Sidan 26 av 160 Första ... 1624252627283676126 ... Sista
  1. #751
    Det va nog något mongo cp virus som gjorde om din text till olika färger o storlek så jag fixade den åt dig så att någon kan läsa den och att ingen tror att du är efterbliven eller tror att detta är lunarstorm. du behöver inte tacka mig


    Ont: träffade en brud som heter mary jane, vi har varit tillsammans i drygt ett år, hon finns alltid för mig, luktar underbart gott mm..... dock kostar hon mig massor med pengar men det är värt med tanke på vad jag får tillbaka av henne älskar henne! true lovestory!

  2. #752
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    håller på o få ihop de med en söt tjej. Ja, de va hon jag snackade om förut, men hon vart sötare och snällare ju mer man lärde känna henne, träffade henne hela förra helgen och ska vara me henne på fredag också, awesome
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #753
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Eftersom du strulade med en annan kan hon inte betyda så överdrivet mycket, det går att motstå även om man är verkligen cp as packad.. tro mig! Och oavsett har du inte gjort något fel, ni sågs förra helgen och är inte tsm väl? Gjorde ni något när ni var då?
    Det är möjligt att du har rätt om de me motstå, och nä, vi e ju inte tsm elr nåt sånt. Men hon bertyder ju inte så överdrivet mycket, men hon kanske skulle kunna, eller ja. Hoppas ni fattar va jag menar-. Så precis som jag skrev har jag ju inte gjort nåt fel egentligen, men känns fortfarande jävligt idiotiskt gjort Nån liten kyss ble de, men inget mer. Som sagt, shyst att ni, i detta fallet du, svarar
    F.d. Almsarn

  4. #754
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Det va nog något mongo cp virus som gjorde om din text till olika färger o storlek så jag fixade den åt dig så att någon kan läsa den och att ingen tror att du är efterbliven eller tror att detta är lunarstorm. du behöver inte tacka mig


    Ont: träffade en brud som heter mary jane, vi har varit tillsammans i drygt ett år, hon finns alltid för mig, luktar underbart gott mm..... dock kostar hon mig massor med pengar men det är värt med tanke på vad jag får tillbaka av henne älskar henne! true lovestory!
    Haha, okej. Men tycker faktiskt att det var lite mysigt med röd text, hehe..

    OnTopic: Ab imo pectore
    "Inställningen är halva grejen"

  5. #755
    Och ifall nu bruden skulle veta om incidenten, så är det bara att spinna vidare på det.
    Gör om, gör rätt \ Forgive and forget

    Omnia vincit amor
    "Inställningen är halva grejen"

  6. #756
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Och ifall nu bruden skulle veta om incidenten, så är det bara att spinna vidare på det.
    Gör om, gör rätt \ Forgive and forget

    Omnia vincit amor
    Nationella "använda-latinskaordspråk-dagen" ?

  7. #757
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Well, shit happens boys
    And shit ain´t nice!

    Sorry, fick bara lov
    Most stickpeople are black

  8. #758
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    Nationella "använda-latinskaordspråk-dagen" ?
    Nulla est medicina sine lingua latina
    "Inställningen är halva grejen"

  9. #759
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Nulla est medicina sine lingua latina
    Ni som vill läsa mer om latin hänvisar jag till denna sida, http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%..._tales%C3%A4tt

    Så slipper du sprida budskapet

  10. #760
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Och ifall nu bruden skulle veta om incidenten, så är det bara att spinna vidare på det.
    Gör om, gör rätt \ Forgive and forget

    Omnia vincit amor
    +1 kärleken övervinner allt
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  11. #761

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Riktigt tråkigt Max ang. tjejen..

    Men det finns trots allt många många fler tjejer därute, så man kan säkert finna någon som man känner minst lika mycket för, om inte mer. Och det gäller för båda, ömsesidighet you know.

    Men ta det på rätt sätt - alla tjejer är unika på sitt egna lilla vis, så det är verkligen inte tjej som tjej. Verkligen inte.


    Har själv fastnat för en tjej. Vi skriver till varandra titt som tätt, dag som natt. Skrattar och umgås, både i plugget och på fritiden. Hon ler alltid mot mig, och jag tillbaks. Visst, det kanske man gör mot istortsett alla, men hon gör det verkligen lite sådär, kärleksfullt o speciellt, svårt att förklara. Söker kontakt i lagom mängd haha, nämen ni hajjar, så det inte blir alltför klängigt liksom.

