Sidan 12 av 160 Första ... 210111213142262112 ... Sista
  1. #331
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Inte min brud, polarens, han ljög för henne om att vi va ute körde förut, men hans morse avslöjade honom. Det e inte första gången han gör detta misstaget så man undrar ju när och om han ska lära sig. Blir så jävla förbannad på honom.
    Aha
    Varför ljuga om att ni är ute och kör?

  2. #332
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Aha
    Varför ljuga om att ni är ute och kör?
    Det undrar jag med, han fattar typ fortfarande inte vad han gjort för fel ännu. HERREJÄVLAR säger jag bara. Det är inte bara dem som drabbas av detta heller, det är stor risk att jag och hennes kompis inte kommer gå vidare heller om dem inte löser detta

  3. #333

  4. #334

  5. #335

  6. #336
    haha så random, en brud som är ett år yngre än mig började helt plötsligt skriva till mig och så, grejen är att jag har gått i samma skola i nästan 5 år och har bara träffat henne nån gång (genom kompisar). Vi har bestämt att vi ska träffas snart , ett plus är ju att hon är skitsnygg

  7. #337
    i fredags hade jag och bruden vart tillsammans 1 månad och komer bara mera och mera kännslor
    Fin tjej, fyller snart 17 år. rökfri, dricker inte ( aldrig varit full) ock allmänt myycket ansvarig och tar mycket initiativ i vårat förhållande
    Jag är så lycklig att vi fan nvarandra! har bara verit ett helvete med brudarna i sommar, inte funkat ngt alls och jag hade gett upp hoppet men men.. det hände en sak då

  8. #338
    Längtar som fan till lördag Ska träffa tjejen hemma hon några kompisar och äta middag och spela lite sällskapsspel Sova över med =)

  9. #339
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Längtar som fan till lördag Ska träffa tjejen hemma hon några kompisar och äta middag och spela lite sällskapsspel Sova över med =)
    Hade relativt svårt att umgås med tjejen tillsammans med andra. Ifall jag minns fel så var vi alltid ensamma förutom när vi var med hennes bror och hans flickvän. Det kan ha berott på att vi hade kompisar från olika umgängen och de flesta av hennes kompisar inte gillade mig till 100%. Vi hade ett trevligt förhållande men det var lika trevligt när det tagit slut!
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  10. #340

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Idag är det exakt 6 månader sedan jag träffade min älskling.

  11. #341
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Hade relativt svårt att umgås med tjejen tillsammans med andra. Ifall jag minns fel så var vi alltid ensamma förutom när vi var med hennes bror och hans flickvän. Det kan ha berott på att vi hade kompisar från olika umgängen och de flesta av hennes kompisar inte gillade mig till 100%. Vi hade ett trevligt förhållande men det var lika trevligt när det tagit slut!
    Men detta är våra bästa vänner så det ska nog inte vara några problem

  12. #342
    Middagen idag blev inställd Men vi ska till Vänersborg och bada istället verkar det som =D

  13. #343
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Middagen idag blev inställd Men vi ska till Vänersborg och bada istället verkar det som =D
    det är också en grej man lägger på minnet. minnen är ju det som gör att man kopplar varandra.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  14. #344
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    det är också en grej man lägger på minnet. minnen är ju det som gör att man kopplar varandra.
    Huh? Fattar inte ett piss XD

  15. #345
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    fyller snart 17 år [...] ( aldrig varit full)
    lål

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    efter 6 månader slutar vi snacka bara sådär. pågrund av att jag gick med henne i stan och hennes pojkväns polare såg oss.. Åt helvete med allt henne skitsnack, otrohet osv!
    Du visste alltså inte att hon hade en pojkvän?
    Senast redigerat av Joha den 2010-10-30 klockan 17:24.

  16. #346
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Huh? Fattar inte ett piss XD
    fan, jag borde nästan bli politiker
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  17. #347
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    lål
    ja för livets ända mening är att va full? förästen p12a lär dig stava till LOL
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  18. #348
    Själv fyller jag 18 i Dec, och har aldrig varit full.

  19. #349
    Vafan har fylla och kärlek med varandra att göra?

    Btw, e 19 och och oskuld och okysst.

  20. #350
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Vafan har fylla och kärlek med varandra att göra?

    Btw, e 19 och och oskuld och okysst.
    killen skrattade åt fin_saab's tjej som var 17 o aldrig varit full vilket inte är konstigt någonstans
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  21. #351
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    ja för livets ända mening är att va full? förästen p12a lär dig stava till LOL
    Haha, rätt komiskt att du skulle kommentera hans ganska uppenbart medvetna felstavning med betydligt fler och värre felstavningar...

    Det stavas "enda", inte "ända" i detta sammanhanget och "förresten", inte "förästen"

  22. #352

  23. #353
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Förlora oskulden är det mest överskattade som finns på denna jord.
    Word up! Hade rätt höga förväntningar när jag blev det och tyvärr blev jag besviken efteråt, men men.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  24. #354
    Fick precis veta hur jävla mycket jag har å göra för att vinna henne med. Hon e helt ointresserad av att ha pojkvän. Känns rätt meningslöst, men skam den som ger sig

  25. #355
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Fick precis veta hur jävla mycket jag har å göra för att vinna henne med. Hon e helt ointresserad av att ha pojkvän. Känns rätt meningslöst, men skam den som ger sig
    Det är aldrig för sent för att ge upp. Ge henne en anledning till att vilja ha pojkvän och speciellt att ha dig? (:
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  26. #356
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Det är aldrig för sent för att ge upp. Ge henne en anledning till att vilja ha pojkvän och speciellt att ha dig? (:
    Tänker som sagt inte ge upp, vill ju bli den första hos henne =D

  27. #357
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Tänker som sagt inte ge upp, vill ju bli den första hos henne =D
    Gott snack!
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  28. #358
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Gott snack!
    Va riktigt nere en stund förut, allt kändes hopplöst. Men jävlar att jag ska klara det!!! Finns knappt utrymme i mina tankar för annat än henne

  29. #359
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    ja för livets ända mening är att va full? förästen p12a lär dig stava till LOL
    ja, det är livets "ända" mening


    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Vafan har fylla och kärlek med varandra att göra?
    väldigt mycket ska du veta, sup ner en brud sen ska du se att hon älskar dig till slut....


    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Tänker som sagt inte ge upp, vill ju bli den första hos henne =D
    tjejer gillar inte direkt efterhängsna killar... bara så du vet

  30. #360
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    ja, det är livets "ända" mening




    väldigt mycket ska du veta, sup ner en brud sen ska du se att hon älskar dig till slut....




    tjejer gillar inte direkt efterhängsna killar... bara så du vet
    Då är det ju åtminstånde en fördel med att vi bor 10 mil från varandra.
    Btw så tror jag knappast att tjejer gillar att bli nersupna heller, än mindre att dem älskar dig för det.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in