1. #3571
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Tillsammans med Tabby
    åh fyfan, me want!!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #3572
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    åh fyfan, me want!!
    DIBS!
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  3. #3573
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    DIBS!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  4. #3574
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Igår så kom jag överens med tjejen att vi skulle försöka igen,
    men tror ni inte på fan att hon ska göra allt för att reta upp mig?
    Hon vet att jag hatar att få dessa gubbar i sms ( , , )
    men lik förbannat så gör hon det.
    Så jag sa till henne: "-Men gud vad du verkar ta detta seriöst"
    som svar får man: "-Vadårå? "
    Får snart nå jävla psykbryt..

  5. #3575

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Igår så kom jag överens med tjejen att vi skulle försöka igen,
    men tror ni inte på fan att hon ska göra allt för att reta upp mig?
    Hon vet att jag hatar att få dessa gubbar i sms ( , , )
    men lik förbannat så gör hon det.
    Så jag sa till henne: "-Men gud vad du verkar ta detta seriöst"
    som svar får man: "-Vadårå? "
    Får snart nå jävla psykbryt..
    Hur orkar du störa dig på sånt ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  6. #3576
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Hur orkar du störa dig på sånt ?
    = använder hon när nått är fel
    = använder hon när hon är sarkastisk
    = för att hon vet att jag hatar dom..

  7. #3577

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    = använder hon när nått är fel
    = använder hon när hon är sarkastisk
    = för att hon vet att jag hatar dom..
    haha
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #3578
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    åh fyfan vad jag känner igen mig. Flickor är konstiga skapelser alltså!
    ibland är det skönt att skriva av sig, särskilt när man inte har någon riktigt förstående vän eller någon att prata med, känns liksom lättare att prata ut här
    aja, skönt att du verkar ha det bra med den nya flickan.
    Jag har det helt perfekt med den nya flickan, hon gör ingenting fel någonsin. Det bästa är att jag har kunnat prata med henne om allting innan, om hur skit mitt förhållande var mot slutet o.s.v. Dock kommer det stora dilemmat sen, vem fan ska jag prata med nu om jag måste prata av mig?

    Dock är ingenting fel i mitt förhållande så jag måste ju inte det, men ändå.

    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Oj va jobbigt med att hon gick på krogen o skit o mordhotar hahahah serriöst så larvigt av henne , låter som vi båda hade 2 riktigt skit brudar
    Alltså, att gå på krogen med några polare och så är väll helt OK ibland antar jag? Det jag störde mig på var att hon träffade killar där som hon umgicks med hela natten o.s.v. och sen blev hon hemlighetsfull av sig samtidigt som hon blev mer kontrollerande av min mobil, facebook och kollade t.om. min mail. Att hon blev sur kan jag förstå, dock larvigt att hota.

  9. #3579
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Fyfan vad jag känner igen stora delar. Jag fick inte ens prata med mina egna klasskompisar sålänge hon inte kände dem sen innan.

    *Onödig historia i spoilern*
     

    Känner bara för att skriva av mig lite.
    En helt vanlig dag när jag var påväg hem från skolan så såg jag min väldigt trevliga klasskamrat på busshållplatsen. Började prata, satt på bussen och snackade och så. Sen skulle vi av en händelse av på samma ställe också så vi snackade påväg till busshållplatsen (hon skulle gå vidare efter det). Får ett sms några timmar senare när man sitter och lirar lika glad som man alltid är när man inte har några läxor. Då kommer det ett sms "Ring mig nu.." och jag anade genast trubbel. Efter ett samtal på ca 30 minuter där jag först dumt nog nekade att jag snackat med den tjejen (dumt gjort..) och sen erkännt att jag faktiskt satt på bussen bredvid henne.

