Sidan 27 av 160 Första ... 1725262728293777127 ... Sista
  1. #781

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    nee aldrig!
    Detta är egentligen inte mitt problem, det är hon som borde dumpa honom nu tycker jag.. Det kommer ju komma ut till slut, de vet alla.. Och hon har varit otrogen mot honom pga mig flera gånger, dock inte lika grovt som nu.. Han vet om att vi har träffats då han kommit på henne några gånger, men inte gjort slut ändå.. Så ja denna killen hatar mig mer än något annat, dock har han aldrig kontaktat mig, han gick förbi mig på bussen och såg vettskrämd ut.. så ja, denna killen är rädd.
    Det är egentligen ingen svår situation (no offence) , den självklara och absolut bästa lösningen är att du snackar med henne o säger att du vill se konkreta aktioner på hur hon vill ha det. Antingen dumpar hon han eller så skiter ni 2 i ert helt enkelt, gillar hon dig lika mkt som du henne klarar hon av att dumpa honom trotts att hon tycker det är lite jobbigt. Om inte har du inte lika starkt besvarade känslor och bör avsluta / tona ner det hela för ditt eget framtida välmående. Lycka till!

  2. #782
    Här kommer en lång förklaring på vad jag gjort dom senaste månaderna .. och vad som fått mig att tappa intresset för moppar,skolan allt ..
    Fattar inte hur man kan bli så ¨Förstörd¨ av något sånthär .. Känns inte som om jag bryr mig om någonting längre .. som om ingenting spelar någon roll ,Jag var tsm med en tjej som jag gillat ett bra tag förut men sen kom över henne, Men sen när vi blev tsm så kändes allt helt perfekt tills ..

    --------------------------------------------------------------------------------------
    Tidigare var jag för ´blyg för att det skulle kunna bli något , och hon gillade mig innan .
    Och vi försökte iaf , men det gick inte ..
    Men sen nu efter något år så hade jag kommit över det och började gilla en annan tjej som gillade mig .

    Men var fortfarande för blyg för att det skulle kunna bli något :/
    Sen vet jag inte om jag tillslut kanske gav upp eller något , men började snacka med ``den gamla tjejen igen´ och efter att vi träffats några gånger berättar hon att hon har känslor för mig .
    Och på något sätt glömde jag bara den tjejen som jag gillade och började hålla på med *Jenny igen.

    Och hon skrev på msn ``Gillar dig , men vet inte hur det skulle gå <3
    För hon visste hur blyg jag var förut sen det inte fungerade första gången.
    Men iaf så bestämde jag mig för att *NU FÅR DET VARA SLUT PÅ DETHÄR*

    Och vi träffades några gånger .. kollade lite film och lite sånt.
    Och allt bara flöt på , och plötsligt var vi tsm och det kändes inte längre som om det fanns något som jag var blyg för längre , och det är nog det bästa som hänt mig

    Allt var helt perfekt (nästan) tills hon en dag hon skrev (efter att hon vart på fest) , Jag måste berätta en sak för dig `,Men vill inte skriva det, säger det när vi träffas´´
    Och vi kunde inte träffas varandra på några dagar , och dom dagarna var jobbiga.. tänkte på allt som hon kanske skulle säga .. och tillslut blev det *tisdag då skulle vi vara .
    Började med att vi var med kompisar och då snackade vi inte om det .
    Men sen när alla dragit och vi blev ensamma så ställde hon sig och *kramade mig . Stod så i kanske 10 minuter . Helt tysta ute i mörkret . <br>Sen försökte jag få henne o se mig i ögonen men hon undvek min blick och stod med ansiktet mot bröstet``..
    Frågade , ´´Vad är det ?``
    Och hon började gråta .. Och berättade då om när hon var på festen och hade strulat runt med någon kille (som jag känner) .
    Hånglat men inget sex elr något sånt -
    Och hon hade gjort allt bara för att hon var *Full,Killen klängde - Och sen det att ``Hon tvivlade på sina känslor för mig ´´

    Men hon visste nu att ``Hon verkligen gillade mig och skulle aldrig göra om det´´
    Det slutade med att jag förlät henne .
    Och efter det var vi nästan hela tiden .
    Var med henne fredagen , och dagen efter skulle hon åka på fest hos en gammal kompis som jag också känner lite sådär ..)

