Sidan 93 av 160 Första ... 43839192939495103143 ... Sista
  1. #2761
    Kan lära er ett knep om ni tycker era brudar hänger för mycket på er och alltid vara med dig. Pappa lärde mig detta och hans pappa lärde honom osv osv det går i släkten och ganska vanligt. Men de är ätt säga ganska strongt vad som gäller och vilka prioriteter de finns innan tjejen

    Te x, de jag sa, Du skall veta att jag vill vara med dig men jag har olika prioriteter

    1. Familj
    2. Närmsta vänner
    3. släkt
    4. du

    Funkar de inte så kan du vara tillsammans med någon annan..

    vi har snart 3 år om 3 månader.

  2. #2762

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    18
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Tappat stingen för att ragga brudar totalt , någon som kan hjälpa mig .
    Hittat en brud som jag tycker är riktigt schysst , snäll och go!
    Tycker hon är rätt nice , någon som kan hjälpa mig lite?

    Bifogade bilder Bifogade bilder  
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Och ja, snälla lämna mnf och kom över till flashback, speciellt om du lipar när du får lite kritik här.

  3. #2763
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Venne.. orkar inte med henne mer, känner inte för någon annan heller. inte ens leta upp nån random o sätta.. orkar helt enkelt inte, då blir de lätt att man bara tänker på henne även fast jag sa att jag inte ville ha med henne mer o göra. Har dock mig själv att skylla
    Släpp skiten, du tänker för mycket, lev istället.. Tvinga mig inte åka ner (ja ner) till Halmstad o få liv i dig

    Citat Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
    *bild*
    HAHAHAHAHA THOMAS din jävla tomte

  4. #2764
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  5. #2765

  6. #2766

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    man har väl mer lr mindre flicka nudå .. sjukt gullig sak! kanske vad i dom flestas ögon är en ritkigt snygg tjej. men vafan, utsidan är för töntar enda är dock att hon vägrar ta ngra initiativ. och vågar typ inte säga emot heller... förstår inte hur jag lyckas hitta såna tjejer hela tiden..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  7. #2767

  8. #2768
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Vart är det dåliga i det..?
    Hahahah!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  9. #2769
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Som ni vet sedan tidigare är jag och Ellen väldigt mycket med varandra. Nu kanske hon ska byta skola till samma skola som mig. Det sista jag gör just nu är att tvivla på hennes kärlek iaf

  10. #2770

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    man har väl mer lr mindre flicka nudå .. sjukt gullig sak! kanske vad i dom flestas ögon är en ritkigt snygg tjej. men vafan, utsidan är för töntar enda är dock att hon vägrar ta ngra initiativ. och vågar typ inte säga emot heller... förstår inte hur jag lyckas hitta såna tjejer hela tiden..
    Pic!

  11. #2771
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Som ni vet sedan tidigare är jag och Ellen väldigt mycket med varandra. Nu kanske hon ska byta skola till samma skola som mig. Det sista jag gör just nu är att tvivla på hennes kärlek iaf
    härligt! för miin del är det slut..
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  12. #2772
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Som ni vet sedan tidigare är jag och Ellen väldigt mycket med varandra. Nu kanske hon ska byta skola till samma skola som mig. Det sista jag gör just nu är att tvivla på hennes kärlek iaf
    Om ni ses så ofta kommer ni nästan att tröttna. Allvarligt, jag hade aldrig klarat det. Men fan vad jag klagar, de flesta brukar vilja träffa sina flickvänner. Jag undviker min, kanske borde tänka om?

  13. #2773
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    härligt! för miin del är det slut..
    Jorå! Fan va tråkigt Fabbe. Var ett jävla tag sen vi pratade nu?

    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Om ni ses så ofta kommer ni nästan att tröttna. Allvarligt, jag hade aldrig klarat det. Men fan vad jag klagar, de flesta brukar vilja träffa sina flickvänner. Jag undviker min, kanske borde tänka om?
    Vi har träffats i princip varje dag i 6månader nu. Vi verkar inte tröttna Jag har absolut inga problem att vakna upp och somna bredvid den jag älskar varje dag Haha jadu, alla gör ju de som är bra för sig

  14. #2774
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jorå! Fan va tråkigt Fabbe. Var ett jävla tag sen vi pratade nu?



