Sidan 23 av 160 Första ... 1321222324253373123 ... Sista
  1. #661

  2. #662
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Hon åker faktist cross också haha
    haha jävla töss du fått tag på Dra och handla med henne då?

  3. #663
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Hon åker faktist cross också haha
    Var hemma, baka och laga mat tillsammans?

  4. #664
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

  5. #665
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Handla
    Några klädaffärer och sånt måste ni ju ha där ni bor? Så kan ni be varandra om råd?

  6. #666
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    That's how the twelve-year olds roll.
    Ny sign

    Hur fan skall man göra för att gå vidare ifrån att vara "vänner" till att ha en riktig relation? Känns som jag försökt med det mesta nu
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #667
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ny sign

    Hur fan skall man göra för att gå vidare ifrån att vara "vänner" till att ha en riktig relation? Känns som jag försökt med det mesta nu
    Träffas mycket.

    _______________

    Mitt ex stalkar mig, sjukt jobbigt.

  8. #668
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Träffas mycket.

    _______________

    Mitt ex stalkar mig, sjukt jobbigt.
    Haha, gjorde faktiskt ett av mina också för ett tag sen. Var fan läskigt, då jag brutit upp med henne på ett rätt taskigt vis trodde jag att hon var ute efter hämnd...

  9. #669
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Haha, gjorde faktiskt ett av mina också för ett tag sen. Var fan läskigt, då jag brutit upp med henne på ett rätt taskigt vis trodde jag att hon var ute efter hämnd...
    Det är de som är saken med mitt ex, hon dissa mig. Och nu är hon fan överallt. Känner hur hon stirrar på mig i skolan, och så fort ja tar bort henne på fb lägger hon till mig igen efter 5sek fy faen va jobbig hon är.

  10. #670
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Det är de som är saken med mitt ex, hon dissa mig. Och nu är hon fan överallt. Känner hur hon stirrar på mig i skolan, och så fort ja tar bort henne på fb lägger hon till mig igen efter 5sek fy faen va jobbig hon är.
    Jag bad mitt ex dra åt helvete, fick i och för sig säga det ett antal gånger, men nu har hon inte ringt eller något på typ en månad.

  11. #671
    hahahahahahahahahahaha Hast !!! den va kung !

    dra en film föfan funkar alltid bra eller kör Hast's idé o lär henne köra växlat
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  12. #672
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    hahahahahahahahahahaha Hast !!! den va kung !

    dra en film föfan funkar alltid bra eller kör Hast's idé o lär henne köra växlat
    Jevla inavels tjej.

    Mjo men hans tjej körde ju cross

  13. #673
    Tips på bästa sättet att "tända gnistan" mellan mig och en tjej igen? Känns som att hennes intresse har svalnat något...

  14. #674
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Tips på bästa sättet att "tända gnistan" mellan mig och en tjej igen? Känns som att hennes intresse har svalnat något...
    Trekant?
    Nej men det gäller att komma på nya saker.

  15. #675
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Trekant?
    Nej men det gäller att komma på nya saker.
    Om det nu vore så enkelt, haha

    Några tips då? Har idé torka tyvärr...

  16. #676
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Om det nu vore så enkelt, haha

    Några tips då? Har idé torka tyvärr...
    En resa är ju alltid något, lyckades ja få till med när mitt dåvarande förhållande tappat gnistan, men det är ju inte jätte lätt i alla lägen. Gå ut och ha snöbolls krig med henne?

  17. #677
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En resa är ju alltid något, lyckades ja få till med när mitt dåvarande förhållande tappat gnistan, men det är ju inte jätte lätt i alla lägen. Gå ut och ha snöbolls krig med henne?
    Alltså vi är inte i ett förhållande direkt, är nog en bit kvar tills det.

  18. #678
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Alltså vi är inte i ett förhållande direkt, är nog en bit kvar tills det.
    Dra med henne på bio då?

  19. #679
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Har ett jävla problem grabbar!!
    En tjej i min pararellklass och jag har precis lärt känna varandra och alldeles nyss så skriver hon att hon gillar mig, sjukt odd situation då vi träffats typ 1 gång och hon säger att hon gillar mig.
    Jag sa: ehm gillar du mig redan, vi borde kanske lära känna varandra lite bättre först
    Hon ba: ja vet men jag blir så såld när jag träffar folk med fina ögon och fint leende..

    Till problemet, jag gillar inte henne speciellt mycket och vet inte vad jag ska säga? :S
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  20. #680
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Har ett jävla problem grabbar!!
    En tjej i min pararellklass och jag har precis lärt känna varandra och alldeles nyss så skriver hon att hon gillar mig, sjukt odd situation då vi träffats typ 1 gång och hon säger att hon gillar mig.
    Jag sa: ehm gillar du mig redan, vi borde kanske lära känna varandra lite bättre först
    Hon ba: ja vet men jag blir så såld när jag träffar folk med fina ögon och fint leende..

