Sidan 70 av 160 Första ... 2060686970717280120 ... Sista
  1. #2071
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Bli ingen toffel som bara hänger med henne och skiter i polarna bara. Då får du med mig att göra..
    Haha, nejdå
    Most stickpeople are black

  2. #2072
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Haha, nejdå
    Duktig pojke.

  3. #2073
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ellen kom hem ifrån en klass resa för någon dag sedan, nu börjar ju folk lägga upp bilder på FB och så. Såg då att hon höll handen med en kille som jag sagt åt henne att jag vill inte att hon umgås med och så.. Humöret gick ifrån glatt till inte lika så glatt längre....
    Håller han jävla Karl på fortfarande?
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  4. #2074
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Håller han jävla Karl på fortfarande?
    Oja de gör han. Fan asså, har inte du nitat han förut kommer jag göra det.

  5. #2075
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Oja de gör han. Fan asså, har inte du nitat han förut kommer jag göra det.
    Jag vart nära på det när fick reda på att hon va med hnm på alla hjärtans dag men sen när man tänker efter. Vems fel är det egentligen? Om hon skulle iggat han och nt varit så "varm" på sms så skulle han ju säkert sluta med alla hjärtan osv?
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  6. #2076
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Jag vart nära på det när fick reda på att hon va med hnm på alla hjärtans dag men sen när man tänker efter. Vems fel är det egentligen? Om hon skulle iggat han och nt varit så "varm" på sms så skulle han ju säkert sluta med alla hjärtan osv?
    Myes. Dock så tror jag inte dom messar längre, hon får iaf inga mess ifrån han när hon är här. Det fick hon i början. Sen så skrev jag till han på FB att han låg jävligt risigt till och då slutade han med smsen iaf. Ska bli så jävla gött att dom 2 inte går på samma skola sen.

  7. #2077
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Myes. Dock så tror jag inte dom messar längre, hon får iaf inga mess ifrån han när hon är här. Det fick hon i början. Sen så skrev jag till han på FB att han låg jävligt risigt till och då slutade han med smsen iaf. Ska bli så jävla gött att dom 2 inte går på samma skola sen.
    Innan jag säger ngt så vill jag ba säga att jag inte har ngt emot dig och erat förhållande, just tryin to help då jag gått igenom det här redan.
    Iaf, säger ba Björn, man vet aldrig med den bruden. Trust me dude.. Efter det hon gjorde mot mig på alla hjärtans dag, fyfan asså.. Anyways, just sayin.
    Keep your head up, det är inte svårt att säga till en person att sluta smsa under en viss tid, och sen börja smsa igen. För att va helt ärlig så ser jag ba Karl som en känslig och go person, allt är inte hans fel.. Därför jag inte hoppa på hnm. Som sagt, allt har en anledning, och att han smsar med hjärtan osv har en anledning som du nog själv kan klura ut.
    Anyways bro, hoppas allt löser sig, vet hur det känns och det är fan inte kul.
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  8. #2078

  9. #2079
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Inte för att få dig på sämre humör. Men kan nästan lova att hon säger till den killen "men jag ska till Björn nu, hörs imon". Har själv gjort samma sak så.. menmen, man vet ju aldrig.
    Tänkte samma sak jag.. men då kan man ju undra varför hon gör så? I och med att hon valt att vara tillsammans med Hast nu.
    Snackade med en tjej igår som hade någon/några killar som gillade henne, men hon ville inte dissa dom för att hon gillade att känna sig omtyckt. Kan det vara samma sak för Ellen tro?
    Även om det blir att man är omtyckt på fel sätt.. men vad ska man göra? Tjejer är ju helt hjärndöda.

