Sidan 55 av 160 Första ... 545535455565765105155 ... Sista
  1. #1621
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Jobbigt läge :/
    fan asso

  2. #1622
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    fan asso
    Fan vad tråkigt

    Är förövrigt snart 14 månader med min babe
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  3. #1623
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Fan vad tråkigt

    Är förövrigt snart 14 månader med min babe
    Grattis !
    , Något sånt jag trodde jag hade nu ..

  4. #1624
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Grattis !
    , Något sånt jag trodde jag hade nu ..
    Tackar !




    Är det bara jag som har sån tur att ha ens 2 minuter med moppe hem till min chey?
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  5. #1625
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Tackar !




    Är det bara jag som har sån tur att ha ens 2 minuter med moppe hem till min chey?
    Jag med..typ. Har inget körkort bara

  6. #1626
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Jag med..typ. Har inget körkort bara
    Är ju förjävla naiiz , haha där ser man
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  7. #1627
    Låter inte som om man kan få henne på andra tankar nu va ?

  8. #1628
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Är ju förjävla naiiz , haha där ser man
    Yes, längtar tills man får sitt jävla kort så att man kan börja köra moppe normalt.
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Låter inte som om man kan få henne på andra tankar nu va ?
    Låt henne höra av sig först iaf

  9. #1629
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Yes, längtar tills man får sitt jävla kort så att man kan börja köra moppe normalt.

    Låt henne höra av sig först iaf
    Tack .

    Det var typ ,, ¨Du .. Jag tycker att det är nog bättre ifall vi bara är vänner¨

    Jag : Mmh..


    Fan .. orkar inte dethär ..

  10. #1630
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Tack .

    Det var typ ,, ¨Du .. Jag tycker att det är nog bättre ifall vi bara är vänner¨

    Jag : Mmh..


    Fan .. orkar inte dethär ..
    Ska inte ge dig massa dumma tips nu som ändå inte kommer att funka. Men en smart idé kanske hade vart att prata med henne, få en anledning osv så kanske det känns lite bättre sen.

  11. #1631
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Ska inte ge dig massa dumma tips nu som ändå inte kommer att funka. Men en smart idé kanske hade vart att prata med henne, få en anledning osv så kanske det känns lite bättre sen.
    Mmh , okejj , tack

  12. #1632
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Mmh , okejj , tack
    nä fyfan, jag lider med dig mannen! sjukt jobbigt.. tråkigt att höra :/
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #1633
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    nä fyfan, jag lider med dig mannen! sjukt jobbigt.. tråkigt att höra :/
    Tack ,.

    Efter all den skiten man gått igenom , så tar det slut när allt det är över och man börjat känna att,, det känns bra .. Fan va knäckt man känner sig ´

  14. #1634
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Tack ,.

    Efter all den skiten man gått igenom , så tar det slut när allt det är över och man börjat känna att,, det känns bra .. Fan va knäckt man känner sig ´
    jag vet precis hur det känns.. det hände mig också för ett tag sen.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #1635
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    jag vet precis hur det känns.. det hände mig också för ett tag sen.
    Var bra nu i slutet , ända från början höll ett av hennes ex. på och skrev massa , slutade snacka med mig (var en av mina bästa vänner) och han sa förlåt ,, sen började han hålla på med henne en gång till , sa sen förlåt och det vart bättre , vi snackade igen , men sen blev det så igen att han slutade snacka med mig , skrev massa till henne om hur mycket han älskade henne o skit , och gjorde massa saker , då blev jag så trött på honom och berättade precis hur omogen han var , och att man inte bet´er sig så , då hotade han med spö , då retade jag upp honom ännu mer , och sen ännu mer , för då var jag så arg på honom ,.. då hade han hållit på så mycket så tjejen var hemma från skolan och tyckte vi skulle ta en paus .. .

    Så .. skulle jag gå till skolan dagen efter så skulle jag få spö ,, tänte att han vågar inte göra något så gick till skolan dagen efter .

