1. #4171
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Det du nämde sist är det bara tjejer som säger? Haha nae men vafan, bara kör på, om han tycker samma sak som du så kan ni ju hålla på så ett tag, han tänker säkerligen samma sak som du, lika rädd att du ska säga "det funkar nog inte längre". Gaaah jag är sjukt dålig på att skriva nu kom jag på, men att tänka att du blir behandlad illa ska du nog inte göra, min flickvän jag har nu gick från samma sak som du. Till mig då, som är rätt bra snäll vad man fått höra.. Så det är väl bara att fortsätta som ni gör nu, då märker ni ju om det funkar, sedan gå vidare?

    Hoppas det gav någon hjälp iallafall, var väl första gången jag inte skrev om mina egna problem.. Jag höll förövrigt på med min flickvän i 1 år lite till och från innan vi blev tillsammans, var struligt pga hennes förra pojkvän. Så skulle han vilja "sluta" nu är han nog inget att hänga i granen..
    Jag känner mer o mer för varje dag hur mycket jag tycker om honom faktiskt. Jag hoppas att oron släpper och den släppte mycket inatt när han faktiskt sa att han aldrig ville att det skulle ta slut. Jag har sagt många gånger att jag "aldrig har känt något sådant förut" men den här gången så är det faktiskt så mycket mer äkta än någonsin. Vi har redan haft våra småtjafs och jag har redan börjat kunna vara mig själv till 110% (om ni fattar vad jag menar) jag måste säga att jag faktiskt är lyckligaste tjejen på jorden just nu!
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  2. #4172
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Hade tänkt haffa en brud, smsa lite med henne för nån dag sen och hon verkade sugen. Funtar bara på hur jag ska ta det till nästa nivå, är inte så sugen på att sms'a "Hej vad gör du?" och liknande lama sms. Vill egentligen inte smsa alls, bara träffas. Dock kanske det är lite tidigt att komma med idén att träffas när man har skrivit med varandra en gång via sms, eller? Hur ska jag lösa det här tycker ni?

    Eller ska jag bara skita i det här och hålla mig till bitches jag inte behöver kämpa för?

  3. #4173

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hade tänkt haffa en brud, smsa lite med henne för nån dag sen och hon verkade sugen. Funtar bara på hur jag ska ta det till nästa nivå, är inte så sugen på att sms'a "Hej vad gör du?" och liknande lama sms. Vill egentligen inte smsa alls, bara träffas. Dock kanske det är lite tidigt att komma med idén att träffas när man har skrivit med varandra en gång via sms, eller? Hur ska jag lösa det här tycker ni?

    Eller ska jag bara skita i det här och hålla mig till bitches jag inte behöver kämpa för?
    Stick with the bitchez
    Kåtmorfar<3

  4. #4174
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hade tänkt haffa en brud, smsa lite med henne för nån dag sen och hon verkade sugen. Funtar bara på hur jag ska ta det till nästa nivå, är inte så sugen på att sms'a "Hej vad gör du?" och liknande lama sms. Vill egentligen inte smsa alls, bara träffas. Dock kanske det är lite tidigt att komma med idén att träffas när man har skrivit med varandra en gång via sms, eller? Hur ska jag lösa det här tycker ni?

    Eller ska jag bara skita i det här och hålla mig till bitches jag inte behöver kämpa för?
    Om jag va du så skulle jag fortsätta messa med henne nån dag till innan du frågar om ni ska ses(Beroende hor "sugen" hon verkar vara!). Du kan ju framstå som något desperat om du vill ses när ni bara har snackat en enda dag.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  5. #4175
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Om jag va du så skulle jag fortsätta messa med henne nån dag till innan du frågar om ni ska ses(Beroende hor "sugen" hon verkar vara!). Du kan ju framstå som något desperat om du vill ses när ni bara har snackat en enda dag.
    Har haft lite annan kontakt med henne förutom sms. Bestämde träff i helgen nyss, la fram det lite smidigt

  6. #4176
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Har haft lite annan kontakt med henne förutom sms. Bestämde träff i helgen nyss, la fram det lite smidigt
    Jaha okey, men då gick det ju bra ändå.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  7. #4177
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Har haft lite annan kontakt med henne förutom sms. Bestämde träff i helgen nyss, la fram det lite smidigt
    Sa du tja har en aerox jag hämtar dig sen
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  8. #4178
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Sa du tja har en aerox jag hämtar dig sen
    ? haha..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  9. #4179
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ? haha..
    hihi
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  10. #4180
    8 månader med gumman imorgon! älskar varandra mer och mer vartefter tiden går, och fort går den!

    snart ska vi flytta tilsammans och fortsätta tillsammans


  11. #4181
    Snart tar det slut. Åtta månader är ingenting.

