Precis
Skall dock satsa på bruden jag gillar på nästa fest. Kan dock fortfarande inte förstå hur hon kan verka gilla mig dock, liksom med hennes utseende hade hon lätt kunnat få vilken kille som helst.
Förstår det

Precis, blir att man umgås rätt så mycket med polarna på fritiden när jag inte tränar fotboll. Visst det är också kul och av någon anledning så blir det att brudar vill "umgås" med oss. Okej det är kul att "ligga" runt, men det känns ändå som att jag saknar en tjej som man kan vara med och göra saker med.

Typ som att dra på fester tillsammans, filmkvällar osv..
Jo det blir ju typ att man gör det, lite därför som jag inte vet om jag vill ha ett förhållande faktiskt. För har man en tight brud så kommer det troligtvis alltid finnas killar som kommer stöta på henne.. Speciellt om man ser till de två brudarna som jag snackar med nu, den ena ser otroligt bra ut och den andra festar något så in i helvete mycket..
Nej precis, liksom den ena bruden förfestar, festar och efterfestar typ två gånger i vecka dessutom

Jag vill verkligen inte tröttna och typ gå från en "livsstil" till en annan. Men den ena bruden är verkligen värd det. Så jag tror att jag satsar på henne.