Sidan 32 av 160 Första ... 2230313233344282132 ... Sista
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Börjar fatta intresse för en brud. Jag har länge tyckt att hon varit intressant och väldigt söt. Vad är det smidigaste sättet att lyckas på?

Jag håller på att snacka med henne till och från nu. Även fått hennes telefonnummer osv. Blir väl att försöka sig på att träffas snart med
    Hur har det gått?

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hur har det gått?
    Har inte snackat med henne sedan igårnatt Inte varit direkt aktiv på datorn, utan bara lite smått smsande. Säger till ifall det händer något

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Kärlek är en tjuv och jag är ett offer! Har fastnat i "kompisträsket" när tjejen skriver att : du är en jätte shysst kompis!

fyfan vad arg och ledsen man blir
    Svara: Jag är inte vän med sliddjur?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Ser ut att gå bra mellan henne jag strula med i lördags och mig får se om det blir något
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Det går inte, ganska mycket mer invecklat är så är verkligen dö kär i den här tjejen
    Aw. Men det är bara att försöka. Läste ett skönt citat på något ställe för länge sedan. Kom inte alls ihåg vart, men det var något i stil med: "Har inte tjejen en kille, var bra. Har tjejen kille, var bättre. Vill inte tjejen ha dig alls, då förtjänar du bättre själv".

Tänk på det. Går det inte alls, så förtjänar du bättre!

Snackat med bruden jag nämnde ovan i ungefär 2 timmar nu. Hon skulle sova nu, men var hur soft snack som helst. Massa flipp, massa skratt, snack om filmer, vardagen och allmänna funderingar. Ska fråga ifall hon vill hitta på något nästa gång vi pratar iaf

Reg.datum
    May 2010
    Snackat med bruden jag nämnde ovan i ungefär 2 timmar nu. Hon skulle sova nu, men var hur soft snack som helst. Massa flipp, massa skratt, snack om filmer, vardagen och allmänna funderingar. Ska fråga ifall hon vill hitta på något nästa gång vi pratar iaf
    Roligt för dig att de går bra med snacket och de!

Får hoppas de går bra att bjuda ut henne osv..

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Roligt för dig att de går bra med snacket och de!

Får hoppas de går bra att bjuda ut henne osv..
    Det gör det säkert! Annars kommer nya brudar med tiden

Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    För att tillföra tråden lite så kan jag väl skriva att jag var med om något lite mer ovanligt för några månader sen.

Jag gick och blev tsm i en tjej som var 19 år och hade en dotter på 6 månader då vi träffades. Var ihop med denna tjejen i 3 - 4 månader innan det blev för jobbigt och lite andra olika skäl! Det var 3 - 4 månader i mitt liv som var väldigt specielt och riktigt sjukt för min del Ni på forumet som vet vem jag e så vet ni såklart att jag dricker väldigt mycket alkohol.

Det var inte riktigt lätt att leka papparoll och hålla undan detta för mamma o pappa och samtidigt ha ett stort behov av alkohol. Men tjejen tog det rätt chill På kvällarna hade hon inget emot att jag satt och drack öl medans hon drack cola! Morgonarna hade hon inget problem med att jag satt och drack öl till frukosten medans hon mata bebisen haha rätt sjuk känsla måste jag få säga.

Men nu har jag gått o skaffat mig en flickvän igen. Även denna är en liten annorlunda sitvation. Men jag gillar utmaningar och spänningar här i livet Får väl se hur långt detta förhållandet håller bara!

Tack för mig tjohejj //Putte

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    För att tillföra tråden lite så kan jag väl skriva att jag var med om något lite mer ovanligt för några månader sen.

Jag gick och blev tsm i en tjej som var 19 år och hade en dotter på 6 månader då vi träffades. Var ihop med denna tjejen i 3 - 4 månader innan det blev för jobbigt och lite andra olika skäl! Det var 3 - 4 månader i mitt liv som var väldigt specielt och riktigt sjukt för min del Ni på forumet som vet vem jag e så vet ni såklart att jag dricker väldigt mycket alkohol.

Det var inte riktigt lätt att leka papparoll och hålla undan detta för mamma o pappa och samtidigt ha ett stort behov av alkohol. Men tjejen tog det rätt chill På kvällarna hade hon inget emot att jag satt och drack öl medans hon drack cola! Morgonarna hade hon inget problem med att jag satt och drack öl till frukosten medans hon mata bebisen haha rätt sjuk känsla måste jag få säga.

Men nu har jag gått o skaffat mig en flickvän igen. Även denna är en liten annorlunda sitvation. Men jag gillar utmaningar och spänningar här i livet Får väl se hur långt detta förhållandet håller bara!