    Men vi får se hur detta utvecklas, förtillfället känns det verkligen som om hon gillar mig, och jag känner det samma. Aldrig kännt såhär för någon annan faktiskt.
    Hon är verkligen en drömtjej, tro inget annat. Man brukar ju säga att ingen är perfekt, men jag tror nog att jag hittat en som har allt.
    Tro inte så. jag trodde så med Sandra, (exet) och ja visst.. förhållandet var helt underbart i 8 månader.. sen rasade skiten.. och fått veta att hon gjorde slut pga ett ryckte att jag ska ha varit otrogen med en Killes ex här på mnf i somras då hon var i finland. Enda jag gjorde i somras va, Deppa över moppen som blev stulen, lirade cs konstant, lanade, DH, snackade med en tjej kompis om att jag mådde så piss av att inte träffa sandra..

  12. #762
    Aja, I've a good feeling ialf.
    "Inställningen är halva grejen"

  13. #763
    Va inte alls säker på de, tjejer är fan inte normala ibland.


    Tog slut med tjejen i måndags, efter nästan 2 år o 11 månader. Lite kul att de tog slut på samma datum som vi hade vår första date, fast den va för 3 år sen

    Hon tappade känslorna för mig tydligen, har inte fått nån riktig förklaring än..

    Tog slut i måndags över telefonen, sen blev de lite lite prat på facebook. Fast i tisdags så blockade hon mig där Men träffade henne igår onsdag för att hon skulle hämta lite saker, tänkte kunde fråga varför hon gjorde de och diskutera lite om förhållandet och så. Hon blockade mig för att hon inte ville veta vad jag gjorde och så, de var för jobbigt för henne! Verkade inte tänka på hur de va för mig som älskade henne Diskutera om förhållandet ville hon inte ens försöka med..

    Varför hon skulle göra som hon gjorde fattar jag inte, hade hon gjort de så hade vi kanske kunnat vara vänner iaf, vill knappt se henne längre nu...

    Tjejer kan vara jävligt egoistiska och hm.. speciella, i brist på bättre ord..

  14. #764
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Va inte alls säker på de, tjejer är fan inte normala ibland.


    Tog slut med tjejen i måndags, efter nästan 2 år o 11 månader. Lite kul att de tog slut på samma datum som vi hade vår första date, fast den va för 3 år sen

    Hon tappade känslorna för mig tydligen, har inte fått nån riktig förklaring än..

    Tog slut i måndags över telefonen, sen blev de lite lite prat på facebook. Fast i tisdags så blockade hon mig där Men träffade henne igår onsdag för att hon skulle hämta lite saker, tänkte kunde fråga varför hon gjorde de och diskutera lite om förhållandet och så. Hon blockade mig för att hon inte ville veta vad jag gjorde och så, de var för jobbigt för henne! Verkade inte tänka på hur de va för mig som älskade henne Diskutera om förhållandet ville hon inte ens försöka med..

    Varför hon skulle göra som hon gjorde fattar jag inte, hade hon gjort de så hade vi kanske kunnat vara vänner iaf, vill knappt se henne längre nu...

    Tjejer kan vara jävligt egoistiska och hm.. speciella, i brist på bättre ord
    ..
    Det låter allmänt konstigt att hon bara beter sig så, du har inte gjort någonting då?

  15. #765

  16. #766

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Inte vad jag vet, o de är de som är konstigt
    Hon uppför sig skamset! Kanske hon har något i görningen? (stavas det så?)

  17. #767

  18. #768
    Tjejer är ju nu mera bara problem och allmänt fåfängda i skallen !

    Träffade på en brud på krogen och bytter nummer och vi började snacka en massor under någon månads tid. Just då såg jag det bara som vänskap men senare med tiden började man få känslor för henne. Vi träffades då och då tog en öl eller en fikade och pratade ut och kunde prata om allt ! Sedan hade jag med en kompis hem te henne för hon bjöd mig på Halloweenfest och så sov vi över och hade det allmänt trevligt. Dagen efter så såg jag att min kompis och hon blev vänner på facebook tänkte inte mer på det än "kul" och fortsatte med pratandet.

