Sidan 13 av 160 Första ... 311121314152363113 ... Sista
  1. #361
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Då är det ju åtminstånde en fördel med att vi bor 10 mil från varandra.
    Btw så tror jag knappast att tjejer gillar att bli nersupna heller, än mindre att dem älskar dig för det.
    beror väl på vilka brudar man träffar... själv håller jag mig borta från bibliotek och de flickor jag träffar har inget emot lite alkohol på helgerna

  2. #362

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    beror väl på vilka brudar man träffar... själv håller jag mig borta från bibliotek och de flickor jag träffar har inget emot lite alkohol på helgerna
    Du tänker nog på vad vi i mitt umgänge kallar publicitets förhållande , cool kille super mkt, många vänner på facebook. Är aspackad och strular med en tjej han inte kommer ihåg, tjejen råkar vara någorlunda okej yttligt och ha många vänner på Facebook med. Dom strular på nästa fest och nu är dom ihop och älskar varandra 600ggr på sina statusuppdateringar och msn namn : ) Ingen grund till äkta kärlek såvida inte ett mirakel sker.


    All lycka till dig greger, de bästa du kan göra är att visa tillit och mognad

  3. #363
    Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Du tänker nog på vad vi i mitt umgänge kallar publicitets förhållande , cool kille super mkt, många vänner på facebook. Är aspackad och strular med en tjej han inte kommer ihåg, tjejen råkar vara någorlunda okej yttligt och ha många vänner på Facebook med. Dom strular på nästa fest och nu är dom ihop och älskar varandra 600ggr på sina statusuppdateringar och msn namn : ) Ingen grund till äkta kärlek såvida inte ett mirakel sker.


    All lycka till dig greger, de bästa du kan göra är att visa tillit och mognad
    Håller med till 100% där

    Tack så mycket Det är det jag satsar på .

  4. #364
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Haha, rätt komiskt att du skulle kommentera hans ganska uppenbart medvetna felstavning med betydligt fler och värre felstavningar...

    Det stavas "enda", inte "ända" i detta sammanhanget och "förresten", inte "förästen"
    haha rätt fail ja
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  5. #365
    Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Du tänker nog på vad vi i mitt umgänge kallar publicitets förhållande , cool kille super mkt, många vänner på facebook. Är aspackad och strular med en tjej han inte kommer ihåg, tjejen råkar vara någorlunda okej yttligt och ha många vänner på Facebook med. Dom strular på nästa fest och nu är dom ihop och älskar varandra 600ggr på sina statusuppdateringar och msn namn : ) Ingen grund till äkta kärlek såvida inte ett mirakel sker.


    All lycka till dig greger, de bästa du kan göra är att visa tillit och mognad
    Nu tror jag vi tänker helt olika, s.k publicitetsförhållande är inte riktigt min grej, förhållanden överhuvudtaget är inte riktigt min grej... Ang mirakel tror jag inte på sånt skit heller...
    själv avskyr jag folk som älskar varandra efter 2 veckor, så där är vi rätt överens

  6. #366
    näh pojkar, visa att ni är männen i samhället, sluta prägla pk-hororna, ge fittorna stryk om det kvider. vi är individer som kan sätta oss över det kvinnliga könet, därför ska vi göra det.

    låt kvinnan tråna efter dig, då det är du som har övertaget, du är mannen, du kommer tjäna mest, du är starkast, du är psykiskt klarare, kvinnan är en felande länk med en girig slughet som präglar dess tillvaro.

  7. #367
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    lål



    Du visste alltså inte att hon hade en pojkvän?
    vet du hur jävla skönt det känns för mig??

    mitt ex... hon söp alltid så hon knapt hade ben efter, mingla runt med alla killar.. är det roligt? Nej! Glad att jag gjorde slut med henne efter 2.5 månader, tröttnade och fick massa utskällningar av henne fast det var hon som var så jävla full så hon trodde hon var superman. sorjligt.

    Är lättare att älska någon som man VET inte går och blir så full så hon inte vet va hon gör..

  8. #368
    Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    näh pojkar, visa att ni är männen i samhället, sluta prägla pk-hororna, ge fittorna stryk om det kvider. vi är individer som kan sätta oss över det kvinnliga könet, därför ska vi göra det.

    låt kvinnan tråna efter dig, då det är du som har övertaget, du är mannen, du kommer tjäna mest, du är starkast, du är psykiskt klarare, kvinnan är en felande länk med en girig slughet som präglar dess tillvaro.
    Haha! +1...
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    vet du hur jävla skönt det känns för mig??

    mitt ex... hon söp alltid så hon knapt hade ben efter, mingla runt med alla killar.. är det roligt? Nej! Glad att jag gjorde slut med henne efter 2.5 månader, tröttnade och fick massa utskällningar av henne fast det var hon som var så jävla full så hon trodde hon var superman. sorjligt.
    Är lättare att älska någon som man VET inte går och blir så full så hon inte vet va hon gör..
    Sorgligt att inte kunna stava till sorgligt vid din ålder...

