Sidan 33 av 160 Första ... 2331323334354383133 ... Sista
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Hon ser dig som en vän helt enkelt.
    Jag antog det också
    FD rkan

Gillar verkligen en brud fast hon sa att hon inte gillade mig på samma sätt än är väl bara vänta lite längre
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    Gillar verkligen en brud fast hon sa att hon inte gillade mig på samma sätt än är väl bara vänta lite längre
    Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Jag antog det också
    Var inte för på. Var passiv och var främst likgiltig, men visa att du bryr dig om henne. När du är med henne ska du visa dig intresserad, men du ska även spela obrydd. Tjejer vill jaga och det är allmänt känt att vi vill ha det vi inte kan få. Kan hon inte i teroin inte få dig, då kommer hon troligen fatta intresse för dig förr eller senare ifall du nu är attraktiv.
    Senast redigerat av Philip den 2011-02-07 klockan 13:13.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Reg.datum
    Jun 2010
    Var inte för på. Var passiv och var främst likgiltig, men visa att du bryr dig om henne. När du är med henne ska du visa dig intresserad, men du ska även spela obrydd. Tjejer vill jaga och det är allmänt känt att vi vill ha det vi inte kan få. Kan inte i teroin inte få dig, då kommer hon troligen fatta intresse för dig förr eller senare ifall du nu är attraktiv.
    +1. Gillar verkligen inte +1 men detta bara är så rätt skrivet.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge
    Den som väntar på nåt gott blir aldrig tjock som min morfar brukar säga...

Är hon inte intresserad finns 100tals till som är sugna, varför toffla och vänta för? Sätt inte brudarna på nå jävla piedestal

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Tnx man! hon är verkligen en toppen tjej vi kan seriöst gör allt ihop , vi kan sitta och lira left 4 dead på 360 haha så jävla roligt !
    vad härligt!
    du har det bra du
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Usch för förhållanden!

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    vad härligt!
    du har det bra du
    Klagar verkligen inte!
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    har ett problem, "håller på" med en tjej som jag tycker väldigt mycket om men grejen är att hon har markerat väldigt tydligt att vi bara är kompisar och jag "spelar" med eller vad man ska säga. själv är jag ganska svartsjuk av mig så jag blir lite förbannad nu när hon har börjat hålla på med en av mina kompisar och det leder såklart till att hon blir sur på mig och vi blir osams men jag tror det är lugnt mellan oss. nu är grejen att jag har typ fått känslor för en av hennes bästa kompisar (haha) efter att jag vart på en fest med dom, vi strulade lite osv. och hon brukar hälsa på mig glatt men har bara träffat henne ett fåtal gånger så nu är jag väldigt osäker, what to do? vet inte om jag orkar spela med och ljuga för hon och säga att vi "bara" är kompisar, jag kanske ska släppa henne och satsa på hennes kompis som jag nämnde? Hjälp!
    hmm, been there done that.
    det kan bli svårt om hon gett tydliga tecken på att hon inte vill vara något mer än just kompisar. du kan försöka vara lojal men INTE toffla! Då ser tjejerna inte en mer än som en bra vän, de kan även utnyttja ditt tofflande.
    känner du att hennes kompis gör dig glad, och det känns rätt så kör på. Du kanske känner dig mer uppskattad och mer omtyckt av henne.
    Du får göra som du själv tycker känns bäst.
    lycka till!

just nu slår slidern som mest i hjärtat <3
    men vist, en riktigt fin gurka skulle väll inte va helt fel

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vart skulle ni vilja påstå att det bästa stället att träffa tjejer på är, om man inte är 18 och kan gå på krogen?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    kärlek
    förra vintern blev jag kär i henne, träffade henne i Västberga i februari 2010. tyckte hon var så söt, hon va lång som jag, mörkt hår med några ljusare slingor, inte as smal och inte tjock men perfekt . Ibörjan hände det inte så mycket men ungefär när snön började smälta så började kärleken flöda vi började träffas allt mer och efter ett tag så kände jag att jag hade hittat min stora kärlek i livet. under sommaren träffades vi varje dag. visa kompisar blev lite avundsjuka, men efter några månader började vi prova lite nya saker och jag började dra mig ifrån kompisarna mer och mer. tillslut skulle dom också lägga ner mer tid på deras kärlekar men det blev kortvarigt. min kompis Viktor brydde sig inte så mycket om henne utan mer vad hon gjorde för honom, förhållandet gick i delar utan att han fattade vad han gjorde för fel och Max försökt ta sitt förhållandet vidare men efter ett tag tröttnade han och tyckte han att det var mycket enklare innan.
    när sommaren var över och jag hade kommit hem från Kos (grekisk ö) så tänkte jag verkligen gå all in i detta förhållande, så den 12 augusti så blev tankarna handling jag skulle bygga hyper av dracen