    Dagen efter kom min dåvarande tjej fram till mig och var väldigt sur. Då hade jag ju gått på bussen på samma ställe som den här andra tjejen och hoppat av på samma. Det var tvunget att det skulle betyda att jag varit med henne och gjort en väldigt massa då såklart. I vilket fall så gjorde min flickvän slut för att hon inte kunde lita på mig för att jag lovat att aldrig snacka med någon tjej ifrån min klass.

    Dum som jag var så började jag självklart bli lite social med den trevliga andra tjejen då och det slutade inte bättre än att jag blev kär i henne. Mitt "ex" som precis gjort slut tjatade och bad om att jag skulle ändra på mig och då skulle hon ta mig tillbaka. Detta ville ju självklart inte jag utan jag försökte förklara att jag inte ville att det skulle bli jag och hon igen, uppenbart ville hon ju ha en anledning men det kunde jag ju inte ge henne. Då skulle ju hennes rädslor besannas då enda anledningen till att jag inte fick snacka med andra tjejer uppenbarligen var för att jag inte skulle vara otrogen?

    Jag träffade den här andra tjejen i slutet av veckan bara för att spela lite x-box och glo lite på film. Hade det riktigt trevligt och det slutade inte bättre än att vi började strula och att jag spenderade natten där (ingen var hemma, sammanträffande?). Ingenting speciellt hände egentligen men jag insåg att jag aldrig skulle kunna gå tillbaka till mitt ex. På lördagen så skulle jag dra till några polare och spela lite och helt enkelt ta det lugnt. Jag insåg att detta var det perfekta tillfället att "gå ut" med det då jag faktiskt blivit tillsammans med den här tjejen på fredagen. Veckan efter gjorde jag egentligen det dummaste som finns, istället för att vara ärlig mot alla och berätta det till deras ansikte så la jag ut en ny förhållandestatus på facebook. Detta såg självklart exet och klockan 2 på natten så ringde hon och mordhotade mig och sa att jag skulle ångra att jag någonsin träffade henne och att min nya flickvän skulle få ångra att hon någonsin började på skolan.

    Jag förstår att hon var arg men självklart var det här ett steg för långt. På måndagen i skolan gick jag och var orolig för min nya flickvän och försökte hålla ett vakande öka på henne. Dock verkade det inte behövas då mitt ex tydligen bara hade kommit med tomma hot.

    Jag skrev den här texten av två anledningar.
    1. Jag ville skriva av mig och berätta själva delen som fick mitt gamla förhållande att ta slut och mitt nya att ta form.
    2. Jag ville förklara att såna småsaker som att man inte får prata med vem man vill gör att man känner sig instängd.

    Många kommer säkert att tycka att jag var ett svin som gick in i ett förhållande så snabbt och som inte förklarade läget för mitt ex. Men som sagt är det inte hela historian jag har berättat. Bara själva "breakup-delen". Under sommaren hade hon blivit helt konstig. Hon blev mer och mer misstänksam samtidigt som hon var ute på krogen varje helg och träffade nya "kill-kompisar" som hon umgicks med hela natten och som följde henne till bussen o.s.v. Under sommaren hade hon även varit hemma hos några "kill-kompisar" och spelat tv-spel väldigt ofta. Gärna helt ensam och ingen annan fick följa med. Jag fick inte veta vilka killarna var eller hur hon träffat dom utan det var bara något jag skulle vänja mig vid. Fick gömde även sms och raderade hela tiden, något som hon aldrig gjort innan. Jag är inte den snokande typen men när hon från ingenstans bytar lösenord överallt (då jag visste dom) och samtidigt raderar sms som jag inte får se då dom är "hemliga" så är något konstigt. Jag är inte den svartsjuka killen med det blev droppen för mig. Det var till stor del därför jag (eller hon?) bröt upp hela förhållandet. Jag önskar att det inte blivit som det blivit mellan mig och henne då jag älskade henne men i slutet blev allting bara så konstigt. Jag önskar faktiskt att jag kunde vara kompis med henne men det är nog ganska omöjligt tyvärr. Jag har haft det väldigt trevligt med henne. Om det inte varit för svartsjukan skulle jag nog kämpat mer. Men med tanke på den så kände jag mig så instängd, jag fick inte göra någonting medans hon var på krogen varje helg och festa slut sina pengar. Sen förväntade hon sig att jag skulle bjuda henne på mat när vi var ute och handla när vi var ute bara för att hon supit bort sina pengar tillsammans med andra killar..

