Sidan 62 av 160 Första ... 1252606162636472112 ... Sista
  1. #1831
    Tja mnf det är såhär att jag gillar en tjej och hon är söt och så men jag känner henne inte så bra bara pratat lite på facebook typ. Vill verkligen lära känna henne men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Några tips??

  2. #1832

  3. #1833
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Fråga bara om hon vill ses i veckan, svårare än så är det inte Du kan ju börja med att skriva typ hej, vad gör du osv till en början i fb chatten. Sen helt enkelt bara ställa frågan "vill du ses i veckan?" eller till helgen
    Okej tack

  4. #1834

  5. #1835
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av derbigurra Visa inlägg
    Tja mnf det är såhär att jag gillar en tjej och hon är söt och så men jag känner henne inte så bra bara pratat lite på facebook typ. Vill verkligen lära känna henne men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Några tips??
    Precis som danielsson säger så är det la bara fråga henne!
    Du kan ju alltid fråga om hon vill ta en fika då det är rätt lätt att lära känna varandra genom att sitta och prata och ha kul.

  6. #1836
    hallå behöver typ hjälp eller något..
    har vart tillsammans nu med min tjej i 3 månader ca. jag är 94a hon 95a. och jag älskar henne så jävla mycke så de inte är sant, har inte haft förhållande osv innan.
    men hon älskar mig jättemycket osv, säger hon, och jag tror henne. men det känns så fel.. de är dels jobbigt att vi inte får sova hos varan under veckodagarna för då kommer hon inte upp tycker hennes föräldrar.. vi har 50min ca till varann komunalt. men de är inte så jobbigt.. men jag känner mig inte så omtyckt som det låter på henne.. hon ska vet ofta inte vet hon ska göra, och känns som att hon prioriterar mig ganska långt ner.. som nu till valborg ska hon va med några stycken under kvällen och sova hos en kompis senare. och hon ska sova hos henne på fredagen också.. och jag ska inte göra något speciellt alls.. känns då som att man kan umgås med mig under fredagen och göra annat resten av helgen, särskilt när det är samma människa hon ska sova hos 2 nätter i rad.. hon har även börjat prata mindre med mig känns de som. smsar inte lika mycket under dagarna i skolan osv. men kanske bara är jag som är typ konstig. vad göra?

  7. #1837

  8. #1838
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    hallå behöver typ hjälp eller något..
    har vart tillsammans nu med min tjej i 3 månader ca. jag är 94a hon 95a. och jag älskar henne så jävla mycke så de inte är sant, har inte haft förhållande osv innan.
    men hon älskar mig jättemycket osv, säger hon, och jag tror henne. men det känns så fel.. de är dels jobbigt att vi inte får sova hos varan under veckodagarna för då kommer hon inte upp tycker hennes föräldrar.. vi har 50min ca till varann komunalt. men de är inte så jobbigt.. men jag känner mig inte så omtyckt som det låter på henne.. hon ska vet ofta inte vet hon ska göra, och känns som att hon prioriterar mig ganska långt ner.. som nu till valborg ska hon va med några stycken under kvällen och sova hos en kompis senare. och hon ska sova hos henne på fredagen också.. och jag ska inte göra något speciellt alls.. känns då som att man kan umgås med mig under fredagen och göra annat resten av helgen, särskilt när det är samma människa hon ska sova hos 2 nätter i rad.. hon har även börjat prata mindre med mig känns de som. smsar inte lika mycket under dagarna i skolan osv. men kanske bara är jag som är typ konstig. vad göra?
    Kinda been there, done that.. Men det kan vara att du tänker för mycket på det själv också.
    Precis som danielsson säger så tycker jag att du ska prata med henne om det, hon kanske känner att hon inte haft tid att vara med vänner etc så mycket och vill ta igen det nu under valborgs helgen?

    Så prata med henne så fort ni ses nästa gång.

  9. #1839
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Kinda been there, done that.. Men det kan vara att du tänker för mycket på det själv också.
    Precis som danielsson säger så tycker jag att du ska prata med henne om det, hon kanske känner att hon inte haft tid att vara med vänner etc så mycket och vill ta igen det nu under valborgs helgen?

    Så prata med henne så fort ni ses nästa gång.
    ja de är det jag gör, tänker på det hela tiden för att jag är så jävla kär att de enda jag har i huvudet är ju henne-.- men de löser sig väl

  10. #1840

  11. #1841
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Du är nog lite väl nojig, klart man vill vara med kompisar ibland så är det ju bara. Men prata med henne om det så får du väl se vad som händer
    jo det är klart man vill. men hon kan ha inget att göra en dag, som hon vet kommer, och jag säger att jag vill träffas. och hon säger kanske, får se. sen så frågar någon annan henne, och då känns det som att hon glömmer mig helt.

  12. #1842

  13. #1843
    nu börjar hon bli emo och påstår att jag är värd något bättre, jag förtjänar någon annan, hon behandar mig inge bra osv... men det gör hon och det finns ingen annan.. hon har även inte bästa självförtroendet. kan det vara att hon menar det hon säger, pga självförtroende tex, eller försöker dumpa mig..

  14. #1844

  15. #1845
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    nu börjar hon bli emo och påstår att jag är värd något bättre, jag förtjänar någon annan, hon behandar mig inge bra osv... men det gör hon och det finns ingen annan.. hon har även inte bästa självförtroendet. kan det vara att hon menar det hon säger, pga självförtroende tex, eller försöker dumpa mig..
    Gör något kul tillsammans. Kan det vara något annat som gör henne deppig? Familjen,vänner osv?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #1846

  17. #1847

  18. #1848
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Nää, skulle tippa på att det är att hon vill att du ska fjäska för henne (varit med om exakt samma sak själv).
    Se till att inte bli någon toffel.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  19. #1849
    Citat Ursprungligen postat av Kakor Visa inlägg
    På onsdag träffar man 22 åriga bruden
    Blev ändrade planer på detta.

    Så det blir nu på Lördag, så ska åka dit då nervöst

  20. #1850
    Känns som att alla brudar blir trevligare och mer på nu mot sommaren

  21. #1851
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  22. #1852
    Grattis Ktm_Danielsson

  23. #1853
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Känns som att alla brudar blir trevligare och mer på nu mot sommaren
    Bara för att du lurar i dom alkoholhaltiga drycker
    Most stickpeople are black

  24. #1854
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  25. #1855
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Hahah vi är inte tillsammans eller något om du tror det, föredrar även blondiner så näädu
    årets löjligaste uttalande?
    du menar alltså att du kan dissa bruden för hon har fel hårfärg?

  26. #1856

  27. #1857
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Dissa? Vem ska jag dissa? Och nej jag kan väl inte råför vem jag blir kär i, brunett, blondin, svarthårig, rödhårig vad som helst.
    Men överlag tycker jag blondiner brukar vara snyggare
    Inget fel på brunetter, daywalkers heller
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #1858
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Bruden bor i princip hos mig nu, är hos mig nu även under skoldagar och får skjuts till skolan utav min farsa bara för henne skola ligger nära hans jobb, för jävla härligt

  29. #1859
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Bruden bor i princip hos mig nu, är hos mig nu även under skoldagar och får skjuts till skolan utav min farsa bara för henne skola ligger nära hans jobb, för jävla härligt
    Lova mig en sak iallafall, bli fan inte en sån som dissar kompisar bara för att han ska vara med sin tjej. Har flera såna vänner och jag hatar det.

  30. #1860
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Lova mig en sak iallafall, bli fan inte en sån som dissar kompisar bara för att han ska vara med sin tjej. Har flera såna vänner och jag hatar det.
    +1 som fan.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in