    En kall vinterlördag skulle jag och mina kompisar till ett event och bjöd med henne och hennes kompis och hade de väldigt trevligt då vi dansade och hade oss. Som ni vet när man dricker behöver man besöka toaletten för en drill. Det var när jag kom ut allt föll samman ! Den respekten jag gett henne för hennes speciella liv och stil knäcktes på 2 sekunder när jag såg min kompis och hon sitta och strula och hålla på. Jag gick rakt på sak som den person jag är och sa bara "Värst vad ni har det mysigt själv så drar jag och letar upp någon annat fnask då" Efter det gick jag mot utgången och då kom dom efter och börja babbla blablabla..

    Men jag tyckte inte det var ett schysst "spel" av någon av dom så jag ville bara lämna lokalen och blev lite sårad av båda 2 måste jag säga. Just den stunden ville jag bara klappa till båda rejält men en tjej skulle jag aldrig kunna slå med knuten näve och min kompis som står mig nära ville jag inte bråka med för vi tränar inom samma kretsar så det kunde sluta riktigt illa + han var ju som en bror till mig! Slutade prata med henne och nu för några dagar sedan började hon slänga sms till mig igen och undrade hur det var med mig och om jag ville ses. Nu i efterhand har jag smällt de och bryr mig inte speciellt om det förs igår ! Jag frågade om vi kunde ses igår (hon som ville innan) men då igår sa hon "Jag mår inte så bra vill bara ta det lugnt" sedan fick jag reda på under denna dag att hon var hemma med min kompis och då ringde jag och gav det hon förtjänade,en rätt hård utskällning ! Det enda som gäller i dessa situationer är bara att försöka sudda och gå vidare !

    Dåligt och respektlöst enligt min sida men men tjejer skall fan inte vara någon annanstans än köket ! **** rent ut sagt !

  19. #769
    Fagert^^...


  20. #770
    Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ort
    Åkersberga
    Inlägg
    5 324
    iraniee ^^ petar ut ögat på en med den näsan


    naae men najs för dig verkar vara en bra brud.
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

  21. #771
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    iraniee ^^ petar ut ögat på en med den näsan


    naae men najs för dig verkar vara en bra brud.
    hehe hon har jätte liten näsa^^ hon gör bara en grimasch (stavning), och hon är från armenien

    Btw där ser du


    Uploaded with ImageShack.us

  22. #772
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Tjejer är ju nu mera bara problem och allmänt fåfängda i skallen !

    Träffade på en brud på krogen och bytter nummer och vi började snacka en massor under någon månads tid. Just då såg jag det bara som vänskap men senare med tiden började man få känslor för henne. Vi träffades då och då tog en öl eller en fikade och pratade ut och kunde prata om allt ! Sedan hade jag med en kompis hem te henne för hon bjöd mig på Halloweenfest och så sov vi över och hade det allmänt trevligt. Dagen efter så såg jag att min kompis och hon blev vänner på facebook tänkte inte mer på det än "kul" och fortsatte med pratandet.

    En kall vinterlördag skulle jag och mina kompisar till ett event och bjöd med henne och hennes kompis och hade de väldigt trevligt då vi dansade och hade oss. Som ni vet när man dricker behöver man besöka toaletten för en drill. Det var när jag kom ut allt föll samman ! Den respekten jag gett henne för hennes speciella liv och stil knäcktes på 2 sekunder när jag såg min kompis och hon sitta och strula och hålla på. Jag gick rakt på sak som den person jag är och sa bara "Värst vad ni har det mysigt själv så drar jag och letar upp någon annat fnask då" Efter det gick jag mot utgången och då kom dom efter och börja babbla blablabla..

    Men jag tyckte inte det var ett schysst "spel" av någon av dom så jag ville bara lämna lokalen och blev lite sårad av båda 2 måste jag säga. Just den stunden ville jag bara klappa till båda rejält men en tjej skulle jag aldrig kunna slå med knuten näve och min kompis som står mig nära ville jag inte bråka med för vi tränar inom samma kretsar så det kunde sluta riktigt illa + han var ju som en bror till mig! Slutade prata med henne och nu för några dagar sedan började hon slänga sms till mig igen och undrade hur det var med mig och om jag ville ses. Nu i efterhand har jag smällt de och bryr mig inte speciellt om det förs igår ! Jag frågade om vi kunde ses igår (hon som ville innan) men då igår sa hon "Jag mår inte så bra vill bara ta det lugnt" sedan fick jag reda på under denna dag att hon var hemma med min kompis och då ringde jag och gav det hon förtjänade,en rätt hård utskällning ! Det enda som gäller i dessa situationer är bara att försöka sudda och gå vidare !

