Sidan 52 av 160 Första ... 242505152535462102152 ... Sista
  1. #1531
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    vet, men svårt att låta bli.. fuck.

    Försök att vara social med kompisar så mycket du kan, får dig att inte tänka på det alls. Tro mig, det är som om allt det här inte ens hänt då.

  2. #1532

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    mm, gå ut i garaget en stund och på med högmusik de gjorde jag och de hjälpte helt okej faktiskt !
    ähh, får stänga av mina känslor som vanligt ett tag istället funkar skitbra!

    Någon annan som har "problem" / behöver hjälp?
    Kan mycket om det kvinnliga könet !

    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Försök att vara social med kompisar så mycket du kan, får dig att inte tänka på det alls. Tro mig, det är som om allt det här inte ens hänt då.
    mjo, får väl försöka. Dock så umgås hon och jag i samma kretsar, så kan bli jobbigt..

  3. #1533
    Nä nu ska vi inte hänga läpp!

    Från och med nu, tänker jag INTE tänka på förhållande/tjejer!

  4. #1534
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    mjo, får väl försöka. Dock så umgås hon och jag i samma kretsar, så kan bli jobbigt..
    Jaha okej, du har inga andra vänner du kan vara med då? Jag menar alla dina vänner borde väl inte vara i samma kompisgäng som henne?
    Jo det är rätt jobbigt det vet jag med, speciellt i början.

    Men det som inte dödar, det härdar. Det är jobbigt och deppigt i början, alltid så. Men det går över, och ännu snabbare om du håller dig social med någonting hela tiden.
    Något som inte får dig att tänka på henne.

  5. #1535

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Jaha okej, du har inga andra vänner du kan vara med då? Jag menar alla dina vänner borde väl inte vara i samma kompisgäng som henne?
    Jo det är rätt jobbigt det vet jag med, speciellt i början.

    Men det som inte dödar, det härdar. Det är jobbigt och deppigt i början, alltid så. Men det går över, och ännu snabbare om du håller dig social med någonting hela tiden.
    Något som inte får dig att tänka på henne.
    Haha, alla mina polare hänger på samma ställen ju xD men kan bara skita i att gå dit ett tag (isolera mig lite) eller så skiter jag bara i hela alltet och glömmer.

    brukar aldrig deppa en längre tid, stänger av känslorna ett tag och tänker på annat.

  6. #1536
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Haha, alla mina polare hänger på samma ställen ju xD men kan bara skita i att gå dit ett tag (isolera mig lite) eller så skiter jag bara i hela alltet och glömmer.

    brukar aldrig deppa en längre tid, stänger av känslorna ett tag och tänker på annat.
    Du gör som du vill, men jag råder dig inte till att isolera dig hur som. Då det bara får en att tänka på det nästan hela tiden(i alla fall för mig).

    Skönt att du inte deppar så länge då, på den punkten är vi inte så lika i alla fall.
    Jag har snart deppat i en månad nu, eller ja deppat och deppat, känns mer som om någonting tynger ner mig.

  7. #1537

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Du gör som du vill, men jag råder dig inte till att isolera dig hur som. Då det bara får en att tänka på det nästan hela tiden(i alla fall för mig).

    Skönt att du inte deppar så länge då, på den punkten är vi inte så lika i alla fall.
    Jag har snart deppat i en månad nu, eller ja deppat och deppat, känns mer som om någonting tynger ner mig.
    Menar inte riktigt isolera mig, utan bara att ge fan i att gå dit hon kan vara och så i ett tag.
    Less man blir, nu börjar hon whina över att hon är hemsk osv.. och jag, så dum som jag är, sätter alltid andra människors känslor före mina egna..

  8. #1538
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Menar inte riktigt isolera mig, utan bara att ge fan i att gå dit hon kan vara och så i ett tag.
    Less man blir, nu börjar hon whina över att hon är hemsk osv.. och jag, så dum som jag är, sätter alltid andra människors känslor före mina egna..
    Jaha okej.
    Varför tycker hon att hon själv är hemsk då? Alltså vill hon fortfarande att det ska bli ni, eller är det helt kört som du sa innan?

  9. #1539

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Jaha okej.
    Varför tycker hon att hon själv är hemsk då? Alltså vill hon fortfarande att det ska bli ni, eller är det helt kört som du sa innan?
    Som jag förstod det så trodde hon inte att jag tyckte om henne, så hon tappade hoppet och känslorna för mig.
    hon tycker att hon är hemsk för att hon bara gör andra ledsna (när hon dumpade sitt ex. blev han förstörd, försökte typ ta livet av sig etc.) så hon har väl dåligt samvete.
    men tror jag får henne att må bättre. lol. Jag som borde whina..

