1. #3331

  2. #3332
    Tycker det kan bli lite för mycket med tjejen ibland. Jag ville liksom ha ett uppehåll nu för att det blivit lite mycket, hinner inte med allt jag borde göra etc. vi har vart tillsammans länge (2 år) så vi vet ju vart vi har varandra. Dock så åkte jag på någon jävla körtelfeber nu och vi har inte träffats på typ 2-3 veckor.

    Nu till det sjuka, faaan va gött det är att få vara ensam ett tag? Är det bara jag som känner det, eller har ni andra också tyckt att fan va gött att kunna vara för sig själv (inte när jag var som mest sjuk då utan nu när det lagt sig ett tag och jag fortfarande är i "smittzon"). Man kan softa typ vi datorn få ett samtal typ, smsa lite å blablabla. Man vet att man har någon, men känner sig som en singel..

    Vill bara veta om någon annan känt något liknande?
    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  3. #3333
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Men vill man bara vänner är det väl sådant man får räkna med? Du sa ju det själv igår, kände inte mer än som vän för henne. haha..
    jo men, jag har inte kommit över henne än.. gått idag 4 dagar sen hon gjorde slut, hon gjorde det igår! men jag ska skita i henne, och sen ta kontakt med henne så jag kan vara vän med henne, så slipper jag bli av med henne. men hon slipper såra mig mer!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  4. #3334
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    jo men, jag har inte kommit över henne än.. gått idag 4 dagar sen hon gjorde slut, hon gjorde det igår! men jag ska skita i henne, och sen ta kontakt med henne så jag kan vara vän med henne, så slipper jag bli av med henne. men hon slipper såra mig mer!
    Nej nej det inte fel att du inte kommit över henne än , tiden läker alla sår det kommer lösa sig och allting blir bra igen jag lovar! har själv kommit över en brud man var tsm med i nästan 2 år så
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  5. #3335
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Nej nej det inte fel att du inte kommit över henne än , tiden läker alla sår det kommer lösa sig och allting blir bra igen jag lovar! har själv kommit över en brud man var tsm med i nästan 2 år så
    precis! ska komma över henne, sen ta kontakt med henne så man kan vara "VÄN" med henne! kommer skita i hennes killar! ska fan skaffa tjej!


    Btw, DET VAR JAG SOM TOG HENNES OSKULD! så killarna kommer bli besvikna!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  6. #3336
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    precis! ska komma över henne, sen ta kontakt med henne så man kan vara "VÄN" med henne! kommer skita i hennes killar! ska fan skaffa tjej!
    Min brud ville ju att vi skulle kunna se en film och gå på promenader , jag sa tvär nej asså det går ju inte skulle enligt mig kännas as konstigt , hälsar ju på henne dom få gångerna jag ser henne räcker så , jaa mannen det finns massa goa flickor

    hahahahhahahahhhaahah
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  7. #3337

  8. #3338
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Min brud ville ju att vi skulle kunna se en film och gå på promenader , jag sa tvär nej asså det går ju inte skulle enligt mig kännas as konstigt , hälsar ju på henne dom få gångerna jag ser henne räcker så , jaa mannen det finns massa goa flickor

    hahahahhahahahhhaahah
    Jag skiter i henne atm! hon har inte skrivit till mig på hela dagen! jag har inte sagt till henne att inte skriva heller! så lika bra att jag kommer över henne, och sen möter henne lite sällan sen, men typ har kul som vänner! (hon bor i norrköping, jag göteborg)
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Jag har väl samma problem som du, har en tjej jag oxå måste komma över. Tar mig dock aldrig i kragen, mår jävligt dåligt men bra ibland med. Bättre att ha 2 st o pendla imellan

    haha, antar att hon tog din med?
    Yes det gjorde hon och är glad att ingen sleten jävla skitbrud tog den, utan en riktig!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  9. #3339

