Sidan 10 av 160 Första ... 891011122060110 ... Sista
  1. #271

  2. #272
    varit hos flickvännen sen torsdag, Underbart har det varit!! tåkigt att fara hem dock:/

  3. #273
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    igår hamnade jag i slagsmål, med flickvännens lillebror.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  4. #274
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    igår hamnade jag i slagsmål, med flickvännens lillebror.
    Ojdå
    Jag spottade min flickvänns lillasyster i ansiktet av misstag

  5. #275
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ojdå
    Jag spottade min flickvänns lillasyster i ansiktet av misstag
    hahaha

    men detta var nog värre . hennes lillebror sitter i häktet just nu på misshandel på både mig och min flickvän.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  6. #276
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    hahaha

    men detta var nog värre . hennes lillebror sitter i häktet just nu på misshandel på både mig och min flickvän.
    Min var nog värre, snorloska i ögat

    Nej men seriöst, vad hände, vad fick igång bråket?

  7. #277
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Min var nog värre, snorloska i ögat

    Nej men seriöst, vad hände, vad fick igång bråket?
    hahaha, hon lär sig kanske i framtiden.

    han var full, fest hemm en söndags eftermiddag klockan 15:00. vi klampar in helt oväntat. ligger brudar i sängarna o toaletterna har dom inte ens lyckats pissa i, utan utanför toaletten. diskbänken kan man bara tänka sig med colasås på väggarna och kondomer och flaskor överallt. sofie slängde sig över luren och började köra ut alla. och där började det.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  8. #278
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    hahaha, hon lär sig kanske i framtiden.

    han var full, fest hemm en söndags eftermiddag klockan 15:00. vi klampar in helt oväntat. ligger brudar i sängarna o toaletterna har dom inte ens lyckats pissa i, utan utanför toaletten. diskbänken kan man bara tänka sig med colasås på väggarna och kondomer och flaskor överallt. sofie slängde sig över luren och började köra ut alla. och där började det.
    Aaah då förstår jag

  9. #279
    Har ni någonsin känt att ni inte känner kärlek ALLS?

    Då tänker jag inte bara på kärlek till flickvän/pojkvän, utan till allt?

    så känns det för mig just nu:S jobbigt med tanke på att jag har en flickvän:/

  10. #280
    Ska träffa en tjej lite senare idag antagligen, några tips på vad man kan göra?

  11. #281

  12. #282
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    Ska träffa en tjej lite senare idag antagligen, några tips på vad man kan göra?
    Hur långt har ni kommit? Är ni som redan tillsammans eller är du fortfarande i "ragga upp" stadiet?

    Vänta till rätt tillfälle, helst när ni är ensamma och har det mysigt, försök komma in på samtalsämnet förhållande på något sätt, eller "jag har börjat fundera lite på ett förhållande" eller "han trodde att vi var tillsammans" eller något som känns passande och berätta hur du känner för henne. Om du inte får något bra tillfälle så vänta med det någon dag istället, bättre det än att ge sig fan på att "ikväll så ska jag lyckas!". Fast du borde märka om hon känner likadant för dig innan och då spelar det nog inte så stor roll! Kan ta mitt nuvarande förhållande som exempel, vi hade varit med varann mycket i en månad och vi blev tillsammans 2 veckor efter första kyssen och då var det som bara "ska vi göra det officiellt nu?", så låt det ta den tid det behöver!

    Lycka till!
    Don´t make excuses, make horsepower!

  13. #283
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    Ska träffa en tjej lite senare idag antagligen, några tips på vad man kan göra?
    Ta henne hårt & bestämt.

    Kom ihåg att dom är som motorer. Servar man inte skiten så surar dom igen. Samma med tjejer.

  14. #284
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Hur långt har ni kommit? Är ni som redan tillsammans eller är du fortfarande i "ragga upp" stadiet?

    Vänta till rätt tillfälle, helst när ni är ensamma och har det mysigt, försök komma in på samtalsämnet förhållande på något sätt, eller "jag har börjat fundera lite på ett förhållande" eller "han trodde att vi var tillsammans" eller något som känns passande och berätta hur du känner för henne. Om du inte får något bra tillfälle så vänta med det någon dag istället, bättre det än att ge sig fan på att "ikväll så ska jag lyckas!". Fast du borde märka om hon känner likadant för dig innan och då spelar det nog inte så stor roll! Kan ta mitt nuvarande förhållande som exempel, vi hade varit med varann mycket i en månad och vi blev tillsammans 2 veckor efter första kyssen och då var det som bara "ska vi göra det officiellt nu?", så låt det ta den tid det behöver!

