Sidan 54 av 160 Första ... 444525354555664104154 ... Sista
  1. #1591

  2. #1592
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Aah jag vet, men det var jag som gav polaren hans nummer.. så jävla osmidig är jag, förstörde redan allt igår som fan. o denna snubben har sagt till henne att de var jag som ringde, o det tror hon tydligen på :S o jag har ju redan sagt att jag inte vet någonting, så kan ju inte försvara mig direkt.. fick iaf ett sms imore : Så jävla onice o vakna upp o va sur, fan vad du ljuger seriöst. Man kan ju verkligen inte lita på någon :S
    Säg precis som det var till henne, visst var det kanske lite korkat av dig att ge ut numret, men det var ändå din kompis som gjorde fel och inte du.
    Lär ju bli ännu värre om hon får reda på att du ljög om det hela än att du berättar sanningen, eller hur?

    Finns på msn om det är något mer.

  3. #1593
    Bestämt att jag och tjejen ska träffas snart

    Edit 1337

  4. #1594
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    ska träffa mitt ex nu i veckan, men.. igår var hon på fest och var jävligt full, och jag var inte där. för ett tag sen lovade hon att hon inte hade gjort något dumt, men att hon inte kom ihåg vad hon hade gjort(?). Nu skrev hon att hon vet vad hon gjorde och att hon inte gjorde något annat än att dansa med andra, ja okej.
    men frågan är, kan man lita på henne? liksom jag vet inte om det är någon idé eftersom hon inte går på samma skola som mig och hon bor inte i samma kommun som mig, och hon är på fest ungefär varannan helg, vi kommer ju aldrig få tid att träffas då jag också har saker för mig, tycker ni jag borde lita på henne eller inte? egentligen är det ju ingen stor grej men ändå..
    Jag var tillsammans med henne förra vintern och tyckte om henne väldigt mycket, tills hon gjorde slut..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #1595

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    ska träffa mitt ex nu i veckan, men.. igår var hon på fest och var jävligt full, och jag var inte där. för ett tag sen lovade hon att hon inte hade gjort något dumt, men att hon inte kom ihåg vad hon hade gjort(?). Nu skrev hon att hon vet vad hon gjorde och att hon inte gjorde något annat än att dansa med andra, ja okej.
    men frågan är, kan man lita på henne? liksom jag vet inte om det är någon idé eftersom hon inte går på samma skola som mig och hon bor inte i samma kommun som mig, och hon är på fest ungefär varannan helg, vi kommer ju aldrig få tid att träffas då jag också har saker för mig, tycker ni jag borde lita på henne eller inte? egentligen är det ju ingen stor grej men ändå..
    Jag var tillsammans med henne förra vintern och tyckte om henne väldigt mycket, tills hon gjorde slut..
    Du borde ju kunna lita på henne?
    Har hon ljugit (dåligt ordval) eller något förut för dig? Om hon gjort det skulle iaf inte jag lita på henne :/

  6. #1596
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Du borde ju kunna lita på henne?
    Har hon ljugit (dåligt ordval) eller något förut för dig? Om hon gjort det skulle iaf inte jag lita på henne :/
    mjo det har du rätt i, men jag känner henne inte så jättebra. hon har förändrats mycket sen förra vintern, och jag kände henne väl inte riktigt då heller, det varade inte länge heller det förhållandet.
    mja, lite småsaker bara, inte t.ex om killar osv, bara lite småsaker..
    Jag vet inte om jag vågar lita på henne, hon är ju en ärlig person(vad jag märkt) men alkohol kan ju få en person att göra det mesta, och jag har aldrig varit med på nån fest där hon varit, så jag vet inte hur hon blir :/
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #1597
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    mjo det har du rätt i, men jag känner henne inte så jättebra. hon har förändrats mycket sen förra vintern, och jag kände henne väl inte riktigt då heller, det varade inte länge heller det förhållandet.
    mja, lite småsaker bara, inte t.ex om killar osv, bara lite småsaker..
    Jag vet inte om jag vågar lita på henne, hon är ju en ärlig person(vad jag märkt) men alkohol kan ju få en person att göra det mesta, och jag har aldrig varit med på nån fest där hon varit, så jag vet inte hur hon blir :/
    Svårt såntdär då man bor långt ifrån varan och inte kan veta riktigt vad den andre gör .. :/