    Vi har träffats i princip varje dag i 6månader nu. Vi verkar inte tröttna Jag har absolut inga problem att vakna upp och somna bredvid den jag älskar varje dag Haha jadu, alla gör ju de som är bra för sig
    Ja, ni sysselsätter ju er i en lekpark så svårsysselsatta är ni inte
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  15. #2775
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vi har träffats i princip varje dag i 6månader nu. Vi verkar inte tröttna Jag har absolut inga problem att vakna upp och somna bredvid den jag älskar varje dag Haha jadu, alla gör ju de som är bra för sig
    Det finns ju olika sätt att vara tillsammans på, jag har alltid behövt rätt mycket egentid. Får nästan panik när jag träffar någon för mycket, no matter vem det är. Dock kanske jag har gått lite över styr nu, jag har (förutom förra helgen) inte träffat flickvännen på 2-3 veckor. Har inte snackat i skolan och haft halv paus så vi har väll knappt ens snackat. Det dummaste är att.. jag inte saknar henne?

  16. #2776
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jorå! Fan va tråkigt Fabbe. Var ett jävla tag sen vi pratade nu?
    Ja aa det var det?
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  17. #2777

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Träffade en skitsnäll och bajssöt tjej på moppeteorin idag, tyvärr vågade man inte snacka med henne idag, men blir 4 timmar till man träffar henne imorgon och på söndag
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  18. #2778
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Skämde ut mig något grymt när jag prata med en tjej idag
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #2779
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Skämde ut mig något grymt när jag prata med en tjej idag
    Details?

  20. #2780
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det finns ju olika sätt att vara tillsammans på, jag har alltid behövt rätt mycket egentid. Får nästan panik när jag träffar någon för mycket, no matter vem det är. Dock kanske jag har gått lite över styr nu, jag har (förutom förra helgen) inte träffat flickvännen på 2-3 veckor. Har inte snackat i skolan och haft halv paus så vi har väll knappt ens snackat. Det dummaste är att.. jag inte saknar henne?
    Jo alla fungerar ju olika här i världen. Dock skulle jag aldrig klara av att vara ifrån Ellen i 3veckor, ifall jag inte var tvungen att göra det. Att du inte saknar henne känns dock lite oroväckande?

    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Ja aa det var det?
    Vi hade ju rätt bra kontakt ett tag

    Hittade 2 lite smått gulliga bilder ifrån somras



  21. #2781
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Kan ha åkt spårvagn med världens snyggaste/sötaste tjej igår, saken är den att jag vet vad hon heter också. Men att lägga till som vän på facebook känns allt för stalker varning..
    Kan ju tillägga att vi hade ögonkontakt flera gånger under resan som bara varade en kvart. Skulle ju vara guld att komma i kontakt med henne, men hur?

  22. #2782
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jo alla fungerar ju olika här i världen. Dock skulle jag aldrig klara av att vara ifrån Ellen i 3veckor, ifall jag inte var tvungen att göra det. Att du inte saknar henne känns dock lite oroväckande? [....]
    Jag tycker ju självklart inte det är roligt att inte träffa henne. Det känns ju smått oroväckande ja, därför jag förlitar mig på att ni tuffa stora killar på moppenet ska komma på vad det är för fel.

  23. #2783
    Inte helt säker, men jag kanske har sumpat min chans med en av de trevligaste och sötaste tjejen jag träffat på ett ganska bra tag... Fan att man alltid ska vara blyg när det faktiskt spelar roll!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  24. #2784
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    jag vet inte vad som har hänt med mej, förr skulle jag jämt hålla på och ha flickvänner, nu har jag liksom tappat suget efter allt, känns som man bara sitter hemma och mekar moped hela dagarna, jag hållde på med världens finaste tjej, och sånt men allting vändes bara, hon sluta höra av sej jag sluta höra av mej till slut för hon inte svara, tjejer är komplicerade,

    motorer finns det iallafall instruktions bok till,
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  25. #2785
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    jag vet inte vad som har hänt med mej, förr skulle jag jämt hålla på och ha flickvänner, nu har jag liksom tappat suget efter allt, känns som man bara sitter hemma och mekar moped hela dagarna, jag hållde på med världens finaste tjej, och sånt men allting vändes bara, hon sluta höra av sej jag sluta höra av mej till slut för hon inte svara, tjejer är komplicerade,

    motorer finns det iallafall instruktions bok till,
    Ta det lugnt lars, din drömtjej kommer

  26. #2786
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Details?
    Ínte så farligt imo, kryddade till det lite väl mycket Hon ringde mig jag svarar då "Är det Julia? Okej jag kände igen dig på (b)rösten. Hon började dock skratta (trodde att hon skulle bli arg) Sen frågade jag om hon ville träffas osv. Vilket hon ville , hon verkar trevlig också så de kanske kan bli något.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #2787
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Ta det lugnt lars, din drömtjej kommer
    slidern står ju hos grannen
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  28. #2788
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    slidern står ju hos grannen
    Jaaaaha?

  29. #2789
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jaaaaha?
    hon fryser ju annars i min bod
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  30. #2790
    Var med en tjej igår, Ledde till ett och annat..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in