    Slutade med att jag hade hjärnskakning och ´jätte ont i ryggen sen dess när jag rör mig för mycket .

    Men efter det slutade han iaf .. Och allt blev bra .. Och nu 2 veckor senare ,, är det plötslig slut ,, känner att , fan va värt

    Sen vet jag inte varför jag sitter och snackar om dethär här .. men känner att jag måste skrivca lite

  16. #1636
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    och att man inte bet´er sig så , då hotade han med spö

    Slutade med att jag hade hjärnskakning och ´jätte ont i ryggen sen dess när jag rör mig för mycket .

    Men efter det slutade han iaf .. Och allt blev bra .. Och nu 2 veckor senare ,, är det plötslig slut ,, känner att , fan va värt

    Sen vet jag inte varför jag sitter och snackar om dethär här .. men känner att jag måste skrivca lite

    Men va fan! En psykiskt normal kille gör ju inte så. Speciellt inte över en tjej han inte ens var tillsammans med.

    Hoppas det löser sig dig, låter som en riktigt jobbig situation du är i.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  17. #1637
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    [/U]
    Men va fan! En psykiskt normal kille gör ju inte så. Speciellt inte över en tjej han inte ens var tillsammans med.

    Hoppas det löser sig dig, låter som en riktigt jobbig situation du är i.
    Mm h

    Mmh - svårt att beskriva hur mycket jag gillar denhär tjejen , och trodde faktiskt att hon kände likadant , men .. ah ,. fan

  18. #1638
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Var bra nu i slutet , ända från början höll ett av hennes ex. på och skrev massa , slutade snacka med mig (var en av mina bästa vänner) och han sa förlåt ,, sen började han hålla på med henne en gång till , sa sen förlåt och det vart bättre , vi snackade igen , men sen blev det så igen att han slutade snacka med mig , skrev massa till henne om hur mycket han älskade henne o skit , och gjorde massa saker , då blev jag så trött på honom och berättade precis hur omogen han var , och att man inte bet´er sig så , då hotade han med spö , då retade jag upp honom ännu mer , och sen ännu mer , för då var jag så arg på honom ,.. då hade han hållit på så mycket så tjejen var hemma från skolan och tyckte vi skulle ta en paus .. .

    Så .. skulle jag gå till skolan dagen efter så skulle jag få spö ,, tänte att han vågar inte göra något så gick till skolan dagen efter .

    Slutade med att jag hade hjärnskakning och ´jätte ont i ryggen sen dess när jag rör mig för mycket .

    Men efter det slutade han iaf .. Och allt blev bra .. Och nu 2 veckor senare ,, är det plötslig slut ,, känner att , fan va värt

    Sen vet jag inte varför jag sitter och snackar om dethär här .. men känner att jag måste skrivca lite
    Helvete, ta nån polare och gå och banka skiten ur arslet. Tillåt för fan inte det där.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  19. #1639
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Var bra nu i slutet , ända från början höll ett av hennes ex. på och skrev massa , slutade snacka med mig (var en av mina bästa vänner) och han sa förlåt ,, sen började han hålla på med henne en gång till , sa sen förlåt och det vart bättre , vi snackade igen , men sen blev det så igen att han slutade snacka med mig , skrev massa till henne om hur mycket han älskade henne o skit , och gjorde massa saker , då blev jag så trött på honom och berättade precis hur omogen han var , och att man inte bet´er sig så , då hotade han med spö , då retade jag upp honom ännu mer , och sen ännu mer , för då var jag så arg på honom ,.. då hade han hållit på så mycket så tjejen var hemma från skolan och tyckte vi skulle ta en paus .. .

    Så .. skulle jag gå till skolan dagen efter så skulle jag få spö ,, tänte att han vågar inte göra något så gick till skolan dagen efter .

    Slutade med att jag hade hjärnskakning och ´jätte ont i ryggen sen dess när jag rör mig för mycket .