    Det var allt för mig, om ni undrar någonting eller om jag missat någonting så skriv gärna. Klockan är trots allt 1 och jag var uppe hela natten igår så jag har huvudvärk och är svintrött.

    Skulle verkligen inte säga att du är ett svin för att du blir tillsammans med någon annan kort efter att det tog slut med henne. Av det jag läst så är hon i mina ögon svinet. När hon säger åt dig att inte prata med andra tjejer, blir helt instängd osv. Det gör ju att du förlorar vänner osv.
    Jag har nämligen en kompis som vart tillsammans med en tjej som bor flera mil härifrån, jag var glad för hans skull osv. Jag menar han kunde iallafall träffa kompisarna när han var med henne vilket många andra jag känner inte kan. Men efter någon månad vart hon vädligt konstigt och barnslig (Det skrev väldigt mycket köns ord samt kiss och bajs hit och dit i deras loggar på facebook till varandra). Vilket jag lätt störde mig på då alla andra kunde se det..
    Men när dom varit tillsammans i några månader så var dom bara med varandra, alltså ena helgen hos honom andra hos henne och så fortsatte det. Skolkade även halva veckor i skolan för att vara med varandra. Idag bor han hos henne borta i Småland (jag och han bor i Stockholm vanligtivs då). Har inte pratat med honom sen jag vet inte hur länge, över ett halvår. Tycker bara att det är så tråkigt att man ska behöva förlora en vän pga att han blir helt instängd med sin flickvän och bara umgås med henne.

    Kände för att skriva av mig lite då alla andra gjorde det..

  10. #3580
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Alltså, att gå på krogen med några polare och så är väll helt OK ibland antar jag? Det jag störde mig på var att hon träffade killar där som hon umgicks med hela natten o.s.v. och sen blev hon hemlighetsfull av sig samtidigt som hon blev mer kontrollerande av min mobil, facebook och kollade t.om. min mail. Att hon blev sur kan jag förstå, dock larvigt att hota.
    Det där att hon umgicks med killar hela natten och mer hemlighetsfull kan inte vart kul asså , det är väll endå du som skulle vart mer kontrollernade av mobil mail fb inte hon som ur ute med massa killar på klubben.. , jaa sur men hota är som du säger riktigt larvigt antar att hon inte heller fick ut något av det heller?

    Men fan så trevligt att det rullar på bra med nya flickan då!
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  11. #3581
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Skulle verkligen inte säga att du är ett svin för att du blir tillsammans med någon annan kort efter att det tog slut med henne. Av det jag läst så är hon i mina ögon svinet. När hon säger åt dig att inte prata med andra tjejer, blir helt instängd osv. Det gör ju att du förlorar vänner osv.
    Jag har nämligen en kompis som vart tillsammans med en tjej som bor flera mil härifrån, jag var glad för hans skull osv. Jag menar han kunde iallafall träffa kompisarna när han var med henne vilket många andra jag känner inte kan. Men efter någon månad vart hon vädligt konstigt och barnslig (Det skrev väldigt mycket köns ord samt kiss och bajs hit och dit i deras loggar på facebook till varandra). Vilket jag lätt störde mig på då alla andra kunde se det..
    Men när dom varit tillsammans i några månader så var dom bara med varandra, alltså ena helgen hos honom andra hos henne och så fortsatte det. Skolkade även halva veckor i skolan för att vara med varandra. Idag bor han hos henne borta i Småland (jag och han bor i Stockholm vanligtivs då). Har inte pratat med honom sen jag vet inte hur länge, över ett halvår. Tycker bara att det är så tråkigt att man ska behöva förlora en vän pga att han blir helt instängd med sin flickvän och bara umgås med henne.