    Till problemet, jag gillar inte henne speciellt mycket och vet inte vad jag ska säga? :S
    Säg att du bara vill vara kompisar, men inte på ett sätt så hon blir sårad liksom ,inte så hon känner sig ouppskattad
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  21. #681
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Har ett jävla problem grabbar!!
    En tjej i min pararellklass och jag har precis lärt känna varandra och alldeles nyss så skriver hon att hon gillar mig, sjukt odd situation då vi träffats typ 1 gång och hon säger att hon gillar mig.
    Jag sa: ehm gillar du mig redan, vi borde kanske lära känna varandra lite bättre först
    Hon ba: ja vet men jag blir så såld när jag träffar folk med fina ögon och fint leende..

    Till problemet, jag gillar inte henne speciellt mycket och vet inte vad jag ska säga? :S
    Jag är bög... Funkar alltid!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  22. #682

  23. #683
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Har ett jävla problem grabbar!!
    En tjej i min pararellklass och jag har precis lärt känna varandra och alldeles nyss så skriver hon att hon gillar mig, sjukt odd situation då vi träffats typ 1 gång och hon säger att hon gillar mig.
    Jag sa: ehm gillar du mig redan, vi borde kanske lära känna varandra lite bättre först
    Hon ba: ja vet men jag blir så såld när jag träffar folk med fina ögon och fint leende..

    Till problemet, jag gillar inte henne speciellt mycket och vet inte vad jag ska säga? :S
    Säg att du vill lära känna henne och sedan avgöra om det känns bra att gå vidare till nästa steg.

  24. #684
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Säg att du bara vill vara kompisar, men inte på ett sätt så hon blir sårad liksom ,inte så hon känner sig ouppskattad
    Jo, de jag funderat på, men får se! Kanske blir något i framtiden

    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Jag är bög... Funkar alltid!
    Nää har inte stake nog att göra de

    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Säg att du vill lära känna henne och sedan avgöra om det känns bra att gå vidare till nästa steg.
    Aa får nog bli något i framtiden kanske, tack för svaren
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  25. #685
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hur fan skall man göra för att gå vidare ifrån att vara "vänner" till att ha en riktig relation? Känns som jag försökt med det mesta nu
    lika för mig..
    dock äre så att bruden säger att hon älskar mig, som kompis.. och jag vill liksom vara mer än en bra kompis till henne.. hon är väldigt snygg, hon har haft många killar som är skitfula..(haha) och bra mycket fulare än mig, men dom duger ju? varför duger inte jag? hon tycker jag ser bra ut, är snäll och sådär, vad mer kräver man? hjälp mig..

  26. #686
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    lika för mig..
    dock äre så att bruden säger att hon älskar mig, som kompis.. och jag vill liksom vara mer än en bra kompis till henne.. hon är väldigt snygg, hon har haft många killar som är skitfula..(haha) och bra mycket fulare än mig, men dom duger ju? varför duger inte jag? hon tycker jag ser bra ut, är snäll och sådär, vad mer kräver man? hjälp mig..
    Det kanske inte "klickar"?

  27. #687
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Det kanske inte "klickar"?
    tyvärr har du nog rätt:/
    men jag tror faktiskt att det skulle kunna hända någonting om vi bara träffas, är ensamma.
    har inte träffat henne på väldigt länge nu, för att hon är upptagen, eller så är jag upptagen, när hon frågar om vi ska träffas (inte så ofta) så har jag någonting och göra för det mesta, fast jag försöker ta mig tid jämt.
    när jag frågar så ska hon alltid till stallet.. när jag har tid har inte hon, när hon har tid har inte jag.

  28. #688
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    tyvärr har du nog rätt:/
    men jag tror faktiskt att det skulle kunna hända någonting om vi bara träffas, är ensamma.
    har inte träffat henne på väldigt länge nu, för att hon är upptagen, eller så är jag upptagen, när hon frågar om vi ska träffas (inte så ofta) så har jag någonting och göra för det mesta, fast jag försöker ta mig tid jämt.
    när jag frågar så ska hon alltid till stallet.. när jag har tid har inte hon, när hon har tid har inte jag.
    Följ med henne till stallet? Yes det är något utav det tråkigaste som finns, och det luktar bokstavligen skit. Men kanske är värt det i ditt fall? För att få det att funka så måste ni ju träffas mycket som sagt.

  29. #689
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Följ med henne till stallet? Yes det är något utav det tråkigaste som finns, och det luktar bokstavligen skit. Men kanske är värt det i ditt fall? För att få det att funka så måste ni ju träffas mycket som sagt.
    bra tips, ska försöka få till det så jag kan följa med, och kanske följa med henne hem efter det. tack för tipset !

  30. #690
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    bra tips, ska försöka få till det så jag kan följa med, och kanske följa med henne hem efter det. tack för tipset !
    Yes de är grejen eller att ni träffas innan hon åker dit så hänger du på henne dit hemmifrån henne
    Lugnt

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in