    Lycka till!
    fortfarande ragga upp stadiet kan man väl säga tack för tipset

    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Ta henne hårt & bestämt.

    Kom ihåg att dom är som motorer. Servar man inte skiten så surar dom igen. Samma med tjejer.
    så sant

  15. #285
    sry för dubbelpost,

    men iaf var ju hos henne i fredags, jag sov över där och tycte det gick ganska bra.
    men nu i veckan tycker jag hon har börjat bli lite konstig, t.ex när jag träffade henne i skolan i veckan så kollade hon bara bort :S och verkar vara allmänt off.
    men ska antagligen dit nästa helg om det inte händer ngt så jag hoppas på det bästa

    btw hon fyller år på fredag så va tycker ni passar att ge henne?

  16. #286
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    sry för dubbelpost,

    men iaf var ju hos henne i fredags, jag sov över där och tycte det gick ganska bra.
    men nu i veckan tycker jag hon har börjat bli lite konstig, t.ex när jag träffade henne i skolan i veckan så kollade hon bara bort :S och verkar vara allmänt off.
    men ska antagligen dit nästa helg om det inte händer ngt så jag hoppas på det bästa

    btw hon fyller år på fredag så va tycker ni passar att ge henne?
    Det låter nice, dock att hon tittar bort kanske bara var otur eller nått?

    Ge henne det vanliga, smycke, ros, choklad o.s.v eller det kanske bara är för förhållanden som varat längre?

    Lycka till iallafall!

  17. #287
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Ta henne hårt & bestämt.

    Kom ihåg att dom är som motorer. Servar man inte skiten så surar dom igen. Samma med tjejer.
    hahaha sooo true my brotha

    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    btw hon fyller år på fredag så va tycker ni passar att ge henne?
    En helkväll med bio, popcorn och ett redigt födelsedagsknull. Och om hon gillar överraskningspresenter; ta henne i tvåan

  18. #288

  19. #289
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det låter nice, dock att hon tittar bort kanske bara var otur eller nått?

    Ge henne det vanliga, smycke, ros, choklad o.s.v eller det kanske bara är för förhållanden som varat längre?

    Lycka till iallafall!
    lycka till lär ju behövas, hon svarar inte längre o sen hade hon tydligen börjat smsa med min kompis också pallar fan inte fler falska jävlar

  20. #290
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    lycka till lär ju behövas, hon svarar inte längre o sen hade hon tydligen börjat smsa med min kompis också pallar fan inte fler falska jävlar
    Fan vad jobbigt, skit i henne då eller försök, det går inte att va halvt on/off

  21. #291

  22. #292
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    skit i henne, och om polarn tar ens ragg så skiter man i dom med för så gör man bara inte.
    jag känner min polare bra o han skulle aldrig ta henne från mig, men man börjar undra vafan man har gjort för fel när hon inte ens kan svara :S

    får väl vänta och se hur det blir o hoppas på det bästa dock är det ju inte så jävla lätt

  23. #293
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    dum brud?

    Jag har en ganska rolig situation, Min flickvän, är 2 år yngre än mig, Hennes broder har jag känt i ca 5-7 år? Inte så nära men ändå ganska bekanta, hennes fader har jag känt lika länge då han va min tränare, hennes broder går i min klass, och hennes pappa jobbar ibland på min skola, lustig sitation? Det går iaf bra och vi har varit tillsammans i lite mer än 6 månader
    De roliga är ändå när man går upp och käkar frukost hos henne och så kommer klasskamraten fram och ba, tjaa?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  24. #294
    nja det är väl bara jag som är dum o hänger upp mig på småsaker ;D

  25. #295

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Nu är de helt jävla kört, kärlek suger.

  26. #296
    Kärlek är skit, men så underbar när den fungerar

  27. #297

  28. #298
    hamnat i ett stadie där jag ständigt "jagar" efter nån , har aldrig vart såhär desperat!

  29. #299
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Gå o runka med dig! nej men det handlar väl bara om att hitta den rätta, var oxå inne i en sån period för nått år sen

    Ont: går upp och ner som en bergodalbana.. hon är för osäker, kan dock inte släppa henne heller
    låter som en bra idé ! nej men jag antar väll att "de rätta" kommer snart , så jävla tråkigt på nått vis att va ensam ändå när jätte många kompisar har tjejer osv...

  30. #300
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    låter som en bra idé ! nej men jag antar väll att "de rätta" kommer snart , så jävla tråkigt på nått vis att va ensam ändå när jätte många kompisar har tjejer osv...
    En flaska starksprit, lite rökelse och Bdb-hunting
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in