    Men iaf . lördags kvällen smsade jag henne o frågade vad hon gjorde .. ville hålla lite koll på henne iaf efter vad hon gjorde på förra festen .

    Och jag skrev *Hej vad gör du ? =)<3
    *Hon *Inte så mkt*Jag *okej , stör jag elr ? b:
    Hon *Mmh , vi får snacka imorn*...

    Tyckte det verkade ganska konstigt . (Hon hade lite svårt o stava och hade druckit ganska mycket, så blev lite orolig att hon håll på som på andra festen)

    Men dagen efter träffades vi iaf , Och jag frågade hur det vart på festen .
    Hon hade träffat massa folk , och när jag smsade satt hon tydligen o snackade med putte,markus och några .

    Men sen var det inte mer med det .
    Jag åkte hem. och sen hörde jag inte av henne på hela dagen , så drog iväg ett sms
    och frågade lite vad hon gjort på dagen och lite sånt .
    Då hade hon tydligen vart o kollat på fotbolls match , det var putte som spelade - Sen hade hon kört hem honom .

    Jag frågade vem putte var .
    Hon sa att ``Hade tydligen lovat honom att jag skulle komma o kolla när han spelade . Då blev man lite orolig , men sen slutade jag tänka på det .

    Och satte mig med datan och gick in på `FB , addar kompisen som hon vart på fest på .
    Och hon skriv plötsligt

    *Är du tsm med&nbsp; Jenny ? ;o
    Jag skrev *Jah .. Vadårå ? :b

    Hon skrev *Bara så du vet så höll hon på med massa killar igår och sa att ni skulle göra slut o massa .
    Jag visste inte vad jag skulle svara .. blev helt .. Jah jag vet inte vad jag ska säga .
    Men skrev iaf , *Putte ?
    Hon skrev *Ja , hon sa att ni skulle göra slut till alla , och satt i hans knä .
    Hon hade sagt till henne , -Du harju redan kille!

    Hon hade sagt -
    Men jag ska ändå göra slut . -.-

    Hon hade snackat med henne , och då hade hon sagt ``Putte är bättre
    Och verkar som om bättre för henne var *Äldre . '

    Men sen frågade jag Jenny vad hon höll på med !?
    Och hon sa något i stil med ¨Jag ville berätta , jag ville verkligen och jag ville inte att det skulle bli såhär .

    Jag ville göra det på rätt sätt ! .

    Jag skrev : Hur tror du det kan bli rätt om du inte berättar !?
    Och sen började hon snacka om ¨Du är för bra för mig , och jag har inte haft dom rätta känslorna för dig , det var vad jag menade när jag sa att jag ¨inte hade dom riktiga känslorna för dig¨
    Men skrev då ¨Men varför sa du då inte det ist för o säga ¨Men jag vet nu att jag verkligen gillar dig och kommer aldrig göra om det¨ Sen gör det på första fest du åker på .
    Då skrev hon ¨
    Du är för bra för mig
    Varför brukar det låta så när någon tjej inte vågar berätta varför dom gör slut ..</u>

    Men sen efter att vi gjorde slut så får man höra att redan när vi var på ¨G¨ så hade hon frågat en kompis till mig om dom skulle ha sex

    Och det fick man veta NU .
    att dom hade inte gjort något bara för att hon ville inte att jag skulle få veta något .

    Sen en dag kom killen som hon strulat med på festen o säger förlåt för vad dom gjort på festen.. Jag sa att ¨Hon behövde ju inte göra som hon gjorde så det var ju inte ditt fel . Elr något liknande .