    Dåligt och respektlöst enligt min sida men men tjejer skall fan inte vara någon annanstans än köket ! **** rent ut sagt !
    Schysst kompis, du!

    Det är ju dock inte hon som gjort fel, egentligen. Då ni inte hade något officiellt kan hon ju göra vad hon vill. Men att DIN KOMPIS, som borde vetat om att du gillade henne, tar henne. Det är felet om du frågar mig - så det är han du ska attackera.

  23. #773

  24. #774
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Köper ni några julklappar till era töser nu då?

  25. #775
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Köper ni några julklappar till era töser nu då?
    Jadå

  26. #776
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Schysst kompis, du!

    Det är ju dock inte hon som gjort fel, egentligen. Då ni inte hade något officiellt kan hon ju göra vad hon vill. Men att DIN KOMPIS, som borde vetat om att du gillade henne, tar henne. Det är felet om du frågar mig - så det är han du ska attackera.
    Precis, polarn borde du smacka till Negro, tjejen är bara ytterligare en i raden av äckliga brudar som inte har nån skam i kroppen. Du kommer stöta på fler i ditt liv, bara att vänja sig.

  27. #777
    Tack alla!

    Men fan va svårt sånt här e..
    F.d. Almsarn

  28. #778
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Schysst kompis, du!

    Det är ju dock inte hon som gjort fel, egentligen. Då ni inte hade något officiellt kan hon ju göra vad hon vill. Men att DIN KOMPIS, som borde vetat om att du gillade henne, tar henne. Det är felet om du frågar mig - så det är han du ska attackera.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    +1 Kompisar som håller på med ens tjej man själv håller på med ska strypas!
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Precis, polarn borde du smacka till Negro, tjejen är bara ytterligare en i raden av äckliga brudar som inte har nån skam i kroppen. Du kommer stöta på fler i ditt liv, bara att vänja sig.
    Jo jo mer min kompis fel det vet jag men lite är ju också hennes.. Hon kan ju ha mod och säga nej men det gjorde hon inte.. Men men skitsamma jag har släppt det och lever vidare mitt egna liv och försöker göra det så roligt som möjligt för mig innan jag gör livet roligare för någon annan

  29. #779
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Tjejen jag hållt på med alldeles för länge nu var hos en tjejkompis o drack i fredags.. Hon tjatade på att jag o min polare skulle komma dit (inte träffat henne på 3 veckor) Sjävklart drog vi dit, satt där o drack o allt var allmänt nice, klockan gick o vi bestämde oss för att sova där.. Hade då sex med denna tjejen. Morgonen där på när hon åkte hem märktes de att hon ångrat sig, men sen på eftermiddagen var de tvärt om.. (hon var inte påverkad när vi gjorde de) risken att hon e befruktad är oxå ganska stor, vilket jag inte kan sluta tänka på.. men nu är hon hos sin pojkvän.. Något måste vara fel på henne? Hon har gjort de värsta man kan göra mot sin partner och gör ändå inte slut.. Hon är absolut inte horig osv på några sett, jag är ett undantag då hon tycker om mig så mycket tydligen.. vad ska jag göra? snackat med henne i fan över ett halvår nu, jag tänker ju inte vänta ett halvår till direkt.. Tänker heller inte pressa henne på att säga något till honom heller.
    Så vad hade ni gjort? det är polarens syrra så säg ingeting om att behandla henne för illa.. Jag tycker om henne för mycket och klarar fan inte att tänka klart längre
    om ja vore du skulle ja försöka sammanstråla alla 3 och snacka igenom saken
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  30. #780
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    nee aldrig!
    Detta är egentligen inte mitt problem, det är hon som borde dumpa honom nu tycker jag.. Det kommer ju komma ut till slut, de vet alla.. Och hon har varit otrogen mot honom pga mig flera gånger, dock inte lika grovt som nu.. Han vet om att vi har träffats då han kommit på henne några gånger, men inte gjort slut ändå.. Så ja denna killen hatar mig mer än något annat, dock har han aldrig kontaktat mig, han gick förbi mig på bussen och såg vettskrämd ut.. så ja, denna killen är rädd.
    Tycker du ska snacka me henne och fråga henne vad hon tycker om dig och vad hon tycker om sin nuvarande kille, så kanske ni två kommer överens om någonting som löser skiten.
    För du vill inte bli pappa förstår jag :S
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in