    Men efter det slutade han iaf .. Och allt blev bra .. Och nu 2 veckor senare ,, är det plötslig slut ,, känner att , fan va värt

    Sen vet jag inte varför jag sitter och snackar om dethär här .. men känner att jag måste skrivca lite
    åh, nu blir jag fan arg asså!
    vilken jävla kille..
    fan vad hemskt
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #1640
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Helvete, ta nån polare och gå och banka skiten ur arslet. Tillåt för fan inte det där.
    haha , hade jag bara kunnat/velat hade jag gjort precis det , men har vart vän me´n i flera år , så trodde det var precis vad jag skulle göra , men sen när jag väl var där så gick det bara inte , så höll i honom så han lugnade ner sig . Sen tog man några smällar ,, i rygg och huvet som drog i golvet då jag drog ner honom för att kunna hålla fast honom , men han fick tag runt nacken på mig och mitt huvud var det som tog i stengolvet först .

    Minns bara biten från när jag skulle ner på golvet me´n tills jag drog i huvet ..

    Så roligt var det , sen kom ju lite polare o drog iväg honom då han inte ville lugna ner sig ,, eller ge upp .

    Tjejen visste vad han tänkte göra , så hon skulle snacka med honom på morgonen , bara det att ... jag kom till skolan före henne , så när hno kom runt hörnet till våran korridor så började han precis -

    Så hon sa dagen efter när jag klagade på en jävla träningsvärk som bara blev värre o värre tills det gjord jätte ont när jag skulle ur sängen på morgonen , att ¨gör det ont där ? , där ` och där ? ¨ och petade på precis dom ställena som det gjorde som ondast , Då hade han tydligen dragit in mig i en skåps kant , (Riktigt vass kant på 90 grader) och sen gett mig en smäll innan han drog .

    Och det märkligaste är att ,, man inte kan minnas xp
    Men är kanske inget jag behöver komma ihåg ända , men jag fattar inte att det ska sluta så efter allt dethär .

    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    åh, nu blir jag fan arg asså!
    vilken jävla kille..
    fan vad hemskt
    Mmh ,.

  21. #1641
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    haha , hade jag bara kunnat/velat hade jag gjort precis det , men har vart vän me´n i flera år , så trodde det var precis vad jag skulle göra , men sen när jag väl var där så gick det bara inte , så höll i honom så han lugnade ner sig . Sen tog man några smällar ,, i rygg och huvet som drog i golvet då jag drog ner honom för att kunna hålla fast honom , men han fick tag runt nacken på mig och mitt huvud var det som tog i stengolvet först .

    Minns bara biten från när jag skulle ner på golvet me´n tills jag drog i huvet ..

    Så roligt var det , sen kom ju lite polare o drog iväg honom då han inte ville lugna ner sig ,, eller ge upp .

    Tjejen visste vad han tänkte göra , så hon skulle snacka med honom på morgonen , bara det att ... jag kom till skolan före henne , så när hno kom runt hörnet till våran korridor så började han precis -

    Så hon sa dagen efter när jag klagade på en jävla träningsvärk som bara blev värre o värre tills det gjord jätte ont när jag skulle ur sängen på morgonen , att ¨gör det ont där ? , där ` och där ? ¨ och petade på precis dom ställena som det gjorde som ondast , Då hade han tydligen dragit in mig i en skåps kant , (Riktigt vass kant på 90 grader) och sen gett mig en smäll innan han drog .

    Och det märkligaste är att ,, man inte kan minnas xp
    Men är kanske inget jag behöver komma ihåg ända , men jag fattar inte att det ska sluta så efter allt dethär .



    Mmh ,.
    Skit i om ni har varit polare i 10 år. Får han slå dig så får fan du slå tillbaka. Ta en polare imorrn och knocka arslet.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  22. #1642
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Skit i om ni har varit polare i 10 år. Får han slå dig så får fan du slå tillbaka. Ta en polare imorrn och knocka arslet.
    Lite sent nu .

    Men om det skulle vara så att han gjort någonting som fått henne att gör som hon nu gjort .. då .. då ..

    Men gissar att det är något jag isf aldrig kommer få veta .


