Sidan 61 av 160 Första ... 1151596061626371111 ... Sista
  1. #1801
    Med risk för att låta sjukt töntig och så, men vad ska jag skriva till henne? Vill inte att det ska låta fel på något sätt bara... Funkar det att skriva typ; "Tjeena Det var kul o träffas i fredags o jag skulle gärna vilja snacka lite mer med dig Man skulle inte kunna få ditt nummer? "

    Det här med att ta kontakt med folk, är som ni kanske ser, inte min starkaste sida direkt..

  2. #1802
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Med risk för att låta sjukt töntig och så, men vad ska jag skriva till henne? Vill inte att det ska låta fel på något sätt bara... Funkar det att skriva typ; "Tjeena Det var kul o träffas i fredags o jag skulle gärna vilja snacka lite mer med dig Man skulle inte kunna få ditt nummer? "

    Det här med att ta kontakt med folk, är som ni kanske ser, inte min starkaste sida direkt..
    Alltså du skulle ju kunna börja snacka med henne och bara fråga mer standard frågor; "Hur är det med dig då?" "Vad gör du?" tråkiga frågor jag vet.. men då kanske du inte är för på heller liksom.
    Annars kan du ju göra precis som du säger, att du säger att det var kul att träffa henne, att hon verkar som en härlig tjej och att du gärna skulle snacka mer med henne osv, och sen även fråga om nummer.

  3. #1803
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Alltså du skulle ju kunna börja snacka med henne och bara fråga mer standard frågor; "Hur är det med dig då?" "Vad gör du?" tråkiga frågor jag vet.. men då kanske du inte är för på heller liksom.
    Annars kan du ju göra precis som du säger, att du säger att det var kul att träffa henne, att hon verkar som en härlig tjej och att du gärna skulle snacka mer med henne osv, och sen även fråga om nummer.
    Äh, jag skriver nog nåt liknande det jag hade tänkt i början Får väl hoppas på det bästa bara

  4. #1804
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Äh, jag skriver nog nåt liknande det jag hade tänkt i början Får väl hoppas på det bästa bara
    Yes, du har ju inget att förlora.

  5. #1805
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Yes, du har ju inget att förlora.
    Exakt!

    Edit: Skrev såhär:

    Tjeena!

    Ville bara säga att det var kul att träffas i fredags Du verkar ju vara en rätt trevlig tjej o jag skulle gärna vilja snacka mer med dig Sååå, man skulle inte kunna få ditt nummer?

    Fingers crossed!
    Senast redigerat av pluppen den 2011-04-26 klockan 16:09.

  6. #1806

  7. #1807
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Säg som det är, om hon gillar dig lär hon bara bli skit glad oså. Det där såg bra ut
    Det jag hoppas på, hihi

  8. #1808
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    En månad med min tjej på lördag

  9. #1809
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  10. #1810
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Grattis mannen!
    Tackar

  11. #1811
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Exakt!

    Edit: Skrev såhär:

    Tjeena!

    Ville bara säga att det var kul att träffas i fredags Du verkar ju vara en rätt trevlig tjej o jag skulle gärna vilja snacka mer med dig Sååå, man skulle inte kunna få ditt nummer?

    Fingers crossed!
    Nu vill vi veta svaret också.

  12. #1812
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Nu vill vi veta svaret också.
    Absolut! Men hon verkar ju inte använda Facebook så flitigt, så jag får se när hon svarar

  13. #1813
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Absolut! Men hon verkar ju inte använda Facebook så flitigt, så jag får se när hon svarar
    Ja okej, I see!

  14. #1814
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    En månad med min tjej på lördag
    Grattis mannen
    _______________

    Gonna snap one dudes neck soon..

  15. #1815
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Grattis mannen
    _______________

    Gonna snap one dudes neck soon..
    Vadåra?

  16. #1816
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Vadåra?
    Sa åt en kille först att ge fan i Ellen, för jag vill inte att han ska prata med henne och hon vill inte prata med honom, sen i måndags smsa han henne igen och frågade hon ville börja umgås. Han fick en sista varning utav av mig nu, får väl se

  17. #1817
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Sa åt en kille först att ge fan i Ellen, för jag vill inte att han ska prata med henne och hon vill inte prata med honom, sen i måndags smsa han henne igen och frågade hon ville börja umgås. Han fick en sista varning utav av mig nu, får väl se
    AHa.. Lite stalker varning där alltså! Fattar att du kan va lite lack

  18. #1818
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Sa åt en kille först att ge fan i Ellen, för jag vill inte att han ska prata med henne och hon vill inte prata med honom, sen i måndags smsa han henne igen och frågade hon ville börja umgås. Han fick en sista varning utav av mig nu, får väl se
    Men om Ellen inte vill prata med honom är det ju bara att ge fan i att svara eller hur? Han lär ju inte fortsätta om han inte får något svar..