  9. #369

  10. #370
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Han är ju för fan finne.
    Och? Han verkar ju ha koll på grammatiken och orden i övrigt.

  11. #371
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Och? Han verkar ju ha koll på grammatiken och orden i övrigt.
    Men ge fan i att klaga på stavningen, håll er till topic.

  12. #372
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Haha! +1...

    Sorgligt att inte kunna stava till sorgligt vid din ålder...
    Okej, alla skriver fel ibland, vet at det heter sorgligt. kom åt fel knapp. FÖRLÅT

    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Han är ju för fan finne.
    Finne är något man har i t.ex ansiktet, skulle kalla det Finländare. är ju som jag skulle skrika fjortis till dig helt random.

  13. #373
    Jag har då aldrig mått såhär dåligt som jag mår nu.
    Kärlek är inte att leka med, kids.

    Det kan förstöra en helt och hållet.

    Själv sitter man i det nu... Har tappat runt 15kg sedan i början av sommaren pga det. Och nej, jag är inte tjock.
    Väger runt 60kg nu, och är 183cm...

    suck

    //SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

  14. #374
    Okej, du kallar mig fjortis, jag kallar dig finne.

    Jag har då aldrig mått såhär dåligt som jag mår nu.
    Kärlek är inte att leka med, kids.

    Det kan förstöra en helt och hållet.

    Själv sitter man i det nu... Har tappat runt 15kg sedan i början av sommaren pga det. Och nej, jag är inte tjock.
    Väger runt 60kg nu, och är 183cm...

    suck

    //SD
    Varför inte sagt något? Serious talk @ donken inom en snar framtid...
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  15. #375
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Haha! +1...

    Sorgligt att inte kunna stava till sorgligt vid din ålder...
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Okej, du kallar mig fjortis, jag kallar dig finne.


    Varför inte sagt något? Serious talk @ donken inom en snar framtid...
    Jag sa aldrig att jag kallade dig det. bara en liknelse..
    för att inte gå för mycket OT så kan jag säga att jag mår väldigt bra i mitt kärleksliv äntligen!
    var med sötisen igårkväll och det var wubbbish!

  16. #376
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    Jag sa aldrig att jag kallade dig det. bara en liknelse..
    för att inte gå för mycket OT så kan jag säga att jag mår väldigt bra i mitt kärleksliv äntligen!
    var med sötisen igårkväll och det var wubbbish!
    Nu får ni sluta med kärleksgnabbet

    Men Ont: Var med tjejen på marknad igår och sov där, var väldigt trevligt

  17. #377
    Citat Ursprungligen postat av SugarDaddy Visa inlägg
    Jag har då aldrig mått såhär dåligt som jag mår nu.
    Kärlek är inte att leka med, kids.

    Det kan förstöra en helt och hållet.

    Själv sitter man i det nu... Har tappat runt 15kg sedan i början av sommaren pga det. Och nej, jag är inte tjock.
    Väger runt 60kg nu, och är 183cm...

    suck

    //SD
    Har du lyckats kära ned dig pojk? Då är vi två, men läs det jag skrev innan, du ska ha övertaget, den stunden då kvinnan styr dig, du har du förlorat.

  18. #378
    Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Har du lyckats kära ned dig pojk? Då är vi två, men läs det jag skrev innan, du ska ha övertaget, den stunden då kvinnan styr dig, du har du förlorat.
    Det beror ju på vilken typ av förhållande man vill ha, orka ha en jävla slav liksom. jag tycker att man ska ha lika mycket att säga till om.

  19. #379
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Det beror ju på vilken typ av förhållande man vill ha, orka ha en jävla slav liksom. jag tycker att man ska ha lika mycket att säga till om.
    Det har du rätt i, jag generaliserar, men "tyvärr" är det så att den starka hanen överlever, även i dagens samhälle. Självklart kan du vara känslofull/kärleksfull, men att vika sig, toffla, vara efterhängsen så fort du hittar en tjej - det funkar inte. Självklart kan du visa att du bryr dig, det ska du, men du ska göra kvinnan beroende utav dig, inte tvärt om.

  20. #380
    I mitt fall går det nog inte att göra henne beroende av mig, hon e väldigt självständig.

  21. #381
    maxdalaxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    West Fuckin' Coast!
    Inlägg
    60
    GASH! Här har ni love-gurus något att grubbla på...
    Bakgrundsinfo: Blyg, osäker och har dåligt självförtoende. Blir väldigt öppen och social inför personer jag känner väl, men nya ansikten har jag svårt att öppna mig för. Ser helt okej ut, bra kropp, vältränad och någorlunda intelligent. Jag "borde" ha ett mycket bättre självförtroende med detta nerpackat i väskan, men det har jag inte!