    Bara för att skryta med hur misslyckad man är när det gäller förhållanden så postar jag ett inlägg från ¨tidigare i tråden , (Tjejen jag hade innan) (Var lite mer p12´a här än nu , så skyller mitt skrivande på det)
     
    Här kommer en lång förklaring på vad jag gjort dom senaste månaderna .. och vad som fått mig att tappa intresset för moppar,skolan allt ..
    Fattar inte hur man kan bli så ¨Förstörd¨ av något sånthär .. Känns inte som om jag bryr mig om någonting längre .. som om ingenting spelar någon roll ,Jag var tsm med en tjej som jag gillat ett bra tag förut men sen kom över henne, Men sen när vi blev tsm så kändes allt helt perfekt tills ..

    --------------------------------------------------------------------------------------
    Tidigare var jag för ´blyg för att det skulle kunna bli något , och hon gillade mig innan .
    Och vi försökte iaf , men det gick inte ..
    Men sen nu efter något år så hade jag kommit över det och började gilla en annan tjej som gillade mig .

    Men var fortfarande för blyg för att det skulle kunna bli något :/
    Sen vet jag inte om jag tillslut kanske gav upp eller något , men började snacka med ``den gamla tjejen igen´ och efter att vi träffats några gånger berättar hon att hon har känslor för mig .
    Och på något sätt glömde jag bara den tjejen som jag gillade och började hålla på med *Jenny igen.

    Och hon skrev på msn ``Gillar dig , men vet inte hur det skulle gå <3
    För hon visste hur blyg jag var förut sen det inte fungerade första gången.
    Men iaf så bestämde jag mig för att *NU FÅR DET VARA SLUT PÅ DETHÄR*

    Och vi träffades några gånger .. kollade lite film och lite sånt.
    Och allt bara flöt på , och plötsligt var vi tsm och det kändes inte längre som om det fanns något som jag var blyg för längre , och det är nog det bästa som hänt mig

    Allt var helt perfekt (nästan) tills hon en dag hon skrev (efter att hon vart på fest) , Jag måste berätta en sak för dig `,Men vill inte skriva det, säger det när vi träffas´´
    Och vi kunde inte träffas varandra på några dagar , och dom dagarna var jobbiga.. tänkte på allt som hon kanske skulle säga .. och tillslut blev det *tisdag då skulle vi vara .
    Började med att vi var med kompisar och då snackade vi inte om det .
    Men sen när alla dragit och vi blev ensamma så ställde hon sig och *kramade mig . Stod så i kanske 10 minuter . Helt tysta ute i mörkret . <br>Sen försökte jag få henne o se mig i ögonen men hon undvek min blick och stod med ansiktet mot bröstet``..
    Frågade , ´´Vad är det ?``
    Och hon började gråta .. Och berättade då om när hon var på festen och hade strulat runt med någon kille (som jag känner) .
    Hånglat men inget sex elr något sånt -
    Och hon hade gjort allt bara för att hon var *Full,Killen klängde - Och sen det att ``Hon tvivlade på sina känslor för mig ´´

    Men hon visste nu att ``Hon verkligen gillade mig och skulle aldrig göra om det´´
    Det slutade med att jag förlät henne .
    Och efter det var vi nästan hela tiden .
    Var med henne fredagen , och dagen efter skulle hon åka på fest hos en gammal kompis som jag också känner lite sådär ..)

    Men iaf . lördags kvällen smsade jag henne o frågade vad hon gjorde .. ville hålla lite koll på henne iaf efter vad hon gjorde på förra festen .

    Och jag skrev *Hej vad gör du ? =)<3
    *Hon *Inte så mkt*Jag *okej , stör jag elr ? b:
    Hon *Mmh , vi får snacka imorn*...

    Tyckte det verkade ganska konstigt . (Hon hade lite svårt o stava och hade druckit ganska mycket, så blev lite orolig att hon håll på som på andra festen)

    Men dagen efter träffades vi iaf , Och jag frågade hur det vart på festen .
    Hon hade träffat massa folk , och när jag smsade satt hon tydligen o snackade med putte,markus och några .

