Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
http://bbbusungen.bilddagboken.se/p/main.html

Nej, så bra tycker jag inte att jag ser ut! Går mer för mottot "Skit samma, det värsta som kan hända är att man misslyckas!"

Liksom, ifall man inte vågar ta steg i livet, då kommer du ingenstans. Det är enkel logik. Själv gillar jag att bjuda på mig själv samt göra andra människor glada
Helt rätt, jag menar. Självklart finns det folk som tycker om mig, men frågan är vem och för att ta reda på det måste man lyda mottot " Våga, vilja vinna".