så drar jag hem till en polare 1 mil därifrån, då skriver hon att hon sett mig och frågar om vi kan åka en sväng och prata lite och sådär, då sa jag självklart ja och vände och åkte in till stan igen, skyndade mig in och så ringer hon och frågar om jag kan vänta 20 min för hon var upptagen med något annat. visst, skrev jag. 3 timmar senare så satt en besviken liten pojk bakom ratten lagom besviken påväg till polaren igen.
    förstår inte vad hon vill.. och hur fan hon kan göra så, så jävla respektlöst. hon kom inte ens.
    Och imorse undrade hon varför jag var sur. Jag ska alltid anpassa mig efter henne, jag ska alltid toffla för henne och av den enkla anledningen att jag tycker om henne, medans hon bara verkar leka med mig.
    satt du seriöst i din epa i 3 timmar och väntade

  4. #3694
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Säg det rakt ut åt henne då, " sluta leka!?"
    jo nu är det fanimig slutlekt. Hon har fått sina chanser, jag förstår inte varför ajg inte kan hålla mig borta från henne.
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    satt du seriöst i din epa i 3 timmar och väntade
    ja..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #3695
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo nu är det fanimig slutlekt. Hon har fått sina chanser, jag förstår inte varför ajg inte kan hålla mig borta från henne.
    jag förstår
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  6. #3696
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    jag förstår
    haha
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #3697
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo nu är det fanimig slutlekt. Hon har fått sina chanser, jag förstår inte varför ajg inte kan hålla mig borta från henne.

    ja..
    Hemskt !

    Skit i henne nu , låt henne komma till dig & inte tvärtom. Annars är det bara att gå vidare !
    "Inställningen är halva grejen"

  8. #3698
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jävlar vilken toffel jag är, var ute på stan igår och åkte lite och så drar jag hem till en polare 1 mil därifrån, då skriver hon att hon sett mig och frågar om vi kan åka en sväng och prata lite och sådär, då sa jag självklart ja och vände och åkte in till stan igen, skyndade mig in och så ringer hon och frågar om jag kan vänta 20 min för hon var upptagen med något annat. visst, skrev jag. 3 timmar senare så satt en besviken liten pojk bakom ratten lagom besviken påväg till polaren igen.
    förstår inte vad hon vill.. och hur fan hon kan göra så, så jävla respektlöst. hon kom inte ens.
    Och imorse undrade hon varför jag var sur. Jag ska alltid anpassa mig efter henne, jag ska alltid toffla för henne och av den enkla anledningen att jag tycker om henne, medans hon bara verkar leka med mig.
    Det som jag markerat låter precis som mitt förhållande var och då sa jag till henne "-Nu får det fan vara slut, för jag får alltid vara den som hör av mig och den som ska få skit för allting".
    Tjejer är ett jävligt konstigt pack, dom som har hittat sina partners som som trivs bra med och inte känner sig som en toffel kan skatta sig lyckliga.

  9. #3699
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jävlar vilken toffel jag är, var ute på stan igår och åkte lite och så drar jag hem till en polare 1 mil därifrån, då skriver hon att hon sett mig och frågar om vi kan åka en sväng och prata lite och sådär, då sa jag självklart ja och vände och åkte in till stan igen, skyndade mig in och så ringer hon och frågar om jag kan vänta 20 min för hon var upptagen med något annat. visst, skrev jag. 3 timmar senare så satt en besviken liten pojk bakom ratten lagom besviken påväg till polaren igen.
    förstår inte vad hon vill.. och hur fan hon kan göra så, så jävla respektlöst. hon kom inte ens.
    Och imorse undrade hon varför jag var sur. Jag ska alltid anpassa mig efter henne, jag ska alltid toffla för henne och av den enkla anledningen att jag tycker om henne, medans hon bara verkar leka med mig.
    Fyfan vad värdelöst! Skit i henne

    3 timmar i epan jävla tålamod , antar att du pumpade musik på högsta volym och sjöng me ?!
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  10. #3700
    Shit alltså...kan seriöst knappt gå en dag utan att tänka på en viss brud typ var på g med förut... Vad fan gör man?
    Senast redigerat av pluppen den 2011-12-12 klockan 23:12.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  11. #3701
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Shit alltså...kan seriöst knappt gå en dag utan att tänka på en viss brud typ var på g med förut... Vad fan gör man?
    Nu vet jag inte om du menar ett ex eller något sånt? Om så är fallet, vinn tillbaka? Om hon var ett svin, gå vidare.

    Om du nu är kär i en tjej så borde du försöka med något?