  10. #1540
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Som jag förstod det så trodde hon inte att jag tyckte om henne, så hon tappade hoppet och känslorna för mig.
    hon tycker att hon är hemsk för att hon bara gör andra ledsna (när hon dumpade sitt ex. blev han förstörd, försökte typ ta livet av sig etc.) så hon har väl dåligt samvete.
    men tror jag får henne att må bättre. lol. Jag som borde whina..
    Aj fan, men finns det ingen chans att hon kan få känslorna tillbaka för dig?
    Jag menar har man känslor för någon så brukar dom inte försvinna direkt utan sitter kvar ett tag, även om man kommit över personen.

  11. #1541

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Aj fan, men finns det ingen chans att hon kan få känslorna tillbaka för dig?
    Jag menar har man känslor för någon så brukar dom inte försvinna direkt utan sitter kvar ett tag, även om man kommit över personen.
    Verkar inte som så, har försökt med det mesta, sa "Jag älskar dig, förstår du inte det kan jag ägna mitt liv åt att få dig att förstå, tycker verkligen om dig, vill att det ska bli "vi", jag vill leva mitt liv med dig. ALLT"
    men det gick åt helvete, hon svarade "vet inte vad jag ska säga.." :<
    menmen, det går åt helvete ibland (oftast) Just gotta deal with it.


    edit ; hon sa typ att för någon vecka sedan kändes det som jag inte tyckte om henne, så hon tappade hoppet. känslorna och hela baletten.

  12. #1542
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Verkar inte som så, har försökt med det mesta, sa "Jag älskar dig, förstår du inte det kan jag ägna mitt liv åt att få dig att förstå, tycker verkligen om dig, vill att det ska bli "vi", jag vill leva mitt liv med dig. ALLT"
    men det gick åt helvete, hon svarade "vet inte vad jag ska säga.." :<
    menmen, det går åt helvete ibland (oftast) Just gotta deal with it.


    edit ; hon sa typ att för någon vecka sedan kändes det som jag inte tyckte om henne, så hon tappade hoppet. känslorna och hela baletten.
    Men så kan hon ju inte göra, hon kan inte bara tro att det är så och sen ge upp. Hon får ju inte reda på det på något annat sätt än att fråga dig.
    Förstår inte vad det är med folk nu mera, varför ska det vara så svårt att fråga saker?

  13. #1543

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Men så kan hon ju inte göra, hon kan inte bara tro att det är så och sen ge upp. Hon får ju inte reda på det på något annat sätt än att fråga dig.
    Förstår inte vad det är med folk nu mera, varför ska det vara så svårt att fråga saker?
    vet. Hon frågade, men då var det redan för sent :/

  14. #1544

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Det är skitsnack.. Hade hon tyckt om dig hade hon inte gett upp.. :/
    vettefan, får luska ut lite mer någon annan dag. Måste slagga

  15. #1545
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    vet. Hon frågade, men då var det redan för sent :/
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Det är skitsnack.. Hade hon tyckt om dig hade hon inte gett upp.. :/
    Säger nog samma sak som Gurra, antingen tycker hon om dig även om hon inte vill erkänna dig själv, eller så har hon aldrig tyckt om dig men säger ändå att hon gjort det.
    Finns bara en sak att få reda på det och det är att du pratar med henne.

  16. #1546
    God f-king damnit!

    jag skrev ett sms kl 18.00 igår där jag frågade vad hon gör. och fick inget svar. NU skrev hon "hur är läget" .... Hmm xD

  17. #1547
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    God f-king damnit!

    jag skrev ett sms kl 18.00 igår där jag frågade vad hon gör. och fick inget svar. NU skrev hon "hur är läget" .... Hmm xD
    Fråga henne om det hänt något då.

    Förövrigt sitter man väl mitt i skiten just nu.. allting blir bara fel.

  18. #1548

  19. #1549

  20. #1550
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    De kan ju annars vara så att din telefon dampade och inte tog emot hennes sms igår, eller att hennes mobil inte tog emot ditt sms igår

    De händer med min mobil ibland, så hon behöver inte ha ignorerat dig
    Aa kan ju varit det. Men jag bad en kompis smsa mig ett par ggr gick perfekt aja strunt samma^^

    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Fråga henne om det hänt något då.

    Förövrigt sitter man väl mitt i skiten just nu.. allting blir bara fel.
    får väl göra det

    Ajdå, lät inte roligt :S!

  21. #1551
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Kunde inte hålla med mer
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ajdå, lät inte roligt :S!
    Det suger.. Jag blir, precis som hon säger, arg för minsta lilla sak hon gör just nu.
    Hatar mig själv för tillfället.

  22. #1552
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Tjejen gick nyss, kan säga att det var sjukt härligt att vara med henne och det känns som att det kommer att bli något bra mellan oss.

