1. #3601
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    tyvärr så har du nog rätt. menmen, har börjat få lite ordning på livet nu så tror faktiskt det ska bli bättre!
    Det är vanligare än man tror att folk har problem med bland annat alkohol faktiskt, så du är långt ifrån ensam.

    Utan att vara någon expert så skulle jag säga att det inte går att "trappa ner" i ett alkoholmissbruk, där krävs det att man slutar och sedan aldrig dricker igen.

    Så sade även handbollsspelaren i Redbergslid som hade stora problem. Han hade tydligen varit fri från alkohol sedan i somras och säger att om han får i sig alkohol någon gång igen så kommer han falla dit...

    Hoppas du får ordning på livet.

  2. #3602
    Ett tips är att ha uppehåll på 1-2 veckor lite då och då, samt försöka ha något att göra hela tiden tex skruva med bilar eller pilla med nått annat. Så man känner att man har kontroll på sitt drickande, inte riktat bara till dig kattens utan alla som dricker ofta.
    Va själv påväg ner, började må dåligt av att inte dricka(Värsta som kan hända?) men höll mig 2 veckor och nu har jag mer energi än jag haft på typ 1 år Försöker o inte dricka fre och lör längre utan hålla mig till en dag. Innan va de 3 dagar rejäl fylla varje vecka, inte så hälsosamt hehe

    En söt tjej smsade för en liten stund sen och frågade om jag ville gå på bio imorn, lite fjärilar i magen nu

  3. #3603
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Faktisk aldrig fel att faktisk fråga vad hon tycker om att göra annars finns ju de klassiska som bowling, bio/film eller nån middag eller restaurang! Annars kan du ju ta med henne och åka skridskor eller nåt brukar gå hem
    Mm, tack. Jag får ju kolla lite med henne vad hon gillar och göra så också, men det blir/kommer bli mest "jag vet inte", "bestämm du"...
    Och när vi går me varandra så blir det för mycket tystnader, man tänker vad ska jag säga och så.. Vad ska man börja prata om när det har vart helt tyst ett tag.?? Random-komplimanger? Det kommer väll nu när vi börjar lära känna varandra mer men ändå.

    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Bio och äta såklart!

    Mainstream så det bara skriker om det, men det finns ju en anledning till det..

    Fördelar:
    Du slipper underhålla henne, det sköter filmen
    Du slipper pinsamma tystnader, filmen talar ju!
    Du slipper se henne, det är mörkt i salongen!
    Ni har någonting att prata om när filmen är slut

    Nackdelar:
    Filmen tar slut

    Med mera..
    Bio förra helgen så känns inte så aktuellt att göra samma sak igen, men jag vet inte..? Hon kanske vill? haha!
    Tack!
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Bio är nog det värsta man kan gå på med någon som man är på g med, det blir lixom ingen progress in de hela, man stannar på samma level, hur jävla socialt är det att bara sitta där och glo på en film?
    Har du möjligheten, bjud hem henne på filmkväll, en kvart in i filmen lyfter du armen, hon kommer förhoppningsvist krypa in i din famn och då jävlar blir det connection Bitches loveit, du kmr älska det aswell!
    Glöm inte följa henne HELA vägen hem efteråt!

    ONT: På g med en brud jag gillat ett tag nu, känns helt jävla underbart!
    Haha, tack för bra tips!
    Men somsagt så har vi inte vart med varandra så mkt och behöver komma på nått som är mkt socialt, roligt och en pratsam "aktivitet" för att lära känna henne så bra som möjligt!!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  4. #3604
    En sak som kan hjälpa otroligt mkt är att du försöker hitta saker ni har gemensamt, inte bara småsaker utan gärna något mer "betydande". Om du nu gör det så får ni även någonting att prata om och det kommer nog flyta på lite bättre.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  5. #3605

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    en bukett rosor och en liten söt lapp på kudden gick hem kan jag ju säga så rekomenderas starkt om om ni vill fjäska lite!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  6. #3606
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det är vanligare än man tror att folk har problem med bland annat alkohol faktiskt, så du är långt ifrån ensam.

    Utan att vara någon expert så skulle jag säga att det inte går att "trappa ner" i ett alkoholmissbruk, där krävs det att man slutar och sedan aldrig dricker igen.

    Så sade även handbollsspelaren i Redbergslid som hade stora problem. Han hade tydligen varit fri från alkohol sedan i somras och säger att om han får i sig alkohol någon gång igen så kommer han falla dit...

    Hoppas du får ordning på livet.

    Där har du tyvärr lite fel! Man kan självklart "trappa" ner på drickandet. Vet många som gjort och det går bara man har vilja.

    Av egen erfarenhet så går det. Jag kan väl säga att jag hade problem med alkoholen innan. Drack nästan varje dag. Drack innan skolan, under skoltid, efter skolan osv.. Och idag dricker jag väldigt sällan på vardagar. Festar dock nästan varje helg (1 dag under helgen). Vilket är normalt i mina ögon.

    Och jag hade viljan att sluta dricka på vardagar.

    Ont: Har 5 månader med min flickvän idag Kan även berätta att hon kommer flytta in hos mig om någon vecka! Då hon fått jobb här.

  7. #3607
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Där har du tyvärr lite fel! Man kan självklart "trappa" ner på drickandet. Vet många som gjort och det går bara man har vilja.