    Men sen när han fick veta vad hon sagt , att hon gjorde allt det bara för att han klängde så blev han arg på henne, dom var kompisar , men nu ville han nästan döda hne , han hade ju vart rädd för att berätta så han hade väntat tills nu (Men han hade inte klängt och hållt på , på festen .. han hade vart helt borta och låg på en soffa elr vad det var när hon började tjata om att dom skulle ha sex) , och hon hade inte druckit något på festen -Och hon hade tjatat på folk om att hon ville ha kondomer ..
    Och dom hade inte bara hånglat, dom hade gjort allt utom sex . /Vad jag vet nu iaf. Sen hade en tjej som går i samma klass som mig sagt åt henne , men hon hade bara ignorerat henne .
    Sen fick jag veta att hon skulle haft sex med putte på festen om dom bara haft kondomer och massa skit .. ---------------------------------------------------------------------------------
    Har varit så arg på henne , så har fått gått o lagt mig o sovit hela dagarna för att slippa tänka på det hela tiden .
    ---------------------------------------------------------------------------------
    Men nu vet jag inte hur bra skrivet dethär är .. har bara suttit o skrivit på nu, i några timmar..

    Denhär tjejen och jag har känt varandra sen vi var små , så det är en av anledningarna till att jag blir så arg på henne .
    Hur hon kunnat hålla på som hon gjort, och utan att jag fått veta någonting -
    Och sen att hon kunde stå och säga förlåt OCH ÄNDÅ LJUGA .

    Och sen att hon sen blir arg och skyller PRECIS ALLT på sin kompis
    Och säger att ¨Hade du aldrig sagt något hade dethär aldrig hänt¨
    (Hade hon inte sagt något hade jag aldrig fått veta och hon hade fortsatt med alla lögner.)
    Blir bara så arg .

    Nu man fattat hur äcklig hon är , och hur hon behandlar alla människor runtomkring sig.

    // Nu vart det lite dåligt då det inte gick posta på första försöket , kom fram massa symboler och jag har fått flytta ner rader o sånt bara för att all text åkte ihop ..
    Senast redigerat av Hoffen den 2010-12-19 klockan 23:32.

  3. #783

  4. #784
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    hon låter som ett riktigt svin
    skojja´nte

    Fattar bara inte hur hon kunde hålla på som hon gjorde ..

  5. #785

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    hon låter som ett riktigt svin
    +1 Jävla Fjotis som bara tänker på sig själv

  6. #786
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    skojja´nte

    Fattar bara inte hur hon kunde hålla på som hon gjorde ..
    Välkommen till livet, där 95% av kvinnorna är riktiga svin och de resterande 5%en redan är upptagna.
    Lite aldrig på någon som kan blöda i flera dagar utan att dö!

    Förövrigt har jag varit med om EXAKT samma sak med en brud, slutade med att hon började hålla på som din brud och kläckte ur sig "men du är för bra för mig, du ser för bra ut, du har pengar, du har en familj som älskar dig, du har allt. förstår inte varför du vill ha mig som inte har nåt?"....
    visst, skitgulligt och jag sa bara "du har mig? jag behöver inget av det du radade upp, behöver bara dig" och var lite småtoffel.
    Det hela slutade i en enda röra och nu hörs vi inte längre då jag fick reda på att hon var "otrogen" med en idiot.

    Så allt jag kan säga är, du är ung, släpp det där och gå vidare. Hon är uppenbarligen inte bra nog för dig om hon håller på sådär respektlöst.

  7. #787
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Faen asså, exet börja smsa mig. Genast blir jag kallad "sötnos" och sånt. Och helt plöstligt blev hon helt seriös och skrev att de är mitt fel att vi inte va ihop längre. När de va hon som dissa mig (?).. Så nu ville hon träffas efter skolan och massa skit igen. Faen den tjejen måste fått ***en genomborrat genom hennes öra när hon låg i sin morsas mage. Något är riktigt fel i hennes huvud.