  8. #1598

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    mjo det har du rätt i, men jag känner henne inte så jättebra. hon har förändrats mycket sen förra vintern, och jag kände henne väl inte riktigt då heller, det varade inte länge heller det förhållandet.
    mja, lite småsaker bara, inte t.ex om killar osv, bara lite småsaker..
    Jag vet inte om jag vågar lita på henne, hon är ju en ärlig person(vad jag märkt) men alkohol kan ju få en person att göra det mesta, och jag har aldrig varit med på nån fest där hon varit, så jag vet inte hur hon blir :/
    Kanske är lite hård. Men skulle jag vara du skulle jag nog inte varit tsm med henne, eftersom du inte har någon aning om vad hon gör eller vart hon är. Hon kan ju lika gärna gå runt och säga att hon är singel och knulla runt (troligtvis inte) utan att du skulle ha en aning om det?

  9. #1599
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Kanske är lite hård. Men skulle jag vara du skulle jag nog inte varit tsm med henne, eftersom du inte har någon aning om vad hon gör eller vart hon är. Hon kan ju lika gärna gå runt och säga att hon är singel och knulla runt (troligtvis inte) utan att du skulle ha en aning om det?
    Var tsm med en tjej som festade en del ,(Men vi bodde inte långt ifrån varan) Men hon festade en del , sen kom det tillslut fram att hon gjorde det , det och det med han , han och han .. Så om jag skulle ha en tjej nu som festade massa så skulle jag nog följa med .. heeh -

  10. #1600
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Kanske är lite hård. Men skulle jag vara du skulle jag nog inte varit tsm med henne, eftersom du inte har någon aning om vad hon gör eller vart hon är. Hon kan ju lika gärna gå runt och säga att hon är singel och knulla runt (troligtvis inte) utan att du skulle ha en aning om det?
    jo du har rätt, men jag tyckte väldigt mycket om henne, och skulle gärna ta reda på om det skulle kunna bli något igen, men det gör ju mig tveksam..
    asså vi bor inte så långt ifrån varandra, men nära är det ju ändå inte. Jag har haft kontakt med en hel del som var på festen, men skulle hon göra något tror jag ändå ingen skulle berätta det för mig, om du förstår?
    Hoffen: jo, det är ju det :/
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #1601

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Var tsm med en tjej som festade en del ,(Men vi bodde inte långt ifrån varan) Men hon festade en del , sen kom det tillslut fram att hon gjorde det , det och det med han , han och han .. Så om jag skulle ha en tjej nu som festade massa så skulle jag nog följa med .. heeh -
    Skulle nog följa med jag också, iallafall ibland för att kolla hur hon är..:p

    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    jo du har rätt, men jag tyckte väldigt mycket om henne, och skulle gärna ta reda på om det skulle kunna bli något igen, men det gör ju mig tveksam..
    asså vi bor inte så långt ifrån varandra, men nära är det ju ändå inte. Jag har haft kontakt med en hel del som var på festen, men skulle hon göra något tror jag ändå ingen skulle berätta det för mig, om du förstår?
    Hoffen: jo, det är ju det :/
    aa, förstår precis :/
    jobbigt med förhållanden som är en bit ifrån om man säger så XD

  12. #1602
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Skulle nog följa med jag också, iallafall ibland för att kolla hur hon är..:p
    Mest för att jag är lite ¨rädd¨ för att samma sak ska hända som med en tidigare ..

    Något jag ångrar så innerligt ..