    Av egen erfarenhet så går det. Jag kan väl säga att jag hade problem med alkoholen innan. Drack nästan varje dag. Drack innan skolan, under skoltid, efter skolan osv.. Och idag dricker jag väldigt sällan på vardagar. Festar dock nästan varje helg (1 dag under helgen). Vilket är normalt i mina ögon.

    Och jag hade viljan att sluta dricka på vardagar.

    Ont: Har 5 månader med min flickvän idag Kan även berätta att hon kommer flytta in hos mig om någon vecka! Då hon fått jobb här.
    Grattis!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #3608
    Har ingen aning vad den här tjejen vill alltså! Vi har känt varandra i över ett år. På senaste tiden har vi umgåtts utanför vår "grupp" och hållit om varandra och värmt varandra, hållit hand, råkat strula på en fest etc. Vi smsar hela dagarna exakt varje dag! Allt detta pekar ju på att hon gillar mig men samtidigt känns det som om hon är väldigt ointresserad! Vill gärna att det ska bli nåt med henne eftersom vi har mycket gemensamt och jag gillar henne endel. Jag är hennes "bästa-killkompis"... Det känns inte som hon är speciellt intresserad av nåt förhållande även fast det verkar så ibland. Vad fan ska man göra? Fråga henne vad hon vill?

  9. #3609
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Vad ska ni köpa till julklapp till era tjejer i år då?

  10. #3610
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vad ska ni köpa till julklapp till era tjejer i år då?
    Till min tjej (Lena Handèn) så ska jag köpa en handcremè
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  11. #3611

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Till min tjej (Lena Handèn) så ska jag köpa en handcremè
    hahahahahaahahahahaha! epic!
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  12. #3612
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vad ska ni köpa till julklapp till era tjejer i år då?
    Hon får en weekend i stockholm på Elite Plaza med massage och hela den skiten o på lördagen den helgen skall vi gå på taio cruz som hon älskar + hon får ett silverhalsband

  13. #3613
    Det ska komma en tjej till mig nu, jag hoppas på *****. (Jag trollar inte).
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  14. #3614
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av gilera runner Visa inlägg
    det ska komma en tjej till mig nu, jag hoppas på *****. (jag trollar inte).
    hahahahahah!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  15. #3615

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Det ska komma en tjej till mig nu, jag hoppas på *****. (Jag trollar inte).
    haha, lena handén ?
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  16. #3616
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    haha, lena handén ?
    Nej en riktig *****, inte högernäven
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  17. #3617
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Hon får en weekend i stockholm på Elite Plaza med massage och hela den skiten o på lördagen den helgen skall vi gå på taio cruz som hon älskar + hon får ett silverhalsband
    Satsa på Clarion Sign istället

  18. #3618
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Bio är nog det värsta man kan gå på med någon som man är på g med, det blir lixom ingen progress in de hela, man stannar på samma level, hur jävla socialt är det att bara sitta där och glo på en film?
    Har du möjligheten, bjud hem henne på filmkväll, en kvart in i filmen lyfter du armen, hon kommer förhoppningsvist krypa in i din famn och då jävlar blir det connection Bitches loveit, du kmr älska det aswell!
    Glöm inte följa henne HELA vägen hem efteråt!

    ONT: På g med en brud jag gillat ett tag nu, känns helt jävla underbart!
    Mjo men om man inte vill stanna hemma, vissa tycker att det är enklare att umgås om man är ute på stan vilket man bör vara både före och efter bion (om inte någon störd jävel låser dörrarna så att man inte kommer ut)

    Men annars om man kommit tjejen nära redan och vet att det är en säker kula så kör man ju självklart på en oskyldig ungdomsfilm med många sexscener hemma i sängen haha

    Och grattis, skönt som fan när det går bra!

    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Haha du bör nog tänka om ifall du inte ens vill se tjejen du gillar..
    Haha viss ironi i punkterna

  19. #3619
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    brudar är så jävla dumma i huvudet ibland.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  20. #3620
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    brudar är så jävla dumma i huvudet ibland.
    sant...
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  21. #3621

  22. #3622
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Satsa på Clarion Sign istället
    Säger mig inte så mycket om va de är

  23. #3623
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    har tydligen flickvän nu, verkligen inte något man är van vid!
    Så kände jag också med nuvarande flickvännen! Kändes skitskumt i början.. Liksom sitta med en brud i knät mitt i skolan och pussas var inte direkt något jag var van vid.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  24. #3624
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    har tydligen flickvän nu, verkligen inte något man är van vid!
    Kan inte göra mer än att säga grattis!

    Ont: Var nog en tjej i skolan som gillade mig, tog dock inte tag i situationen och pratade med henne. Jag tror att hon har tappat intresset...
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  25. #3625

  26. #3626
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    Hittat en ny kärlek, fasen vad bra man mår så jävla skönt!
    Grattis! Hoppas att det håller
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  27. #3627
    bruden man gillar (på g) ville ta det lugnt så är vi bara vänner och hon vill tänka

    jävla skit gillar henne fett mycket alltså
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  28. #3628

  29. #3629

  30. #3630
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Silver ring med 18k guld dekor + 3 diamanter borde väl gå hem?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in