    Men sen var det inte mer med det .
    Jag åkte hem. och sen hörde jag inte av henne på hela dagen , så drog iväg ett sms
    och frågade lite vad hon gjort på dagen och lite sånt .
    Då hade hon tydligen vart o kollat på fotbolls match , det var putte som spelade - Sen hade hon kört hem honom .

    Jag frågade vem putte var .
    Hon sa att ``Hade tydligen lovat honom att jag skulle komma o kolla när han spelade . Då blev man lite orolig , men sen slutade jag tänka på det .

    Och satte mig med datan och gick in på `FB , addar kompisen som hon vart på fest på .
    Och hon skriv plötsligt

    *Är du tsm med&nbsp; Jenny ? ;o
    Jag skrev *Jah .. Vadårå ? :b

    Hon skrev *Bara så du vet så höll hon på med massa killar igår och sa att ni skulle göra slut o massa .
    Jag visste inte vad jag skulle svara .. blev helt .. Jah jag vet inte vad jag ska säga .
    Men skrev iaf , *Putte ?
    Hon skrev *Ja , hon sa att ni skulle göra slut till alla , och satt i hans knä .
    Hon hade sagt till henne , -Du harju redan kille!

    Hon hade sagt -
    Men jag ska ändå göra slut . -.-

    Hon hade snackat med henne , och då hade hon sagt ``Putte är bättre
    Och verkar som om bättre för henne var *Äldre . '

    Men sen frågade jag Jenny vad hon höll på med !?
    Och hon sa något i stil med ¨Jag ville berätta , jag ville verkligen och jag ville inte att det skulle bli såhär .

    Jag ville göra det på rätt sätt ! .

    Jag skrev : Hur tror du det kan bli rätt om du inte berättar !?
    Och sen började hon snacka om ¨Du är för bra för mig , och jag har inte haft dom rätta känslorna för dig , det var vad jag menade när jag sa att jag ¨inte hade dom riktiga känslorna för dig¨
    Men skrev då ¨Men varför sa du då inte det ist för o säga ¨Men jag vet nu att jag verkligen gillar dig och kommer aldrig göra om det¨ Sen gör det på första fest du åker på .
    Då skrev hon ¨
    Du är för bra för mig
    Varför brukar det låta så när någon tjej inte vågar berätta varför dom gör slut ..</u>

    Men sen efter att vi gjorde slut så får man höra att redan när vi var på ¨G¨ så hade hon frågat en kompis till mig om dom skulle ha sex

    Och det fick man veta NU .
    att dom hade inte gjort något bara för att hon ville inte att jag skulle få veta något .

    Sen en dag kom killen som hon strulat med på festen o säger förlåt för vad dom gjort på festen.. Jag sa att ¨Hon behövde ju inte göra som hon gjorde så det var ju inte ditt fel . Elr något liknande .

    Men sen när han fick veta vad hon sagt , att hon gjorde allt det bara för att han klängde så blev han arg på henne, dom var kompisar , men nu ville han nästan döda hne , han hade ju vart rädd för att berätta så han hade väntat tills nu (Men han hade inte klängt och hållt på , på festen .. han hade vart helt borta och låg på en soffa elr vad det var när hon började tjata om att dom skulle ha sex) , och hon hade inte druckit något på festen -Och hon hade tjatat på folk om att hon ville ha kondomer ..
    Och dom hade inte bara hånglat, dom hade gjort allt utom sex . /Vad jag vet nu iaf. Sen hade en tjej som går i samma klass som mig sagt åt henne , men hon hade bara ignorerat henne .
    Sen fick jag veta att hon skulle haft sex med putte på festen om dom bara haft kondomer och massa skit .. ---------------------------------------------------------------------------------
    Har varit så arg på henne , så har fått gått o lagt mig o sovit hela dagarna för att slippa tänka på det hela tiden .
    ---------------------------------------------------------------------------------
    Men nu vet jag inte hur bra skrivet dethär är .. har bara suttit o skrivit på nu, i några timmar..