  19. #1819

  20. #1820
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    är du säker på att hon inte vill prata med honom? Annars är de ju bara för henne o ge fan i att svara så smsar han inte mer? problemet löst. Knappast lönt att åka på misshandel för en sån skitsak

    Edit: haha lite lite efter dig Quickz
    Haha gillar att någon tänker i samma banor som mig iallafall..

  21. #1821
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    AHa.. Lite stalker varning där alltså! Fattar att du kan va lite lack
    Nej egentligen inte, men dom två går i samma klass, visst att dom pratar med varandra i skolan gör mig inte ett piss, känner andra som går i den klassen så har koll där. Men den där lilla ****n ska akta sig, fem miljoner hjärtan hela tiden och skriver att hon är jätte fin.. Han passerar snart gränsen

    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Men om Ellen inte vill prata med honom är det ju bara att ge fan i att svara eller hur? Han lär ju inte fortsätta om han inte får något svar..
    De är ju inte så enkelt, som jag skrev till Pluppen nu så går dom i samma klass. Och jo han fortsätter, var med Ellen hela påsklovet, och jag var faktiskt med henne varenda sekund, förutom när hon va på toa och då var mobilen kvar i mitt rum. Men tro fan att han smsar morgon som kväll.

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    är du säker på att hon inte vill prata med honom? Annars är de ju bara för henne o ge fan i att svara så smsar han inte mer? problemet löst. Knappast lönt att åka på misshandel för en sån skitsak

    Edit: haha lite lite efter dig Quickz
    Eftersom dom går i samma klass så har hon ju inget emot att prata med honom, men hon vill inte prata med honom på det sättet han vill.
    Äsch gör inte mig något, inte så svårt att skrämma upp små 95:or, jävlas lite med han så ger han sig nog, han är så biff så lilla underviktiga Ellen kan nog brotta ner han.

  22. #1822
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Nej egentligen inte, men dom två går i samma klass, visst att dom pratar med varandra i skolan gör mig inte ett piss, känner andra som går i den klassen så har koll där. Men den där lilla ****n ska akta sig, fem miljoner hjärtan hela tiden och skriver att hon är jätte fin.. Han passerar snart gränsen



    De är ju inte så enkelt, som jag skrev till Pluppen nu så går dom i samma klass. Och jo han fortsätter, var med Ellen hela påsklovet, och jag var faktiskt med henne varenda sekund, förutom när hon va på toa och då var mobilen kvar i mitt rum. Men tro fan att han smsar morgon som kväll.



    Eftersom dom går i samma klass så har hon ju inget emot att prata med honom, men hon vill inte prata med honom på det sättet han vill.
    Äsch gör inte mig något, inte så svårt att skrämma upp små 95:or, jävlas lite med han så ger han sig nog, han är så biff så lilla underviktiga Ellen kan nog brotta ner han.
    Men det är väl bara för henne att berätta för honom att hon gärna är vän med honom (om hon nu vill det) och inget annat, att hon har kille redan etc.
    Fortsätter han efter det tycker jag att du kan sätta honom på plats för då är han ju fan efterbliven..

  23. #1823
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Absolut! Men hon verkar ju inte använda Facebook så flitigt, så jag får se när hon svarar
    Fick svar nu!

    Hon skrev: "Haha, detsamma! ********* är mitt, har du comviq? ".

    Snackar med henne @ Facebook nu o hon verkar va rätt pratglad

  24. #1824
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fick svar nu!

    Hon skrev: "Haha, detsamma! ********* är mitt, har du comviq? ".

    Snackar med henne @ Facebook nu o hon verkar va rätt pratglad
    Härligt lycka till nu!

  25. #1825
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  26. #1826
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Självklart, annars kan du ge dig fan på att det var sista gången vi hjälpte dig
    9 minuter sen gubben.. vi har redan fått svaret.

  27. #1827
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Härligt lycka till nu!
    Man tackar!
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Självklart, annars kan du ge dig fan på att det var sista gången vi hjälpte dig
    Kolla lite högre upp! hihi

  28. #1828

  29. #1829
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Såg det nu, tråden måste buggat sig eller något Sa ju att det skulle gå fint
    Haha Aa, det verkar som att du hade rätt! Det gillar vi!

  30. #1830
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in