    Kände för att skriva av mig lite då alla andra gjorde det..
    Alltså, egentligen förlorade jag inga vänner så att säga då jag träffade de personerna för första gången när jag började ettan (går i tvåan nu och var tillsammans med henne i över två år). Jag blev av med mina gamla kompisar p.g.a. av att jag började i skolan i en annan stad. Dock kan det väll vara delvis hennes fel då jag började på samma skola som henne? Det berodde dock på att jag kände mig mer hemma i den staden då hon bodde där men även för att min mamma jobbade där och många gamla kompisar bor där. Dock fick jag inte lära känna några personer och när de försökte lära känna mig fick jag ignorera dom o.s.v. Det var väldigt frustrerande att ignorera ca halva klassen, blev på något sätt väldigt konstig stämning.
    Det låter faktiskt som att din kompis har lyckats träffa en helt vanlig tjej, hon vill att han bara ska vara med henne i princip. Tyvärr är det allt för många tjejer som är så nu för tiden.

    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Det där att hon umgicks med killar hela natten och mer hemlighetsfull kan inte vart kul asså , det är väll endå du som skulle vart mer kontrollernade av mobil mail fb inte hon som ur ute med massa killar på klubben.. , jaa sur men hota är som du säger riktigt larvigt antar att hon inte heller fick ut något av det heller?

    Men fan så trevligt att det rullar på bra med nya flickan då!
    Det kändes faktiskt riktigt illa, speciellt med tanke på att året innan hade hon börjat umgås med en kille som hon fick känslor för. Hon erkände detta när hon fick ett sms från honom när jag satt med mobilen i handen där det stod "Har du berättat för honom än?". Jag förlåt henne eftersom jag faktiskt älskade henne men efter det blev jag självklart smått svartsjuk. Jag gjorde ingenting åt min svartsjuka utan litade blint på henne. Sen att hon beskyllde mig för att vara otrogen antar jag att det bara var förskjutning (hon är otrogen och beskyller mig för det istället)?

    Det rullar på riktigt jävla bra, är så lycklig nu!

  12. #3582
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Alltså, egentligen förlorade jag inga vänner så att säga då jag träffade de personerna för första gången när jag började ettan (går i tvåan nu och var tillsammans med henne i över två år). Jag blev av med mina gamla kompisar p.g.a. av att jag började i skolan i en annan stad. Dock kan det väll vara delvis hennes fel då jag började på samma skola som henne? Det berodde dock på att jag kände mig mer hemma i den staden då hon bodde där men även för att min mamma jobbade där och många gamla kompisar bor där. Dock fick jag inte lära känna några personer och när de försökte lära känna mig fick jag ignorera dom o.s.v. Det var väldigt frustrerande att ignorera ca halva klassen, blev på något sätt väldigt konstig stämning.
    Det låter faktiskt som att din kompis har lyckats träffa en helt vanlig tjej, hon vill att han bara ska vara med henne i princip. Tyvärr är det allt för många tjejer som är så nu för tiden.
    Ja men tråkigt att du inte kunde lära känna nytt folk pga henne då. Alltså jag tycker på ett sätt att hon inte riktigt var värd dig, men å andra sidan har jag ju bara hört de dåliga sakerna nu så att säga.
    Kul att det är mycket bättre med nya tjejen iallafall.

    Angående att hon är en helt vanlig tjej stämmer väl delvis, lite skum är hon faktiskt som person. Men hon har ju även fått min kompis då att sluta skolan för att kunna flytta till henne. För att nu jobba på något telemarketing företag och tjäna skitdåligt. Tråkigt att det finns såna här personer öht som stänger en ute osv.

  13. #3583
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja men tråkigt att du inte kunde lära känna nytt folk pga henne då. Alltså jag tycker på ett sätt att hon inte riktigt var värd dig, men å andra sidan har jag ju bara hört de dåliga sakerna nu så att säga.
    Kul att det är mycket bättre med nya tjejen iallafall.