  12. #4182
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Haha.
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Snart tar det slut. Åtta månader är ingenting.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  13. #4183
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jaha okey, men då gick det ju bra ändå.
    Yes träffade henne igår och allt gick perfekt

    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Sa du tja har en aerox jag hämtar dig sen
    Nej, det skäms jag ju över.

  14. #4184

  15. #4185

  16. #4186
    Bruden och jag gjorde slut för någon månad sedan eller 2 (lägger inte de på minnet) efter ungefär 4 år. Vi båda ville olika och då blir de så. Vi gjorde inte slut pga bråk eller otrohet utan att båda ville olika och de hade blivit fett jobbigt med långt distansförhållande.. Jag skall flytta ungefär 100 mil upp i landet och hon 30 mil ner och då blir de en bit. Men vi sa att om några år när vi gjort de vi velat så kanske man är tillbaka de vet man aldrig men de är bara om båda vill då och ej har någon annan på sin krok. TjippTjopp så de kan gå

  17. #4187

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Yes träffade henne igår och allt gick perfekt



    Nej, det skäms jag ju över.
    hahahahhahahahah xD
    bruden jag har varit på g med ett tag slutade smsa helt plötsligt för ca 1,5 vecka sen. kände att det är ingen idé att toffla efter henne, så jag skrev inget till henne heller. skrev ett långt sms som jag av olika anledningar inte skickade till henne igår, och nu har hon börjat smsa mig igen. får hoppas på det bästa nu!
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  18. #4188
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    ralley is back, oh no
    Jag skrev det för ett bra tag sedan. Varför citerar du mig?

    Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  19. #4189
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Tjjeeeenare boiis. Har väl ett tag pratat med en tjej som jag tycker verkar som en bra sådan. Inte fjollig eller en lite dryg fjortisjävel som alla andra i hennes ålder. Hon är iaf ett år yngre än mig hon är 14.
    Grejen är väl att hon har väl gjort sina misstag i livet som alla andra och de går väl tydliga några rykten om henne, har dock inte hört något men men. Tror ni de kan vara värt ett försök ? enligt mig ser hon ju inte helt fel ut heller , hon har själv sagt att hon är ute efter ett seriöst förhållande vilket jag oxå är då jag är less på allt ytligt skit snack som många tjejer håller på med. Skulle vara kul å höra hur ni tänker och tycker om saken / Hampus

  20. #4190
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Happson Visa inlägg
    Tjjeeeenare boiis. Har väl ett tag pratat med en tjej som jag tycker verkar som en bra sådan. Inte fjollig eller en lite dryg fjortisjävel som alla andra i hennes ålder. Hon är iaf ett år yngre än mig hon är 14.
    Grejen är väl att hon har väl gjort sina misstag i livet som alla andra och de går väl tydliga några rykten om henne, har dock inte hört något men men. Tror ni de kan vara värt ett försök ? enligt mig ser hon ju inte helt fel ut heller , hon har själv sagt att hon är ute efter ett seriöst förhållande vilket jag oxå är då jag är less på allt ytligt skit snack som många tjejer håller på med. Skulle vara kul å höra hur ni tänker och tycker om saken / Hampus
    Beror lite på vad ryktena är grundade på och om dom är sanna?
    Annars är det alltid värt ett försök.

  21. #4191
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Beror lite på vad ryktena är grundade på och om dom är sanna?
    Annars är det alltid värt ett försök.
    Ryktena va inte sanna tydligen, hon sa att jag inte skulle bry mig om vad dom sa.