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    ja... tills jag fick reda på att julia fick en kyss av en kille igår, jag bråkade med henne och bar henne att fara åt helvete. mår än idag dåligt av det, men det jobbiga är, julia ville inte ens kyssa han. han drog till sig henne! hon backade sen undan och kollade bort.. aja.. julia och jag har iaf pratat och jag ska släppa henne. det blir bäst så!
    Du kan ju inte förvänta dig att hon ska leva i celibat och inte träffa en enda kille för att du fortfarande gillar henne , ni har ju gjort slut och är bara vänner nu väl ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  10. #3340
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Mwidén Visa inlägg
    Tycker det kan bli lite för mycket med tjejen ibland. Jag ville liksom ha ett uppehåll nu för att det blivit lite mycket, hinner inte med allt jag borde göra etc. vi har vart tillsammans länge (2 år) så vi vet ju vart vi har varandra. Dock så åkte jag på någon jävla körtelfeber nu och vi har inte träffats på typ 2-3 veckor.

    Nu till det sjuka, faaan va gött det är att få vara ensam ett tag? Är det bara jag som känner det, eller har ni andra också tyckt att fan va gött att kunna vara för sig själv (inte när jag var som mest sjuk då utan nu när det lagt sig ett tag och jag fortfarande är i "smittzon"). Man kan softa typ vi datorn få ett samtal typ, smsa lite å blablabla. Man vet att man har någon, men känner sig som en singel..

    Vill bara veta om någon annan känt något liknande?
    Jag kände precis samma sak. Dock tog det ju slut mellan mig och min tjej så.

    Men alltså, det är klart att du som kille behöver lite tid för dig själv ibland, kan vara skönt att inte ses på någon vecka eller så ibland.

    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Du kan ju inte förvänta dig att hon ska leva i celibat och inte träffa en enda kille för att du fortfarande gillar henne , ni har ju gjort slut och är bara vänner nu väl ?
    Det är dock nästan för tidigt att gå och hålla på. De har precis gjort slut i princip. Dock ska jag inte säga ett skit då jag gjorde i princip samma sak (värre) men jag tycker inte att jag gjorde rätt för det.

  11. #3341
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Du kan ju inte förvänta dig att hon ska leva i celibat och inte träffa en enda kille för att du fortfarande gillar henne , ni har ju gjort slut och är bara vänner nu väl ?
    jomen, hon har lovat att hon inte skulle börja med en killle på en stund, jag har ju fortfarande känslor för henne!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  12. #3342
    Citat Ursprungligen postat av Mwidén Visa inlägg
    Tycker det kan bli lite för mycket med tjejen ibland. Jag ville liksom ha ett uppehåll nu för att det blivit lite mycket, hinner inte med allt jag borde göra etc. vi har vart tillsammans länge (2 år) så vi vet ju vart vi har varandra. Dock så åkte jag på någon jävla körtelfeber nu och vi har inte träffats på typ 2-3 veckor.

    Nu till det sjuka, faaan va gött det är att få vara ensam ett tag? Är det bara jag som känner det, eller har ni andra också tyckt att fan va gött att kunna vara för sig själv (inte när jag var som mest sjuk då utan nu när det lagt sig ett tag och jag fortfarande är i "smittzon"). Man kan softa typ vi datorn få ett samtal typ, smsa lite å blablabla. Man vet att man har någon, men känner sig som en singel..

    Vill bara veta om någon annan känt något liknande?
    Känner typ som dig, blir lite för mycket ibland. Tänker ofta på att ta ett uppehåll, men inser att jag älskar henne för mycket
    saknar fan att vara singel ibland..

  13. #3343
    Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    Känner typ som dig, blir lite för mycket ibland. Tänker ofta på att ta ett uppehåll, men inser att jag älskar henne för mycket
    saknar fan att vara singel ibland..
    gör så att ni pratar med dom och säger att ni vill ha lite mellanrum! (säg inte att ni vill göra slut, ni kommer ångra det!)
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  14. #3344
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    gör så att ni pratar med dom och säger att ni vill ha lite mellanrum! (säg inte att ni vill göra slut, ni kommer ångra det!)
    får se hur det blir, hon ska vara borta mestadels av lovet nu

  15. #3345
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Jag har inte varit direkt singel ändå. Gick direkt från ett förhållande till ett annat. Känns jävligt härligt med nytt förhållande men samtidigt lite konstigt.