    Angående att hon är en helt vanlig tjej stämmer väl delvis, lite skum är hon faktiskt som person. Men hon har ju även fått min kompis då att sluta skolan för att kunna flytta till henne. För att nu jobba på något telemarketing företag och tjäna skitdåligt. Tråkigt att det finns såna här personer öht som stänger en ute osv.
    Det var lite smått trist ja. Jag nämner ju som sagt bara dom dåliga sakerna. Det fanns självklart helt underbara minnen med henne som när man var iväg på resor, när man hade kul o.s.v. men det försöker jag att inte tänka på dock. Då snöar man in på dom bra sakerna och blir bara ledsen. Jag är väldigt nöjd med mitt nya förhållande så det blir bra ja!

    Nej men fyfan vad trist! Han har i princip förstört sitt liv.

  14. #3584
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det var lite smått trist ja. Jag nämner ju som sagt bara dom dåliga sakerna. Det fanns självklart helt underbara minnen med henne som när man var iväg på resor, när man hade kul o.s.v. men det försöker jag att inte tänka på dock. Då snöar man in på dom bra sakerna och blir bara ledsen. Jag är väldigt nöjd med mitt nya förhållande så det blir bra ja!

    Nej men fyfan vad trist! Han har i princip förstört sitt liv.
    Lika bra att bara försöka tänka på de dåliga sakerna och försöka glömma henne helt då. Jag känner nämligen lite samma sak med mitt ex.

    Ja det är precis det jag också säger, han har bara kontakten med två kompisar. Resten vill han inte prata med säger han, vet inte vad jag eller resten har gjort men jag känner samtidigt att jag inte orkar bry mig då han ändå gett upp allting.

  15. #3585
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Nu har årorna blivit uppfällda.

  16. #3586
    Någon som har något tips på vad man kan bjuda ut/göra i helgen med en brud jag är på G med??
    Vi har bara träffats en gång innan, och självklart i skolan mm,,
    Jag gillar henne verkligen! Så, någon som är schysst?
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  17. #3587
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Någon som har något tips på vad man kan bjuda ut/göra i helgen med en brud jag är på G med??
    Vi har bara träffats en gång innan, och självklart i skolan mm,,
    Jag gillar henne verkligen! Så, någon som är schysst?
    Faktisk aldrig fel att faktisk fråga vad hon tycker om att göra annars finns ju de klassiska som bowling, bio/film eller nån middag eller restaurang! Annars kan du ju ta med henne och åka skridskor eller nåt brukar gå hem

  18. #3588
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Någon som har något tips på vad man kan bjuda ut/göra i helgen med en brud jag är på G med??
    Vi har bara träffats en gång innan, och självklart i skolan mm,,
    Jag gillar henne verkligen! Så, någon som är schysst?
    Bio och äta såklart!

    Mainstream så det bara skriker om det, men det finns ju en anledning till det..

    Fördelar:
    Du slipper underhålla henne, det sköter filmen
    Du slipper pinsamma tystnader, filmen talar ju!
    Du slipper se henne, det är mörkt i salongen!
    Ni har någonting att prata om när filmen är slut

    Nackdelar:
    Filmen tar slut

    Med mera..

  19. #3589
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Bio och äta såklart!

    Mainstream så det bara skriker om det, men det finns ju en anledning till det..

    Fördelar:
    Du slipper underhålla henne, det sköter filmen
    Du slipper pinsamma tystnader, filmen talar ju!
    Du slipper se henne, det är mörkt i salongen!
    Ni har någonting att prata om när filmen är slut

    Nackdelar:
    Filmen tar slut

    Med mera..
    Bio är nog det värsta man kan gå på med någon som man är på g med, det blir lixom ingen progress in de hela, man stannar på samma level, hur jävla socialt är det att bara sitta där och glo på en film?
    Har du möjligheten, bjud hem henne på filmkväll, en kvart in i filmen lyfter du armen, hon kommer förhoppningsvist krypa in i din famn och då jävlar blir det connection Bitches loveit, du kmr älska det aswell!
    Glöm inte följa henne HELA vägen hem efteråt!