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    kärlek
    förra vintern blev jag kär i henne, träffade henne i Västberga i februari 2010. tyckte hon var så söt, hon va lång som jag, mörkt hår med några ljusare slingor, inte as smal och inte tjock men perfekt . Ibörjan hände det inte så mycket men ungefär när snön började smälta så började kärleken flöda vi började träffas allt mer och efter ett tag så kände jag att jag hade hittat min stora kärlek i livet. under sommaren träffades vi varje dag. visa kompisar blev lite avundsjuka, men efter några månader började vi prova lite nya saker och jag började dra mig ifrån kompisarna mer och mer. tillslut skulle dom också lägga ner mer tid på deras kärlekar men det blev kortvarigt. min kompis Viktor brydde sig inte så mycket om henne utan mer vad hon gjorde för honom, förhållandet gick i delar utan att han fattade vad han gjorde för fel och Max försökt ta sitt förhållandet vidare men efter ett tag tröttnade han och tyckte han att det var mycket enklare innan.
    när sommaren var över och jag hade kommit hem från Kos (grekisk ö) så tänkte jag verkligen gå all in i detta förhållande, så den 12 augusti så blev tankarna handling jag skulle bygga hyper av dracen
    HAHAHAHAHA! Fyfan vad du lurade mig där!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    HAHAHAHAHA! Fyfan vad du lurade mig där!
    haha mange den var skön som fan

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vart skulle ni vilja påstå att det bästa stället att träffa tjejer på är, om man inte är 18 och kan gå på krogen?
    På fest

kärlek
    haha u got me
    F.d. Almsarn

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vardagen. Finns ingenting bättre ifall du har lite självkänsla och motivation till att skapa en seriös konversation. Finns massvis med sätt att inleda en konversation. En som fungerade för min del för att börja prata med en tjej är att helt enkelt påstå att du känner igen henne. Dra upp lite vita lögner om att du sett henne och trodde att hon var polarens tjejs kompis eller vad som helst. Sedan kan du börja skapa lite eget snack och därmed utveckla det.

Så min röst går till vardagen. Skolan, affären, på stan, pizzerian eller liknande.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

kärlek
    du blåste nog hela högen där!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

yes I did

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    du blåste nog hela högen där!
    hoppas det

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vardagen. Finns ingenting bättre ifall du har lite självkänsla och motivation till att skapa en seriös konversation. Finns massvis med sätt att inleda en konversation. En som fungerade för min del för att börja prata med en tjej är att helt enkelt påstå att du känner igen henne. Dra upp lite vita lögner om att du sett henne och trodde att hon var polarens tjejs kompis eller vad som helst. Sedan kan du börja skapa lite eget snack och därmed utveckla det.

Så min röst går till vardagen. Skolan, affären, på stan, pizzerian eller liknande.
    Jo visst stämmer det., men man vill ju helst att det ska vara ömsesidigt. Det är ju inte bara att gå fram till någon, självklart kan man men känns ganska konstig, imo. I så fall får man ha haft en ögonkontakt på en buss eller något så att man vet han hon också är intresserad!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    tack för svar! jo det blir ju nästan så att man tofflar inte men ska ge fan i det då
    jag vet, jag är själv så att jag kan toffla lite, jag borde ta hjälp av mitt egna tips, haha

Känner mig som ett jäkla emo just nu!

tjejen gjorde slut för ca en Vecka sen. Jag vill ha henne tillbaka, och hon.... iaf vad hon säger "älskar mig innerst inne" och vill inte förlora mig, men vill samtidigt inte bli ihop "ännu".

Tjejer asså...
    vill glömma allt, men ändå inte.. för jag älskar henne sjukt..

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    kärlek
    Har hans pgo rasat? grym luring annars men råka läsa kommentarerna först
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Gick åt skogen ist...

Gick åt skogen ist...
    Vad hände?

Gick åt skogen ist...
    Tjejer är skit ibland..

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Tjejer är skit ibland..
    kan man lungt säga

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Vad hände?
    vi strulade en kväll förut och sen smsade vi mycket och pratade alltid <3 och så liksom.
    var med henne i lördags och sen på söndagen igen och då strulade vi kanske mycket liksom sen idag frågade hon om jag gillade henne mer än vän svarade ja<3 :*
    får ett svar: omg okej svarade m för hade matte och vill fixa betygen...

sen senare ikväll smsade jag: okej när du frågade den dära frågan och vad jag svarade vad tänkte du då? asså kommer det bli något liksom eller vill du bara vara vänner?

fick svar: Vänner svarade ok... sen skulle vi alla träffas i helgen krök och så men skrev pallar inte vara med i helgen... liksom för jag blev ju såklart ledsen när hon sa vänner gillade henne jävligt mycket henne allt jag tänkte på liksom....

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in