  12. #3702
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jävlar vilken toffel jag är, var ute på stan igår och åkte lite och så drar jag hem till en polare 1 mil därifrån, då skriver hon att hon sett mig och frågar om vi kan åka en sväng och prata lite och sådär, då sa jag självklart ja och vände och åkte in till stan igen, skyndade mig in och så ringer hon och frågar om jag kan vänta 20 min för hon var upptagen med något annat. visst, skrev jag. 3 timmar senare så satt en besviken liten pojk bakom ratten lagom besviken påväg till polaren igen.
    förstår inte vad hon vill.. och hur fan hon kan göra så, så jävla respektlöst. hon kom inte ens.
    Och imorse undrade hon varför jag var sur. Jag ska alltid anpassa mig efter henne, jag ska alltid toffla för henne och av den enkla anledningen att jag tycker om henne, medans hon bara verkar leka med mig.
    vem fan är det vi pratar om?! hoppas du hade barbie linnea i andra sätet sålänge!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  13. #3703
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Nu vet jag inte om du menar ett ex eller något sånt? Om så är fallet, vinn tillbaka? Om hon var ett svin, gå vidare.

    Om du nu är kär i en tjej så borde du försöka med något?
    Nej, vi var ju aldrig ihop på det sättet, dock lyckades vi väl komma varandra ganska nära... Pratade rätt mkt om ganska djupa grejer som jag faktiskt aldrig har sagt till någon annan.

    Hade ju knappt snackat med henne på några veckor innan vi var på samma fest i fredags, men då ville hon inte göra något då hon fortfarande gillade en grabb jag känner ganska mkt som hon höll på med "efter" mig, som d dock sket sig med helt.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  14. #3704
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Hemskt !

    Skit i henne nu , låt henne komma till dig & inte tvärtom. Annars är det bara att gå vidare !
    det roliga är (som egentligen inte är så roligt) att det jämt är hon som hör av sig nu för tiden.. det var hon som ringde och frågade om jag kunde hämta henne, hon hör av sig lite då och då så hon måste ju tänka på mig, men varför behandlar hon mig då som skit?
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Det som jag markerat låter precis som mitt förhållande var och då sa jag till henne "-Nu får det fan vara slut, för jag får alltid vara den som hör av mig och den som ska få skit för allting".
    Tjejer är ett jävligt konstigt pack, dom som har hittat sina partners som som trivs bra med och inte känner sig som en toffel kan skatta sig lyckliga.
    som jag skrev ovan, det är alltid hon som hör av sig nu för tiden, så hon måste ju tänka på mig, men ändå känns det som om jag är något slags tidsfördriv..
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Fyfan vad värdelöst! Skit i henne

    3 timmar i epan jävla tålamod , antar att du pumpade musik på högsta volym och sjöng me ?!
    jo jag får fan göra det.. det var så att basen inte var inkopplad då, så det blev inte mycket till bra musik. fick igång på det idag. men jag fick sjunga med ändå
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    vem fan är det vi pratar om?! hoppas du hade barbie linnea i andra sätet sålänge!
    jag hade barbie på instrumentpanelen
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #3705

  16. #3706
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Nej, vi var ju aldrig ihop på det sättet, dock lyckades vi väl komma varandra ganska nära... Pratade rätt mkt om ganska djupa grejer som jag faktiskt aldrig har sagt till någon annan.

    Hade ju knappt snackat med henne på några veckor innan vi var på samma fest i fredags, men då ville hon inte göra något då hon fortfarande gillade en grabb jag känner ganska mkt som hon höll på med "efter" mig, som d dock sket sig med helt.
    Svårt läge då, ni känner alltså varandra väldigt bra? Jag snackade om allt med min nuvarande tjej långt innan vi blev ihop, eller rättare sagt allt utom mina känslor för henne.

    Varför bröt ni kontakten? Försök att snacka en del med henne som du gjorde innan, det borde göra en del?

  17. #3707
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Svårt läge då, ni känner alltså varandra väldigt bra? Jag snackade om allt med min nuvarande tjej långt innan vi blev ihop, eller rättare sagt allt utom mina känslor för henne.

    Varför bröt ni kontakten? Försök att snacka en del med henne som du gjorde innan, det borde göra en del?
    Jaa det skulle jag nog säga att vi gör, och det var ju det att jag just kunde snacka med henne om precis vad som helst...

    Det berodde nog på att hon började bli ganska osäker och ville ta det lugnt. Slutade med att det bara var jag som hörde av mig till henne och till slut orkade jag inte riktigt fortsätta. Ja, lite det jag försöker göra, men hon verkar inte allt för intresserad tyvärr...
    Senast redigerat av pluppen den 2011-12-13 klockan 18:58.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  18. #3708
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Tog upp dedär med att sata seriöst nu, efter jäävligt länge. Dock säger hon att hon inte är tillräckligt kär i mig, även fast hon vill vara o sova med mig flera ggr i veckan, smsar 24/7. Pratat om detta många gånger, och sagt åt mig själv 1000 gånger att jag ska skita i hennne, vilket jag nog tycker är bäst nu. Jag älskar henne för mycket, blir alltid att man jobbar och sen är med henne, på kvällarna. Så jag kunde fortsatt som vi gjort nu, har varit asbra! Men det stör mig mer att hon inte vill vara tillsammans med mig, vill känna att hon bara är min och ingen annans, där problemet ligger. Fick ju present av henne o skit i förrgår, känns ganska dumt

    Just nu pratar vi inte

    Är det jag som är cp för att jag sabbar allt bra "bara" för att det inte blir något seriöst? Vad hade ni gjort, varit så läänge
    Vi har pratat om detta Gurra. Hon är inte bra för dig.
    Ni måste ju ta och bryta upp denna kontakten, att ge bort presenter och sova oss varandra var och varannan dag är ju hel fel ifall ni båda har lite sådär vi kanske borde bli tsm känslor.
    Får ibland känslan att hon vet att hon älskar dig, därför kan hon dra nytta utav det och ha dig som knä hund.

