Ämne: Kärlekstråden
Trådad visning
-
2011-04-05, 20:05 #11
Jo .. men är så mycket mer som fått mig att må så sjukt jävla dåligt senaste dagarna så det är inte helt lätt . hade nog inte skrivit detta i vanliga fall ..
Men .. ah ,, fan ska man ta sig till
/är inte armbandet som gjorde att jag skrev det sista .
Vart några månader med bråk med ex . deppande och skit .
Och tillslut tar det slut på all den skiten och man känner att allt är bra .
allt bra ..
Sen går det någon vecka ,, och det känns fortfarande bra , sen en morgon får jag ett sms där hon skriver att hon behövde prata med mig ..
så gick halva dagen och tänkte på vad hon skulle säga , (Visste ju vad) och det blev ju inte roligare för det .
Sen blir det , det att ¨bara vara vänner om jag ska skriva lite kortfattat.
Sen lite senare så hörde jag med henne vad som gjorde att hon kände så , det var tydligen så att ¨Hon blir tillsammans med folk för att se om hon ¨utvecklar känslor¨ annars gör hon slut . men vafn ..
Så enligt henne så hade hon inte ens gillat mig från början , sen att hon nyss fyllde år och man la ut 500 på ett armband som hon nu inte ens vill ha som minne , det är inget jag finner så värst komiskt .
Men så jag skrev det .. kanske .
Men mår så dåligt just nu så vet inte vad jag ska ta mig till då jag verkligen gillade denhär tjejen och allt med henne .. och trodde inte det skulle kunna sluta bara sådär när det känns som allra bästSenast redigerat av Hoffen den 2011-04-05 klockan 20:16.