  10. #2080
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Tänkte samma sak jag.. men då kan man ju undra varför hon gör så? I och med att hon valt att vara tillsammans med Hast nu.
    Snackade med en tjej igår som hade någon/några killar som gillade henne, men hon ville inte dissa dom för att hon gillade att känna sig omtyckt. Kan det vara samma sak för Ellen tro?
    Även om det blir att man är omtyckt på fel sätt.. men vad ska man göra? Tjejer är ju helt hjärndöda.
    Hon har alltid älskat uppmärksamhet och älskar det fortfarande.. Hon gör nästan allt för det, även ljugit om att hon gjort vissa saker så hon får den uppmärksamheten.
    hon älskar även att bli omtyckt, minsta fel hon gör säger hon att hon ska gå döda dig sj eller ngt sådant att hon nt borde existera blablabla för att man ska ge henne uppmärksamhet and so on..
    Btw hon är mitt ex det är dfr jag vet allt detta^^
    Senast redigerat av acezz den 2011-06-16 klockan 19:44.
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  11. #2081
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Hon har alltid älskat uppmärksamhet och älskar det fortfarande.. Hon gör nästan allt för det, även ljugit om att hon gjort vissa saker så hon får den uppmärksamheten.
    hon älskar även att bli omtyckt, minsta fel hon gör säger hon att hon ska gå döda dig sj eller ngt sådant att hon nt borde existera blablabla för att bli man ska ge henne uppmärksamhet and so on..
    Btw hon är mitt ex det är dfr jag vet allt detta^^
    Jo jag vet att hon är ditt ex. Men alltså är man sån jävla attention whore så måste man ju prata med henne, få henne att ändra sig. Hellre vara omtyckt av en person som man själv också älskar än att vara omtyckt av massa stalkers och shits som inte betyder ett skit..

  12. #2082
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jo jag vet att hon är ditt ex. Men alltså är man sån jävla attention whore så måste man ju prata med henne, få henne att ändra sig. Hellre vara omtyckt av en person som man själv också älskar än att vara omtyckt av massa stalkers och shits som inte betyder ett skit..
    Jag försökte prata med henne om det tex i vintras, när vi va ihop då gick hon runt med linne i skolan med värsta pushupet och så frågar hon varför alla kollar på hennes bröst, jag ba men ta på dig typ en tshirt eller något? hon ba men det är inte min stil. Jag ba men vafan du kan ju inte gå runt sådär? Hon ba, aha ska jag ändra min stil nu också? blablablabla sluta med att hon blev arg osv.
    Hopplöst att prata med henne om sånna saker. Hon kanske går med på saker man säger till henne men hon fattar inte anledningen till det typ.. svårt att förklara Hon gillar att vara omtyckt av stalkers, en person är aldrig enough för henne.. Hur mkt uppmärksamhet man än ger henne vill hon ha mer hela tiden.
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  13. #2083
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Jag försökte prata med henne om det tex i vintras, när vi va ihop då gick hon runt med linne i skolan med värsta pushupet och så frågar hon varför alla kollar på hennes bröst, jag ba men ta på dig typ en tshirt eller något? hon ba men det är inte min stil. Jag ba men vafan du kan ju inte gå runt sådär? Hon ba, aha ska jag ändra min stil nu också? blablablabla sluta med att hon blev arg osv.
    Hopplöst att prata med henne om sånna saker. Hon kanske går med på saker man säger till henne men hon fattar inte anledningen till det typ.. svårt att förklara Hon gillar att vara omtyckt av stalkers, en person är aldrig enough för henne.. Hur mkt uppmärksamhet man än ger henne vill hon ha mer hela tiden.
    Då reagerar hon ju bara på fel sätt om hon blir arg när man pratar med henne.. Och saken är den att det finns ju inte så mycket mer att göra än att prata med henne.
    Förstår verkligen hur man kan må bättre av att få uppmärksamhet, speciellt när det är dålig uppmärksamhet.

  14. #2084
    Vill verkligen inte heller strö socker i de redan uppslagna såren, men av att läsa här är det nog det där inte en tjej att lita på.

  15. #2085
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Orkar int hålla på att citera och så.