    Slutet av Maj/början av Juni:
    Kvällen började med ett förkrök hos en polare. Fotbolls-VM var påslaget, biran var framplockad och stämningen var på topp. Huset innehöll endast människor som jag kände och var trygg med, vilket resulterade i att jag var pratglad och social - självförtroendet var bättre än någonsin! Senare på kvällen drog vi oss vidare mot en hemmafest där jag efter ett helrör hamnar i husägarens säng tillsammans med en dam som vi kan kalla "Susanne". Det blev ett lååångt strulande som avbröts ganska tvärt då jag rusade in på toan och såg dagens lunch sprida sig på golvet. Då jag återvände till sängen hade Susanne lämnat den och gick istället iväg till sin kompis.
    Dagen efter addar hon mig på Facebook och en god vän till mig säger att de av en händelse är bästa vänner. Så via våran gemensamma vän utbyter vi nummer med varandra och håller dagliga sms-konversationer under sommarlovet.
    Sedan nu under hösten hade jag ett chillkrök at ma' place. Susanne missade sista bussen hem och jag erbjöd henne en sovplats hos mig. Vi sitter på mitt rum, glanar lite Nile City på datorn och jag lägger mig på ena sidan sängen. Då ger hon mig ett "god natt" och letar upp en säng i ett annat rum.. Inget hände.
    Någon helg efter det träffas vi på en annan fest och hamnar i en bastu, tjötandes i ca två timmar i sträck. Inget hände.
    Efter det bestämde vi oss för att ses hos henne och se på film ("se" på film, tänkte jag). Det slutade med att vi verkligen såg på filmen och tjötade. Inget hände.
    Jag åker hem till henne igen. Äter lite sushi, pratar, lär känna varandra, vi åker in till stan där vi ska åt olika håll. Vi säger hejdå och ger varandra en kram. Inget hände.

    Inget hände. Inget hände.
    Jag vet inte riktigt vad jag ville komma fram till..men det var skönt att få skriva av sig lite.
    <a href=http://www.moppenet.nu/showthread.php/452-Yamaha-DT50r-SM-04-(G%C3%B6teborg) target=_blank>http://www.moppenet.nu/showthread.ph...G%C3%B6teborg)</a>

  22. #382
    Citat Ursprungligen postat av maxdalax Visa inlägg
    GASH! Här har ni love-gurus något att grubbla på...
    Bakgrundsinfo: Blyg, osäker och har dåligt självförtoende. Blir väldigt öppen och social inför personer jag känner väl, men nya ansikten har jag svårt att öppna mig för. Ser helt okej ut, bra kropp, vältränad och någorlunda intelligent. Jag "borde" ha ett mycket bättre självförtroende med detta nerpackat i väskan, men det har jag inte!

    Slutet av Maj/början av Juni:
    Kvällen började med ett förkrök hos en polare. Fotbolls-VM var påslaget, biran var framplockad och stämningen var på topp. Huset innehöll endast människor som jag kände och var trygg med, vilket resulterade i att jag var pratglad och social - självförtroendet var bättre än någonsin! Senare på kvällen drog vi oss vidare mot en hemmafest där jag efter ett helrör hamnar i husägarens säng tillsammans med en dam som vi kan kalla "Susanne". Det blev ett lååångt strulande som avbröts ganska tvärt då jag rusade in på toan och såg dagens lunch sprida sig på golvet. Då jag återvände till sängen hade Susanne lämnat den och gick istället iväg till sin kompis.
    Dagen efter addar hon mig på Facebook och en god vän till mig säger att de av en händelse är bästa vänner. Så via våran gemensamma vän utbyter vi nummer med varandra och håller dagliga sms-konversationer under sommarlovet.
    Sedan nu under hösten hade jag ett chillkrök at ma' place. Susanne missade sista bussen hem och jag erbjöd henne en sovplats hos mig. Vi sitter på mitt rum, glanar lite Nile City på datorn och jag lägger mig på ena sidan sängen. Då ger hon mig ett "god natt" och letar upp en säng i ett annat rum.. Inget hände.
    Någon helg efter det träffas vi på en annan fest och hamnar i en bastu, tjötandes i ca två timmar i sträck. Inget hände.
    Efter det bestämde vi oss för att ses hos henne och se på film ("se" på film, tänkte jag). Det slutade med att vi verkligen såg på filmen och tjötade. Inget hände.
    Jag åker hem till henne igen. Äter lite sushi, pratar, lär känna varandra, vi åker in till stan där vi ska åt olika håll. Vi säger hejdå och ger varandra en kram. Inget hände.

