http://bbbusungen.bilddagboken.se/p/main.html
Nej, så bra tycker jag inte att jag ser ut! Går mer för mottot "Skit samma, det värsta som kan hända är att man misslyckas!"
Liksom, ifall man inte vågar ta steg i livet, då kommer du ingenstans. Det är enkel logik. Själv gillar jag att bjuda på mig själv samt göra andra människor glada