  22. #4192
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Happson Visa inlägg
    Ryktena va inte sanna tydligen, hon sa att jag inte skulle bry mig om vad dom sa.
    Inte för att vara sån, men det finns en möjlighet att hon ljuger, för att hon skäms och inte vill att nån ska veta. Så var det med mitt ex.. Men jag sket i vad hon hade gjort tidigare, men det fick jag ju sota för senare..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  23. #4193
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Snart tar det slut. Åtta månader är ingenting.
    Namn:  4f35923e34365_bitch-please.jpg
Visningar: 366
Storlek:  18,5 KB

  24. #4194

  25. #4195
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Gaah så sjukt trött på allt krävande! Får klagomål att jag bara vill umgås med henne på kvällarna. (vid 9 tiden) Klart som fan när man jobbar till 4, och känner att jag hellre är med polarna på dagen. Sover med varandra sågott som varje dag, vilket jag inte har något emot. Men varenda helg, sitta med henne.. så sjukt lamt! Idag tänkte jag vara med polarna och sen åka till henne. Nu smsar hon o frågar när jag kommer, så trött på det. + att hon ska jobba klockan 7 imornbitti, så hon vill lägga sig om 1h typ, när jag hellre är med mina polare än att sova. Vad ska man göra? Säger jag att jag inte vill vara med henne blir det ett jävla liv, aah ni förstår!
    inne på 2 året med henne nu typ.
    Vafan Gurra, bara problem med den tjejen verkar det som? Men jag har tyvärr inget råd, efter vad vi har snackat om vet jag inte om ni kan prata ut det och lösa det på något bra sätt, speciellt inte med tanke på arbetet och arbetstiderna som du tydligen har nu.

  26. #4196

  27. #4197

  28. #4198
    Varför måste alla brudar vara så himla efterblivna! Dom fattar ju inte när man försöker få dom

  29. #4199

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Nae är faktiskt inte så mycket problem, funkar bra. Naej jag jobbar 7-4. hemma vid halv 5, sitter o tar de lugnt vid datan, käkar o duschar. färdig vid halv 7 kanske. Har då nån timmes "fritid", sen har jag massa med bilen också. Saken är den att jag gärna är med henne, varit med henne asmkt senaste tiden och knappt polarna.. Kände att jag måste vara med dom också, o nu känner jag väl att jag hellre är med polarna iallafall 1 kväll under helgen..


    Min tjej var likadan! Hon ville alltid vara med mig, och jag fick knapp någon egentid. (Som att skruva moped m.m.) Men jag sa som det var, och hon släppte mig lös.
    Dock är det fortfarande "När kommer du hem?", "Hur länge ska du vara borta?". Men det tillhör, ens käraste måste ju veta hur länge man ska vara ifrån en.
    Precis.. Men vad ska man säga då? Har varit ute i samma sits innan och sagt, har slutat med att man sitter alone sen. Och det är denna tjejen jag vill ha, absolut inte trött på henne. Vet inte hur man ska säga det på något snyggt sätt bara.. Hon har typ avlägsnat från nästan alla hennes kompisar, så oftast är hon bara med mig. Annars är hon hemma.
    Känns bara tarrigt o säga till henne att "idag vill jag inte vara med dig". Men vill vara med min polare med ju..

    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    En bra och ofta väl fungerande tips är att prata. Säg det till henne istället för oss.
    Läs ovan..

  30. #4200
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Nae är faktiskt inte så mycket problem, funkar bra. Naej jag jobbar 7-4. hemma vid halv 5, sitter o tar de lugnt vid datan, käkar o duschar. färdig vid halv 7 kanske. Har då nån timmes "fritid", sen har jag massa med bilen också. Saken är den att jag gärna är med henne, varit med henne asmkt senaste tiden och knappt polarna.. Kände att jag måste vara med dom också, o nu känner jag väl att jag hellre är med polarna iallafall 1 kväll under helgen..




    Precis.. Men vad ska man säga då? Har varit ute i samma sits innan och sagt, har slutat med att man sitter alone sen. Och det är denna tjejen jag vill ha, absolut inte trött på henne. Vet inte hur man ska säga det på något snyggt sätt bara.. Hon har typ avlägsnat från nästan alla hennes kompisar, så oftast är hon bara med mig. Annars är hon hemma.
    Känns bara tarrigt o säga till henne att "idag vill jag inte vara med dig". Men vill vara med min polare med ju..



    Läs ovan..
    Säg att du har andra saker som du måste hinna med också, som då t.ex bilen och polarna.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in