    Denhär tjejen och jag har känt varandra sen vi var små , så det är en av anledningarna till att jag blir så arg på henne .
    Hur hon kunnat hålla på som hon gjort, och utan att jag fått veta någonting -
    Och sen att hon kunde stå och säga förlåt OCH ÄNDÅ LJUGA .

    Och sen att hon sen blir arg och skyller PRECIS ALLT på sin kompis
    Och säger att ¨Hade du aldrig sagt något hade dethär aldrig hänt¨
    (Hade hon inte sagt något hade jag aldrig fått veta och hon hade fortsatt med alla lögner.)
    Blir bara så arg .

    Nu man fattat hur äcklig hon är , och hur hon behandlar alla människor runtomkring sig.

    // Nu vart det lite dåligt då det inte gick posta på första försöket , kom fram massa symboler och jag har fått flytta ner rader o sånt bara för att all text åkte ihop ..
    Senast redigerat av Hoffen den 2011-04-04 klockan 22:25.

  23. #1643

  24. #1644
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Allt har varit skitbra med bruden dessa dagarna.. eller nej de har de inte, det blev bra igår. idag har de varit skitbra däremot. Jag är nog sveriges omoganste 18 åring vad det gäller vissa saker.. satt o snacka om fula tattueringar, då sa jag att min polare gjorde en på mig i lördags på fyllan.. han skrev "badass motherfucker" på mitt bröst. Gick väl lite sådär i början, hon ville inte tro på det. Men är ett perfekt exemplar på en kille som kunde ha gjort de. Så hon började tro på det mer o mer, men hon ville se bild innan hon trodde mig helt. När jag sa att jag skulle ta bild blev hon nervös som fan. (polarn drog igång med spritpennan på mitt bröst) o ja, jag skickade bilden..
    Hon trodde alltså på mig, jag drygade en liten stund till.. Tills hon blev riktigt arg, då sa jag att jag skojade. Tydligen började hon nästan gråta när hon såg bilden..
    Och aahh, nu pratar hon inte med mig längre, annars är hon världens goaste tjej med bästa humorn..

    De var ju inte meningen att hon skulle bli arg
    Tjejer tar inte lätt på skämt, men be om ursäkt och gör något kul tillsammans med henne ?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #1645

  26. #1646
    Fan .. allt känns ju bara bättre o bättre ...

    Fick precis ett sms av tjejen ,, eller .. ah ..

    Som sa att hon ville ge tillbaka presenten jag gav henne .. (Ett armband) Känns så .. ah ,, FAN ! KAN INTE FATTA ATT DET BLIVIT SÅHÄR !!

  27. #1647
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Fan .. allt känns ju bara bättre o bättre ...

    Fick precis ett sms av tjejen ,, eller .. ah ..

    Som sa att hon ville ge tillbaka presenten jag gav henne .. (Ett armband) Känns så .. ah ,, FAN ! KAN INTE FATTA ATT DET BLIVIT SÅHÄR !!
    Varför vill hon ge tillbaka armbandet för? Hon kan ju ha kvar det som ett minne, eller?

  28. #1648
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Fan .. allt känns ju bara bättre o bättre ...

    Fick precis ett sms av tjejen ,, eller .. ah ..

    Som sa att hon ville ge tillbaka presenten jag gav henne .. (Ett armband) Känns så .. ah ,, FAN ! KAN INTE FATTA ATT DET BLIVIT SÅHÄR !!


    Förlåt, men kunde inte hålla mig för skratt. HAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA HAHHAHAHAHHAHAHAHhaHHAHAHHAHH
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  29. #1649
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha håller faktiskt med..

    men aah, inte skoj
    Lite smått komiskt. Men självklart är det ju tråkigt..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  30. #1650
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Varför vill hon ge tillbaka armbandet för? Hon kan ju ha kvar det som ett minne, eller?
    nej, verkar inte som det .

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in