  13. #1603
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Skulle nog följa med jag också, iallafall ibland för att kolla hur hon är..:p



    aa, förstår precis :/
    jobbigt med förhållanden som är en bit ifrån om man säger så XD
    ja, och nu var det längesen man fick något så man blir ju så jävla sugen ! xd
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #1604

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    ja, och nu var det längesen man fick något så man blir ju så jävla sugen ! xd
    hahahah sant
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Mest för att jag är lite ¨rädd¨ för att samma sak ska hända som med en tidigare ..

    Något jag ångrar så innerligt ..
    Man ska inte vara rädd egentligen, om du tycker om tjejen ska du satsa det som går. Annars går man runt och tänker på hur det hade varit om man verkligen gått in för det osv.

  15. #1605
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    hahahah sant


    Man ska inte vara rädd egentligen, om du tycker om tjejen ska du satsa det som går. Annars går man runt och tänker på hur det hade varit om man verkligen gått in för det osv.
    Jo ,, det är klart , Men den som orkar bläddra i tråden till oktober tror jag det var , kan få se varför jag känner så -

  16. #1606
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    jag tror jag har bestämt mig. Jag skiter i bruden, känns bara som det kommer skapa problem. Jag skiter i seriösa förhållanden och bara chillar, lever som jag gör nu.. lite ensamt men ändå bättre än att gå och oroa sig för att man inte kan lita på tjejen.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #1607

  18. #1608
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Skapar brudar något annat än problem?
    lycka! iallafall ett tag
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #1609

  20. #1610
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Och sen raka motsatsen tillslut
    sant..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  21. #1611
    Ah ,, då var det slut med tjejen

  22. #1612
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Ah ,, då var det slut med tjejen
    Ta hand om dig! :o
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  23. #1613
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Ta hand om dig! :o

  24. #1614
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Vet hur det är, Förjävligt...

    men du kommer över det ska du se!

  25. #1615
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Vet hur det är, Förjävligt...

    men du kommer över det ska du se!
    Aldrig känt så starkt för någon
    Men nu efter bara några månader var det ¨Är nog bäst om vi bara är vänner¨

  26. #1616
    Idag firar jag och sambon tre år. Längsta förhållandet jag haft, och jag har inte tröttnat <3

  27. #1617
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Aldrig känt så starkt för någon
    Men nu efter bara några månader var det ¨Är nog bäst om vi bara är vänner¨
    Varför det då?

  28. #1618

  29. #1619
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Varför det då?
    Ska prata med henne
    Fick ett sms på morgonen att ¨Jag måste prata med dig sen...¨
    Och fattade ju nästan vad det handlade om ,, så gick en halv dag och tänkta på det , sen när jag träffade henne så sa hon det där ,. sen var det inte så lätt att prata så fick vara .. Kan ju inte göra mycket åt det ..

    Men det har gått några månader ,, har vart bråk med ex. och massa skit , sen var det slut på allt det ,, och har känts jätte bra nu några veckor ,, ska man gå igenom allt det bara för att det sen ska ta slut när allt är bra ..

    och sist jag såg henne var i fredags , då var det ¨ah , ses på måndag¨ o så ,, så jag fattar inte ..

    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Fan va surt Hoffen!
    mmh

  30. #1620
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Ska prata med henne
    Fick ett sms på morgonen att ¨Jag måste prata med dig sen...¨
    Och fattade ju nästan vad det handlade om ,, så gick en halv dag och tänkta på det , sen när jag träffade henne så sa hon det där ,. sen var det inte så lätt att prata så fick vara .. Kan ju inte göra mycket åt det ..

    Men det har gått några månader ,, har vart bråk med ex. och massa skit , sen var det slut på allt det ,, och har känts jätte bra nu några veckor ,, ska man gå igenom allt det bara för att det sen ska ta slut när allt är bra ..

    och sist jag såg henne var i fredags , då var det ¨ah , ses på måndag¨ o så ,, så jag fattar inte ..



    mmh
    Jobbigt läge :/

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in