Sidan 60 av 160 Första ... 1050585960616270110 ... Sista
  1. #1771
    Jo, helt cp! :o

    trodde en sån söt och snäll kille kunde ha dåliga rykten om sig.
    Jag ska prata med henne idag och få reda på vad och vem som har sagt nått... Resten kan du nog räkna ut själv :*

  2. #1772

  3. #1773

  4. #1774
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  5. #1775

  6. #1776

  7. #1777

  8. #1778
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Alltid skoj att lära tjejen nya saker, som att köra växlad moppe t.ex. Inget motorstopp ännu


  9. #1779
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Alltid skoj att lära tjejen nya saker, som att köra växlad moppe t.ex. Inget motorstopp ännu

    Jävlar vad bra det gick för henne! Då jag skulle lära en tjej köra, så drog hon upp på bakan lite och vågade inte mera!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  10. #1780

  11. #1781
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Vad jag har förstått funkar inte videon för alla?

    Ifall inte FB videon funkar så finns de en YT video i spoilern:
     




    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Jävlar vad bra det gick för henne! Då jag skulle lära en tjej köra, så drog hon upp på bakan lite och vågade inte mera!
    Ja det går faktiskt över förväntan! Haha, nej det har jag försökt undvika med henne och sagt till henne att ta det lugnt i början, dock mår inte moppen så bra utav att köra lugnt, bruden fick kylaren att koka lite så den börja gråta kylarvätska, men moppen gav igen och brände henne på benet Moppen mår bra nu förresten efter hon fick rasta av sig runt 75 hemåt

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha samma här, fast jag lärde ut att skejta istället.
    Skoj att känna att man kan lära ut något, jo det kan jag tänka mig går bra också
    Senast redigerat av Hast den 2011-04-24 klockan 15:36.

  12. #1782
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    kanske något på gång, men bara kanske!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  13. #1783
    När jag var hemma hos en polare i fredags träffade jag en riktigt trevlig brud och hon var ganska "på". Hon kramade o smekte mig och så. Dock hände det inget mer. Tyvärr var jag lite dragen den kvällen, så jag "besvarade" det inte riktigt, så att säga. Nu i efterhand känner jag att jag faktiskt vill lära känna henne mer

    Jag addade henne på facebook i lördags, men hon verkar aldrig vara online när jag är det... Jag tycker nästan det känns lite konstigt att börja skriva till henne på facebook nu när det faktiskt har gått några dagar sen vi träffades.

    Vad säger ni? Spelar det någon roll att det har gått några dagar?

  14. #1784

  15. #1785
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Facebook, sidan där folk gillar statusar helt utan anledning. Självklart kan du skriva till henne, skicka ett pm och fråga efter hennes msn eller nummer eller något. Tror absolut inte hon kommer tycka det är konstigt
    Lycka till!
    Joo, jag får nog göra det Just för att det faktiskt var hon som var mest på så borde hon inte tycka det är konstigt, right?

  16. #1786

  17. #1787
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Joo, jag får nog göra det Just för att det faktiskt var hon som var mest på så borde hon inte tycka det är konstigt, right?
    Borde inte vara några problem alls även om det gått några dagar, visar väl egentligen att du själv inte är allt för 'desperado' och skriver direkt och är för på.
    Om du förstår vad jag menar?

  18. #1788
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Exakt, hon kanske gillar dig men tror du inte gillar henne p.g.a tidigare beteende, så då vågar hon inte kontakta dig.
    Det är bara o fråga på, absolut inget konstigt
    Det låter ju ganska rimligt faktiskt Lite segt att jag inte märkte det den kvällen faktiskt... Hon är ju riktigt söt, sååå

  19. #1789

  20. #1790
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Borde inte vara några problem alls även om det gått några dagar, visar väl egentligen att du själv inte är allt för 'desperado' och skriver direkt och är för på.
    Om du förstår vad jag menar?
    Good point! Har faktiskt inte tänkt på det så, haha Får ta o snacka med henne imorn, tror jag

  21. #1791
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Exakt, tror hon kommer glatt ge dig allt från telefonnummer till msn
    Förhoppningsvis, ja!

    Sry för dubbel..

  22. #1792
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Exakt, tror hon kommer glatt ge dig allt från telefonnummer till msn
    Exakt.

    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Good point! Har faktiskt inte tänkt på det så, haha Får ta o snacka med henne imorn, tror jag
    I tv serier och sånt brukar dom ju säga att man ska vänta 3 dagar eller något sånt.
    Även om det är tv så kanske det ligger något i det, att du vill försöka ligga lite lågt i början för att sedan höra av sig och börja prata ofta med personen.

  23. #1793
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Exakt.



    I tv serier och sånt brukar dom ju säga att man ska vänta 3 dagar eller något sånt.
    Även om det är tv så kanske det ligger något i det, att du vill försöka ligga lite lågt i början för att sedan höra av sig och börja prata ofta med personen.
    Joo, det kan ju mycket väl vara så Man vill såklart inte verka allt för desperat!

  24. #1794
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Joo, det kan ju mycket väl vara så Man vill såklart inte verka allt för desperat!
    Precis, då blir det bara lite patetiskt på något sätt istället.

  25. #1795
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Precis, då blir det bara lite patetiskt på något sätt istället.
    Agreed!

    Sen så är det ju valborg nästa helg, perfekt tillfälle att ses! hihi

  26. #1796
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Agreed!

    Sen så är det ju valborg nästa helg, perfekt tillfälle att ses! hihi
    Haha bara att köra på!

  27. #1797
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Haha bara att köra på!
    Mjoo

    Sen så är ju hon kompis med en av tjejerna vi brukar umgås med. Det kanske blir lite mer "casual" då, if you know what I mean

  28. #1798

  29. #1799
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ah, det brukar göra så man kan ses ännu mer, vilket förhoppningsvis är bra
    Joomen precis

  30. #1800
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ah, det brukar göra så man kan ses ännu mer, vilket förhoppningsvis är bra
    +1

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in