  8. #788

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Faen asså, exet börja smsa mig. Genast blir jag kallad "sötnos" och sånt. Och helt plöstligt blev hon helt seriös och skrev att de är mitt fel att vi inte va ihop längre. När de va hon som dissa mig (?).. Så nu ville hon träffas efter skolan och massa skit igen. Faen den tjejen måste fått ***en genomborrat genom hennes öra när hon låg i sin morsas mage. Något är riktigt fel i hennes huvud.
    Eller gav jag henne en för tidig ***macka

  9. #789
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Eller gav jag henne en för tidig ***macka
    Haha

  10. #790
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    ..
    Tråkit läge :/ Men man får väll försöka gå vidare.
    F.d. Almsarn

  11. #791
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Man skulle kunna säga att jag är dendär "putte" i erat förhållande.. fast att jag är ännu värre än honom..
    Hur menar du då ?

    Putte gjorde ju egentligen inte så mycket ..
    Så ärju inte honom jag är arg på .
    Senast redigerat av Hoffen den 2010-12-20 klockan 17:35.

  12. #792
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Hur menar du då ?

    Putte gjorde ju egentligen inte så mycket ..
    Så är ju inte honom jag är arg på .
    Att han håller på med en tjej som har pojkvän. Dock är det inte han som är en idiot i läget, det är komplicerat.

    Han höll på med din tjej, jag hade varit sur. Dock gör du rätt som är sur på tjejen eftersom det var hon som var en idiot. Sen har jag för mig att jag läste att hon sa att hon höll på att göra slut med dig? Isåfall är det inte Puttes fel och du gör helt rätt som bara är sur på tjejen.

    Be strong och försök hitta en ny tjej, tråkigt att höra!

  13. #793
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Att han håller på med en tjej som har pojkvän. Dock är det inte han som är en idiot i läget, det är komplicerat.

    Han höll på med din tjej, jag hade varit sur. Dock gör du rätt som är sur på tjejen eftersom det var hon som var en idiot. Sen har jag för mig att jag läste att hon sa att hon höll på att göra slut med dig? Isåfall är det inte Puttes fel och du gör helt rätt som bara är sur på tjejen.

    Be strong och försök hitta en ny tjej, tråkigt att höra!
    Tack .

    Ja , Hennes kompis som hade festen hade sagt till henne ¨Du harju redan kille?!¨
    Hon sa ¨Jo , men jag ska göra slut¨

    Hon hade också sagt till putte ¨Hon harju redan kille!¨
    Han hade sagt ¨Men det ärju inte mitt problem¨

    Men jag är mest arg på henne .

  14. #794
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Tack .

    Ja , Hennes kompis som hade festen hade sagt till henne ¨Du harju redan kille?!¨
    Hon sa ¨Jo , men jag ska göra slut¨

    Hon hade också sagt till putte ¨Hon harju redan kille!¨
    Han hade sagt ¨Men det ärju inte mitt problem¨Men jag är mest arg på henne .
    Jag tycker att du bör vara mest sur på henne då hon inte brydde sig. Dock gjorde han något väldigt respektlöst. Samtidigt så om inte Putte varit där så kan det lika gärna ha varit någon annan så..

    Lider med dig fortfarande.

  15. #795
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag tycker att du bör vara mest sur på henne då hon inte brydde sig. Dock gjorde han något väldigt respektlöst. Samtidigt så om inte Putte varit där så kan det lika gärna ha varit någon annan så..

    Lider med dig fortfarande.
    Verkar som om hon bara försöker ¨byta upp sig¨ hela tiden .
    Och bryr sig inte om vad hon gör mot andra .
    Men det att hon inte säger något .. utan låter mig tro att hon fortfarande gillade mig , medans hon var med putte , det gör mig arg .
    Sen skrev jag till henne o frågade hur hon kunde göra som hon gjorde och inte bry sig om någon annan än sig själv och att så GÖR MAN BARA INTE, då fick jag i svar ¨Jag kan väll inte ro för mina känslor !?¨

  16. #796
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Verkar som om hon bara försöker ¨byta upp sig¨ hela tiden .
    Och bryr sig inte om vad hon gör mot andra .
    Men det att hon inte säger något .. utan låter mig tro att hon fortfarande gillade mig , medans hon var med putte , det gör mig arg .
    Sen skrev jag till henne o frågade hur hon kunde göra som hon gjorde och inte bry sig om någon annan än sig själv och att så GÖR MAN BARA INTE, då fick jag i svar ¨Jag kan väll inte ro för mina känslor!?
    Det där sista skulle jag bara kalla allmän tröghet. Visst hon kan inte rå för sina känslor men är det inte bättre att hon gör slut på det ena innan hon börjar med något nytt lixom?