  16. #3346
    Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    Känner typ som dig, blir lite för mycket ibland. Tänker ofta på att ta ett uppehåll, men inser att jag älskar henne för mycket
    saknar fan att vara singel ibland..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag kände precis samma sak. Dock tog det ju slut mellan mig och min tjej så.

    Men alltså, det är klart att du som kille behöver lite tid för dig själv ibland, kan vara skönt att inte ses på någon vecka eller så ibland.
    Skönt att man inte är ensam att gå i dem tankarna, nu börjar det ju dock närma sig student osv, så hon har väl planer på att flytta direkt efter. Vem vet kanske flyttar man in, men var ska man ha mopparna och biljäveln
    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  17. #3347
    nu har jag äntligen gett oss mellanrum i 2 veckor, inget mobilnummer eller skype kontakt! känner mig stolt, för det var jag som tog steget och insåg det hela.
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  18. #3348
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Jaa, vad ska man säga... Saknar henne lite även fast hon var en äcklig slampa.. :/
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  19. #3349
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Jaa, vad ska man säga... Saknar henne lite även fast hon var en äcklig slampa.. :/
    Hmm, hur fan kan man sakna någon som gjorde det där? Såg även en relationsstatus på Facebook igår också, nu är hon ihop med honom... Vafan ska jag göra??

    Sorry för dubbel.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  20. #3350
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Hmm, hur fan kan man sakna någon som gjorde det där? Såg även en relationsstatus på Facebook igår också, nu är hon ihop med honom... Vafan ska jag göra??

    Sorry för dubbel.
    Säg till din kompis hon kullar att hon är opålitlig..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  21. #3351
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Säg till din kompis hon kullar att hon är opålitlig..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Det är inte min kompis, känner honom inte. Sett honom en gång... Han är kaxig som fan på SMS men sen när man ringer upp då är han skit trevlig och ba: Jag vill dig inget illa och vill bara att du ska sluta vara arg och bla bla bla... Less man blir!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  22. #3352
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Säg till din kompis hon kullar att hon är opålitlig..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Bara onödigt att lägga ner sin tid på det, låt ****n få smutsa ner sig
    Däremot kan du ju ge tillbaka mot killen om du nu skulle träffa på honom någon gång.

  23. #3353
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    Bara onödigt att lägga ner sin tid på det, låt ****n få smutsa ner sig
    Däremot kan du ju ge tillbaka mot killen om du nu skulle träffa på honom någon gång.
    Mjo, kommer dock aldrig att träffa på honom. Hon kommer dock börja i min skola nu efter lovet... Kommer fan att se henne varje dag, hur fan ska jag klara det?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  24. #3354
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Mjo, kommer dock aldrig att träffa på honom. Hon kommer dock börja i min skola nu efter lovet... Kommer fan att se henne varje dag, hur fan ska jag klara det?
    Försök ignorera henne..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  25. #3355
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Försök ignorera henne..
    Kan ju fan inte, saknar henne fan redan ju!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  26. #3356
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Kan ju fan inte, saknar henne fan redan ju!
    Okej, jadu.. Förstår precis hur du känner, men jag lyckades ignorera henne. Har inte pratat/smsat med henne på 2 månader.. Tänker fortfarande på henne lite då och då, men nu har jag nya flickvännen att fokusera på.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  27. #3357
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Okej, jadu.. Förstår precis hur du känner, men jag lyckades ignorera henne. Har inte pratat/smsat med henne på 2 månader.. Tänker fortfarande på henne lite då och då, men nu har jag nya flickvännen att fokusera på.
    Jo, ska försöka. Men kommer som sagt bli jävligt svårt i skolan sen...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  28. #3358

  29. #3359
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Har 4 månader idag med min flickvän

  30. #3360
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Har 4 månader idag med min flickvän
    Grattis! Skoj att det går bra

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in