    Men sure, jag förstår vad ni menar, att hon bara smsar han utan problem på tåget ner till mig och säger att han inte ska smsa förrän hon gör det.
    För tyvärr så var det ju så hon gjorde mot dig Shan. Hon och jag skrev ju dock inget speciellt, men så fort hon skulle till dig sa hon åt mig att hon smsar mig sen.
    Jag gör allt jag kan för att försöka lita på henne. Och det går rätt bra så fort jag ser eller hör något om Karl. Jag pratar med hennes närmaste vänner om de är mig hon tycker om,
    och alla säger ja.
    Kalla mig blind och dum, men jag litar på henne för att jag älskar henne.
    Jag tänker ju dock lite så här också.
    För hon kommer tillbringa hela sommaren hemma hos mig förutom 3veckor på skaftö, men då kommer hon också vara hos mig ibland. Och hade hon velat vara med Karl så hade hon ju knappast varit så mycket med mig.
    Och vissa gånger kommer hon åka upp till där hon bor för att vara med hästen, men då är det jag som lämnar henne och jag som hämtar upp henne på exakt samma ställe.
    Anledningen till att hon håller på med Karl är som du sa Shan, de är för att det räcker inte för henne att vara omtyckt utav en, hon vill hela tiden ha uppskattning antagligen.

    Pratade precis med henne, ledsen blev hon efter jag typ berättat det vi skrivit här. För hon tyckte att jag skulle hålla min problem för oss själva. Dock så kände jag att jag ville ha andras
    åsikter nu, speciellt din Shan då du har gått igenom samma. Men nu skyllde hon allt på dig igen, att det var ditt fel att hon blev ledsen nu hur det nu går ihop.

    Troligen kommer hon att läsa allt det här och jag kommer få skit för detta med.
    Peace out.

    Något positivt då? 3månader på lördag, myes.
    Senast redigerat av Hast den 2011-06-16 klockan 17:27.

  16. #2086
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Hoppas hon ändrar sin uppfattning om all uppmärksamhet hit och dit efter att hon läst allt det här då. Hade jag varit i din situation Hast, hade jag liksom inte haft något emot att hon var med Karl. Men när man ser att hon håller hand med honom på bilder så hade jag fått nog. Och där börjar jag också undra, hur fan tänker Ellen i det här fallet? Vad är det svåra med att hålla sig till personen man älskar?

    Aja, grattis till 3 månader iallafall.

  17. #2087
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    De går fint nu! Är ensam hemma i 3 veckor. Och har lyckats ha sex med olika brudar hela veckan o snart kommer den fjärde för veckan! De går bra nu

  18. #2088
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Håll bara huvet uppe Björn då hon kan göra exakt samma sak som hon gjorde mot mig.
    Jag sa inget speciellt alls. Jag sa bara att det är smått horigt att man går runt med pushup OCH linne i skolan osv men jag sa det inte direkt på det sättet att jag är emot henne, ville ba hjälpa henne och hennes rykte, inte kul direkt om folk går runt o kallar min brud ( ex ) **** osv för att hon går runt med pushup. Ni alla vet ju sj vad brudar kallas med pushup så. Sa det vänligt också.
    Förövrigt Grattis till 3 månader. Hoppas allt det där med Karl osv löser sig. Keep it strong<3
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  19. #2089
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Orkar int hålla på att citera och så.

    Men sure, jag förstår vad ni menar, att hon bara smsar han utan problem på tåget ner till mig och säger att han inte ska smsa förrän hon gör det.
    För tyvärr så var det ju så hon gjorde mot dig Shan. Hon och jag skrev ju dock inget speciellt, men så fort hon skulle till dig sa hon åt mig att hon smsar mig sen.
    Jag gör allt jag kan för att försöka lita på henne. Och det går rätt bra så fort jag ser eller hör något om Karl. Jag pratar med hennes närmaste vänner om de är mig hon tycker om,
    och alla säger ja.
    Kalla mig blind och dum, men jag litar på henne för att jag älskar henne.
    Jag tänker ju dock lite så här också.
    För hon kommer tillbringa hela sommaren hemma hos mig förutom 3veckor på skaftö, men då kommer hon också vara hos mig ibland. Och hade hon velat vara med Karl så hade hon ju knappast varit så mycket med mig.
    Och vissa gånger kommer hon åka upp till där hon bor för att vara med hästen, men då är det jag som lämnar henne och jag som hämtar upp henne på exakt samma ställe.
    Anledningen till att hon håller på med Karl är som du sa Shan, de är för att det räcker inte för henne att vara omtyckt utav en, hon vill hela tiden ha uppskattning antagligen.