    Inget hände. Inget hände.
    Jag vet inte riktigt vad jag ville komma fram till..men det var skönt att få skriva av sig lite.
    För det första så känner jag igen mig själv när du beskriver dig själv. För det andra verkar hon vara ett vettig tjej som inte bara hoppar in i ett förhållande utan väljer att lära känna personen först, jag sitter i precis samma sits som dig.

  23. #383

  24. #384
    Citat Ursprungligen postat av maxdalax Visa inlägg
    Då jag inte haft något förhållande sedan töserna på låg- och mellanstadiet så är jag inte särskilt hemma på området. Det var även ganska svårt att gå från strul till att lära känna varandra från noll..
    Jag vill väl helt enkelt undvika att sitta fast på kompis-nivån. That's it.
    Hon är rolig, söt, utåtriktad, livlig och spännande. Det är väl bara att fortsätta rulla på med lite träffar osv tills det klickar.
    Lycka till förövrigt, har läst igenom dina posts nu
    Haha, låter precis som för mig XD Tack desamma. Vi ska förhoppningsvis träffas redan på onsdag nu

  25. #385

  26. #386
    Visa var skåpet ska stå, hon kommer aldrig(såvitt hon inte är tjock, Wt och luktar 2-takts olja) ta kommandot. Alltså, tror du seriöst att en tjej ska ta första steget med att t.ex. hiva tag i dig(dvs. dra ned dig i sängen)? Det händer på Brazzer's porrfilmer, men sällan i verkligheten. Tjejer vill ofta bli dominerade i sexuella akter, om man ska generalisera. Men i det fallet när båda är blyga, som verkar vara ditt fall, då ska du ta ställning och visa att den testosteronhalt är på top.

  27. #387


    Jag och älsklingen, sjukt lyckliga ihop!

    Citat Ursprungligen postat av maxdalax Visa inlägg
    GASH! Här har ni love-gurus något att grubbla på...
    Bakgrundsinfo: Blyg, osäker och har dåligt självförtoende. Blir väldigt öppen och social inför personer jag känner väl, men nya ansikten har jag svårt att öppna mig för. Ser helt okej ut, bra kropp, vältränad och någorlunda intelligent. Jag "borde" ha ett mycket bättre självförtroende med detta nerpackat i väskan, men det har jag inte!

    Slutet av Maj/början av Juni:
    Kvällen började med ett förkrök hos en polare. Fotbolls-VM var påslaget, biran var framplockad och stämningen var på topp. Huset innehöll endast människor som jag kände och var trygg med, vilket resulterade i att jag var pratglad och social - självförtroendet var bättre än någonsin! Senare på kvällen drog vi oss vidare mot en hemmafest där jag efter ett helrör hamnar i husägarens säng tillsammans med en dam som vi kan kalla "Susanne". Det blev ett lååångt strulande som avbröts ganska tvärt då jag rusade in på toan och såg dagens lunch sprida sig på golvet. Då jag återvände till sängen hade Susanne lämnat den och gick istället iväg till sin kompis.
    Dagen efter addar hon mig på Facebook och en god vän till mig säger att de av en händelse är bästa vänner. Så via våran gemensamma vän utbyter vi nummer med varandra och håller dagliga sms-konversationer under sommarlovet.
    Sedan nu under hösten hade jag ett chillkrök at ma' place. Susanne missade sista bussen hem och jag erbjöd henne en sovplats hos mig. Vi sitter på mitt rum, glanar lite Nile City på datorn och jag lägger mig på ena sidan sängen. Då ger hon mig ett "god natt" och letar upp en säng i ett annat rum.. Inget hände.
    Någon helg efter det träffas vi på en annan fest och hamnar i en bastu, tjötandes i ca två timmar i sträck. Inget hände.
    Efter det bestämde vi oss för att ses hos henne och se på film ("se" på film, tänkte jag). Det slutade med att vi verkligen såg på filmen och tjötade. Inget hände.
    Jag åker hem till henne igen. Äter lite sushi, pratar, lär känna varandra, vi åker in till stan där vi ska åt olika håll. Vi säger hejdå och ger varandra en kram. Inget hände.

    Inget hände. Inget hände.
    Jag vet inte riktigt vad jag ville komma fram till..men det var skönt att få skriva av sig lite.
    Helvetes grabben, du behöver visa lite stake!

    Innan jag och min pojkvän blev tillsammans hade jag svårt att vara med någon utan att göra något med den! Det var inte ofta jag varit med en tjej och grabbarna frågade vad som hade hänt och jag svarade: inget.
    Senast redigerat av 4gg3 den 2010-11-01 klockan 18:52.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  28. #388
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg


    Jag och älsklingen, sjukt lyckliga ihop!

  29. #389
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Manlig kärlek är äkta kärlek!
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  30. #390

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in