    Bra att du blev av med henne iallafall, en tjej som hon är inte värd en moppepöjk som du!

  17. #797
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det där sista skulle jag bara kalla allmän tröghet. Visst hon kan inte rå för sina känslor men är det inte bättre att hon gör slut på det ena innan hon börjar med något nytt lixom?

    Bra att du blev av med henne iallafall, en tjej som hon är inte värd en moppepöjk som du!
    Mmh .. det jag menar , hon bryr sig bara om sig själv - och bryr sig inte om vad hon gör mot någon annan .

  18. #798
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Mmh .. det jag menar , hon bryr sig bara om sig själv - och bryr sig inte om vad hon gör mot någon annan .
    Bra att du blev av med henne iaf!

  19. #799
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Bra att du blev av med henne iaf!
    Mmh

  20. #800
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Din tjej är otrogen med en annan kille..
    Jaah ? ..

    Men hade hon verkligen gillat mig hade hon aldrig gjort som hon gjorde , Är ju inte hans problem om hon börjar hålla på med honom och säga att hon ska göra slut med sin kille .

  21. #801
    Det gäller att vara en toffel i rätt mängd, "lagom är bäst" som man säger.
    Om du visar att du är alltför blödig så kommer du med stor chans bli utnyttjad\och tjejen kommer vara otrogen då hon vill ha en som är mer man..

    Men tror inte detta om alla tjejer, bara ha det i bakhuvvet.

    Om man vill vara säker, dock med en relativt stor satsning - lämna tjejen otillsfredställd. Då kommer hon med stor sannolikhet vara trogen just därför att.
    Mystik är ju en liten x-faktor, och vetskapen om att man kan göra/ge mer är det i sig.
    Så hon lär vilja vara trogen just för att få veta mer!
    "Inställningen är halva grejen"

  22. #802
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Jaah ? ..

    Men hade hon verkligen gillat mig hade hon aldrig gjort som hon gjorde , Är ju inte hans problem om hon börjar hålla på med honom och säga att hon ska göra slut med sin kille .
    Klart man börjar vänstra lite om motparten inte kan leverera.

  23. #803
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Klart man börjar vänstra lite om motparten inte kan leverera.
    Inte så jävla "klart". Man ska aldrig vänstra. Då är det lika bra att göra slut.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  24. #804
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Inte så jävla "klart". Man ska aldrig vänstra. Då är det lika bra att göra slut.
    +1, börjar man vänstra är de inte rätt tjej man har.

  25. #805
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    +1, börjar man vänstra är de inte rätt tjej man har.
    Precis och då är det fan ingen idé att vara ihop med henne.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  26. #806
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ett utav exen har börjat träffa mig igen och smsa mig igen. Hon satte sig bredvid mig på avslutningen och luta sig mot mig. Faen ja kan inte motstå henne heller

  27. #807
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ett utav exen har börjat träffa mig igen och smsa mig igen. Hon satte sig bredvid mig på avslutningen och luta sig mot mig. Faen ja kan inte motstå henne heller
    Säg lite opassande saker och dra *****skämt så lär det lösa sig

  28. #808

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Säg lite opassande saker och dra *****skämt så lär det lösa sig
    Tjejer gillar vågade skämt

  29. #809
    Julen handlar ju om kärlek & gemenskap, inte sant?

    Fått massor av fina små SMS av flickor som vill ses, så det ser ut att bli en fullspäckad vecka framöver o troligtvis ännu längre, hihi. Great!
    "Inställningen är halva grejen"

  30. #810

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in