  19. #3709
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Sket sig med min brud iaf =( känns jävligt surt

  20. #3710
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Sket sig med min brud iaf =( känns jävligt surt
    Tråkigt att höra

  21. #3711
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Det känns som att jag kommer bli tillsammans med mitt ex igen, hon verkar ångra sig!
    Hon fick väl bara nåt mentalt anfall eller nåt..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  22. #3712
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tråkigt att höra
    Förhoppningsvis kan vi ta upp de senare, hon är rädd för att visa känslor då hennes ex behandlade henne som skit =/

  23. #3713
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Förhoppningsvis kan vi ta upp de senare, hon är rädd för att visa känslor då hennes ex behandlade henne som skit =/
    säg att hon kan va lugn, att du inte kommer göra nått sånt!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  24. #3714
    Tjena grabbar! Jag går 2a året på gymnasiet, och i början utav denna termin så bytte en jttesöt tjej till samma skola som mig, hon går en helt annan linje och vi har aldrig träffats.
    Jag har skrivit lite med henne på fejjan, så hon vet att jag finns och vi har även fått ögonkontakt många gånger i korridorer osv. Jag har dessutom märkt att hennes kompis petar på henne varje gång hon ser mig.
    Jag får jullov nu på fredag, och skulle väldigt gärna vilja träffa henne innan det och eventuellt försöka lägga in en stöt så att man kan ses under lovet.
    Har ni några tips på hur jag ska bära mig åt?
    Tänker inte gå fram och prata med henne i skolan, det är asaaldeles för läskigt
    Däremot hade jag en tanke om att man kanske skulle skriva till henne på fejjan, och fråga om hon vill träffas på någon rast eller nåt, bara för att lära känna varandra liksom vad tror ni om det?
    Djävulskt tacksam för svar!
    Med vänlig hälsning, Borschel.

  25. #3715
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    säg att hon kan va lugn, att du inte kommer göra nått sånt!
    Försökt med de ! Men de hjälper inte, de här är as jobbigt då jag inte kan sluta tänka på henne. Vi hade de skit bra i helgen då jag åkte hem till henne och vi myste och kolla på film osv... Blir tokig på det här

  26. #3716
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Försökt med de ! Men de hjälper inte, de här är as jobbigt då jag inte kan sluta tänka på henne. Vi hade de skit bra i helgen då jag åkte hem till henne och vi myste och kolla på film osv... Blir tokig på det här
    visa stort intresse i alla fall... så att hon inte tror att du är ute efter ligg eller liknande....
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  27. #3717
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    visa stort intresse i alla fall... så att hon inte tror att du är ute efter ligg eller liknande....
    aarå men försöker ändå ge henne lite plats osv. Hehe nejdå vi har kännt varandra i typ 3 år satt hon vet precis hur jag känner osv

  28. #3718
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    aarå men försöker ändå ge henne lite plats osv. Hehe nejdå vi har kännt varandra i typ 3 år satt hon vet precis hur jag känner osv
    jaha!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  29. #3719
    Citat Ursprungligen postat av Hyperbosse Visa inlägg
    Tjena grabbar! Jag går 2a året på gymnasiet, och i början utav denna termin så bytte en jttesöt tjej till samma skola som mig, hon går en helt annan linje och vi har aldrig träffats.
    Jag har skrivit lite med henne på fejjan, så hon vet att jag finns och vi har även fått ögonkontakt många gånger i korridorer osv. Jag har dessutom märkt att hennes kompis petar på henne varje gång hon ser mig.
    Jag får jullov nu på fredag, och skulle väldigt gärna vilja träffa henne innan det och eventuellt försöka lägga in en stöt så att man kan ses under lovet.
    Har ni några tips på hur jag ska bära mig åt?
    Tänker inte gå fram och prata med henne i skolan, det är asaaldeles för läskigt
    Däremot hade jag en tanke om att man kanske skulle skriva till henne på fejjan, och fråga om hon vill träffas på någon rast eller nåt, bara för att lära känna varandra liksom vad tror ni om det?
    Djävulskt tacksam för svar!
    Med vänlig hälsning, Borschel.
    Klart du kan skriva på facebook eller försöka få tag i hennes nummer och skicka ett sms. Men tjejer gillar när man visar mod och tar första steget så jag hade sagt försök få ett snack med henne i skolan eller kanske efter/före utanför. Bara för att visa att du verkligen vill de annars kan man tro att du inte vill satsa på just henne. Personligen hade jag försökt få kontakt med henne i skolan, ett "hej hur är läget idag?" kan starta mycket ! Kör hårt backa inte för att du kanske är blyg.

  30. #3720
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Skönt att ha en modell som hjälper till när man har foto i skolan


    Chocolate Commercial Nr.3 by _Hast_, on Flickr

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in