  23. #1553
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    God f-king damnit!

    jag skrev ett sms kl 18.00 igår där jag frågade vad hon gör. och fick inget svar. NU skrev hon "hur är läget" .... Hmm xD
    Haha, hoppas du skojjar med mig att du blir ledsen över det?

    Hon kanske hade bättre för sig, och hade inte möjlighet att svara just då.

    Att hon hör av sig igen borde ju lugna dig, då hon faktiskt vill ha kontakt.

    Fattar förövrigt inte, 90% av alla här inne verkar vara antingen överseriösa, paranoida eller riktiga toffel-pojkar som blir kääära efter 1 dag med bruden. Vart har ni er stolthet, varför så jävla nervösa?

  24. #1554
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Tjejen gick nyss, kan säga att det var sjukt härligt att vara med henne och det känns som att det kommer att bli något bra mellan oss.

    Fint dä

  25. #1555
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Haha, hoppas du skojjar med mig att du blir ledsen över det?

    Hon kanske hade bättre för sig, och hade inte möjlighet att svara just då.

    Att hon hör av sig igen borde ju lugna dig, då hon faktiskt vill ha kontakt.

    Fattar förövrigt inte, 90% av alla här inne verkar vara antingen överseriösa, paranoida eller riktiga toffel-pojkar som blir kääära efter 1 dag med bruden. Vart har ni er stolthet, varför så jävla nervösa?
    Äsch lägg ner, han vart väl inte ledsen över att hon inte svarade utan med orolig fundersam över att hon betedde sig konstigt och sen inte svarade. Låt honom köra sitt race och sluta se ner på honom.

    Sen håller jag med dig om att folk kanske är lite för paranoida, men det kanske beror på att tjejen/killen de pratar med har gjort något som inte riktigt får en att kunna lite på dom till 100%. Sen att folk blir kära efter bara några dagar och tillsammans efter bara någon vecka tycker jag känns rätt töntigt jag med. Undantaget skulle väl vara om man känt personen ett tag innan. Men låt folk köra sitt race så kör du ditt.

  26. #1556
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Haha, hoppas du skojjar med mig att du blir ledsen över det?

    Hon kanske hade bättre för sig, och hade inte möjlighet att svara just då.

    Att hon hör av sig igen borde ju lugna dig, då hon faktiskt vill ha kontakt.

    Fattar förövrigt inte, 90% av alla här inne verkar vara antingen överseriösa, paranoida eller riktiga toffel-pojkar som blir kääära efter 1 dag med bruden. Vart har ni er stolthet, varför så jävla nervösa?
    Är du dum eller? jag började undra varför bara hon inte svara och sen nästa dag skrev det där, det är inte första gången hon ignorerar.

    lite konstigt att hon inte svarar mitt i allt med tanke på att hon har alltid svarat på allt tidigare.

    och precis som quickz säger. Men du Hejsvejs, det sista är inget du kan förstå, med tanke på att du är kärlekslös och bara har One night stand's. Och än en gång det sista som quickz sa.

  27. #1557
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Fint dä
    Helt klart, ska träffas på fredag igen

  28. #1558
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Haha, hoppas du skojjar med mig att du blir ledsen över det?

    Hon kanske hade bättre för sig, och hade inte möjlighet att svara just då.

    Att hon hör av sig igen borde ju lugna dig, då hon faktiskt vill ha kontakt.

    Fattar förövrigt inte, 90% av alla här inne verkar vara antingen överseriösa, paranoida eller riktiga toffel-pojkar som blir kääära efter 1 dag med bruden. Vart har ni er stolthet, varför så jävla nervösa?
    Det är ingen dejtingsida, det är ett moppeforum där genomsnittsåldern är 16. Men visst, jag kan hålla med dig på vissa punkter som tex, ja, de tre sista benämningarna.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  29. #1559
    Alltså... Brudar i den åldern är jävligt speciella.
    På min tid *dammar av käppen* ignorerade man snubben om man inte var intresserad av honom, och försökte att dryga ut på att svara. De körde inte med raka kort, mao.
    Och när man börjar älta om att 'det är nåt fel på mig, jag hatar mig själv, detta går inte just nu', håller man på med undanflykter för att komma därifrån, om man inte är emo och skär sig, dvs.

    Det är just av såna här saker man hellre umgås med dudes - inte lika emotionella och irrationella... alltid.

  30. #1560
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av deusexmachina Visa inlägg
    Och när man börjar älta om att 'det är nåt fel på mig, jag hatar mig själv, detta går inte just nu', håller man på med undanflykter för att komma därifrån, om man inte är emo och skär sig, dvs.
    Om det var mig du menade när du sa citerade "jag hatar mig själv" så sa jag att jag för tillfället hatar mig själv för att jag bara blir arg på henne hela tiden.
    För att jag för tillfället är en period när jag blir arg på henne vad hon än gör. Inget annat. Men vi har nu pratat om det och det är bättre nu i alla fall.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in