    ONT: På g med en brud jag gillat ett tag nu, känns helt jävla underbart!
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  20. #3590

  21. #3591
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Bio är nog det värsta man kan gå på med någon som man är på g med, det blir lixom ingen progress in de hela, man stannar på samma level, hur jävla socialt är det att bara sitta där och glo på en film?
    Har du möjligheten, bjud hem henne på filmkväll, en kvart in i filmen lyfter du armen, hon kommer förhoppningsvist krypa in i din famn och då jävlar blir det connection Bitches loveit, du kmr älska det aswell!
    Glöm inte följa henne HELA vägen hem efteråt!

    ONT: På g med en brud jag gillat ett tag nu, känns helt jävla underbart!
    wöörd, filmkväll hemma är the way to go om du vill ligga! Inga skräckisar bara, gillar dom inte de så kommer de bara blir stelt.

  22. #3592
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Bio och äta såklart!

    Mainstream så det bara skriker om det, men det finns ju en anledning till det..

    Fördelar:
    Du slipper underhålla henne, det sköter filmen
    Du slipper pinsamma tystnader, filmen talar ju!
    Du slipper se henne, det är mörkt i salongen!
    Ni har någonting att prata om när filmen är slut

    Nackdelar:
    Filmen tar slut

    Med mera..
    Haha du bör nog tänka om ifall du inte ens vill se tjejen du gillar..

  23. #3593

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    kom hem drängfull inatt, uppskattades inte kan jag säga så idag mår man ju som man förtjänar. pissed of tjej och världens huvudvärk. köpte dock blommor till hemme och la på hennes kudde och skrev en liten lapp, så får väl hoppas hon blir lite gladare
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  24. #3594
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    kom hem drängfull inatt, uppskattades inte kan jag säga så idag mår man ju som man förtjänar. pissed of tjej och världens huvudvärk. köpte dock blommor till hemme och la på hennes kudde och skrev en liten lapp, så får väl hoppas hon blir lite gladare
    Full mitt i veckan?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #3595

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Full mitt i veckan?
    lill-lördag vafan skulle dock bara va lite chilldrickande, men det spårade lite och sen att man knappt haade ätit nått på 36 timmar gjorde ju inte saken bättre.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  26. #3596
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    lill-lördag vafan skulle dock bara va lite chilldrickande, men det spårade lite och sen att man knappt haade ätit nått på 36 timmar gjorde ju inte saken bättre.
    Var det inte du som sa att du hade börjat få problem med drickandet i en annan tråd?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #3597

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Var det inte du som sa att du hade börjat få problem med drickandet i en annan tråd?
    jag sa inte att jag hade problem, bara att jag drack lite mkt dock så har jag i princip slutat nu, dricker knappt längre. och bruden blir galen när jag dricker i veckorna så. men lixom, man måste ju få släppa loss lite nån gång ibland iaf! :Wub:
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  28. #3598
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Var det inte du som sa att du hade börjat få problem med drickandet i en annan tråd?
    Jo. Det var det.

    ...Men det är hans liv han förstör.

  29. #3599
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    jag sa inte att jag hade problem, bara att jag drack lite mkt dock så har jag i princip slutat nu, dricker knappt längre. och bruden blir galen när jag dricker i veckorna så. men lixom, man måste ju få släppa loss lite nån gång ibland iaf! :Wub:
    Då har du ju problem...

    Allting börjar med förnekelse.

  30. #3600

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Då har du ju problem...

    Allting börjar med förnekelse.
    tyvärr så har du nog rätt. menmen, har börjat få lite ordning på livet nu så tror faktiskt det ska bli bättre!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in