Tack för mig tjohejj //Putte
    Bli mer aktiv! Har saknat alla dina sjuka historier...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Börjat snacka med ett utav ex;en igen. Var typ 2år sen det tog slut.. Så jag trodde hon hade växt lite i mental ålder, men det har hon inte, hon är fortfarande samma tjej som för 2år sen, men det är något där som jag tycker om med henne Hon kanske skulle sluta på min skola så då börja jag smsa henne igen och försöka få henne att gå kvar där

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    fått kontakt med bruden som dumpade mig för ett år sen igen..
    hoppas de leder nån vart
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    " du är störd, helt jävla dum i huvudet, vill aldrig mer höra något från dig" det är nice efter sisodär 9 månader Eller inte..
    fyfan, nog det sista man vill höra. fick samma påhopp i mitt förra förhållande och inte lätt att tackla.
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    På torsdag är det ett år med mig och baby har vi båda har köpt halsband och graverat(?) in datumet vi blev tillsammans och en nått ord på andra sidan av smycket blev skit bra , hoppas hon gillar det !
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vad vill en tjej som börjar hålla på med en på en skolfest som redan har kille? Tänkte först att det bara var för att hon var full osv, men dagen efter började hon höra av sig via msn osv. Känns bara så konstigt när hon verkar tycka om killen hon har nu.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Vad vill en tjej som börjar hålla på med en på en skolfest som redan har kille? Tänkte först att det bara var för att hon var full osv, men dagen efter började hon höra av sig via msn osv. Känns bara så konstigt när hon verkar tycka om killen hon har nu.
    Jo men saker ändras ju. Hon kanske har fattat tycke för dig nu istället.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jo men saker ändras ju. Hon kanske har fattat tycke för dig nu istället.
    Ja iofs. Väntar och låter henne ta kontakt igen om hon nu verkligen vill något.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Ja iofs. Väntar och låter henne ta kontakt igen om hon nu verkligen vill något.
    Gör så Annars så var det kanske en sån där sak skoj för tillfället tyvärr. Tjejer funkar på mystiska viss

Läste ett skönt citat på något ställe för länge sedan. Kom inte alls ihåg vart, men det var något i stil med: "Har inte tjejen en kille, var bra. Har tjejen kille, var bättre. Vill inte tjejen ha dig alls, då förtjänar du bättre själv".

Tänk på det. Går det inte alls, så förtjänar du bättre!
    Sa javla bra sagt! Tack ska du A
    Most stickpeople are black

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    En tjej raggar jätte mycket på mig och skriver massa gulligt hon bor typ 30mil ifrån mig, känns ovärt.

En tjej raggar jätte mycket på mig och skriver massa gulligt hon bor typ 30mil ifrån mig, känns ovärt.
    Kommer inte hon till dig är det inte värt.

Du har ju bil? Bara att kora pa ju
    Most stickpeople are black

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    På torsdag är det ett år med mig och baby har vi båda har köpt halsband och graverat(?) in datumet vi blev tillsammans och en nått ord på andra sidan av smycket blev skit bra , hoppas hon gillar det !
    grattis grabben, blir nog perfekt liten present
    tror nog det blir svårt att hålla fast vid en brud som bor så långt bort.
    Jag tröttnade på att åka till en brud som bodde 4 mil härifrån ganska fort
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    grattis grabben, blir nog perfekt liten present
    Tnx man! hon är verkligen en toppen tjej vi kan seriöst gör allt ihop , vi kan sitta och lira left 4 dead på 360 haha så jävla roligt !
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Kommer inte hon till dig är det inte värt.
    Jodå det kommer hon göra..

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Du har ju bil? Bara att kora pa ju
    True, men inget körkort

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    tror nog det blir svårt att hålla fast vid en brud som bor så långt bort.
    Jag tröttnade på att åka till en brud som bodde 4 mil härifrån ganska fort
    Jag överlevde ca 4månader med ett förhållande på 35mil, tack vare grymt snälla föräldrar som körde mig upp och ner. Men sen så blev det ju så att man fatta tycke för en tjej som bodde närmare.

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Jag har ett litet problem, jag har hållit på att skriva massa gulliga saker till en tjej i ungefär 1 månad nu(ni vet, sånt som tjejer gillar) och jag gillar henne verkligen. Och hon besvarar mina gulliga saker med gulliga svar och allt. Och när vi är i skolan och hon ser mig så skriker hon mitt namn och springer och kramar mig. Men här kommer problemet: Så fort jag går lite längre än att skriva gulliga saker, räcker att gå över till att börja verkligen ragga så blir det som om jag är en främling. Bara "okej" eller liknande. Har någon därute något svar på detta, och vad ni tror hon känner?
    Förlåt om flummig text.
    FD rkan

Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Jag har ett litet problem, jag har hållit på att skriva massa gulliga saker till en tjej i ungefär 1 månad nu(ni vet, sånt som tjejer gillar) och jag gillar henne verkligen. Och hon besvarar mina gulliga saker med gulliga svar och allt. Och när vi är i skolan och hon ser mig så skriker hon mitt namn och springer och kramar mig. Men här kommer problemet: Så fort jag går lite längre än att skriva gulliga saker, räcker att gå över till att börja verkligen ragga så blir det som om jag är en främling. Bara "okej" eller liknande. Har någon därute något svar på detta, och vad ni tror hon känner?
    Förlåt om flummig text.
    Hon ser dig som en vän helt enkelt.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in