    Pratade precis med henne, ledsen blev hon efter jag typ berättat det vi skrivit här. För hon tyckte att jag skulle hålla min problem för oss själva. Dock så kände jag att jag ville ha andras
    åsikter nu, speciellt din Shan då du har gått igenom samma. Men nu skyllde hon allt på dig igen, att det var ditt fel att hon blev ledsen nu hur det nu går ihop.

    Troligen kommer hon att läsa allt det här och jag kommer få skit för detta med.
    Peace out.

    Något positivt då? 3månader på lördag, myes.
    Asså ursäkta.. Men tycker du ska skita i henne, hon verkar inte vara den man vill ha ett förhållande med, det är inte meningen att man ska oroa sig över sin flickvän eller bli förbannad på saker hon gör, fattas bara att det kommer fram att hon vart otrogen

  20. #2090
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Asså ursäkta.. Men tycker du ska skita i henne, hon verkar inte vara den man vill ha ett förhållande med, det är inte meningen att man ska oroa sig över sin flickvän eller bli förbannad på saker hon gör, fattas bara att det kommer fram att hon vart otrogen
    Hon är ingen bra tjej alls, ångrar att jag ens fick känslor för henne och kämpade för henne, what to do, går inte styra sina känslor.
    Tror inte heller det är så lätt för Björn att bara skita i henne bara sådär då han tydligen har starka känslor för henne.
    I en sådan situation försöker man lösa alla problem den ena gör tyvärr. Man blir blind om hur jävla dålig hon är egentligen. No offence Björn.
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  21. #2091
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Hon är ingen bra tjej alls, ångrar att jag ens fick känslor för henne och kämpade för henne, what to do, går inte styra sina känslor.
    Tror inte heller det är så lätt för Björn att bara skita i henne bara sådär då han tydligen har starka känslor för henne.
    I en sådan situation försöker man lösa alla problem den ena gör tyvärr. Man blir blind om hur jävla dålig hon är egentligen. No offence Björn.
    Vet precis hur det är, själv vart i den situationen.. Det är bland det värsta som finns, det tar lite tid men man kommer över det till slut

  22. #2092
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Vet precis hur det är, själv vart i den situationen.. Det är bland det värsta som finns, det tar lite tid men man kommer över det till slut
    Yeah hjälper att börja prata med en annan brud. Det är så jag kom över henne iaf, gick jävligt snabbt då hon visade hur falsk hon va Roligt att jag är tsm me den bruden som jag börja prata med efter henne x)
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  23. #2093
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Aja, nu droppar vi de här, hela tråden fylls upp utav mina problem just nu.
    Jag löser det här.
    Tack ändå gubbar <3

    Hur går de för er med era brudar då?

  24. #2094
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Aja, nu droppar vi de här, hela tråden fylls upp utav mina problem just nu.
    Jag löser det här.
    Tack ändå gubbar <3

    Hur går de för er med era brudar då?
    Försöker och försöker men står bara still...
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  25. #2095
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Aja, nu droppar vi de här, hela tråden fylls upp utav mina problem just nu.
    Jag löser det här.
    Tack ändå gubbar <3

    Hur går de för er med era brudar då?
    Hon är på skriftskole läger en vecka framåt nu. När hon kommer hem, så åker jag på ett läger också. ;(
    Annars mys!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  26. #2096
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Hur går de för er med era brudar då?
    Bättre och bättre Ska vara med henne hela måndagen
    Most stickpeople are black

  27. #2097
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Aja, nu droppar vi de här, hela tråden fylls upp utav mina problem just nu.
    Jag löser det här.
    Tack ändå gubbar <3

    Hur går de för er med era brudar då?
    Det går bra för mig, nu har vi vart tillsammans i 2 veckor..
    Hållt på sen December typ, tillsammans Januari - slutet av Mars, började hålla på igen i mitt av April och sen ja..

  28. #2098
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Ska dumpa min brud, tappat känslorna för henne :/

  29. #2099
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  30. #2100
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Ska dumpa min brud, tappat känslorna för henne :/
    Tänk över det till 100% innan du gör något du sedan ångrar

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in